بهترین برنامه تغییر صدا در اندروید

بهترین برنامه تغییر صدا در اندروید

زمان مطالعه 3 دقیقه

علاوه بر آیفون، برای دانلود پیشرفته ترین برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه، گزینه‌های زیادی در گوگل‌پلی در دسترس قرار دارد. در این پست به معرفی بهترین برنامه تغییر صدا در اندروید می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین برنامه تغییر صدا در اندروید

1. برنامه MagicCall؛ از بهترین برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه

با استفاده از این نرم افزار تغییر صدا برای اندروید می‌توانید با دوستان و خانواده خود شوخی‌های جالبی بکنید. با MagicCall می‌توانید صدای خود را هنگام مکاله به صورت همزمان تغییر دهید و همچنین از صداهای پس زمینه مختلفی در این اپلیکیشن استفاده کنید. از جمله این صداها می‌توان به آهنگ جیمز باند یا آهنگ‌های رومانتیک اشاره کرد. شما می‌توانید مکالمات خود را در این برنامه ضبط کرده و در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله واتساپ و فیسبوک به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن تغییر صدا قابلیت تغییر صدای مرد به زن و برعکس است.

2. اپلیکیشن Voice Changer

دیگر برنامه تغییر صدا برای اندروید و آیفون که می‌خواهیم به شما پیشنهاد کنیم، اپلیکیشن Voice Changer نام دارد. ویژگی خوب این برنامه، رابط کاربری منحصر به فرد و کاربر پسند آن بوده که ویژگی‌های خوبی دارد و باعث شده ما آن را به شما معرفی کنیم.

البته این برنامه تغییر صدا هم خیلی شبیه به برنامه قبلی بوده و برای ضبط صدا باید دکمه قرمز رنگ را فشار دهید و برای متوقف کردن ضبط مجددا دکمه قرمز رنگ را فشار دهید. این برنامه هم دارای افکت‌های صوتی خوبی است که می‌توانید روی صدای خود بگذارید. برای بررسی و تست صدای ضبط شده، روی دکمه گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش ضربه بزنید. کاربران می‌توانند افکت‌های صوتی را تغییر دهند و آن را ذخیره کرده یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند. حتی می‌توانند، آن را به عنوان آهنگ زنگ گوشی خود تنظیم کنند.

یکی از ویژگی‌های موجود در برنامه این است که شما می‌توانید روی آهنگ‌های دانلود شده روی گوشی موبایل‌تان هم افکت گذاری کرده و تغییر صدا اعمال کنید. این گزینه را امتحان کنید، امتحان کردنش ضرری که ندارد هیچ، جالب هم هست.

3. اپلیکیشن Baviux Voice Changer with Effects

برنامه Baviux Voice Changer with Effects یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های تغییر صدا در محیط اندروید است که روش‌های ساده‌ای را برای این منظور به کار برده است. اگر نمی‌توانید صدای خود را در زمان تماس تغییر دهید، توصیه می‌شود که با استفاده از این برنامه، صدای خود را ضبط کرده و سپس برای طرف مقابل ارسال نمایید.

با وجود بیش از 40 افکت متنوع و جذاب در Baviux Voice Changer with Effects که بر اساس موضوعات مختلف طراحی شده‌اند، شما می‌توانید با امکانات فراوانی تجربه کنید. افکت‌هایی مانند موجودات فضایی، زامبی‌ها و ربات‌ها می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای تغییر صدا باشند. همچنین، برنامه Baviux Voice Changer with Effects برای رمزگذاری یا قفل کردن صداها، یک نسخه پرمیوم را ارائه داده است. این برنامه شامل ابزارهای متعددی است که با پرداخت هزینه می‌توانید آن‌ها را فعال سازید.

4. اپلیکیشن Voice Changer از MeiHillMan

از دیگر گزینه‌هایی که برای دانلود پیشرفته ترین برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه می‌توانید مدنظر داشته باشید، برنامه Voice Changer از MeiHillMan است. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد ولی در عوض امکانات پرشماری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما حتی این امکان را دارید تا ویس‌هایی که قبلا ضبط کرده‌اید را هم به برنامه اضافه و برایشان افکت انتخاب کنید. البته برخی از افکت‌های آن کیفیت جالبی ندارند و به صدای شما نویز زیادی اضافه می‌کنند.

5. اپلیکیشن Voices AI

اگر به‌دنبال یک برنامه هوش مصنوعی تغییر صدا اندروید هستید، اپلیکیشن Voices AI یک گزینه بسیار عالی به‌حساب می‌آید. این برنامه قادر است صدای شما را به صدای شخصیت‌های معروف تبدیل کند. از امکانات کلیدی آن می‌توان به تعداد زیادی از صداهای افراد معروف اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید از این برنامه برای اضافه کردن صدای یک گوینده حرفه‌ای برای خواندن متن اشاره کرد. البته ذکر این نکته ضروری است که تمامی امکانات این برنامه رایگان نیستند و برای دسترسی به همه آن‌ها باید هزینه پرداخت کرده باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT