بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴

بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴

زمان مطالعه 4 دقیقه

با پیشرفت تکنولوژی، انتخاب از میان نرم‌افزارهای متعدد برای کامپیوتر، اندروید و iOS، می‌تواند کار دشواری باشد. خوشبختانه، تنوع گسترده‌ای از برترین برنامه های دی جی گوشی و کامپیوتر وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی را ارائه می‌دهند، از جمله امکانات پیشرفته برای میکس و تولید صدا، ابزارهای حرفه‌ای برای مدیریت آهنگ‌ها و قابلیت‌های خلاقانه برای سفارشی‌سازی اجراها. در ادامه به معرفی بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید با پی پال

1. برنامه Cross DJ ؛ برنامه دیجی حرفه ای برای گوشی

برنامه Cross DJ جزو اولین اپلیکیشن دی جی است که برای گوشی عرضه شد. این برنامه ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی و متنوع زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به قابلیت تشخیص تعداد بیت‌ها در دقیقه، هماهنگ کردن ترک‌ها و ویرایش بیت گرید اشاره کنیم. همچنین در این برنامه DJ شما به 5 سطح مختلف پیچ بند (Pitch Bend) دسترسی دارید.

بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴

دانلود برنامه دی جی حرفه ای برای اندروید و iOS رایگان است، اما اگر بخواهید به ویژگی‌های اضافی مثل میکسر خودکار، پشتیبانی از میکسر خارجی و… دست پیدا کنید یا از دست تبلیغات نفس راحتی بکشید باید نسخه پولی آن را خریداری کنید.

2. برنامه دیجی حرفه ای برای گوشی edjing Mix ؛ برترین برنامه دی جی گوشی

یکی دیگر از بهترین برنامه های حرفه ای دی جی گوشی اپلیکیشن edjing Mix است. این برنامه دی جی اندروید و iOS دارای تعداد قابل توجهی امکانات و ویژگی‌های متنوع است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از Deezer و کتابخانه محلی کاربر، 16 نمونه ترک، امکان سینک مداوم بین دو ترک مختلف و همچنین لوپ کردن ترک اشاره کرد.

بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴

بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴

افزون بر این شما از طریق این برنامه DJ به ساند کلاود دسترسی خواهید داشت و همچنین می‌توانید آهنگ‌های ساخت خودتان را هم در یک پلتفرم ابری آپلود و ذخیره کنید.

3. اپلیکیشن دی جی Music Maker JAM ؛ بهترین برنامه دیجی برای اندروید و آیفون

اپلیکیشن Music Maker JAM یک برنامه دیجی حرفه ای است و از محبوبیت بسیار زیادی هم برخوردار است. در این برنامه DJ تمامی نیازهای پایه‌ای و اصلی شما برآورده می‌شود. می‌توانید بیت‌های خودتان را بسازید، صدا ضبط کنید، افکت‌های لحظه‌ای اضافه کنید و همچنین از تعداد زیادی از پک‌های صدا بهره ببرید. این برنامه بخش قابل توجهی از این امکانات را به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد، اما مانند بیشتر برنامه‌های ساخت موسیقی بخشی از قابلیت‌های آن تنها با خرید اشتراک قابل دسترسی است.

بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴

بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴

4. اپلیکیشن دی جی djay ؛ نرم افزار دیجی گوشی آیفون و اندروید

djay یک نرم افزار دیجی برای گوشی است که ابتدا برای کاربران آیفون عرضه شد و سپس سازندگان آن پس از استقبال قابل توجه کاربران اپل تصمیم گرفتند نسخه اندروید آن را نیز وارد بازار کنند. دلیل اصلی محبوبیت این برنامه امکان اتصال آن به اسپاتیفای است که از قضا مهمترین ویژگی آن هم به شمار می‌آید.

به همین دلیل شما برای ساخت میکس‌هایتان به آهنگ‌های بسیار زیادی دسترسی خواهید داشت. افزون بر این برخی از قابلیت‌های کلیدی مثل میکس خودکار، افکت‌ها، پیچ بلند و… نیز در این برنامه DJ قابل استفاده هستند.

بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴

بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴

5. برنامه WeDJ

WeDJ یک نرم‌افزار دی‌جی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت بالا موسیقی را میکس کنید. این برنامه برای کاربران دستگاه‌های iOS و Android طراحی شده و ابزارهای مختلفی برای کنترل و ویرایش آهنگ‌ها ارائه می‌دهد.

بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴

بهترین برنامه های دی جی موبایل ۲۰۲۴

با بهترین برنامه دیجی برای اندروید، WeDJ، می‌توانید به سرعت آهنگ‌ها را بارگذاری کرده و با استفاده از قابلیت‌هایی مانند تنظیم سرعت، اضافه کردن افکت‌ها، و استفاده از فیدرهای قوی، میکس‌های حرفه‌ای بسازید. رابط کاربری این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده که کار با آن آسان و شهودی باشد، حتی برای کسانی که تجربه دی‌جی کردن ندارند. همچنین، برنامه دی جی WeDJ با دستگاه‌های دی جی حرفه‌ای سازگار است و به شما اجازه می‌دهد تا کنترل بهتری بر روی میکس‌های خود داشته باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT