تولیدکنندگان تصویر AI

بهترین تولیدکنندگان تصویر AI برای تبدیل آنلاین متن به تصاویر 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه

با جدیدترین پیشرفت ها در تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی، می‌توانید با ورودی متن تصاویر واقعی از هوای رقیق ایجاد کنید. در ادامه تولیدکنندگان تصویر AI را معرفی کرده ایم.

برای این کار به هیچ مهارت هنری یا استعداد فنی نیاز ندارید! پیشرفته ترین مولدهای هنر هوش مصنوعی می‌توانند شیوه خلق هنر را در آینده تغییر دهند.

با نرم افزار تولید هنر هوش مصنوعی، می‌توانید پرتره ها و چهره ها، عکس های منظره، تصاویر سه بعدی دیجیتال و موارد دیگر را ایجاد کنید. حتی می‌توانید از سبک هنرمندان مشهور تقلید کنید.

با استفاده از یک مولد هنر آنلاین رایگان هوش مصنوعی، متن را در آن وارد کنید و این ابزار یک تصویر واقعی را به شما باز می‌گرداند. مجموعه ای از برنامه ها برای تولیدکنندگان هنر وجود دارد که در بازار ظاهر شده‌اند تا امتحان کنند.

AI Image Generator چیست؟

AI Image Generator یک برنامه کامپیوتری است که از الگوریتم های یادگیری عمیق برای ایجاد تصاویر واقعی از توضیحات متن استفاده می‌کند. این الگوریتم بر روی مجموعه داده ای از تصاویر و توضیحات آنها آموزش داده شده است تا بتواند تصاویری مطابق با توضیحات تولید کند.

AI photo Generator ابزاری است که می‌تواند برای ایجاد تصاویر دقیق از افراد، اشیا یا صحنه ها از توضیحات متن استفاده شود. این برنامه برای ایجاد تصاویر یا مدل های 3D از توضیحات متن، یا برای ایجاد تصاویر واقعی عکس برای اهداف تحقیقاتی یا آموزشی مفید است.

چگونه AI Image Generator کار می‌کند؟

مکانیسم های زیادی برای ایجاد هنر هوش مصنوعی وجود دارد، از جمله «قوانین» رویه ای برای تولید تصاویر با استفاده از الگوهای ریاضی، الگوریتم هایی که ضربات قلم مو و دیگر جلوه های نقاشی را شبیه سازی می‌کنند، یا الگوریتم های یادگیری عمیق مانند شبکه ها و ترانسفورماتورهای مولد.

مولدهای تصویر هوش مصنوعی ابتدا با یادگیری از مجموعه داده ای از تصاویر و توضیحات آنها کار می‌کنند. این مجموعه داده برای آموزش یک الگوریتم یادگیری عمیق استفاده می‌شود، که سپس قادر به تولید یک تصویر جدید مطابق با توضیحات است. تصویر تولید شده یک کپی کامل از تصویر اصلی نیست، اما به اندازه کافی شبیه تصویر واقعی است.

به عنوان مثال، با آموزش یک نقاش هوش مصنوعی بر روی مجموعه داده ای از تصاویر چهره عظیم، میتوان چهره جدیدی تولید کرد که واقعی به نظر می‌رسد و با هیچ یک از چهره های موجود در پایگاه داده یکسان نیست.

بهترین تولیدکنندگان تصویر آنلاین رایگان هوش مصنوعی در سال 2023

بحث دد مورد مولد عکس هوش مصنوعی در حال حاضر بسیار داغ است، در نتیجه تعداد زیادی مولد عکس هوش مصنوعی در وب وجود دارد، البته بسیاری از آنها چندان موثر نیستند. ما 6 مولد رایگان را که به خوبی دریافت شده‌اند برای تولیدکنندگان هنری موجود در بازار جمع آوری می‌کنیم تا بتوانید اولین آزمایش AI Image Generator را به صورت رایگان انجام دهید.

1.تولیدکنندگان تصویر AI با Fotor

ویرایشگر عکس قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی با ابزارهای ویرایشی مانند حذف پس زمینه، بزرگ کننده، پاک کننده اشیا، روتوش پوست، جلوه های هنری هوش مصنوعی و غیره.

بیش از 100000 قالب آماده برای استفاده و محتوای خلاقانه برای طراحی گرافیکی و کلاژ عکس.

میلیون ها عکس استوک HD برای استفاده شخصی و تجاری.

Fotor یک ویرایشگر عکس آنلاین همه کاره است که اخیراً با یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی رایگان به‌روزرسانی شده است. Fotor با مولد تصویر هوش مصنوعی، از متن برای ایجاد تصاویر شیک مختلف تولید شده توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این یک شانس عالی برای شما است که یک استاد هنری، نقاش هوش مصنوعی، خالق طراحی هوش مصنوعی باشید. می‌توانید از آن برای ایجاد عکس‌های واقعی از چهره، شخصیت‌های سه بعدی و انیمه، نقاشی، پس‌زمینه و هر نوع هنر دیجیتالی هوش مصنوعی که می‌توانید تصور کنید، استفاده کنید.

قابل توجه ترین ویژگی مولد Fotor این است که استفاده از آن برای مبتدیان آسان است، فقط متن را پر کرده و افکتی را که برای ایجاد تصویر می‌خواهید، انتخاب کنید. اگر از عکس راضی نیستید، می‌توانید تولید را چندین بار تکرار کنید تا مطمئن شوید که رضایت بخش ترین نتیجه را دریافت می کنید.

ویژگی های کلیدی:

10 تولید رایگان در روز.

9 سبک تبدیل مختلف برای انتخاب.

9 افکت نور برای انتخاب.

6 ترکیب موجود.

حالت های تبدیل متن به تصویر و تصویر به تصویر.

2.تولیدکنندگان تصویر AIبا  DALL-E 2

DALL-E-2 یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است که با آن می‌توانید تصاویر واقعی و هنر دیجیتال از هر نوع تولید کنید. DALL-E 2 یک مدل تولید عکس با هوش مصنوعی است که توسط OpenAI، همان شرکتی که GPT-3 را ایجاد کرده است، یکی از بهترین مدل های پردازش زبان طبیعی است.

از DALL-E 2 میتوان برای طراحی محصولات، ایجاد تصاویر و حتی ایجاد ایده های تجاری جدید استفاده کرد. استفاده از این مدل تصویر آسان است. هر کسی می‌تواند از آن برای ایجاد طرح ها و تصاویر حرفه ای استفاده کند.

برای استفاده از DALL-E 2 نیازی به داشتن مهارت فنی یا سابقه هنری ندارید. یکی از ویژگی های اصلی DALL-E 2 عملکرد قلم مو است. با استفاده از آن، می‌توانید تغییرات بیشتری در تصاویری که ایجاد می کنید ایجاد کنید.

ویژگی های کلیدی:

قابلیت تبدیل متن به تصویر عالی

چندین تکرار از تصاویر ایجاد کنید

قابلیت ویرایش و روتوش

امتحان رایگان.

3.تولیدکنندگان تصویر AI با NightCafe

NightCafe یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه تولید تصاویر هنری هوش مصنوعی است. این می‌تواند انواع آثار هنری، نقاشی ها و موارد دیگر را با جلوه های از پیش تعیین شده منحصر به فرد خود ایجاد کند.

می‌توانید از NightCafe برای ایجاد تصاویر در عرض چند دقیقه استفاده کنید. این ابزار به صورت رایگان (استفاده محدود) در دسترس است و اگر می‌خواهید آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی داشته باشید، می‌توانید آن را از طریق وبسایت آنها خریداری کنید. اگر تصمیم به خرید اثر هنری دارید، میتوان آن را چاپ کرد و مانند یک نقاشی به شما تحویل داد.

ویژگی های کلیدی:

جلوه های از پیش تعیین شده منحصر به فرد

ایجاد تصاویر در چند دقیقه

گزینه ای برای خرید آثار هنری

ابزار تولید ویدئو

4.تولیدکنندگان تصویر AI با Jasper Art

Jasper Art از آخرین پیشرفت ها در Ai painter استفاده می‌کند تا هنر دیجیتال منحصر به فردی را بر اساس تخیل شما به صورت رایگان تولید کند.

Jasper Art به شما این امکان را می‌دهد که چندین سبک هنری را کشف کنید و بهترین کار را برای شما امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که از آنجایی که این یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است، نتایج بسیار غیرقابل پیش بینی هستند و شما باید دستورات خود را به روشی هوشمندانه بسازید تا چیزی معقول تولید کنید.

استفاده از Jasper Art آسان است. Jasper همچنین یک دستیار نوشتن هوش مصنوعی ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای نوشتن پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی و راحت تر و سریع تر استفاده کنید. در مورد Jasper Art هم همینطور است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کرده و شروع به تولید تصاویر کنید. به معنای واقعی کلمه، شما می‌توانید هنر دیجیتال را تنها در عرض چند ثانیه تولید کنید.

با Jasper Art می‌توانید تصاویر واقعی، عکس های کارتونی و هر نوع هنری دیگری را که می‌توانید تصور کنید تولید کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری متن بنویسید تا وارد ابزار شوید و بقیه کارها را بر عهده خواهد گرفت.

ویژگی های کلیدی:

از هوش مصنوعی برای تولید 100٪ تصاویر اصلی بر اساس ورودی متن ساده استفاده می‌کند.

چندین زبان پشتیبانی می‌شوند، بنابراین می‌توانید تصاویر را به زبان های غیر انگلیسی نیز ایجاد کنید.

اگر در استفاده از ابزار به کمک نیاز دارید، یک چت پشتیبانی وجود دارد.

همچنین برخی از قالب های کپی رایتینگ وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ایجاد آثار هنری با Jasper استفاده کنید.

4. Midjourney

Midjourney به عنوان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان متن به تصویر هوش مصنوعی رتبه بندی می‌شود. یکی از کاربران با استفاده از تصویری که با نرم افزار ایجاد کرده بود، برنده مسابقه هنری شد.

Midjourney از طریق سرور Discord اداره می‌شود و از دستورات ربات Discord برای تولید تصاویر با کیفیت بالا با سبک هنری خاص استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند برای ایجاد تصاویر واضح و خیره کننده که همیشه کیفیت آخرالزمانی یا وهم انگیزی دارند، پیام های متنی را وارد کنند.

هنگامی که به آن دست پیدا کردید، Midjourney یک تولید کننده هوش مصنوعی عالی است که به طور مداوم تصاویر خیره کننده و اغلب تفکر برانگیز را به سبک منحصر به فرد خود تولید می‌کند.

25 تصویر اول در Midjourney رایگان هستند و سپس طرح اولیه 10 دلار در ماه برای 200 تصویر است. همچنین یک عضویت استاندارد به مبلغ 30 دلار در ماه برای استفاده نامحدود وجود دارد. Midjourney اجازه استفاده شرکتی از تصاویر تولید شده را می‌دهد، به ویژه برای عضویت های سازمانی 600 دلار در سال. در این صورت تصاویر متعلق به شماست.

ویژگی های کلیدی:

به‌روزرسانی سریع توابع.

با استفاده از سرورهای شخص ثالث، بدون تاخیر اجرا می‌شود.

تصاویر را با هنر جسورانه ترکیب رنگ ایجاد کنید و تصاویر “زیبایی شناختی” قابل اعتمادتری را ارائه دهید.

تصویر کوچک اولیه ای که دریافت می‌کنید تنها 256 پیکسل است، برای به دست آوردن تصویر با وضوح بالاتر باید هزینه صرف کنید.

5.تولیدکنندگان تصویر AI با starry ai

starry ai می‌تواند متن را به صورت آنلاین به تصاویر هنری هوش مصنوعی تبدیل کند. اما بر خلاف بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر، کنترل دقیقی بر جنبه های خاص ارائه می‌کند و نتایج را شخصی‌تر می‌کند.

starry ai دارای 16 سبک هنری، اندازه بوم یا نسبت ابعاد برای انتخاب و گزینه ای برای اضافه کردن تصویر سفارشی خود به عنوان پایه است.

هوش مصنوعی ستاره ای به شما امکان می‌دهد از اعتبار اضافی برای افزایش زمان اجرای هوش مصنوعی استفاده کنید تا بتوانید تصویر نهایی بهتری دریافت کنید. به طور مشابه، می‌توانید از اعتبارات استفاده کنید تا به هوش مصنوعی بگویید که تا چه حد متناسب با خواسته شما است.

ویژگی های کلیدی:

امکان انتخاب یک تصویر سفارشی به عنوان ماده تولید شده.

صرف اعتبارات برای بهبود کیفیت تصاویر

اعتبار رایگان هر روز با تماشای تبلیغات یا به اشتراک گذاری آثار در رسانه های اجتماعی مختلف.

6. Pixray

تولیدکنندگان تصویر AI

تولیدکنندگان تصویر AI

Pixray یک تولیدکننده متن به تصویر است که می‌توانید به صورت رایگان در مرورگر، رایانه یا با استفاده از API اجرا کنید. این رابط کاربری ساده دارد، اما افراد حرفه ای با استفاده از آن به لطف موتور هوش مصنوعی قابل تنظیم و اسناد کد سفارشی گسترده، اوقات خوشی را خواهند داشت.

در مستندات Pixray، طیف گسترده ای از راه ها را برای تنظیم تنظیمات هوش مصنوعی پیدا خواهید کرد. برای مثال، می‌توانید هنرمندان یا سبک ها را اضافه کنید، کیفیت، تکرار یا مقیاس را تعریف کنید، و راه های دقیقی برای تغییر کارتان از طریق تنظیمات کشو، نمایشگر، فیلتر، ویدیو و تصویر کشف کنید.

ویژگی های کلیدی:

تنظیمات هوش مصنوعی قابل تنظیم

انواع موتورهای رندر هوش مصنوعی برای انتخاب

سبک های سفارشی

نتیجه

تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی در حال تصرف بازار هستند. بیشتر ابزارهای چشمگیر دارای محدودیت هستند، تولیدکننده های عکس هوش مصنوعی رایگان، طراحی و برندسازی به زودی بخشی از زندگی روزمره ما خواهند شد.

این مقاله نگاهی کوتاه به هنر هوش مصنوعی و مکانیزم نحوه عملکرد آن می‌اندازد، و همچنین شش مولد تصویر رایگان هوش مصنوعی را به شما توصیه می‌کند تا برخی از آنها را امتحان کنید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT