بهترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی

10 بهترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

با ظهور هوش مصنوعی پیشرفته و فناوری سنتز صدا، بسیاری از مولدهای صوتی رایانه ای در بازار موجود شده اند. این پیشرفت های سریع همچنین استفاده از حجم زیادی از نمونه های صوتی یا تجهیزات بسیار حرفه ای را غیر ضروری کرده است. بهترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی را در ادامه معرفی کرده ایم.

در دنیای امروزی هوش مصنوعی، می‌توانید هر نوع صدایی را که تصور کنید، تقلید کنید، و این یک فرآیند نسبتاً ساده است. برنامه های تجاری زیادی برای تولید کننده صدای هوش مصنوعی وجود دارد.

بهترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی Lovo.ai

Lovo.ai یک تولید کننده صدا و پلت فرم تبدیل متن به گفتار مبتنی بر هوش مصنوعی برنده جایزه است. این یکی از قوی ترین و ساده ترین پلتفرم ها برای استفاده است که صداهایی شبیه صدای واقعی انسان تولید می کند.

Lovo.ai با اصلاح مداوم مدل‌های سنتز صدا، طیف گسترده‌ای از صداها را ارائه کرده و به چندین صنعت از جمله سرگرمی، بانک، آموزش، بازی، مستند، اخبار و غیره خدمات ارائه کرده است. به همین دلیل، Lovo.ai مورد توجه بسیاری از سازمان های محترم در مقیاس جهانی قرار گرفته است و آنها را به عنوان مبتکران در بخش سنتز صدا برجسته کرده است.

LOVO به تازگی Genny را راه اندازی کرده است، نسل بعدی تولید کننده صدای هوش مصنوعی مجهز به قابلیت تبدیل متن به گفتار و ویرایش ویدئو. این می تواند صداهایی شبیه انسان با کیفیت خیره کننده تولید کند و سازندگان محتوا می توانند به طور همزمان ویدیوی خود را ویرایش کنند.

Genny به شما امکان می دهد از بین بیش از 500 صدای هوش مصنوعی با بیش از 20 احساس و بیش از 150 زبان انتخاب کنید. صداها صداهای درجه یک حرفه ای هستند که شبیه انسان و واقعی به نظر می رسند. می‌توانید از ویرایشگر تلفظ، تأکید، سرعت و کنترل صدا استفاده کنید تا گفتار خود را کامل کنید و نحوه صدای دلخواه خود را سفارشی کنید.

امکانات:

بزرگترین کتابخانه صداهای جهان با بیش از 500 صدای هوش مصنوعی

کنترل دانه ای برای تولیدکنندگان حرفه ای با استفاده از ویرایشگر تلفظ، تاکید و کنترل زیر و بم.

قابلیت های ویرایش ویدیو که به شما امکان می دهد همزمان با تولید صدا، ویدیوها را ویرایش کنید.

پایگاه‌داده منابع از جمله‌های غیرکلامی، جلوه‌های صوتی، موسیقی رایگان، عکس‌ها و ویدیوهای استوک

(فیلم)

Synthesys

Synthesis یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین تولیدکننده‌های صدای هوش مصنوعی است که هر کسی را قادر می‌سازد تا صدای حرفه‌ای با هوش مصنوعی یا ویدیوی هوش مصنوعی را با چند کلیک تولید کند.

این پلتفرم در لبه پیشرو در توسعه الگوریتم‌های متن به صدا و ویدیو برای استفاده تجاری است. تصور کنید بتوانید ویدیوهای توضیح دهنده وب سایت یا آموزش های محصول خود را در عرض چند دقیقه با کمک صدای طبیعی انسان ارتقا دهید. تکنولوژی Synthesys Text to Speech (TTS) و Synthesys Text to Video (TTV) اسکریپت شما را به ارائه های رسانه ای پر جنب و جوش و پویا تبدیل می کند.

ویژگی های بی شماری ارائه می شود از جمله:

از میان یک کتابخانه بزرگ از صداهای حرفه ای انتخاب کنید: 35 زن، 30 مرد

صداهای نامحدود برای هر هدفی ایجاد و بفروشید

صداهای بسیار واقعی بر خلاف پلتفرم های رقیب

برای فروش فیلم ها، نامه ها، انیمیشن ها، توضیح دهنده ها، رسانه های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی، پادکست ها و موارد دیگر استفاده کنید.

بهترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی Murf

یکی از محبوب‌ترین و چشمگیرترین تولیدکننده‌های صوتی هوش مصنوعی در بازار، Murf است که هر کسی را قادر می‌سازد متن را به گفتار، صداگذاری و دیکته تبدیل کند. به ویژه برای توسعه دهندگان محصول، پادکست ها، مربیان و کسانی که در دنیای تجارت هستند مفید است.

مورف صداهای طبیعی را در مدت زمان بسیار کوتاه و با حداقل تلاش مورد نیاز ایجاد می کند. آنها می توانند تقریباً در هر بخش استفاده شوند. مورف با کتابخانه ای متشکل از بیش از 110 صدا به 15 زبان مختلف، طیف وسیعی از کاربردها را دارد.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی مورف آورده شده است:

کتابخانه بزرگ صداها و زبان ها

سبک های بیان احساسی

زیر و بم و تنظیم دقیق آهنگ های صوتی

پشتیبانی از ورودی صدا و متن

بهترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی Voice Over by Speechify

Speechify می تواند متن را در هر قالبی به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کند. بر اساس وب، این پلتفرم می‌تواند فایل‌های PDF، ایمیل‌ها، اسناد یا مقاله‌ها را بگیرد و آن‌ها را به صوتی تبدیل کند که به جای خواندن قابل گوش دادن باشد. این ابزار همچنین به شما امکان می دهد تا سرعت خواندن را تنظیم کنید و بیش از 200 صدای طبیعی برای انتخاب دارد.

این نرم افزار هوشمند است و می تواند بیش از 15 زبان مختلف را هنگام پردازش متن شناسایی کند و می تواند متن چاپ شده اسکن شده را به طور یکپارچه به صدای واضح تبدیل کند.

در اینجا برخی از ویژگی های برتر Speechify آورده شده است:

مبتنی بر وب با افزونه های کروم و سافاری

بیش از 200 صدای با کیفیت بالا برای انتخاب

بیش از 20 زبان و لهجه

کنترل های گرانول در زمین، لحن و سرعت

حقوق استفاده تجاری

موسیقی متن سفارشی

Listnr

در صدر فهرست بهترین تولیدکننده‌های صدای هوش مصنوعی، Listnr، ابزار تولید صدای متن به گفتار هوش مصنوعی است که متن را به گفتار در قالب‌های مختلف، مانند انتخاب ژانر، مکث، انتخاب لهجه، و غیره تبدیل می‌کند. یکی از بهترین ویژگی های Listnr این است که به شما امکان می دهد پخش کننده صوتی قابل تنظیم خود را تعبیه کنید، که می تواند به عنوان یک نسخه صوتی در وبلاگ شما جاسازی شود.

Listnr به روال و ترجیحات هر شنونده شخصی سازی می شود. همچنین یک ابزار عالی برای ایجاد، مدیریت و انتشار پادکست است. چه یک پادکست تجاری یا آزاد باشید، Listnr می تواند به شما در کسب درآمد از محتوای خود از طریق تبلیغات کمک کند. می‌توانید از ابزار تولید صدای هوش مصنوعی برای توزیع و تبدیل صدا با حقوق پخش تجاری در بزرگترین پلتفرم‌های جهان مانند Spotify، Apple و Google Podcasts استفاده کنید. وقتی صحبت از پادکست به میان می آید، Listnr از بیش از 17 زبان پشتیبانی می کند و فناوری هوش مصنوعی می تواند پست های وبلاگ را به چندین زبان و گویش مختلف تبدیل کند.

Listnr همچنین با فعال کردن گزینه خواندن-گوش دادن و تماشا-گوش دادن برای کاربران به شما کمک می کند تا نرخ مکالمه را بهبود ببخشید.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Listnr آمده است:

پخش کننده صوتی قابل تنظیم را جاسازی کنید

برای هر شنونده شخصی شده است

نرخ تبدیل را بهبود می بخشد

صداهای هوش مصنوعی برای یوتیوب، پست های وبلاگ و کتاب های صوتی

تجزیه و تحلیل صوتی

بهترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی Play.ht

Play.ht یک سازنده قدرتمند تبدیل متن به گفتار هوش مصنوعی است که برای تولید صدا و صدا از IBM، مایکروسافت، آمازون و گوگل به هوش مصنوعی متکی است. این ابزار مخصوصاً برای تبدیل متن به صداهای طبیعی مفید است و به شما امکان می دهد صدا را به صورت فایل های MP3 و WAV دانلود کنید.

با Play.ht، می‌توانید نوع صدا را انتخاب کنید و متن را وارد و تایپ کنید، که ابزار فوراً آن را به صدای طبیعی انسان تبدیل می‌کند. سپس صدا را می توان با تگ های SSML، سبک های گفتار و تلفظ ها تقویت کرد.

Play.ht توسط مارک های بزرگ مانند Verizon و Comcast استفاده می شود.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Play.ht آمده است:

تبدیل پست های وبلاگ به صوتی

ادغام سنتز صدای بلادرنگ

بیش از 570 لهجه و صدا

صداهای واقعی برای پادکست ها، ویدیوها، آموزش الکترونیکی و موارد دیگر

Respeecher

Respeecher یک تولید کننده صدا است که در شبیه سازی صدا تخصص دارد. این ابزاری است که گفتاری را ایجاد می کند که از گوینده اصلی قابل تشخیص نیست. ایده آل برای فیلمسازان، توسعه دهندگان بازی، و دیگر سازندگان محتوا.

با کیفیت عالی، صداهایی که به صورت مصنوعی ایجاد می‌شوند، کاملاً یکسان هستند. هر تفاوت ظریف و احساسی از الگوی گفتار اصلی در صداهای تکرار شده دیجیتالی ثبت می شود. بدون دردسر ضبط مجدد صدای اصلی، محتوا را عمیقاً در فرآیند خلاقانه تغییر دهید.

این فناوری آنقدر پیشرفته و دقیق است که Respeecher صدای لوک اسکای واکر جوان‌تر را برای فیلم The Mandalorian از دیزنی پلاس ترکیب کرد. همچنین به بیماران مبتلا به ناتوانی گفتاری کمک می کند تا صدای خود را بازیابی کنند.

صدای کلون فورا

واقع گرایانه و غیر قابل تشخیص از صدای اصلی

مورد علاقه برای استودیوهای فیلم و بازی

بهترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی Speechelo

Speechelo یک تولید کننده صدای هوش مصنوعی است که می تواند هر متنی را به صدای انسان تبدیل کند. موتور تبدیل متن به گفتار نیز انحرافات را به صدا اضافه می کند، از 24 زبان در کل پشتیبانی می کند و شما را قادر می سازد آهنگ را برای خواندن متن انتخاب کنید.

Speechelo با سیستم عامل های ویندوز، مک، اندروید، لینوکس و کروم سازگار است و به کاربران اجازه می دهد تنها در سه مرحله هر متنی را به صدا تبدیل کنند. این ابزار اغلب برای فیلم های آموزشی، فیلم های فروش، فیلم های آموزشی و موارد دیگر استفاده می شود.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Speechelo آورده شده است:

سه روش برای خواندن متن (لحن عادی، لحن شاد، لحن جدی)

صداهای تنفسی و مکث های طولانی

بیش از 30 صدای طبیعی

قابلیت تغییر سرعت و گام

ویرایشگر متن آنلاین

Speechmaker

Speechmaker یکی دیگر از گزینه های عالی برای کسانی است که به دنبال یک متن آنلاین قابل توجه برای تولید کننده صدا هستند. این می تواند تنها در سه مرحله صدا را تولید کند.

کاربران ابتدا اطلاعات خود را وارد می کنند و یک اسکریپت را در کادر متنی قرار می دهند، که سپس Speechmaker را قادر می سازد تا اسکریپت را تجزیه و تحلیل کند و سخنرانی های طبیعی تولید کند که قابل پیش نمایش و دانلود باشد. مولد صدای هوش مصنوعی لحن و زیر و بم صدا را مطابق با فیلمنامه تنظیم می کند.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Speechmaker آورده شده است:

قابلیت ذخیره خودکار

بیش از 50 صدای با کیفیت بالا در بیش از 20 زبان

کاربر پسند

صداهای طبیعی و شبیه انسان

بهترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی Streams Speak

Streams Speak یک ابزار مفید برای تولید صدای مبتنی بر یادگیری ماشینی است. تولید کننده صدای مبتنی بر وب، متن به گفتار با صدای طبیعی تولید می کند و رابط کاربری ساده آن برای مبتدیان مفید است. Streams Speak یکی از بهترین نمونه‌های فناوری یادگیری ماشینی است و به شما امکان می‌دهد فایل‌هایی با حداکثر 1000 کاراکتر در متن تولید کنید. یکی از معایب

Streams Speak این است که فقط گفتار تولید شده را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. با این گفته، به شما امکان می دهد از بین سه سبک مختلف انگلیسی زبان انتخاب کنید.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Streams Speak آورده شده است:

ثبت نام و استفاده رایگان است

گفتار را در سه مرحله تولید می کند

به SSML (زبان نشانه گذاری ترکیبی گفتار) اجازه می دهد

سه سبک مختلف انگلیسی زبان

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. Paris گفت:

    هوش مصنوعی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT