بهترین توکن های هوش مصنوعی قبل از هاوینگ

بهترین توکن های هوش مصنوعی قبل از هاوینگ

زمان مطالعه 2 دقیقه

با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین در آوریل ۲۰۲۴، پیش‌بینی می‌شود بازار ارزهای دیجیتال به زودی یک رشد قابل‌توجه را تجربه کند. طی این رشد، ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی مانند ورلد کوین (WLD)، گروک (GROK)، بیت‌تنسور (TAO) و اوشن پروتکل (OCEAN) می‌توانند بیش از رمزارزهای دیگر به دارندگان خود سود برسانند. در این پست به بررسی بهترین توکن های هوش مصنوعی قبل از هاوینگ می پردازیم.

خرید و فروش تتر

بهترین توکن های هوش مصنوعی قبل از هاوینگ

ورلد کوین

ورلد کوین در حال ایجاد گسترده‌ترین شبکه ارائه خدمات هویتی و مالی در سطح جهانی است. خدمات این پلتفرم، حول ورلد آیدی (World ID)، یک سیستم شناسه جهانی مبتکرانه و مبتنی بر حریم خصوصی متمرکز شده است.

این فناوری به افراد این امکان را می‌دهد که هویت خود را به صورت آنلاین تایید کرده و در عین حال، از حریم خصوصی خود محافظت نمایند. قیمت توکن ورلد‌ کوین شرکت اوپن‌ای‌آی (OpenAI)، تحت هدایت سم آلتمن (Sam Altman)، به سرعت صعود کرد تا در نهایت در ماه جاری، در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار گرفت. این توکن یکی از برجسته‌ترین عملکرد‌ها را طی ماه گذشته از خود به نمایش گذاشته است.

در سال گذشته، قیمت توکن WLD افزایش چشمگیر بیش از ۳۹۴ درصدی را ثبت کرد که نشان‌دهنده پتانسیل آن برای رشد بیشتر، به خصوص در آستانه رویداد هاوینگ است. در حال حاضر، قیمت ورلد کوین متاثر از وضعیت نه چندان مطبوع بازار، با کاهشی ۹ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۷.۰۸ دلار رسیده است.

گروک

پیوند این پروژه با ایلان ماسک و پلتفرم X، موجب ایجاد هیجان و احساسات مثبت پیرامون آن شده است. در حال حاضر، توکن Grok حدود ۰.۰۱۳۲۵ دلار قیمت دارد و حجم معاملات آن بیش از ۱۶ میلیون دلار است. قیمت این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد و در طول ماه گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است. با این حال، انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، عملکرد قیمت Grok نیز به مرور بهبود یابد که آن را به یک سرمایه‌گذاری جذاب تبدیل خواهد کرد.

بیت‌تنسور

بیت‌تنسور یکی از برترین پروژه‌ها در فضای یادگیری غیرمتمرکز هوش مصنوعی است. این پلتفرم پیشگامانه آموزش همکاری را در بین مدل‌های یادگیری ماشین امکان‌پذیر می‌کند.

قیمت بیت‌تنسور پس از رشدی ۱۱ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۵۵۱ دلار رسیده است. ارزش بازار این توکن نیز در حال حاضر ۳.۳۸ میلیارد دلار گزارش شده و پذیرش آن روز به روز در حال افزایش است. در آستانه هاوینگ بیت کوین، این توکن نیز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسب سودها‌ی چشمگیر محسوب می‌شود.

اوشن پروتکل

اوشن پروتکل یکی از پروژه‌های پیشرو‌ در زمینه امنیت داده‌ها است که با استفاده از فناوری بلاکچین، زیرساخت‌های غیرمتمرکز و رمزگذاری‌شده پیچیده‌ای را به منظور ایجاد یک محیط امن و محرمانه برای به اشتراک‌گذاری داده‌ فراهم می‌کند.

هدف این پروژه، توانمندسازی صاحبان داده، حفاظت از حریم خصوصی و افزایش درآمدزایی از داده‌ها است. پیشرفت‌های کلیدی اوشن پروتکل از جمله عرضه ربات‌های پیش‌بینی هوش مصنوعی و پروتکل‌های پیشرفته برای حفاظت از حریم خصوصی، از جمله کاتالیزورهای صعودی برای توکن این پروژه هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !