بهترین جایگزین ها برای ارتباطات تیمی

بهترین جایگزین ها برای ارتباطات تیمی

زمان مطالعه 9 دقیقه

ابزارهای ارتباطی تیمی مانند قارچ‌ها در دنیای کار از خانه پس از همه‌گیری شروع به ظهور کردند، بنابراین گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل دارید. Slack ممکن است یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها باشد، اما باید قبل از انتخاب اپلیکیشن پیام‌رسان عالی، مزایا و معایب آن را بسنجید تا کار تیمی را بهبود ببخشید. بهترین جایگزین ها برای ارتباطات تیمی را در ادامه بشناسید.

در این مقاله، ما قصد داریم به بهترین جایگزین های Slack نگاهی بیندازیم تا به شما کمک کنیم تعیین کنید کدام برنامه ارتباطی تیمی با نیازهای شما مطابقت دارد. ما هر نرم‌افزار چت را بر اساس ویژگی‌های همکاری تیمی، قیمت و در دسترس بودن برنامه‌های تلفن همراه آن‌ها دستی انتخاب کردیم. همچنین، حتماً مقاله ما را در مورد بهترین ابزارهای هماهنگی مانند Asana و Trello برای افزایش بهره وری بررسی کنید.

1. Microsoft Teams

مایکروسافت یک ابزار چت تجاری ایجاد کرد که شرکت‌های سازمانی و همچنین تیم‌های کوچک را هدف قرار می‌دهد. Microsoft Teams در حال حاضر برای همه کسانی که مشترک یکی از طرح های Microsoft Office 365 هستند در دسترس است. اگر یکی از این برنامه‌ها را ندارید، می‌توانید نسخه فریمیوم مایکروسافت تیمز را دریافت کنید. تمام ویژگی های چت به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از جمله آنها می توان به چت فوری، صوتی، تماس های ویدیویی و ادغام های مختلف اشاره کرد.

نسخه رایگان Microsoft Teams به حداکثر 100 شرکت کننده در چت ویدیویی و حداکثر 500 هزار کاربر داخلی و خارجی اجازه می دهد. اگر شرکت شما به بیش از این نیاز دارد، طرح ممتاز برای این ابزار چت از 5 دلار در ماه/هر کاربر شروع می شود. برای کاربران اندروید، iOS، ویندوز، مک و وب در دسترس است.

ادغام های Microsoft Teams تا حدودی شبیه برنامه های جداگانه ای هستند که می توانید برای شخصی سازی آن به ابزار چت خود اضافه کنید. آنها به شما کمک می کنند تا کسب و کار خود را بهتر سازماندهی کنید، فایل ها را به اشتراک بگذارید یا هوش تجاری خود را ردیابی کنید.

2. Google Chat

Google Chat یک ویژگی داخلی سرویس Gmail است که برای جایگزینی Google Hangouts طراحی شده است. می توانید از آن برای چت کردن با هرکسی که حساب جیمیل دارد استفاده کنید. فرقی نمی‌کند شما یا مخاطبتان از یک طرح رایگان یا اکانت جیمیل پولی استفاده می‌کنید، ابزار چت برای همه در دسترس است.

برای اینکه بتوانید چت های صوتی و تصویری داشته باشید، باید از Google Meet در کنار Google Chat استفاده کنید. این یک راه حل عالی و جایگزین Slack برای همه تیم های شرکتی است، به خصوص آنهایی که قبلاً از G Suite استفاده می کنند.

Google Chat برای تمامی کاربران جیمیل کاملا رایگان است و توسط اندروید، iOS و ویندوز پشتیبانی می شود.

3.بهترین جایگزین ها برای ارتباطات تیمی Discord

برای همه شرکت هایی که به دنبال جایگزینی منبع باز برای Slack هستند، Discord ممکن است راه حل مناسبی باشد. اگرچه این برنامه به عنوان یک برنامه چت گیمرها طراحی شده بود، اما ثابت شد که بسیار بیشتر است. دارای قابلیت های چت نامحدود و اشتراک گذاری صفحه نمایش است که برای ارتباطات شرکتی بسیار مفید است.

عملکرد اصلی Discord تماس های ویدیویی و صوتی با یکپارچه سازی API است. اگر تاریخچه چت نامحدود، فضای ذخیره سازی نامحدود، اشتراک گذاری فایل با کیفیت بالا و تعداد نامحدودی از شرکت کنندگان در یک کانال می خواهید، باید 9.99 دلار در ماه برای Discord Nitro بپردازید.

Discord نه تنها توسط گیمرها و شرکت ها، بلکه توسط مدارس، جوامع، دوستان و خانواده استفاده می شود. به همین دلیل است که توسعه دهندگان آن اطمینان حاصل کردند که Discord در همه مرورگرهای وب، iOS و اندروید و همچنین ویندوز، لینوکس و macOS در دسترس است.

4. Rocket.Chat

شرکت‌هایی که در جستجوی گزینه‌های خود میزبان هستند و به جایگزین‌های پیچیده‌تر و نیازمند فناوری برای Slack اهمیتی نمی‌دهند، باید Rocket.Chat را بررسی کنند. این یکی دیگر از ابزارهای چت منبع باز است و به شما امکان سفارشی سازی کامل پلتفرم omnichannel را می دهد.

Rocket.Chat به کاربران خود دسترسی کامل به کد آنها را می دهد. این بدان معنی است که شما به عنوان یک شرکت می توانید این ابزار ارتباطی را برای پاسخگویی به نیازهای خود تغییر دهید. می‌توانید برخی از ویژگی‌های آن را اضافه یا حذف کنید، و آن را به روشی که مناسب می‌دانید بهبود دهید. همچنین دارای رمزگذاری سرتاسری است که مکالمات شرکتی شما را ایمن می کند.

طرح هاست Rochet.Chat رایگان نیست. قیمت آن 3 دلار برای هر کاربر در ماه است. اما کد منبع باز آنها به شما این امکان را می دهد که همه ویژگی های موجود را به صورت رایگان داشته باشید، تا زمانی که آن را فقط به صورت داخلی در شرکت خود میزبانی کنید.

Rocket.Chat در همه دستگاه‌هایی که از iOS، Android، Windows، macOS و Linux استفاده می‌کنند در دسترس است. یک نسخه وب نیز دارد.

5.بهترین جایگزین ها برای ارتباطات تیمی Fleep

Fleep یک پلتفرم ارتباطی است که بر مدیریت وظایف تأکید دارد. علاوه بر ویژگی چت معمول، امکاناتی را برای تعیین و هماهنگی کار ارائه می دهد. همچنین یک صفحه پین ​​وجود دارد که شما و همکارانتان می‌توانید پیام‌ها و یادآوری‌های مهم را پین کنید. کل مفهوم چت Fleep بر اساس ایده مکالمات در مورد موضوعات خاصی است که همه از بحث در مورد آن استقبال می کنند.

نسخه Freemium این پلتفرم مکالمه دارای گزینه های چت نامحدود یک به یک است. اما تنها از سه مکالمه گروهی در یک زمان پشتیبانی می کند. همچنین تا 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی را فراهم می کند. اما در صورت نیاز بیشتر، باید هزینه نسخه پریمیوم را بپردازید. قیمت گذاری به صورت سالانه انجام می شود، اگرچه این طرح 5 دلار در ماه برای هر نفر است. نسخه پریمیوم به شما امکان دسترسی به 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی را می دهد.

Fleep برای Windows، macOS، Linux، Android و iOS در دسترس است

6. Chanty

Chanty یک نرم افزار همکاری است که توسط یک هوش مصنوعی مدیریت می شود و برای افزایش بهره وری و سازماندهی تیم در شرکت شما طراحی شده است. همچنین قیمت مناسبی دارد. تیم های کوچک با حداکثر 10 عضو می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. اما اگر افراد بیشتری در تیم خود دارید و به برخی ویژگی‌های اضافی که این پلتفرم مکالمه ارائه می‌کند نیاز دارید، به یک نسخه پریمیوم نیاز دارید. با این حال، حتی چانتی ممتاز با قیمت 3 دلار برای هر کاربر در ماه بسیار مقرون به صرفه است.

Chanty بسیاری از ویژگی های Slack را با نصف قیمت ارائه می دهد. اما همچنین دارای یک سیستم مدیریت وظایف یکپارچه است که به شما کمک می کند تا وظایفی را برای اعضای مختلف تیم ایجاد کرده و به آنها اختصاص دهید. قابلیتی به نام Teambook به شما امکان می‌دهد وظایف، چت‌ها و فایل‌ها را به‌خوبی در پوشه‌ها سازماندهی کنید و فضای کاری شما همیشه منظم باشد.

برای گوشی های هوشمند اندروید، آیفون و آیپد و همچنین برای کاربران ویندوز و macOS موجود است.

7. Mattermost

Mattermost یک ابزار چت منبع باز است که برای تیم‌های تجاری کوچکی که به امنیت بیشتری نیاز دارند، اما بدون پرداخت هزینه بسیار عالی است. این پلتفرم برای حداکثر 10 کاربر رایگان است، اما برای سازمان های توزیع شده، 10 دلار به ازای هر کاربر در ماه است.

توسعه دهندگان Mattermost روی خصوصیات و ویژگی های امنیتی ابزار چت خود سرمایه گذاری کردند، که آن را به یک پلت فرم شگفت انگیز مناسب برای دولت، مراقبت های بهداشتی و آژانس های مالی تبدیل کرد.

رابط کاربری این پلتفرم چت بسیار آشنا است زیرا شبیه رابط کاربری Slack است. این انتقال از Slack به Mattermost را آسان می کند. اما Mattermost یک ویژگی اضافی دارد. این به کاربران خود اجازه می دهد تا گردش کار خود را از داخل نرم افزار مدیریت کنند. کد منبع باز آن به این معنی است که قابل تنظیم است و کاربران با فن آوری می توانند Mattermost را به یک ابزار شخصی سازی شده تبدیل کنند.

Mattermost برای همه کاربران اندروید، iOS، ویندوز، لینوکس، macOS و وب در دسترس است.

8. Flock

اگر شرکت شما به دنبال یک برنامه پیام رسانی فوری هاست شده است، Flock باید انتخاب شما باشد. همچنین دارای تماس های صوتی و تصویری، اشتراک گذاری فایل و ابزارهای بهره وری شرکت است و از پیام های مستقیم و همچنین پیام های گروهی پشتیبانی می کند. گله همه چیز را دارد. پلتفرم ویدیویی آنها شبیه اسکایپ و زوم است و تیم شما با آن آشنا خواهد بود.

نسخه رایگان Flock به 20 کاربر اجازه می دهد. اما نسخه پولی که فقط 4.50 دلار برای هر کاربر در ماه ارائه می شود، این عدد را به 100 می رساند. نه تنها این! نسخه پولی همچنین بسیاری از ویژگی های اضافی را به همراه دارد که به شما کمک می کند وظایف و اعضای تیم خود را راحت تر مدیریت کنید. اگر مطمئن نیستید که به این ویژگی‌های اضافی نیاز دارید، همیشه می‌توانید Premium Flock را با یک دوره آزمایشی 30 روزه به صورت رایگان امتحان کنید.

Flock برای اندروید، iOS، ویندوز، لینوکس، macOS و وب در دسترس است.

9.بهترین جایگزین ها برای ارتباطات تیمی Ryver

شرکت هایی که همه ارتباطات خود را در یک مکان می خواهند باید رایور را در نظر بگیرند. این یک برنامه همکاری است که نه تنها برای ارتباطات بلکه برای مدیریت کار و گردش کار کلی طراحی شده است. رایور با گوگل درایو، دراپ باکس و باکس یکپارچه شده است که اشتراک گذاری فایل را بسیار آسان می کند. تماس های صوتی و تصویری می تواند تا 5 نفر را پشتیبانی کند.

Ryver یک ابزار هاست شده با چت نامحدود، اشتراک گذاری فایل، و گزینه جستجوی تاریخچه پیام بسیار خوب طراحی شده است. این ویژگی و ویژگی مدیریت وظیفه آن، آن را نه تنها به یک پلتفرم ارتباطی خوب، بلکه یک ابزار مدیریت پروژه نیز تبدیل می کند.

رایور می تواند برای شرکت های تازه تاسیس کمی گران باشد. اما اگر می خواهید آن را امتحان کنید، یک دوره آزمایشی 14 روزه وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید آیا ارزش پرداخت 49 دلار در ماه را دارد یا خیر. برای Android، iOS، Windows، دستگاه‌های macOS و وب موجود است.

10. Glip

Glip یک جایگزین شگفت‌انگیز برای Slack برای همه آن شرکت‌هایی است که به ویژگی‌های امنیتی بهتری که در پلتفرم ارتباطی خود تعبیه شده است نیاز دارند. Glip برای 100 کاربر اول رایگان است، اما ویژگی های پیشرفته و شرکت کنندگان بیشتر مجاز به قیمت 14.99 دلار برای هر کاربر در ماه است.

Glip که توسط RingCentral خریداری شده است بیش از یک پلتفرم چت تیمی است، بلکه یک ابزار همکاری تیمی است. دارای ویژگی‌های داخلی مانند وظایف، تقویم، یادداشت‌ها، کنفرانس صوتی و تصویری و غیره است. Glip را می توان از طریق Zapier به برنامه های دیگر متصل کرد که به شما امکان می دهد برخی از وظایف تیم خود را خودکار کنید.

Glip در Android، iOS، Windows، macOS و وب در دسترس است.

11.بهترین جایگزین ها برای ارتباطات تیمی Twist

اگر با یک تیم بین‌المللی کار می‌کنید، احتمالاً می‌دانید که همگام‌سازی گردش‌های کاری چقدر می‌تواند سخت باشد. اگر همه در ساعات مختلف کار کنند، جلسات و گفتگوهای تیمی می تواند بسیار مشکل ساز باشد. اینجاست که Twist وارد بازی می شود. این یک نرم افزار ارتباطی است که برای تیم هایی طراحی شده است که نمی توانند به تماس ها، چت ها و کنفرانس های بلادرنگ تکیه کنند.

چت خصوصی و کانال های عمومی در Threads ساختار یافته اند که به ارتباطات طولانی مدت بسیار کمک می کند. همچنین، Twist ایمیل ها و چت ها را ترکیب می کند که آنها را در یک مکان ذخیره می کند. این، و جستجوی نامحدود تاریخ، ردیابی ارتباطات شما را آسان می کند.

اگرچه Twist برای تعداد نامحدودی کاربر رایگان است، اما اگر می‌خواهید ویژگی‌های اضافی، ادغام‌ها و فضای ذخیره‌سازی نامحدود تاریخچه چت را داشته باشید، باید 5 دلار برای هر کاربر در ماه بپردازید. در ویندوز، لینوکس، macOS، اندروید، iOS و وب موجود است.

12. Ring Central

Ring Central یک سیستم تلفن تجاری مبتنی بر ابر است که برای شرکت‌های کوچک و بزرگ که به تماس‌های صوتی متکی هستند عالی است. همچنین دارای سیستم های پیام رسانی و ویدئو کنفرانس است تا اطمینان حاصل شود که تیم شما همیشه در ارتباط خواهد بود. اما زمانی که با سایر برنامه های ارتباطی جفت شود بهترین عملکرد را دارد. API باز آن ادغام Ring Central با بیش از 2000 برنامه و ابزار تجاری را تضمین می کند.

اتاق‌های کنفرانس مجازی و تنوع جغرافیایی مرکز داده اطمینان حاصل می‌کنند که تیم‌های کاری بین‌المللی همیشه قادر به برقراری ارتباط و همگام‌سازی جریان‌های کاری خود هستند. علاوه بر این، Ring Central یک جایگزین عالی Slack برای شرکت هایی است که به امنیت در سطح سازمانی نیاز دارند.

Ring Central چندین برنامه پولی دارد، اما همه آن به 4.99 دلار برای هر کاربر در ماه می رسد. Ring Central برای اندروید، iOS، ویندوز و macOS در دسترس است. یک نسخه مرورگر وب نیز وجود دارد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT