جایگزین ها برای برنامه موبایل ChatGPT OpenAI

بهترین جایگزین ها برای برنامه موبایل ChatGPT OpenAI

زمان مطالعه 5 دقیقه

این برنامه‌های چت بات هوش مصنوعی نسبت به برنامه تلفن همراه رسمی ChatGPT OpenAI کار بهتری انجام می‌دهند. جایگزین ها برای برنامه موبایل ChatGPT OpenAI را بشناسید.

هنگام انتخاب یک برنامه چت ربات هوش مصنوعی برای تلفن خود، برنامه ChatGPT OpenAI احتمالاً اولین گزینه ای است که به ذهن می رسد. با این حال، بسیاری از گزینه‌های جایگزین، ویژگی‌های منحصربه‌فردی را برای بهبود و سفارشی‌سازی تجربه چت‌بات شما ارائه می‌دهند.

1.جایگزین ها برای برنامه موبایل ChatGPT OpenAI: Bing

Bing یک ابزار هوش مصنوعی همه کاره رایگان است که توسط GPT-4 پشتیبانی می‌شود. برخلاف ChatGPT، Bing دارای یک تولید کننده تصویر قدرتمند است که با DALL-E 3 برای جزئیات فوق العاده ساخته شده است.

راه های زیادی برای بهبود ربات چت هوش مصنوعی بینگ وجود دارد. بسته به نوع مکالمه‌ای که می‌خواهید، می‌توانید بین سه صدا تغییر دهید: خلاقانه‌تر، متعادل‌تر یا دقیق‌تر. همچنین می‌توانید بر اساس عکس‌هایی که می‌توانند از کتابخانه دستگاهتان آپلود شوند یا روی دوربین تلفن هوشمندتان گرفته شوند، درخواست‌ها را بپرسید.

در زیر هر پاسخ، Bing چندین پیام پیگیری را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند از چت بات بیشترین بهره را ببرید. اعلان های پیگیری برای ویجت ها نیز اعمال می شود. می‌توانید با پرسیدن نوتیفیکیشن‌هایی مانند «پس‌زمینه را تیره‌تر کنید» تصاویر را تنظیم دقیق کنید. به طور کلی، Bing یک جایگزین عالی ChatGPT برای خلاقان است. بهترین از همه، این کاملا رایگان است.

2.جایگزین ها برای برنامه موبایل ChatGPT OpenAI با Nova

Nova یک جایگزین عالی ChatGPT است که برای مکالمات شخصی مناسب است. این برنامه دارای مدل های پیشرفته از ChatGPT و Google Bard است و می تواند به 140 زبان مختلف استفاده شود.

برای کمک به شروع مکالمه، می توانید به تب پیشنهادات بروید. در اینجا می‌توانید دسته‌های مختلف را بیابید و قابلیت‌های Nova را بررسی کنید. برخی از دسته بندی ها شامل سرگرمی و تکالیف با موضوعات متنوع مانند سوالات تاریخ، کدنویسی، و حقایق سرگرم کننده و چیزهای بی اهمیت است.

Nova یک چت بات است که مکالمات را بر اساس نیازهای شما ایجاد می کند. در برگه فروشگاه، می‌توانید شخصیت‌های مختلف را برای دریافت توصیه‌های مناسب کاوش کنید. برخی از شخصیت های بسیار شامل یک متخصص تغذیه، یک مربی شخصی و یک طراح است. Nova یک طرح رایگان با اعتبار روزانه محدود ارائه می دهد، اما می توانید برای پاسخ های نامحدود به نسخه Pro ارتقا دهید.

3. Chat & Ask AI

Chat & Ask AI یک برنامه هوش مصنوعی درخشان برای دانلود در تلفن شما است که راه حل های هوشمندی برای افزایش بهره وری شما ارائه می دهد. صفحه اصلی برنامه تاریخچه چت، پیشنهادات ربات چت و عملکردهای داخلی اضافی را در بخش Elite Tools ارائه می دهد.

یکی از برترین Elite Tools گزینه Summarize Web است. به سادگی یک URL وارد کنید، یک زبان را انتخاب کنید، و Ask AI خلاصه ای از صفحه وب را ایجاد می کند. به لطف ابزار AskAI’s YouTube Summary، می توان با ویدیوها نیز به این امر دست یافت.

ویژگی مشابه Ask YouTube است. این به شما امکان می دهد هر سوالی در مورد یک ویدیوی خاص بپرسید. شما می توانید از این و ویژگی های مشابه برای دریافت مشاوره تخصصی به جای محتوای عمومی از وب استفاده کنید. اگر از ابزارهای هوش مصنوعی که اطلاعات عمومی را به دست می‌آورند خسته شده‌اید، این برنامه را امتحان کنید تا تعاملات هوش مصنوعی خود را ارتقا دهید.

4.جایگزین ها برای برنامه موبایل ChatGPT OpenAI با ChatSonic

ChatSonic بخشی از ابزار محبوب نوشتن آنلاین هوش مصنوعی WriteSonic است. اکنون، با یک برنامه اختصاصی، می توانید هر کجا که هستید با مدل هوش مصنوعی هوشمند آن چت کنید.

برخلاف ابهام ChatGPT در به خاطر سپردن مکالمات، ChatSonic دارای تنظیمات حافظه است. بسته به اینکه می‌خواهید ChatSonic پاسخ‌های قبلی شما را به خاطر بسپارد، می‌توانید این گزینه را روشن یا خاموش کنید. راه دیگری که ChatSonic بهتر از ChatGPT عمل می کند، از طریق آخرین تغییر داده گوگل است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد در مورد رویدادها و اخبار اخیر سؤال بپرسید و از تاریخ قطع اطلاعات اجتناب کنید.

برای ایجاد یک محیط چت بات سفارشی شده، ChatSonic دارای چندین شخصیت است. با گزینه هایی از جمله مصاحبه کننده، راهنمای سفر، و مربی انگیزشی، می توانید مکالمه سازنده تری بر اساس نتایج دلخواه خود داشته باشید. اگر به دنبال یک همراه جدید هوش مصنوعی برای نیازهای خاص هستید، ChatSonic مطمئناً برنامه ای است که نباید از دست داد.

5. ChatOn

آیا با مشکل نوشتاری که در تلاش برای یافتن آن در اینترنت هستید گیر کرده اید؟ به لطف دوربین هوشمند ChatOn، می‌توانید هر سؤالی را اسکن کرده و فوراً به آن پاسخ دهید. ChatOn می تواند در انجام هر کاری کمک کند، خواه برای نوشتن اشعار، توضیح یک قضیه، یا تهیه پیش نویس ایمیل به کمک نیاز داشته باشید.

برخلاف ChatGPT، می‌توانید با گزینه‌هایی از جمله Friendly، Assertive و Curious، آهنگی برای چت ربات تنظیم کنید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد، امکان تغییر طول پاسخ به کوتاه، متوسط ​​یا طولانی است.

ChatOn یک ربات چت است که سازمان را در اولویت قرار می دهد. می توانید پیام های مهم را پین کنید و پاسخ ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ChatOn علاوه بر ایجاد پاسخ های متنی، می تواند تصاویر هوش مصنوعی را نیز از متن تولید کند.

6.جایگزین ها برای برنامه موبایل ChatGPT OpenAI با Poe

Poe یک چت ربات همه کاره قدرتمند برای دریافت سریع پاسخ های هوشمند است. این برنامه از مدل‌های ChatGPT، Claude و Google استفاده می‌کند. علاوه بر ربات‌های رسمی، دسته‌ای از ربات‌های ساخته‌شده توسط کاربر برای کاوش وجود دارد که Poe را به یک اپلیکیشن ساخته‌شده توسط طرفدارانش تبدیل می‌کند.

هر سبک مکالمه ای که می خواهید داشته باشید، پو تضمین می کند که یک چت بات برای شما ساخته شده است. می‌توانید ربات‌های تولیدکننده متن و تصویر را در طیف گسترده‌ای از دسته‌ها، از جمله ربات‌های برنامه‌نویسی، ربات‌های متن ترانه موسیقی، و ربات‌های نوشتن، کاوش کنید.

Poe طراحی شده است تا به شما کمک کند زمینه مناسب برای مکالمه ربات چت خود را پیدا کنید. می توانید اطلاعات هر ربات، از جمله توسعه دهنده و نقاط قوت و ضعف آن را مشاهده کنید. این به شما یک ایده واضح از اینکه آیا ربات برای نیازهای شما مناسب است یا خیر، می دهد.

7. Genie

Genie یک برنامه هوش مصنوعی هوشمند است که در توضیح مفاهیم و پاسخ به سؤالات عالی است. اگر برای نوشتن کپشن اینستاگرام، پاسخ دادن به ایمیل تجاری یا درک موضوعی به کمک نیاز دارید، می توانید برای مشاوره تخصصی به Genie تکیه کنید.

استفاده از چت بات ساده است. برای سوالات عمومی، از جعبه پیام استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید با زدن دکمه مثبت (+) از اسناد یا عکس‌های دستگاه خود درخواست ایجاد کنید. همچنین می توانید صفحات وب را از صفحه اصلی تجزیه و تحلیل کنید.

Genie از دو مدل استفاده می کند: GPT 3.5 (موجود در طرح رایگان) و GPT-4 (موجود در عضویت Pro.) می توانید برخی از مزایای GPT-4 را در راهنمای ما بررسی کنید.

با این برنامه ها ChatGPT را پیشی بگیرید

این برنامه ها ابزارهای اضافی را ارائه می دهند که در برنامه رسمی ChatGPT دیده نمی شوند. اگر می‌خواهید لحن ربات چت خود را تغییر دهید، طول پاسخ را ویرایش کنید یا تصاویری از متن ایجاد کنید، می‌توانید برای تعامل بهتر با هوش مصنوعی به این برنامه‌ها اعتماد کنید. خلاق باشید و چیزهای جدیدی را با این برنامه‌های چت ربات تلفن همراه قدرتمند کشف کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT