هوش مصنوعی FigJam

ویژگی های جدید هوش مصنوعی FigJam (و نحوه استفاده از آنها)

زمان مطالعه 5 دقیقه

FigJam ابزار وایت برد دیجیتال مشترک بومی Figma برای غیر طراحان و طراحان است. Figma اولین ابزارهای هوش مصنوعی خود را در ژوئن 2023 معرفی کرد و FigJam نیز با اولین ویژگی های هوش مصنوعی خود که در نوامبر 2023 اعلام شد، همین روند را دنبال کرد.

اولین ابزارهای هوش مصنوعی FigJam چیست؟

Figma در اواسط سال 2023 ویژگی های هوش مصنوعی را به پلتفرم طراحی خود معرفی کرد. نمودار ویژگی های Figma در Config 2023، کنفرانس سالانه Figma اعلام شد. در حالی که هیچ اطلاعیه ای در مورد دریافت ویژگی های هوش مصنوعی FigJam وجود نداشت، اشاره شد که در آینده ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری در سراسر جهان انتظار می رود.

در نوامبر 2023، FigJam اولین ابزارهای هوش مصنوعی بومی خود را معرفی کرد. FigJam در حال حاضر به طراحان و غیر طراحان در سازماندهی و ساختاردهی کار خود با ابزارهای مشارکتی و مدیریتی کمک می کند. با افزودن ویژگی‌های هوش مصنوعی، این فرآیند حتی ساده‌تر می‌شود.

هوش مصنوعی در FigJam امکان اتوماسیون، سازماندهی و صرفه جویی در زمان را در قالب دستورات فراهم می کند. ویژگی‌های هوش مصنوعی FigJam را می‌توان به‌عنوان یک دستیار شخصی مجهز به هوش مصنوعی برای تیم شما در نظر گرفت، وظایف را ساده‌تر می‌کند و همکاری را افزایش می‌دهد. این ابزارهای جدید تنها آغاز انتظارات از FigJam AI هستند.

1. تولید اعلان متن

یکی از محبوب‌ترین روش‌های تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی، تولیدکننده اعلان متن است. FigJam از فناوری OpenAI برای ایجاد ویژگی های مفید و کارآمد برای کاربران خود استفاده می کند.

برجسته‌ترین ابزار هوش مصنوعی FigJam کادر تولید کننده هوش مصنوعی است که با انتخاب نماد Generate در بالا سمت چپ یافت می‌شود. به سادگی نیازهای خود را برای فضای کاری مشترک تایپ کنید، روی Generate کلیک کنید و FigJam نتایج را ارائه می دهد.

چند نمونه از دستورات FigJam عبارتند از:

. یک یخ شکن برای نه عضو تیم راه اندازی کنید.

. جلسه شروع هفتگی

. برنامه یک هفته ای را برای مهلت ما برنامه ریزی کنید.

شما می توانید پیام های متنی بسیار دقیق ارائه دهید. هرچه درخواست‌های شما دقیق‌تر و دقیق‌تر باشند، نتایج ایجاد شده مرتبط‌تر و مفیدتر خواهند بود.

توجه داشته باشید که FigJam AI از 7 نوامبر 2023 در حالت بتای باز قرار دارد و Figma بیان می کند که “خروجی های AI ممکن است گمراه کننده یا اشتباه باشند.” با بازخورد، مولد هوش مصنوعی FigJam می‌تواند بهبود یابد و در بیشتر مواقع نتایج تقریباً عالی ارائه دهد.

2. درخواست های کلیک و برو

علاوه بر تولید کننده اعلان متن، FigJam AI همچنین دستورات کلیک و رفتن متعددی را ارائه می دهد. اینها به راحتی در دسترس هستند، اما همچنین بر اساس نحوه استفاده تیم شما از FigJam قبلاً سازگار هستند. همچنین می‌توانید اعلان‌های کلیک و رفتن را با درخواست‌های تولید شده توسط متن ترکیب کنید.

اگر همیشه جلسات مشارکتی FigJam خود را با یک جلسه طوفان فکری 5 دقیقه‌ای شروع می‌کنید، هوش مصنوعی FigJam این را تشخیص داده و آن را به عنوان یک اعلان کلیک و رفتن ارائه می‌کند و در وقت شما در کارهای روزانه‌تان صرفه‌جویی می‌کند.

می‌توانید اعلان‌های کلیک و رفتن را در زیر آیکون Generate که کادر متنی آن قرار دارد، پیدا کنید. دستورات برای انتخاب و اعمال در فضای کاری تیم شما FigJam آماده هستند. هرچه فضای کاری شما قابل پیش بینی تر باشد، احتمال اینکه درخواست های کلیک و رفتن برای تیم شما مفید باشد بیشتر است.

میانبرهای زیادی در Figma وجود دارد که می تواند تجربه Figma و FigJam شما را بسیار ساده تر کند.

3. یادداشت های چسبناک با مضمون گروهی

جدیدترین ویژگی‌های هوش مصنوعی در FigJam می‌توانند به طور خودکار یادداشت‌های چسبناک را بر اساس موضوع گروه‌بندی کنند، بدون نیاز به تلاش دستی.

برای چنین ابزار مشارکتی مفیدی، ممکن است متوجه شوید که فضای کاری FigJam شما مملو از افکار بسیاری از اعضای تیم در یادداشت‌های چسبنده است. این می تواند سرکش باشد و هضم اطلاعات را سخت کند، اما آخرین ویژگی های هوش مصنوعی آنها را به راحتی گروه بندی می کند. حتی لازم نیست به تم ها فکر کنید تا آنها را جدا کنید. هوش مصنوعی این کار را برای شما انجام می دهد.

اگر به نکات بیشتری در مورد نحوه استفاده از FigJam نیاز دارید، راهنمای ما برای FigJam را برای همکاری بررسی کنید.

4. خلاصه فوری

استفاده از FigJam یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، افکار و ایده های فراوان است. حتی اگر یادداشت های چسبناک تیم خود را برای سازماندهی بهتر گروه بندی کرده باشید، حجم عظیم اطلاعات می تواند بسیار زیاد باشد. اینجاست که ابزار خلاصه سازی هوش مصنوعی وارد عمل می شود.

از مکان نما برای برجسته کردن متن، موارد و نظرات استفاده کنید، سپس کلیک راست کرده و خلاصه را انتخاب کنید. هوش مصنوعی FigJam به سرعت تمام اطلاعات را در یک سند کوچک خوانا خلاصه می کند. نقاط گلوله و پاراگراف ها به گونه ای مرتب شده اند که خواندن آن روان است و همه می توانند آن را بفهمند.

پنجره خلاصه شده به راحتی قابل جابجایی در صفحه، کپی کردن و حتی پیوند دادن است. شما می توانید اطلاعات خلاصه شده را برای اشتراک گذاری سریع برای هر کسی ارسال کنید.

نحوه دسترسی به ویژگی های هوش مصنوعی FigJam

کاربران رایگان Figma می توانند به 3 برد FigJam به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. با این حال، کاربرانی که می‌خواهند دسترسی بیشتری به FigJam داشته باشند، باید در یکی از مدل‌های اشتراک FigJam مشترک شوند. اینها 3 یا 5 دلار در ماه هستند و می توان آنها را با هر مدل قیمتی Figma ترکیب کرد.

از زمان انتشار FigJam AI در 7 نوامبر 2023، ویژگی های AI در یک برنامه بتا باز گنجانده شده است. این بدان معناست که هر کسی که به Figma دسترسی دارد می تواند به ابزارهای هوش مصنوعی FigJam دسترسی داشته باشد و بازخورد خود را در مورد موفقیت خود به اشتراک بگذارد. درباره Figma بیشتر بیاموزید تا ببینید کدام مدل را باید مشترک کنید.

Figma اشاره نکرده است که آیا ویژگی های AI به عنوان بخشی از مدل Free Forever باقی خواهند ماند یا خیر. اگر چنین هستند، شما همچنان با حداکثر 3 برد FigJam محدود خواهید بود.

با همکاری با هوش مصنوعی در FigJam سازماندهی کنید

FigJam واقعاً از افزودن هوش مصنوعی به تخته سفید مشترک خود سود می برد. چندین ویژگی ارائه می دهد که می تواند در زمان صرفه جویی کند، روحیه گروه را بهبود بخشد و درک بین اعضای تیم را آسان کند.

در حالی که می‌توانید در FigJam تابلوهایی با طراحی خوب تولید کنید، اما می‌تواند ابزار ارزشمندی برای افراد غیرطراحی باشد که با تیم‌های طراحی کار می‌کنند. استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی آن آسان است و با رابط کاربری و تجربه FigJam به خوبی کار می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT