بهترین جایگزین پرفکت مانی

بهترین جایگزین پرفکت مانی

زمان مطالعه 3 دقیقه

با توجه به این موضوع که استفاده از پرفکت مانی و پی پل در ایران تحریم شده است، خیلی از کسانی که قبلا با استفاده از این پول های الکترونیک از سایت های خارجی خرید میکردند دچار نگرانی شده اند. در این پست به معرفی بهترین جایگزین پرفکت مانی می پردازیم.

تتر جایگزین خوب پرفکت مانی

برای درک این موضوع که تتر میتواند جایگذین پرفکت مانی و وب مانی و سایر پولهای الکترونیک تحریم شده در ایران باشد، در ابتدا باید متوجه شوید که تتر چیست و چه تفاوتی با دلار آمریکا دارد؟ تتر یکی از پایدارترین استیبل کوین ها در بازار کریپتو است و در سال 2014 در بازار عرضه شد. در ابتدا تتر روی بلاکچین بیت کوین ایجاد شد اما در حال حاضر روی بلاکچین اتریوم و ترون هم ایجاد شده است.

ارزش یک تتر به اندازه یک دلار امریکا است. دلار آمریکا به عنوان یک ارز رسمی در تراکنش‌های مالی، خرید کالا و خدمات و سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی استفاده می‌شود. اما تتر عمدتا در بازار کریپتو به کار می‌رود و به عنوان وسیله‌ای برای تسهیل معاملات ارز دیجیتال و حفظ ارزش دارایی‌ها در زمان نوسانات بازار استفاده می‌شود.

کاربردهای تتر در معاملات ارز دیجیتال

تتر کاربردها و ویژگی های مثبت زیادی دارد اما در این قسمت به چند کاربرد مهم تتر می پردازیم. یکی از ویژگی های تتر در معاملات ارز دیجیتال است. در این روش شما میتوانید ارزهای دیجیتال را به تتر تبدیل کنید و از نوسانات قیمت جلوگیری کنید پس یکی از ویژگی های مثبت تتر همین حفظ ارزش آن است.

بهترین جایگزین پرفکت مانی

بهترین جایگزین پرفکت مانی

کاربردهای تتر در پرداخت‌های بین‌المللی

با استفاده از تتر می توانید روند مشکل پرداخت های بین المللی برای خرید کالا یا دریافت خدمات را کاهش دهید. نقل و انتقالات بین‌المللی پرهزینه هستند، این هزینه‌ها شامل هزینه‌های حواله، هزینه تبدیل ارز و هزینه خدمات نیز می‌شود. ارسال پول بین‌المللی برای نقل و انتقالات کوچک‌تر به صرفه نخواهد بود و شاید برای مبالغ بالاتر منطقی باشد. توکن‌های تتر در چند دقیقه تسویه میشوند اما معاملات پول های الکترونیک ممکن است بین 24 ساعت تا 2 روز طول بکشد.هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد، توانایی انتقال وجه مستقیم از طریق تتر را دارد. درحالی که ارزش تتر هیچ وقت تغییر نمی‌کند. همچنین، علاوه بر انتقال، شما می‌توانید دلارهای خود را به تتر تبدیل کنید و آن را بدون نیاز به هیچ بانک و موسسه مالی هولد کنید.

آیا خرید با تتر ریسکی است؟

برای خیلی از تاجران استفاده از کارت‌های اعتباری رایج بسیار پرریسک است. مثلا ممکن است که پول توسط بانک بلوکه شود یا کلا برگشت داده شود. این در حالی است که پرداخت‌های تتری در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شوند.

کار کردن با توکن‌های تتر راهی موثر برای مقابله با اینگونه مشکلات برای صنایع و کسب‌وکار‌ها است. گرچه با استفاده از بقیه رمز ارزها می‌توان پرداخت‌ها را در کمتر از چند دقیقه انجام داد، اما همچنان مشکل نوسان قیمت بر سر راه است که با توکن‌های تتر این مشکل نیز برطرف می‌شود.

بهترین جایگزین پرفکت مانی

بهترین جایگزین پرفکت مانی

ترون جایگزین دیگری برای پرفکت مانی

برای اینکه مطمئن شدید ترون جایگزین خوبی برای پرداخت با پول های الکترونیکی مثل پرفکت مانی و پی پل است باید متوجه شوید که ترون چیست؟ ترون یک بلاکچین غیر متمرکز و همتا به همتا است. ترون توسط جاستین سان در سال 2017 تاسیس شد.

کاربردهای ترون در معاملات ارز دیجیتال

یکی از ویژگی های مثبت ترون کارمزد های پایین شبکه است. شبکه بلاکچین ترون تراکنش های سریع را در ثانیه انجام میدهد. ترون از قراردادهای هوشمند پشتیبانی میکند. ترون به عنوان یک ارز مناسب سرمایه گذاری در بازار کریپتو شناخته میشود. همچنین از ترون در صنعت بازی هم استفاده میشود و شما میتوانید از ترون برای دریافت ارز درون بازی استفاده کنید. از ترون میتوانید برای ترید کوتاه مدت و کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT