بهترین جایگزین Pinterest

7 بهترین جایگزین Pinterest را بشناسید!

زمان مطالعه 5 دقیقه

به دنبال پینترست برای طراحی داخلی هستید؟ پینترست برای غذا؟ پینترست برای میم ها؟ در اینجا بهترین جایگزین برای Pinterest وجود دارد! بهترین جایگزین Pinterest را در ادامه معرفی کرده ایم.

Pinterest به عنوان وب سایتی که بیشتر برای زنانی که به ایده هایی برای عروسی، دکوراسیون منزل و تفریح ​​نیاز دارند، شهرت پیدا کرده است. شاید ایده Pinterest را دوست داشته باشید، اما موضوع آن را نه. شاید پینترست برای شما مناسب نباشد. نگران نباشید، زیرا گزینه های زیادی برای Pinterest وجود دارد.

به دنبال پینترست برای مردان هستید؟ آن بیرون است. پینترست برای غذا؟ وجود دارد. پینترست برای میم ها؟ تو خوش شانسی ما لیستی از 7 بهترین برنامه و سایت مانند Pinterest را گردآوری کرده ایم.

1. We Heart It

اگر بخواهیم We Heart It را در یک جمله توصیف کنیم، آن را فرزندان Pinterest و Tumblr می نامیم. We Heart مکانی است که در آن کاربران می توانند خودشان باشند و تقریباً هر چیزی را که می خواهند پست کنند – تصاویر گربه، نقل قول های ملودراماتیک، لباس های زیبا، مناظر، غذا و موارد دیگر.

در زیر همه پست های We Heart It جریانی پنهان وجود دارد که نشان می دهد این سایت عمدتاً توسط نوجوانان و دختران دانشگاهی استفاده می شود. برنامه ریزی عروسی چندانی وجود ندارد، اما اضطراب نوجوانان کمی بیشتر است. اگر به دنبال سایت های بیشتری مانند Pinterest هستید که برای زنان جوان طراحی شده باشد، We Heart It برای شماست.

2.بهترین جایگزین Pinterest با Dribbble

طبق صفحه اصلی خود، Dribbble “مقصد پیشرو برای یافتن و نمایش کارهای خلاقانه” است. برای همه شما افراد خلاق، Dribbble بهترین راه حل برای پاسخ به این سوال است: “در حال حاضر روی چه چیزی کار می کنید؟”

چه در حال طراحی وب سایت، پوستر فیلم، تایپوگرافی، هنر پیکسل، آرم شرکت، معماری یا هر چیز دیگری باشید، می توانید از Dribbble برای به اشتراک گذاری کار خود استفاده کنید. این یک راه عالی برای نشان دادن چیزهایی است که می توانید در Canva، Photoshop و سایر ابزارهای طراحی ایجاد کنید.

خودت طراح نیستی؟ این هم خوب است. با خیال راحت پست‌ها را در Dribbble کاوش کنید (به‌عنوان «شات» برخلاف «پن‌ها» یا «پست‌ها») نگاهی اجمالی به ذهن سازندگان مختلف داشته باشید. اگر بتوانید هنر را در همه اشکال آن قدردانی کنید، محتوای زیادی در اینجا وجود دارد که ذهن شما را متحیر می کند.

3. FoodGawker

ایا شما شکمو هستی؟ اگر چنین است، در کمترین زمان عاشق FoodGawker خواهید شد. این وب سایت الهام گرفته از Pinterest نه تنها مکانی عالی برای کشف غذاهای جدید، مواد اولیه و عکس های زیبا از غذاها است، بلکه یک سایت عالی برای یافتن تعداد زیادی راهنماهای آشپزی آنلاین برای مبتدیان یا متخصصان است.

یک هشدار: زمانی که گرسنه هستید این سایت را مرور نکنید، در غیر این صورت ممکن است میز خود را با آب دهان پوشانده باشید.

تنها نقطه ضعف FoodGawker این است که آن را مدیریت می کند. شما می‌توانید عکس‌ها و پیوندهای خود را ارسال کنید، اما ویراستاران همه ارسال‌ها را بررسی می‌کنند و در مورد آنچه منتشر می‌شود، نظر نهایی را می‌گویند. از یک طرف، این استاندارد کیفیت بالایی را حفظ می کند، اما در نهایت برخی از جذابیت های پینترست خود را از دست می دهد.

برای تجربه بهتر، از FoodGawker با افزونه مرورگر استفاده کنید که می تواند به شما کمک کند دستور العمل ها را برای بعداً ذخیره کنید و حتی لیست خرید برای شما ایجاد کند. اگر کاربر Chrome هستید، راهنمای ما در مورد بهترین افزونه‌های Chrome برای الهام گرفتن از آشپزی می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

4.بهترین جایگزین Pinterest با Pearltrees

Pearltrees یک مرکز برای همه علایق شماست. نه تنها می‌توانید عکس‌ها، URL‌ها و اسناد را اضافه کنید، بلکه می‌توانید تکه‌هایی از صفحات وب را بگیرید و با استفاده از برنامه افزودنی مرورگر Pearltrees یا برنامه تلفن هوشمند به مجموعه خود اضافه کنید.

با Pearltrees، می‌توانید مجموعه‌های مختلفی ایجاد کنید که می‌توانید با هر تعداد زیر مجموعه که نیاز دارید سازماندهی کنید. به محض افزودن یک مورد، Pearltrees مجموعه های مشابه ساخته شده توسط کاربران دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

Pearltrees یک گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد، اما برای دریافت فضای ذخیره‌سازی بیشتر و ویژگی‌های بیشتر باید هزینه اشتراک بپردازید.

5. Mix

Mix که قبلا با نام StumbleUpon شناخته می شد، جایگزین عالی برای Pinterest است. وقتی برنامه Mix را انتخاب می‌کنید، از بین موضوعات مختلفی که می‌خواهید در فید خود ببینید، انتخاب می‌کنید، از جمله مد، معماری، موسیقی، پست‌های خنده‌دار، طبیعت و موارد دیگر.

وقتی پستی را می بینید که دوست دارید، می توانید دکمه Mix را بزنید که آن را به مجموعه ای در نمایه شما اضافه می کند. همچنین می توانید این مجموعه را با دیگران به اشتراک بگذارید. میکس از این پست‌ها برای تنظیم یک فید شخصی از محتوا استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید ببینید که سایر کاربران چه چیزی را با هم ترکیب می‌کنند، می‌توانید به تب محبوب نیز بروید.

6. DwellingGawker

DwellingGawker از همان سازندگان FoodGawker است، اما به جای غذا بر روی طراحی داخلی و معماری الهام گرفته است.

مانند FoodGawker، هر عکس توسط ویراستاران سایت تنظیم می شود. همچنین می‌توانید عکس‌های زیبایی را که با آن روبرو می‌شوید ذخیره و به اشتراک بگذارید، و همچنین عکس‌های خود را ارسال کنید. این سایت قطعا به شما انگیزه می دهد تا خانه خود را زیبا کنید.

7.بهترین جایگزین Pinterest با Designspiration

Designspiration یکی دیگر از پلتفرم های محبوب است که همانطور که از نام آن پیداست به عنوان منبع الهام برای طراحان و خلاقان عمل می کند. این مجموعه گسترده ای از محتوای بصری، از جمله تصاویر، گرافیک، تایپوگرافی و سایر عناصر مرتبط با طراحی دارد.

برای کشف ایده‌ها (با جستجوی کلمات کلیدی، رنگ‌ها و سبک‌های خاص)، می‌توانید در میان دسته‌ها یا مضامین مختلف مرور کنید و سپس آنها را ذخیره کنید. این ویژگی کاملاً شبیه نحوه ذخیره اقلام در Pinterest است — با ایجاد مجموعه خود و افزودن آنها به آن. اگر خودتان طراح هستید، این پلتفرم می تواند راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن کارتان و ارتباط با دیگرانی باشد که علایق مشابهی دارند.

Designspiration همچنین دارای یک نسخه حرفه ای است که ویژگی هایی مانند vision mood boarding، دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید و معاملات و تخفیف های انحصاری را با قیمت 5 دلار ارائه می دهد.

جایگزین های مورد علاقه شما در پینترست چیست؟

اگر به دنبال زمان مورد نیاز دور از Pinterest هستید، این جایگزین های Pinterest عالی هستند. آنها محتوای جدید زیادی دارند که می توانید آنها را کاوش کنید، جمع آوری کنید و به اشتراک بگذارید. اکنون ما بهترین وب سایت هایی مانند Pinterest را در اختیار شما قرار داده ایم، چرا خودتان آنها را بررسی نکنید؟

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT