بهترین دوره رایگان ارزهای دیجیتال

10 بهترین دوره رایگان ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 12 دقیقه

برای کمک به درک کامل بیت‌کوین، اتریوم، آلت‌کوین‌ها و همه ارزهای دیجیتال، بهترین دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی ارزهای دیجیتال را پیدا کرده‌ایم و فهرست‌بندی می‌کنیم که به شما نحوه کسب درآمد، استخراج، سرمایه‌گذاری و تجارت ارزهای دیجیتال را آموزش می‌دهند. بهترین دوره رایگان ارزهای دیجیتال را بشناسید.

نویسندگان این دوره‌های آنلاین خودشان با ارزهای دیجیتال سروکار دارند و ضمن به اشتراک گذاشتن نکات، ترفندها و دستورالعمل‌های مربوطه در این فرآیند، اکانت‌های خود را به صورت زنده به شما نشان می‌دهند. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به لیست بهترین دوره های بلاک چین به همراه دوره های NFT بیندازید.

دوره های برتر ارزهای دیجیتال (شامل دوره های رایگان) (Udemy)

Udemy یک پلتفرم محبوب آموزش الکترونیکی، دارای یک کتابخانه بزرگ از دوره های آموزشی در حوزه ارزهای دیجیتال است. می‌توانید دوره‌ها را بر اساس موضوعی که می‌خواهید یاد بگیرید انتخاب کنید یا می‌توانید نتایج را بر اساس محبوبیت و رتبه‌بندی فیلتر کنید تا ببینید افراد دیگر چه می‌آموزند. Udemy همچنین دارای نظرات صادقانه ای است که پس از هر دوره توسط دانش آموزان ارائه می شود. اگر مبتدی هستید که به این فضا علاقه مند هستید اما تمایلی به صرف هزینه برای دوره ها ندارید، می توانید کتابخانه کلاس های رایگان Udemy را بررسی کنید.

هایلایت –

– در مورد اصول اولیه فناوری بلاک چین بیاموزید یا در مورد موضوعات پیشرفته تری مانند بیت کوین، اتریوم یا آلت کوین بیاموزید.

– از بین مجموعه ای از دوره ها و برنامه های متنوع انتخاب کنید.

– از کارشناسان و متخصصان صنعت در این فضا بیاموزید.

– هر دوره با 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می شود.

مدت زمان: متغیر

امتیاز: 4.4 از 5

دوره سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال 2021: بازنشستگی خود را تامین مالی کنید! (Udemy)

این یک راهنمای کامل سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برای 202 است که به شما می آموزد که چگونه در این کلاس دارایی جدید سرمایه گذاری کنید و صندوق بازنشستگی خود را بسازید. شما در مورد ارزهای دیجیتال مختلف مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، آلت کوین ها، NFTs و DeFi خواهید آموخت. این سریعترین راه برای شروع سفر سرمایه گذاری شما در این فضا است. مربی هفت معیار راز خود را برای شناسایی سکه های سودآور به اشتراک می گذارد. شما یاد خواهید گرفت که قیمت بهینه برای ورود به معامله را برای دوره های کوتاه، میان مدت و بلندمدت شناسایی کنید.

هایلایت –

– درک کنید که هنگام انجام معاملات روزانه چه سکه هایی را بخرید و کدام سکه ها برای رشد طولانی مدت بهتر هستند.

– تفاوت بین استفاده از صرافی های متمرکز مانند Binance و Coinbase و استفاده از صرافی های غیرمتمرکز مانند Uniswap و Pancakeswap را بیاموزید.

– در مورد فناوری بلاک چین، هش کردن و استخراج اطلاعات کسب کنید.

– نحوه راه اندازی یک کیف پول ساده برای ذخیره سکه های خود را بدانید.

– در مورد DeFi و کشاورزی بازده بیاموزید.

– استراتژی او را برای ایجاد سود مداوم و ایجاد صندوق بازنشستگی خود بشناسید.

– هر آنچه را که باید در مورد این فناوری بدانید بیاموزید و تنها در 10 ساعت از آماتور به پیشرفته بروید.

مدت زمان: 12 ساعت

امتیاز: 4.6 از 5

بررسی – دوره عالی که با تمام جنبه های ارز دیجیتال بسیار عمیق است. من فقط انتظار داشتم اصول خرید را بیاموزم، اما راه های مختلفی برای کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال به من آموزش داده شد. ویدیوهای گام به گام نیز به انبوه کمک کرد. – ون هوین

دوره کامل کریپتوکارنسی: بیش از 5 دوره در 1 (Udemy)

این کامل ترین و عمیق ترین دوره آموزشی ارزهای دیجیتال است که به صورت آنلاین در دسترس است. همچنین با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس است. در این دوره آموزشی، سخنرانی های ویدیویی، مقالات و منابع قابل دانلود بر اساس درخواست دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، هم از طریق موبایل و هم از طریق تلویزیون، به دوره کامل دسترسی داشته باشید. همچنین در پایان گواهی پایان کار قابل اشتراک را دریافت کنید. فراموش نکنید که لیست بهترین دوره های فین تک ما را بررسی کنید.

هایلایت –

– ماینینگ، تجارت و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را بیاموزید.

– متداول ترین اشتباهات سرمایه گذارانی که برای اولین بار مرتکب می شوند را درک کنید.

– نحوه خواندن نمودارها را بیاموزید.

– نحوه خرید و استخراج بیت کوین را بیاموزید.

– با مزایا و معایب بیت کوین آشنا شوید.

– بدانید که چرا ارز دیجیتال یک سرمایه گذاری بلندمدت عالی است.

– نحوه شناسایی کلاهبرداری و محافظت در برابر کلاهبرداری را بیاموزید

– یاد بگیرید که چگونه ارز دیجیتال بزرگ بعدی را شناسایی کنید.

– با مزایا و معایب اتریوم، ریپل، مونرو، زد کش، NEO، کاردانو، استلار و دش آشنا شوید.

– هر آنچه را که باید در مورد کیف پول های مختلف بدانید بیاموزید.

مدت زمان: 24 ساعت

امتیاز: 4.6 از 5

بررسی – جامع و مفصل. همه چیزهایی که برای شروع سفر کریپتو خود باید بدانید. سطح کار و جزئیات در صفحه گسترده و نمونه کارها فوق العاده است. – لیزا برنز

برنامه آموزش اجرایی ارزهای دیجیتال (موسسه فناوری ماساچوست MIT)

در 10 سال گذشته، ارزش و محبوبیت ارزهای دیجیتال به طور قابل توجهی افزایش یافته است. افراد بیشتری روی ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری می کنند. با این حال، این یک دارایی فرار است، به این معنی که درک و تجزیه و تحلیل یک پروژه ارز دیجیتال قبل از سرمایه گذاری در آن بسیار مهم است. این دوره توسط MIT Media Labs دقیقاً نحوه انجام این کار را آموزش می دهد. این دوره که توسط ابتکار ارز دیجیتال MIT Media Lab ایجاد شده و توسط کارشناسان صنعت کریپتو، اقتصاددانان، تنظیم‌کننده‌های مالی و کارآفرینان اینترنتی هدایت می‌شود، به شما در درک فرصت‌ها و چالش‌های مرتبط با ارز دیجیتال کمک می‌کند.

هایلایت –

– با فناوری بلاک چین و موارد استفاده از آن آشنا خواهید شد.

– به شما در درک قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (DApps) کمک می کند.

– در مورد آخرین تحولات در فضای ارزهای دیجیتالی خواهید آموخت.

– متخصصان شاغل در بخش مالی و فناوری اطلاعات و رهبران تجاری این دوره را مفید خواهند یافت.

– نحوه عملکرد و عملکرد این طبقه دارایی جدید در زمینه اقتصادی را درک کنید.

– می‌توانید پیامدهای اقتصادی چنین پروژه‌هایی را تحلیل کنید.

– از گری جنسلر – استاد سابق اقتصاد جهانی و مدیریت و نها نارولا، مدیر ابتکار ارز دیجیتال بیاموزید.

مدت زمان: 6 هفته

امتیاز: 4.7 از 5

بررسی – ساختار دوره برای تجربه کلی بسیار ارزشمند بود. داشتن یک مشاور موفقیت و همچنین تسهیل کننده دوره کلیدی بود. چیزی که من واقعاً از آن لذت بردم ماهیت تعاملی ماژول ها و همچنین نقاط عطف درجه بندی شده بود که تفکر انتقادی و ایده پردازی و بحث های باز را پیش برد. – پیتر ترن

دوره آزمایشی رایگان – فناوری‌های بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال توسط دانشگاه پرینستون (کورسرا)

اگر علاقه مند به دانستن بیت کوین و سایر فناوری های ارزهای دیجیتال هستید، این برنامه برای شما مناسب است. در این کلاس توسط دانشگاه پرینستون، هر آنچه را که باید در مورد بیت کوین بدانید، خواهید آموخت. شما متوجه خواهید شد که چیست – در سطح فنی. این شامل درک نحوه کارکرد آن، تفاوت آن با سایر سکه ها، میزان امنیت آنها و کاربران ناشناس بیت کوین است. سپس، در مورد چگونگی تعیین قیمت آن، اینکه آیا رمزارزها قابل تنظیم هستند و آینده ارزهای دیجیتال چگونه است، خواهید آموخت. این یک کلاس رایگان در Coursera است و برای مبتدیان مناسب است. شما می توانید تمام محتوای دوره را به صورت رایگان مشاهده کنید اما شامل گواهی پایان نیست.

هایلایت –

– سخنرانی ها به زبان انگلیسی خواهد بود اما زیرنویس آن به زبان های عربی، فرانسوی، پرتغالی (اروپایی)، ایتالیایی، ویتنامی، آلمانی، روسی، انگلیسی، اسپانیایی در دسترس است.

– با روش های مختلف ذخیره سازی کلیدهای بیت کوین آشنا شوید.

– در مورد خدمات مختلفی که به شما امکان معامله و معامله با این ارز را می دهد، بیاموزید.

– بدانید ماینینگ چگونه کار می کند و ماینرها چه کسانی هستند.

– درباره نحوه تعامل بیت کوین با مسائل سیاسی، قانون و مقررات بیاموزید.

– در مورد مسئله مصرف انرژی که در استخراج بیت کوین رخ می دهد و جایگزین هایی که می توان ایجاد کرد آشنا شوید.

مدت زمان: 23 ساعت

امتیاز: 4.6 از 5

نقد و بررسی – من دانش قوی در مورد معماری بیت کوین به دست آورده ام، اما ای کاش این دوره به روز می شد تا شامل پیشرفت های دو سال گذشته باشد. چند سخنرانی در مورد alt-coins نیز مفید خواهد بود. – AG

دوره آزمایشی رایگان – ارز دیجیتال و بلاک چین توسط دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا (کورسرا)

«کریپتوکارنسی و بلاک چین: مقدمه ای بر ارزهای دیجیتال» یک دوره آموزشی آنلاین است که توسط دانشگاه پنسیلوانیا ایجاد شده است که در Coursera ارائه می شود. این دوره 2 از دوره های 4 قسمتی فین تک: مبانی و کاربردهای تخصصی فناوری مالی است. این دوره رایگان توسط جسیکا واچر که پروفسور مالی کمی است و سارا همر که مدیر ارشد ابتکار سرمایه گذاری جایگزین در مدرسه وارتون است تدریس می شود. در این دوره چهار هفته ای، نحوه درک ارزهای دیجیتال و بلاک چین به شما آموزش داده می شود. در پایان این دوره، شما درک عمیقی از این فناوری ها و نحوه گنجاندن آن در استراتژی سرمایه گذاری خود خواهید داشت.

هایلایت –

– زیرنویس ها به زبان های فرانسوی، پرتغالی (اروپایی)، روسی، انگلیسی و اسپانیایی موجود است.

– در مورد اینکه چرا ارزهای دیجیتال به عنوان جایگزینی برای پول نقد استفاده می شوند و اینکه بیت کوین چگونه ارزش بالقوه خود را بدست می آورد، بیاموزید.

– اهمیت امضای دیجیتال، بلاک چین و اثبات کار را درک کنید.

– بیاموزید که چگونه ارزش بتا و آلفا را در ارزهای دیجیتال تجزیه و تحلیل کنید و چگونه این دارایی را در سبد سرمایه گذاری خود بگنجانید.

مدت زمان: 4 هفته

امتیاز: 4.6 از 5

بررسی – همه چیز را با جزئیات توضیح داد. من مجبور شدم برخی از تحقیقات خود را برای درک کامل انجام دهم، اما در کل عالی بود! برای هر کسی که سعی در مشارکت بیشتر در بلاک چین دارد، به شدت توصیه می شود. – اس اس

بلاک چین و ارزهای دیجیتال توسط دانشگاه میشیگان (کورسرا) توضیح داده شده است.

این یک دوره در سطح مبتدی است که توسط دانشگاه میشیگان در Coursera ارائه می شود. این بخش دوم از چهار دوره تحت تخصص تخصص نوآوری های فناوری مالی (فین تک) است. این شامل سخنرانی های ویدئویی به زبان انگلیسی با زیرنویس به زبان های عربی، فرانسوی، پرتغالی (اروپایی)، ایتالیایی، ویتنامی، آلمانی، روسی، انگلیسی، اسپانیایی است. در بازه زمانی چهار هفته ای، دانش آموزان با دنیای فین تک، آشنایی با بلاک چین و رمزنگاری، بلاک چین به عنوان دارایی و بلاک چین به عنوان یک تجارت آشنا می شوند. شما انعطاف پذیری دارید تا ضرب الاجل ها را بر اساس برنامه خود تنظیم کنید و با سرعت و برنامه خود یاد بگیرید. نگاهی به مجموعه ما از بهترین دوره های صدور گواهینامه بلاک چین بیندازید.

هایلایت –

– به سخنرانی های ویدیویی، خواندن دوره ها و تمرین های تمرینی دسترسی داشته باشید.

– از رابرت دیتمار که استاد امور مالی در دانشکده بازرگانی راس است و اندرو وو – که استادیار فناوری و عملیات و امور مالی است، بیاموزید.

– در مورد نحوه عملکرد فناوری بلاک چین بیاموزید.

– با مفاهیم فنی مانند عدم تمرکز و الگوریتم های اجماع آشنا شوید.

– مزایا و معایب استفاده از ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی و روش پرداخت را بدانید.

– بدانید که چگونه بلاک چین به عنوان یک راه حل تجاری کار می کند.

مدت زمان: 9 ساعت

امتیاز: 4.7 از 5

بررسی – این دوره واقعا عالی است. مفاهیم به وضوح توسط استاد توضیح داده شده است. نمایش گرافیکی نیز کاملاً برای درک آسان ساخته شده است. با تشکر از Coursera و دانشگاه میشیگان. – SK

تجارت بیت کوین و ارزهای دیجیتال: روزانه به برد دست یابید! (Udemy)

آیا می خواهید از تجارت ارزهای دیجیتال امرار معاش کنید؟ اگر بله، پس این دوره برای شما مناسب است. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک معامله گر پاره وقت یا تمام وقت شوید. به شما یاد می دهد که چگونه بدانید چه زمانی بفروشید و چه زمانی بخرید. همچنین مدرس نحوه خواندن نمودارها و اندیکاتورها، نحوه استفاده از استاپ ضرر و بهترین شرایط برای معامله را آموزش می دهد. شما این فرصت را خواهید داشت که از یک معامله گر با تجربه یاد بگیرید. شما یاد خواهید گرفت که ارزهای دیجیتالی را که افزایش قیمت دارند شناسایی کنید و چگونه از آن سود ببرید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه بر قیمت ها تأثیر بگذارید.

هایلایت –

– برای تمام طول عمر خود به محتوای دوره دسترسی داشته باشید.

– محتوای ویدیویی درخواستی دریافت کنید.

– به یک مقاله دسترسی پیدا کنید.

– سخنرانی های تصویری را در موبایل و تلویزیون تماشا کنید.

– بیاموزید که چگونه برای تجارت خود را ایجاد کنید.

– تجارت صعودی و نزولی را درک کنید.

– نحوه انجام تحلیل تکنیکال را بیاموزید.

– شناسایی روندها و پیش بینی قیمت ها را بیاموزید.

– خواندن نمودارهای شمعدانی را یاد بگیرید.

– یاد بگیرید که از میانگین متحرک در معاملات استفاده کنید.

مدت زمان: 5 ساعت

امتیاز: 4.5 از 5

نقد و بررسی – از شما به خاطر همه اطلاعات ارزشمندتان سپاسگزاریم و به خوبی انجام دادید که این دوره را به ترتیب درست انجام دادید که یادگیری آن را برای ما آسان کرد. با تشکر از حس مثبت و انرژی عالی در هنگام ضبط سخنرانی ها. – نچات عزام

دوره کامل سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال (Udemy)

این یکی دیگر از دوره های شگفت انگیز در مورد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در Udemy است. شما تکنیک های مدیریت پورتفولیو مانند سرمایه گذاری فعال و سرمایه گذاری غیرفعال را یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه تخصیص بهینه دارایی را انجام دهید و پرتفوی را مجدداً متعادل کنید. بهترین بخش این است که آنها ابزارها و نرم افزارهایی را برای استفاده توصیه می کنند. آنها همچنین یک برگه اکسل رایگان می دهند که می تواند برای اهداف سرمایه گذاری استفاده شود. سپس، به دانش‌آموزان در مورد تحلیل تکنیکال، که شمعدان‌ها و نمودارها، نمای معاملات، خطوط روند، کانال‌ها، حمایت و مقاومت، الگوهای نمودار، بالا، پایین، مثلث، حجم و نقدینگی را پوشش می‌دهد، آموزش داده می‌شود.

هایلایت –

– نحوه انجام تجزیه و تحلیل بنیادی را برای تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در کدام کوین ها درک کنید.

– تکنیک های پیشرفته مدیریت پورتفولیو مانند تعادل مجدد پورتفولیو و غیره را بیاموزید.

– آنها ابزارها و منابع مختلفی را توصیه می کنند که می توان از آنها برای تعیین نسبت ریسک پاداش استفاده کرد.

– یادگیری انجام تحلیل تکنیکال برای تعیین نقاط ورودی.

– نحوه خرید ارزهای دیجیتال مختلف و نحوه ذخیره آنها در کیف پول های مختلف را بدانید.

– نحوه خرید هر سکه یا آلتکوین در صرافی های مختلف را بیاموزید.

مدت زمان: 12 ساعت

امتیاز: 4.6 از 5

نقد و بررسی – محسن در تدریس خود بسیار روشمند است. قابل توجه است که او توانایی ترکیب دانش فنی با دانش و تجربه مالی را دارد که به روشن کردن موضوعات دشوارتر برای درک نحوه عملکرد بلاک چین کمک زیادی می کند. این دوره همچنین مملو از مثال های کاربردی مفید است. در نهایت، صداقت و صراحت او تا حد زیادی به نگه داشتن پای شما در طول فرآیند سرمایه گذاری کمک می کند. با تشکر از شما، من قطعا دوره های دیگر را از شما خواهم گرفت! – فابیو تابالیپا

یک بلاک چین و یک ارز دیجیتال از ابتدا بسازید (Udemy)

این دوره نحوه ساخت یک بلاک چین و یک ارز دیجیتال را آموزش می دهد. مفاهیم را یکی یکی معرفی می کند و نحوه انجام پروژه خود را آموزش می دهد. این آموزش نحوه ساخت بلاک چین در سبک برنامه نویسی شی گرا، تولید هش برای بلوک ها را آموزش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که اجزای بلاک چین را آزمایش کنید و یک API در اطراف آن ایجاد کنید. به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود که چگونه یک سرور همتا به همتا متصل در زمان واقعی ایجاد کنند، یک الگوریتم اثبات کار را پیاده‌سازی کنند، تراکنش‌ها را با رمزنگاری و امضای دیجیتال امضا کنند، یک استخر تراکنش ایجاد کنند و چگونه تراکنش‌ها را در بلوک‌های اصلی زنجیره بگنجانند. . ممکن است دوست داشته باشید دیدگاه ما را در مورد بهترین دوره های اتریوم بررسی کنید.

هایلایت –

– هر آموزش با خلاصه کتبی دنبال می شود.

– ایجاد و تست بلوک ها را بیاموزید.

– تست، جایگزینی و اعتبارسنجی زنجیره ها را بیاموزید.

– نحوه توسعه و سازماندهی یک برنامه بلاک چین را بیاموزید.

– درک نحوه ایجاد شبکه مانند سرور همتا و سرور سوکت وب.

– یاد بگیرید که چگونه عملکرد nonce را آزمایش کنید.

– یاد بگیرید که کیف پول و تراکنش ایجاد کنید.

– آموزش ایجاد یک برنامه NodeJS با اتصالات وب سوکت بلادرنگ.

– در مورد نحوه استفاده از NodeJS و Express برای ساختن API بیاموزید.

– آموزش می دهد که چگونه ارز دیجیتال و بلاک چین خود را بسازید.

– چهل و پنج منبع قابل دانلود + پنج مقاله دریافت کنید.

– سخنرانی های ویدیویی درخواستی دریافت کنید.

– 30 روز ضمانت بازگشت وجه دریافت کنید.

– گواهی پایان کار قابل اشتراک را دریافت کنید.

مدت زمان: 6 ساعت

امتیاز: 4.6 از 5

نقد – فوق العاده این بسیار خوب فکر شده و ارائه شده است. – دانیل نون

بیت کوین و ارزهای دیجیتال توسط دانشگاه برکلی کالیفرنیا (edX)

دانشگاه برکلی کالیفرنیا یک دوره آموزشی شگفت انگیز در مورد edX ارائه می دهد. این یک نمای کلی از مفاهیم اساسی این فضا ارائه می دهد. تاکید ویژه ای بر بیت کوین وجود دارد. در مورد ویژگی های اساسی بیت کوین و اجزای تکنولوژیکی آن مانند توابع هش، حریم خصوصی، طرح های تعهد هش و اسکریپت بیت کوین خواهید آموخت. این دوره همچنین ریشه های این ارز را در جنبش Cypherpunk و آرمان های لیبرتارین پوشش می دهد. در مورد کاربردهای عملی بیت کوین مانند کیف پول، استخراج اطلاعات خواهید یافت. نحوه از بین بردن بیت کوین و محافظت در برابر حملات شبکه و سایر استراتژی های استخراج مخرب را پوشش می دهد. همچنین، به طور خلاصه اتریوم را به عنوان نمونه ای از نحوه استفاده از فناوری بلاک چین در خارج از ارزهای دیجیتال پوشش می دهد.

هایلایت –

– این یک دوره آموزشی آنلاین و رایگان است.

– دوره خوبی برای افرادی که می خواهند به عنوان یک توسعه دهنده بلاک چین، معامله گر رمزنگاری، تحلیلگر داده، محقق یا مشاور وارد حرفه ای شوند.

– مهارت های آینده را بسازید که به پیشرفت شغلی شما کمک می کند.

– برای شرکت در این دوره هیچ پیش نیازی وجود ندارد.

مدت زمان: 6 هفته

امتیاز: 4.1 از 5

نقد و بررسی – اصول بلاک چین مرا با اصول اولیه این فناوری جدید خارق العاده به روز کرد و به من یاد داد که همه کلمات کلیدی واقعاً چه معنایی دارند. پاهایم را خیس کرد و باعث شد به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشم که واقعاً عمیقاً در این فضا کاوش کنم. – مدا کوتاری

بهترین دوره رایگان ارزهای دیجیتال: رمزارز (آموزش لینکدین)

LinkedIn Learning یکی از پیشروترین پلتفرم های آموزش الکترونیکی است. آنها کتابخانه خوبی از دوره های آموزشی در بخش ارزهای دیجیتال دارند. این شامل دوره های پایه برای مبتدیانی است که علاقه مند به دانستن در مورد فضای کریپتو هستند. اکثر این کلاس ها نیازی به داشتن پیشینه فنی ندارند. برخی از دوره های خوب در این پلتفرم عبارتند از: «مهارت های خود را در بلاک چین ارتقا دهید»، «مقدمه ای بر NFT: توکن غیرقابل تعویض»، «اتریوم: ساخت اپلیکیشن های غیرمتمرکز بلاک چین (DApps)». مجموعه بهترین دوره های رایگان پرینستون را بررسی کنید.

هایلایت –

– از 1 ماه آزمایشی رایگان برای بررسی دوره های مختلف استفاده کنید.

– کلاس ها شامل ضبط ویدئویی آنلاین، فایل های پروژه و آزمون های فصل است.

– دسترسی به محتوا از طریق تلفن همراه یا تبلت امکان پذیر است.

– پس از اتمام دوره گواهی قابل اشتراک را دریافت کنید.

– LinkedIn Learning یکی از پیشروترین پلتفرم های یادگیری آنلاین با هزاران دوره آموزشی در موضوعات مختلف است.

– آنها دوره هایی برای افراد در سطوح مختلف دارند – مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته.

مدت زمان: متغیر

امتیاز: 4.3 از 5

بلاک چین و ارز دیجیتال: آنچه باید بدانید (دانشکده مهندسی استانفورد)

استنفورد آنلاین یک دوره آنلاین با عنوان «بلاک چین و ارزهای دیجیتال: آنچه شما باید بدانید» ارائه می دهد. این دوره به شما در مورد فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال می آموزد. این توسط کارشناسان صنعت و کارشناسان در دانشگاه استنفورد تدریس می شود. این دوره توسط Dan Boneh که استاد دانشگاه است تدریس می شود. او سرپرستی گروه رمزنگاری کاربردی را برعهده دارد و آزمایشگاه امنیت کامپیوتر را به طور مشترک اداره می کند. جوزف گراندفست نیز در این کلاس تدریس خواهد کرد. او کارشناس بازار سرمایه، حاکمیت شرکتی و دعاوی اوراق بهادار است.

هایلایت –

– در مورد جنبه اساسی فناوری بلاک چین و نحوه عملکرد آن بیاموزید.

– در مورد اینکه چگونه این فناوری جدید باعث نوآوری می شود بیاموزید.

– درک چگونگی تعریف اوراق بهادار در ایالات متحده.

– با مزایا و معایب استفاده از ارز دیجیتال آشنا شوید.

– درک کنید که چگونه می توان از این فناوری برای تأثیرگذاری بر جهان استفاده کرد.

– پس از پرداخت به مدت 60 روز به کل دوره دسترسی داشته باشید.

– دانش آموزان برای اتمام دوره باید ارزشیابی را تکمیل کنند.

مدت زمان: متغیر

امتیاز: 4.4 از 5

بنابراین، اینها برخی از بهترین دوره ها و گواهینامه های ارزهای دیجیتالی بودند که به صورت آنلاین در دسترس هستند. امیدواریم دوره مورد نظر خود را پیدا کرده باشید. برای شما آرزوی یادگیری شاد داریم

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT