بهترین سازنده رایگان لوگو

بهترین سازنده رایگان لوگو ۲۰۲۳

زمان مطالعه 9 دقیقه

سازندگان لوگو به شما اجازه می‌دهند تا کسب و کار خود را به روش خود برند کنید.

بازار هرگز به این اندازه رقابتی نبوده است. با وجود کسب‌وکارهای زیادی که برای جلب توجه رقابت می‌کنند، متمایز شدن در میان انبوه جمعیت هرگز مهم‌تر از این نبوده است – در هر صنعتی که هستید باید بهترین و جذاب ترین باشید. سازندگان لوگو راهی عالی برای جلب توجه مشتریان ارائه می‌دهند.

یک لوگوی عالی باید ساده، چشم نواز و به یاد ماندنی باشد. باید برداشت درستی داشته باشد، احساسات درست را پرورش دهد و منعکس کننده ارزش های شرکت شما باشد. به کمان های طلایی مک دونالد یا لوگوی خلاقانه مبتنی بر میوه اپل فکر کنید. شما می‌توانید آنها را فورا در ذهن خود تصویر سازی کنید. شما می‌دانید که این شرکت ها برای چه هستند.

اما لازم نیست بتوانید از نرم افزار های طراحی گرافیک استفاده کنید یا دوره های فتوشاپ را بگذرانید تا لوگویی کاملاً متعلق به خودتان بسازید. استفاده از برخی از بهترین سازندگان لوگو رایگان موجود در جهان بسیار ساده است، برخی از آنها حتی فقط با استفاده از جزئیات کسب و کار شما یک لوگو برای شما می‌سازند.

1.بهترین سازنده رایگان لوگو: Canva Logo Maker

به طور کلی بهترین سازنده نماد رایگان

طرح های اشتراک:

  • Canva Free
  • Canva Pro: 9.95 دلار در ماه
  • Canva Enterprise: 30 دلار در ماه

دلایل خرید:

  • استفاده آسان
  • مبتنی بر مرورگر
  • بسته بندی شده با ابزارهایی برای تنظیم دقیق طرح ها
  • بخشی از پلتفرم طراحی جامع

دلایل اجتناب:

  • ممکن است مبتدیان را کمی تحت فشار قرار دهد

Canva مدتهاست که ابزار مورد علاقه تیم های بازاریابی بوده است. خود برنامه طراحی Canva عالی است و Canva Video برای برش سریع کلیپ ها برای استفاده در رسانه های اجتماعی طراحی شده است.

Canva Logo Maker یک طراح لوگوی آنلاین جداگانه است (شما می‌توانید آن را در صفحه اصلی Canva در زیر “Design Spotlight” پیدا کنید). از وقتی که بدانید چگونه ماوس را بکشید و رها کنید یا کلیک کنید، می‌توانید با استفاده از این ابزار یک لوگوی حرفه‌ای طراحی کنید.

از نظر عملیاتی، با ابزار اصلی Canva یکسان است. شما با یک بوم خالی شروع می‌کنید، که می‌تواند با الگوهای از پیش ساخته شده پر شود یا از ابتدا با استفاده از کتابخانه گرافیکی موجود ساخته شود. سپس می‌توانید هر عنصر – تصویر، متن، فونت، رنگ، اندازه و غیره را تغییر دهید تا زمانی که لوگو با مفهوم شما مطابقت داشته باشد. به طور کلی، کنترل قابل توجهی بر روی طرح های شما ارائه می‌دهد.

Canva Logo Maker برای استفاده کاملاً رایگان است – اما اگر در حال گسترش کتابخانه دارایی بصری خود هستید، برنامه های اشتراک Pro و Enterprise دارای دارایی های بیشتر و ابزارهای مفیدی مانند جعبه ابزار نام تجاری برای هویت یک برند ثابت است.

2. Adobe Express free logo maker

بهترین سازنده آرم رایگان برای حرفه ای ها

  • Adobe Creative Cloud Express: رایگان
  • Adobe Creative Cloud Express Premium: 9.99 دلار در ماه

دلایل خرید:

  • استفاده آسان
  • مولد خودکار لوگو
  • با ابزارهای طراحی حرفه ای بارگذاری شده است
  • رابط صاف اما خسته کننده

دلایل اجتناب:

  • اشتراک برای محتوای ممتاز لازم است

مانند Canva، این پلتفرم طیف وسیعی از ابزارهای طراحی را ارائه می‌دهد، از ویرایشگر ویدیوی آنلاین Adobe Express گرفته تا ویرایشگر عکس. یکی از بهترین سازندگان لوگوی رایگان وجود دارد – حتی برای کار کردن با آن به هیچ مهارت طراحی نیاز ندارید.

هنگامی که برای اولین بار ابزار مبتنی بر مرورگر را راه اندازی می‌کنید، از شما خواسته می‌شود جزئیاتی را ارائه دهید: صنعت، نام کسب و کار و شعارتان. سپس از شما خواسته می‌شود سبکی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد – این یک انتخاب محدود است، اما اصول اولیه را پوشش می‌دهد. یک نماد ساده را از کتابخانه سهام انتخاب کنید، و کارتان تمام است. پس از یک یا دو ثانیه، این ابزار مجموعه ای از طرح های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را ارائه می‌کند.

همه اینها بسیار کاربرپسند است، عمدتاً به این دلیل که سازنده لوگوی Adobe کار سختی را انجام می‌دهد. شما آزاد هستید که رنگ و متن طرح را تغییر دهید و لوگوی آماده را دانلود کنید.

“Customize more” را بزنید و به برنامه طراحی Adobe Express هدایت می‌شوید تا لوگوی خود را بیشتر ویرایش کنید. این کار کمابیش مشابه Canva است، البته با ابزارهای طراحی اضافی. مانند Canva، اشتراک Creative Cloud Express دارایی های سهام، ابزارها و مجموعه ابزار برندسازی بیشتری را باز می‌کند.

3. Hatchful Logo Maker

بهترین سازنده لوگو رایگان برای مبتدیان

دلایل خرید:

  • برای مبتدیان عالی است
  • با در نظر گرفتن مشاغل تجارت الکترونیک ساخته شده است
  • دانلود رایگان با وضوح بالا

دلایل اجتناب:

  • گزینه های سفارشی سازی محدود

Hatchful یک سازنده لوگو رایگان از Shopify است – بنابراین در درجه اول برای کسانی ساخته شده است که فقط می‌خواهند روی اداره تجارت الکترونیک خود تمرکز کنند.

این یکی از بهترین طراحان لوگو رایگان برای ایجاد طرح های نمادین در چند ثانیه است زیرا مانند Adobe از دستورات برای ایجاد آرم های قالب استفاده می‌کند. با این حال، برخلاف Adobe، گزینه های بسیار بیشتری نسبت به سبک ها و فضای کسب و کار در اختیار شما قرار می‌گیرد و رابط کاربری نیز بسیار بازیگوش تر است.

شما با تعریف صنعت خود، زیبایی شناسی برند، و وارد کردن نام شرکت و خط کشی شروع خواهید کرد. پس از این، از شما پرسیده می‌شود که لوگو در کجا استفاده می‌شود. اگر در انتخاب ابعاد و وضوح تصویر مناسب مطمئن نیستید، این عالی است (گرافیک پیکسلی برای کسب و کار بد است). شما می‌توانید وبسایت ها، رسانه های اجتماعی، حتی فروشگاه های فیزیکی را انتخاب کنید.

Hatchful در یک ثانیه تعداد زیادی گزینه بالقوه را ارائه می‌کند. به پیمایش ادامه دهید و آرم ها همچنان می‌آیند. هنگامی که یکی از ایده ها را پسند کردید، می‌توانید لوگو را ویرایش کنید. شما می‌توانید هر عنصر را تغییر دهید یا حذف کنید، اما سطح کنترل و سفارشی سازی در اینجا در مقایسه با سایر سازندگان لوگو رایگان وجود ندارد.

در پایان فرآیند طراحی، بسته لوگو را دانلود کنید. فایل دارای دارایی هایی با اندازه مناسب برای انواع استفاده می‌باشد، مانند فاویکون برای وبسایت و بنرهایی برای رسانه های اجتماعی است.

4.بهترین سازنده رایگان لوگو: DesignEvo Free Logo Maker

بهترین سازنده لوگو رایگان برای طراحی های سریع

دلایل خرید:

  • استفاده ساده
  • ابزارهای ویرایش همه کاره
  • کتابخانه دارایی با اندازه خوب

دلایل اجتناب:

  • دانلود رایگان لوگو با وضوح پایین است
  • احساس Canva-lite

سازنده آرم رایگان DesignEvo فوراً به شما امکان می‌دهد بین استفاده از یک الگو یا طراحی لوگوی خود از ابتدا یکی را انتخاب کنید – بنابراین، به راحتی به طراحان حرفه ای و مبتدیان پاسخ می‌دهد.

اگر یک الگو را انتخاب کنید، با انتخاب دسته ای که به بهترین وجه برای کسب و کار شما مناسب است، شروع می‌کنید. الگوها پایه هستند، با نماد، نام و شعار. با این حال، پس از انتخاب یک لوگو، می‌توانید طرح های مشابه را بیابید یا طرح موجود را سفارشی کنید.

روند همان شروع از صفر است. شما در ابزار طراحی آنلاین راه اندازی شده اید، جایی که می‌توانید هر عنصر را تغییر دهید، آیکون ها، متن ها و اشکال تازه اضافه می‌کنید. پس زمینه ها را نیز می‌توان تغییر داد تا با رنگ های شرکت شما مطابقت داشته باشد.

همه اینها در رویکرد خود بسیار Canva-lite هستند – برای مثال هیچ تصویری آپلود نمی‌شود – اما این چیز بدی نیست. برای هر کسی که به دنبال راهی سریع برای ایجاد یک لوگوی سفارشی است، DesignEvo بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد.

این ابزار طرح های لوگوی رایگان را به فایلی با رزولوشن پایین 300 پیکسلی که نیاز به انتساب حق چاپ دارد، ارائه می‌دهد. برای فایل های با وضوح بالا و گزینه های خلاقانه تر، باید بسته خرید یکباره را خریداری کنید.

5. Ucraft free logo maker

بهترین سازنده لوگو برای سازندگان وبسایت

دلایل خرید:

  • استفاده آسان
  • مانند Canva ساده شده
  • تجربه طراحی ساده

دلایل اجتناب:

  • لوگوهای رایگان با حداکثر 600 پیکسل

برنامه ساخته شده توسط تیم سازنده وبسایت Ucraft، یکی از بهترین سازندگان آرم رایگان برای کسب‌وکارها است. رابط کاربری تمیز و مدرن است، در حالی که فرآیند طراحی تا آنجا که می‌تواند ساده است.

سازنده لوگو Ucraft را به عنوان یک نسخه فوق العاده ساده از Canva در نظر بگیرید. دسته ها به نمادها، متن و شکل ها محدود می‌شوند، که اگر می‌خواهید لوگوی بسیار کارآمدی داشته باشید، ایده آل است. اما اگر زمان و مهارت دارید، باید بتوانید یک لوگوی پیچیده ایجاد کنید که برای شما مناسب باشد.

Ucraft یک سازنده آرم رایگان بسیار اساسی ارائه می‌دهد – اما استفاده از آن بسیار آسان است. بهتر از همه، بر خلاف ژنراتورهای لوگوی خودکار، شما می‌توانید برای خلاقیت های منحصر به فرد خلاقیت به خرج دهید.

در لایه رایگان، می‌توانید یک فایل PNG ۶۰۰ پیکسلی را دانلود کنید. برای یک SVG با وضوح بالا، باید فایل را به طور کامل و با هزینه یکبار خریداری کنید. این مدل قیمت گذاری با برخی از بودجه ها بیشتر مطابقت دارد.

6.بهترین سازنده رایگان لوگو: VistaCreate free logo maker

بهترین سازنده لوگو برای طرح های اساسی

دلایل خرید:

  • رابط کاربری ساده
  • برای طراحی از ابتدا عالی است
  • دارای ابزارها و گزینه های مفید بسیار

دلایل اجتناب:

  • ممکن است برای اولین بار دلهره آور باشد

VistaCreate یک سازنده لوگو آنلاین است که اطلاعات کسب و کار – نام، صنعت، شعار – را از شما دریافا می‌کند. یک نماد را انتخاب کنید، محل استفاده از لوگوی خود را انتخاب کنید، و پلتفرم مجموعه ای از آرم ها را تولید می‌کند که با معیارهای شما مطابقت دارند.

مانند برخی دیگر از بهترین سازندگان لوگو رایگان، می‌توانید به سرعت رنگ طرح قالب را تغییر دهید یا سفارشی سازی بیشتری را انتخاب کنید. شما می‌توانید قبل از متعهد شدن به طراحی و دانلود آن، تغییرات کوچکتری ایجاد کنید.

لوگو تمام شده به کتابخانه VistaCreate شما وارد می‌شود. اما شما نمی‌توانید ویرایش های اضافی را برای هر عنصر انجام دهید. این یک انتخاب گیج کننده است. با این حال، بسته های لوگو، شبیه به Hatchful، خوش آیند است.

VistaCreate برای طراحان لوگو با بودجه کم بسیار عالی است و حتی شامل یک کیت برند به صورت رایگان است. اشتراک Pro دارایی ها و ابزارهای خلاقانه تر، فضای ذخیره سازی ابری اضافی و پشتیبانی برای تیم ها را اضافه می‌کند.

چگونه بهترین سازنده لوگو رایگان را انتخاب کنیم؟

وقتی می‌خواهید بهترین سازنده لوگو رایگان را انتخاب کنید، ابتدا به دنبال ابزاری باشید که با سطح مهارت شما مطابقت دارد. می‌توانید به راحتی با هر یک از سازندگان لوگوی رایگانی که آزمایش کرده ایم طرح ایجاد کنید – اما برخی مانند Canva و Adobe Express کنترل بسیار بیشتری بر آثار هنری شما ارائه می‌دهند. از سوی دیگر، مولدهای لوگوی خودکار لوگوی شما را بدون نیاز به ورودی (یا دانش طراحی) برای شما خواهند ساخت.

همچنین محل و نحوه استفاده از لوگوی خود را در نظر بگیرید. Hatchful و VistaCreate هر دو بسته های لوگو را ارائه می‌دهند. بنابراین، به جای تعریف ابعاد قبل از شروع، می‌توانید به سرعت یک لوگو ایجاد کنید و به ابزار اجازه دهید دارایی هایی با اندازه مناسب برای پلتفرم های مختلف تولید کند.

مهم است که بودجه خود را بررسی کنید. این سازندگان لوگوی رایگان واقعاً رایگان هستند، اما اکثر آنها برای دارایی ها و ابزارهای اضافی، ارتقاهای ممتاز را ارائه می‌دهند. برخی دیگر با محدود کردن اندازه آن، قابلیت طراحی لوگوی رایگان شما را محدود می‌کنند. اگر قصد دارید یک لوگوی حرفه ای تولید کنید یا به طور منظم دارایی ایجاد کنید، ممکن است ارتقاء آن ارزشمند باشد.

در نهایت، ابزاری را انتخاب کنید که به بهترین وجه با جریان کار شما مطابقت دارد. نتایج حتی بهتر از تصور شما خواهد بود.

آیا باید از سازنده لوگوی رایگان استفاده کنم یا پولی؟

شما باید بهترین سازنده لوگو را با توجه به نیازها، تجربه طراحی و بودجه خود انتخاب کنید. بسیاری از سازندگان لوگو رایگان وجود دارند که به شما امکان می‌دهند به اندازه آنهایی که نیاز به اشتراک دارند خلاق باشید. در بسیاری از موارد، برای دسترسی به ابزارهای پیشرفته تر سازنده لوگو و یک کتابخانه محتوای گسترده تر، فقط باید هزینه پرداخت کنید.

تفاوت بین سازنده لوگو و تولید کننده لوگو چیست؟

هنگامی که به دنبال یک سازنده لوگو رایگان هستید، ممکن است با ژنراتورهای لوگو نیز روبرو شوید. یک تولید کننده لوگو اطلاعات اصلی در مورد کسب و کار شما را می‌گیرد، به شما امکان می‌دهد تصاویر کلیدی را انتخاب کنید، و یک لوگو بر اساس این انتخاب ها ایجاد می‌کند. گاهی اوقات، شما می‌توانید تصویر را سفارشی کنید، اما نه همیشه.

یک سازنده لوگو گاهی از تکنیک های مشابهی استفاده می‌کند، اما آنها کنترل کامل و نامحدودی را بر طراحی لوگو به شما ارائه می‌دهند. آنها ابزار بسیار متنوع تری هستند. با این حال، ممکن است برای یک کار ساده یا برای کسانی که نمی‌خواهند ساعت ها برای ساختن یک لوگوی بی عیب و نقص کار کنند، بسیار زیاد باشد.

چگونه بهترین سازندگان آرم رایگان را آزمایش کردیم؟

وقتی بهترین سازندگان لوگو رایگان را آزمایش می‌کنیم، اولین چیزی که بررسی می‌کنیم این است که ابزار واقعاً رایگان باشد – بدون هزینه پنهان، اشتراک شگفت انگیز یا جزئیات مورد نیاز کارت اعتباری. همه موارد اضافی پولی باید برجسته شود و در جایی که محدودیت هایی در نسخه رایگان وجود دارد، آنها را یادداشت می‌کنیم.

ما رابط کاربری و تجربه را ارزیابی می‌کنیم – بهترین سازندگان لوگوی رایگان باید برای استفاده ساده باشند و هر گونه روش پیشرفته باید به وضوح مستند شود. اکثراً از طرح کلی یکسانی پیروی می‌کنند، بنابراین اگر با یکی آشنا هستید، امتحان دیگری برایتان آسان تر خواهد بود.

ما همچنین کتابخانه های دارایی را ارزیابی می‌کنیم. اینها برای تولید نشان‌واره‌هایی ضروری هستند که شبیه هیچ لوگوی دیگری نیستند، و هر چه گرافیک، تصاویر استوک رایگان (و حتی ویدیوهای استوک)، و فونت‌های موجود بیشتر باشد، بهتر است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT