سایت برای خواندن مانگا

بهترین سایت برای خواندن مانگا به صورت آنلاین چیست؟ ( معرفی 5 سایت رایگان مانگا)

زمان مطالعه 8 دقیقه

مانگا به نوعی از کمیک ها و رمان های گرافیکی منشأ گرفته از ژاپن گفته می شود که هم دارای تصاویر جالب و بسیار خلاقانه است و هم می توانید داستان مرتبط با تصویر را به صورت منسجم در بخش های مختلف مطالعه کنید.

در واقع اگر تا به کنون هیچ مانگایی را مطالعه نکرده باشید باید بگوییم که احتمالاً یکی از بهترین تفریحات را تجربه نکرده اید.

خرید با ویزا کارت

مانگاها این روزها در سراسر دنیا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند و این صنعت به یکی از پر درآمدترین صنایع دنیا تبدیل شده است.

با این حال، وقتی صحبت از مانگا می شود خیلی از افراد نمی دانند که باید از چه سایت های معتبری آن ها را مطالعه کنند؛ همچنین خیلی از سایت هایی که ترجمه انگلیسی مانگاهای اصل ژاپنی را قرار می دهند از کیفیت پایینی در ترجمه برخوردار هستند و ترجمه رسمی انگلیسی نیستند.

خیلی از سایت ها هم وجود دارند که در قبال پرداخت هزینه، نسخه های بی کیفیتی از مانگاها را در اختیار شما قرار می دهند که هم زمان شما و هم هزینه ای که پرداخت کرده اید، سوخت می شود.

برای همین، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب 5 تا از بهتریم سایت های دانلود مانگا را به شما معرفی کنیم تا دیگر مشکلاتی از این قبیل برای شما پیش نیاید. برای آشنایی بیشتر با انواع سایت های معتبر دانلود مانگا در ادامه همراه اول پرداخت باشید.

5 تا از بهترین سایت های دانلود رایگان مانگا چیست؟

حتی مدت ها بعد از این که مردم جهان علاقه‌مند به خواندن مانگا شدند، ترجمه های رسمی مانگا ها به صورت دیجیتالی و از طریق سایت های مختلف در دسترس نبود.

در این مدت، خیلی از طرفداران حرکتی را با نام ” scanlations” راه انداخته بودند که طی این حرکت صفحات کتاب های مانگا را اسکن می کردند و سپس با استفاده از برنامه های ویرایش تصویر ترجمه متون را جایگزین متن های اصلی می کرند و پس از آن تازه می توانستند مانگاها را مطالعه کنند و داستان پشت آن ها را بفهمند!

شاید این روند برای خیلی از مانگا خوان های امروزی دور از ذهن باشد اما چندین سال پیش خواندن مانکا به همین سختی بوده و از آن زمان تا به امروز همه چیز تغییر کرده و بهبود یافته است.

امروزه برخی سایت ها وجود دارند که ترجمه رسمی مانگا ها را در اختیار شما قرار می دهند و دیگر نیازی به این همه سختی نخواهد بود.

این سایت ها کاملاً قانونی هستند و به صورت رایگان ترجمه اصلی مانگا ها را در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین، همراه ما باشید تا با بهترین سایت های مطالعه آنلاین مانگا آشنا شویم.

1.بهترین سایت برای خواندن مانگا: Shonen Jump

Shonen Jump

Shonen Jump

Shonen Jump یکی از شناخته شده ترین سایت های ارائه دهنده مانگا به همراه ترجمه انگلیسی رسمی می باشد.

شما می توانید از این سایت در پلتفرم های مختلف اعم از وب، اندروید و آیفون استفاده کنید. برای بهره‌مندی یک ماهه از خدمات سایت Shonen Jump نیاز دارید تا یکی اشتراک یک ماهه به قیمت 1.99 دلار تهیه نمایید و پس از آن به همه مانگا ها دسترسی پیدا کنید.

عناوین قابل توجهی که می توانید در سایت مشاهده کنید مانگاهای محبوبی مانند One Piece، My Hero Academia و One-Punch Man می باشند.

در دنیای مانگا، WSJ مخفف Wall Street Journal نیست! بلکه مخفف Weekly Shonen Jump است که یکی از قدیمی ترین، محبوب ترین و مسلماً بهترین مجلات هفتگی آپلود مانگا به شمار می رود و امروزه در همه جای دنیا در دسترس است.

این سایت را می توانید در دو نسخه در اختیار داشته باشید که نسخه اصلی آن Shonen Jump نام دارد.

در این نسخه شما این فرصت را دارید تا به صورت رایگان به سه فصل از مانگاهای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید که این سه فصل می توانند آخرین فصل های ارائه شده و یا هر فصلی از مانگایی که به آن علاقه دارید باشد.

اگر بخواهید به همه فصل های مانگاهای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید باید اشتراک Shonen Jump خود را فعال کنید.

تنها با پرداخت 1.99 دلار در ماه، می توانید اکانت خود را به اکانت پرمیوم با نام Shonen Jump vault ارتقا دهید و در این اکانت می توانید به بیش از 10000 فصل در طیف وسیعی از مانگاها دسترسی پیدا کنید.

در Shonen Jump vault می توانید برخی از محبوب ترین مانگاهای دنیا اعم از Death Note، Naruto و Bleach را پیدا کنید؛ البته این سایت هنوز هم مانگاهای کلاسیکی مانند Hunter x Hunter را منتشر می کند و در واقع اگر علاقه‌مند به مانگاهای کلاسیک هستید این سایت می تواند بهشت شما باشد!

همه مانگاهای کلاسیک و مانگاهای جدید هر هفته در سایت آپلود می شوند و همچنین Shonen Jump اعلام کرده است که ترجمه های انگلیسی هم‌زمان با فصل های ژاپنی در دسترس خواهد بود.

2.بهترین سایت برای خواندن مانگا: ComicWalker

ComicWalker

ComicWalker

ComicWalker یکی از وب سایت های محبوب و پر طرفدار برای طرفداران مانگا به شمار می آید که می توانید از آن به طور کاملاً رایگان استفاده نمایید.

این وب سایت تنها برای وب در دسترس می باشد و هیچ اپلیکیشنی ندارد. از جمله پر طرفدارترین مانگاهایی که در این وب سایت آپلود شده اند شامل مانگاهایNeon Genesis Evangelion، High School DxD، Mobile Suit Gundam: The Origin می شوند.

Kadokawa یکی از بزرگ‌ترین ناشران مانگا در ژاپن است. این شرکت زمانی که از scanlations خسته شده بود، سرویس رسمی خود را برای خواندن رایگان کمیک های آنلاین راه اندازی کرد. بله این سرویس کاملاً رایگان است!

اگرچه همه مانگاهای محبوب Kadokawa در این سایت موجود نمی باشند، اما می توانید بسیاری از آن‌ها را مشاهده کنید.

همچنین، بر خلاف بسیاری از سایت های دیگر که برای استفاده از خدمات نیاز دارید تا وارد حساب کاربری خود شوید، در این سایت می توانید بدون داشتن حساب کاربری مانگاهای مورد علاقه خود را مطالعه کنید و لذت ببرید. با این حال، اگر در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید می توانید از برخی از ویژگی های جالب سایت استفاده کنید، از جمله این ویژگی ها ایجاد یک کتابخانه شخصی و دریافت اعلان هنگام انتشار فصل جدیدی از مانگا می باشد.

وب سایت ComicWalker به دلیل رویکرد بی چشم داشتی که تا به حال داشته در بین طرفداران مانگا شناخته شده است. اگر می ‌خواهید بدون دردسر مانگاهای مورد علاقه خود را به صورت آنلاین مطالعه کنید، قطعاً سایت ComicWalker می تواند بهترین انتخاب برای شما به حساب بیاید.

علاوه بر این، از آنجا که ComicWalker تنها بر روی وب قابل دسترسی است می توانید هنگام کار در پشت صفحات وب آن را باز کنید و هر از گاهی برای استراحت بخشی از مانگای مورد علاقه خود را مطالعه نمایید.

3.بهترین سایت برای خواندن مانگا: BookWalker

BookWalker

BookWalker

BookWalker وب سایت دیگری است که در این لیست به معرفی آن می‌پردازیم. BookWalker را می توانید بر روی پلتفرم هایی مانند وب، اندروید و آیفون در دسترس داشته باشید.

استفاده از BookWalker در برخی بخش ها به صورت رایگان می باشد و با این حال برای دریافت برخی از فصل های جدید مانگاها نیاز دارید تا هزینه های جزئی را پرداخت نمایید.

در این وب سایت می توانید مانگاهای محبوبی از جمله Attack on Titan, No Game No Life, Re:ZERO -Starting Life in Another World را پیدا کنید.

وب سایت BookWalker هم توسط Kadokawa اداره می شود و مانند یک فروشگاه یکپارچه و متنوع کمیک های دیجیتالی رسمی و قانونی ژاپنی است.

این سرویس اکنون همه ناشران محبوب از جمله Viz، Kodansha و Yen را تحت پوشش خود قرار داده است و در واقع مانند یک فروشگاه بزرگ پر از مانگا و کمیک می باشد.

BookWalker هر ماه آیتم های رایگان متنوعی را ارائه می دهد، با این حال اغلب محتواهای قابل دسترس در این سایت پولی هستند.

با دانلود BookWalker بر روی گوشی یا استفاده از آن بر روی مرورگر می توانید دسته های مختلفی از ناشرهای مانگاها، نویسندگان و ژانرها را برای خود شخصی سازی کنید و به صورت طبقه بندی شده به آن ها دسترسی داشته باشید.

هر گاه که در این سایت خریدی انجام می دهید، محتوای خریداری شده شما همیشه در حساب کاربری شما باقی می ماند و همچنین در صورتی که در برنامه سکه ای دریافت کنید میتوانید از آن ها برای خریدهای بعدی خود استفاده نمایید.

برای عضویت های مختلف نیز رتبه بندی هایی وجود دارد که این رتبه بندی ها بر اساس میزان هزینه هایی که در سایت انجام داده اید، تعیین می شوند. هرچه رتبه شما بالاتر باشد، سکه های بیشتری در هر خرید می توانید کسب کنید.

4.بهترین سایت برای خواندن مانگا: Crunchyroll

Crunchyroll

Crunchyroll

وب سایت کرانچی رول نیز یکی دیگر از وب سایت های مانگای محبوب است که در پلتفرم های وب، اندروید و iOS به راحتی در دسترس می باشد.

هزینه استفاده از این وب سایت 7.99 دلار است که شما می توانید 14 روز را به صورت آزمایشی و رایگان از خدمات وب سایت استفاده نمایید.

از محبوب ترین مانگاهایی که در این سایت وجود دارند حمله به تایتان، Genshin Impact و Orange می باشد.

خیلی از طرفداران مانگا، علاقه‌مند به تماشای انیمه هم هستند و درواقع این دو ژانر همیشه به هم مرتبط بوده اند. در حال حاضر وب سایت های قانونی بسیاری هستند که سرویس های پخش انیمه را در اختیار علاقه‌مندان قرار می دهند.

اما اگر بخواهید در یک وب سایت هم انیمه و هم مانگا را در کنار هم داشته باشید و هر زمان که خواستید به بخش های مختلف مراجعه کنید، بدون شک وب سایت کرانچی رول می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

وب سایت کرانچی رول یک سایت شگفت انگیز است که چندین سری از انیمه های مختلف و مانگاهای محبوب را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین 7 الی 8 دلار هزینه برای دسترسی به منبع بزرگی از انیمه و مانگا می تواند هزینه خیلی مناسبی به حساب بیاید! اگر علاقه‌مند به استفاده از خدمات این سایت هستید، این فرصت را دارید تا با استفاده از خدمات پرداخت بین المللی سایت اول پرداخت هزینه ماهیانه خود را در سایت واریز کنید و به دنیایی از انیمه و مانگا به محض انتشار آن‌ها دسترسی داشته باشید.

در واقع این وب سایت یکی از بهترین سرویس هایی است که به علاقه‌مندان انیمه و مانگا توصیه می کنید. کافی است یک بار از این سایت استفاده کنید و پس از آن هرروز به آن مراجعه خواهید کرد.

5.بهترین سایت برای خواندن مانگا: ComiXology

ComiXology

ComiXology

وب سایت Comixology از بهترین سرویس های مانگا است که می توانید در وب، اندروید، iOS، ویندوز، macOS از آن استفاده نمایید.

برای استفاده از این سایت نیاز دارید تا مبلغی بالغ بر 5.99 دلار را واریز نمایید و به منبع بزرگی از مانگاها دسترسی پیدا کنید، با این حال در نظر داشته باشید که تنها یک باز نیاز به پرداخت دارید و پس از آن می توانید به صورت دائمی از همه خدمات موجود در سایت استفاده نمایید.

علاوه بر این، آمازون در فوریه 2022، Comixology را با Kindle ادغام کرد و با این کار محدوده خدمات این وب سایت را گسترش داد.

با این حرکت، اکنون می توانید مانگاهای مورد علاقه خود را به صورت آنلاین در کیندل مطالعه نمایید. همچنین، یکی دیگر از مزایای این وب سایت این است که شما می توانید با حساب کاربری خود در سایت آمازون وارد Comixology شوید و از خدمات آن استفاده نمایید.

وب سایت Comixology می تواند تمامی نیازهای شما در زمینه مطالعه مانگا را پوشش دهد. برای خرید مانگا و یا باز کردن حساب کاربری در این وب سایت می توانید با استفاده از خدمات اول پرداخت در زمینه پرداخت های مالی، هزینه های مورد نیاز را به راحتی واریز نمایید و به سرعت به آخرین فصل های انتشار شده مانگاها دسترسی پیدا کنید.

چگونه به صورت آنلاین مانگا بخوانیم؟

وب سایت هایی که در این مطلب معرفی کردیم، از بهترین منابع برای خواندن مانگا به شمار می روند. با این حال، هر یک از سایت های معرفی شده در برخی از جزئیات با یکدیگر تفاوت هایی دارند و بنابراین این شما هستید که باید بهترین وب سایت آنلاین مانگا را برای خود انتخاب نمایید. در نهایت امیدواریم مواردی که در این متن معرفی کردیم مورد پسند شما قرار بگیرد!

امتیاز 4.6/5 - از 241 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

4 دیدگاه

  1. آزیتا گفت:

    وای چقدر جذابن این داستاناااا
    برای خرید اشتراک میشه از طریق شما پرداخت کرد؟

    1. سهیل دهقانی گفت:

      سلام بله شما برای خرید میتونید با پشتیبانی سایت در تماس باشید

  2. علی گفت:

    خیلیاشون متاسفانه فیلتره یاهم باید کارت خارجی برای خرید داشته باشم بنظرم برین سراغ سایتایی مثله امی دانلود یا مانگالند

  3. kdgh گفت:

    بیشترش فیلتره خب به چه درد یه بچه دبیرستانی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت