بهترین سایت ثبت دامنه

بهترین سایت ثبت دامنه را مقایسه کنید

نام دامین .com خود را فقط با 0.19 دلار پیدا کنید.بهترین سایت ثبت دامنه را مقایسه کنید.

آنلاین شدن کسب و کار شما با انتخاب نام دامین برای وب سایت شما شروع می شود. اگر در تلاش برای ارائه ایده‌های منحصربه‌فرد هستید، یک تولیدکننده نام دامین می‌تواند پیشنهادات نام دامین جذابی را برای کسب و کار شما ایجاد کند.

ما ده ها مولد نام دامین را مورد بررسی قرار دادیم تا قبل از اینکه به توصیه های خود متعهد شوید، بهترین توصیه ها را برای استفاده به شما ارائه دهیم. در پایان، ما هشت مورد را پیدا کردیم که در بین بقیه برای ایجاد نام های دامین با کیفیت بالا متمایز بودند.

5 بهترین تولید کننده نام دامین

هر یک از این تولیدکننده‌های نام دامین به شما امکان می‌دهد نام‌های دامین موجود را در چند ثانیه جستجو کنید، و حتی برخی از آنها با کمک به شما در یافتن نام تجاری، راه بیشتری را طی می‌کنند. ما دریافتیم که GoDaddy دارای بزرگترین رجیستری دامین ، ساده ترین عملکرد جستجو و سریع ترین راه برای خرید دامین جدید است. نام دامین .com خود را فقط با 0.19 دلار دریافت کنید.

  1. GoDaddy – بهترین برای جستجوی سریع و خرید آسان دامین
  2. Bust a Name – بهترین برای فیلتر کردن بر اساس پسوند و دامین های گرفته شده
  3. Namecheap – بهترین برای تولید نام دامین با آرم
  4. Shopify Domain Name Generator – بهترین برای پیدا کردن یک نام دامین برای راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیک
  5. Nameboy – بهترین برای نام‌های دات کام بر اساس صنعت

همه این محصولات راه حل های عالی برای نام دامین ارائه می دهند، اما برخی از آنها برای اهداف خاص تولید نام بهتر از سایرین کار می کنند. دانستن آنچه در هنگام ایجاد نام دامین خود به دنبال آن هستید، به شما کمک می کند تا سریعتر دامین مناسب را پیدا کنید.

سناریوی خود را با راه حل مناسب برای نام دامین مطابقت دهید

ما چندین سناریو را برای نشان دادن نحوه استفاده از مولدهای نام دامین و زمانی که آنها بهترین عملکرد را دارند جمع آوری کرده ایم. از این معیارها و موقعیت‌های نمونه استفاده کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک قابلیت‌های مورد نیازتان را دارد.

. برای اولین راه اندازی خود به یک نام دامین نیاز دارید

. می خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید

. شما به دنبال راحت ترین فرآیند خرید دامین هستید

. شما یک پیشوند یا پسوند خاص برای دامین خود می خواهید

. شما باید نام دامین قدیمی خود را به دامین جدید منتقل کنید

برای اولین راه اندازی خود به یک نام دامین نیاز دارید

بهترین گزینه: Nameboy

هنگامی که در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، Nameboy به شما امکان می دهد نام کسب و کار بالقوه خود را تنها با چند کلمه کلیدی جستجو کنید. همچنین بر دامین های .com تمرکز می کند، چیزی که بیشتر استارت آپ ها به دنبال آن هستند. Nameboy جدولی از دامین های موجود را نشان می دهد و ده ها پیشنهاد را به طور همزمان نشان می دهد.

یک انتخاب عالی دیگر: Namecheap

Namecheap فقط نام دامین تولید نمی کند، بلکه یک لوگوی جدید نیز ایجاد می کند. برای یک استارت‌آپ، این یک مورد اصلی را از بشقاب شما حذف می‌کند تا بتوانید تمرکز بیشتری روی اداره کسب و کار خود داشته باشید. همچنین نام های دامین با کیفیت بالا را با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط برای پیشنهادات خلاقانه تولید می کند.

اگر در حال راه اندازی یک استارتاپ هستید، به …

. تولید نام کسب و کار: هر دو توصیه نام هایی را برای مشاغل، برنامه ها، پادکست ها و موارد دیگر ارائه می دهند

. تفسیر کلمه کلیدی: توصیه های ما نشان می دهد که چگونه به پیشنهادات خود رسیده اند

. در دسترس بودن نام: پیشنهادات ما به وضوح نشان می دهد که نام دامین و کسب و کار در دسترس است

شما در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید

بهترین گزینه: Shopify

Shopify پیشنهادات پاسخگو برای کلمات کلیدی ایجاد می کند. هنگامی که دامین مورد علاقه خود را پیدا کردید، می توانید آن را در محل خریداری کنید. Shopify حتی به شما یک دوره آزمایشی رایگان سه روزه می دهد تا دامین و وب سایت خود را برای فروش کالاها و خدمات خود ایجاد کنید. برای استفاده از مولد نام آن، لازم نیست یک سایت تجارت الکترونیک با Shopify ایجاد کنید.

یک انتخاب عالی دیگر: Bust a Name

Bust a Name رابط کاربری ساده ای دارد اما قابلیت های قدرتمندی در جستجوی دامین های موجود دارد. کلمات کلیدی شما را برای ایجاد نام دامین جدید ترکیب می کند و می توانید بر اساس چندین پسوند جستجو کنید. Bust a Name به طور خاص برای تجارت الکترونیک ساخته نشده است، اما ویژگی های جستجوی پیشرفته آن می تواند نام شما را در صنعت شما برجسته کند.

اگر در حال راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید، به…

. نام‌های واکنش‌گرا و منحصربه‌فرد: هر دو توصیه در اینجا نام‌های دامین واکنش‌گرا را ارائه می‌دهند که در بین رقابت‌های تجاری برجسته هستند

. دامین های بین المللی: هر دو توصیه ما به شما امکان می دهد فراتر از دامین های داخلی جستجو کنید

. ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک: آیا می توانید فروشگاه آنلاین خود را در همان سایتی که دامین خود را خریداری و ایجاد می کنید ایجاد کنید؟

شما به دنبال راحت ترین فرآیند خرید دامین هستید

بهترین گزینه: GoDaddy

به محض اینکه دامین خود را جستجو می کنید، GoDaddy به شما امکان خرید آن را می دهد. اگرچه بعید است که شخص دیگری فوراً نام انتخابی شما را ببرد، به شما کمک می کند تا فرصتی برای ایمن کردن آن داشته باشید. GoDaddy تمام گزینه های خرید دامین و قیمت گذاری خود را در صفحه جستجوی خود برای تصمیم گیری کارآمدتر نمایش داده است.

بهترین سایت ثبت دامنه

بهترین سایت ثبت دامنه

یک انتخاب عالی دیگر: Namecheap

Namecheap فقط کلمات کلیدی را که در نوار جستجو قرار می دهید جستجو می کند، اما وقتی نوبت به خرید دامین جدید شما می رسد، همه چیزهایی که شما نیاز دارید را دارد. در صفحه اصلی خود، قیمت ها و معاملات دامین ها، همراه با هاستینگ، وردپرس و راه حل های امنیتی را نشان می دهد. Namecheap به شما امکان می دهد همه چیز را در یک بسته مناسب بسته بندی کنید.

اگر می خواهید دامین خود را از همان مکانی که مولد خود دارید خریداری کنید، به…

. امنیت: هر دوی این مولدها دامین شما را پس از خرید ایمن نگه می دارند

. هزینه: تولید کننده نام دامین باید قیمت خود را به وضوح نشان دهد تا خرید دامین شما کارآمدتر شود

. گزینه ها و بسته بندی: تولید کننده نام دامین شما چند گزینه برای خرید آنچه برای سایت خود نیاز دارید ارائه می دهد؟

شما یک پیشوند یا پسوند خاص برای دامین خود می خواهید

بهترین گزینه: Bust a Name

Bust a Name خود را بر اساس اینکه چقدر راحت می توانید برای پیشوندها و پسوندهای مختلف جستجو کنید، علامت گذاری می شود. به سادگی کادرهای صفحه را علامت بزنید تا انتخاب کنید کدام یک نمایش داده شود. فیلترهای پیشرفته یک نام تضمین می کند که فقط نتایجی را می بینید که مربوط به جستجوی نام دامین شما هستند.

یک انتخاب عالی دیگر: GoDaddy

GoDaddy به عنوان بزرگترین ثبت نام دامین در جهان، انتخابی چشمگیر بر اساس پسوندهای مورد نیاز شما دارد. همه آنها و همچنین هزینه های مختلف آنها را در همان صفحه نوار جستجوی دامین نشان می دهد. همچنین به شما می گوید که کدام دامین ها با پسوند در دسترس هستند، بنابراین مجبور نیستید به جستجو ادامه دهید.

اگر به پیشوند یا پسوند وب سایت خاصی نیاز دارید، به …

. پیشنهادات پسوندی: این توصیه‌ها طیف وسیع‌تری از گزینه‌های جستجو را در مقایسه با سایر تولیدکنندگان ارائه می‌دهند

. بررسی های در دسترس بودن: این پلتفرم ها در یک نگاه مشخص می کنند که کدام دامین ها در دسترس هستند

. قیمت گذاری: هزینه ها بر اساس برنامه های افزودنی بسیار متفاوت است، بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که کدام یک متناسب با بودجه شما است.

شما باید نام دامین قدیمی خود را به دامین جدید منتقل کنید

بهترین گزینه: Namecheap

هنگامی که دامین خود را در نوار جستجوی Namecheap قرار دادید، به سادگی روی انتقال کلیک کنید تا فرآیند شروع شود. همچنین می‌توانید از تابع جستجو برای ارائه پیشنهاد در دامین ای که می‌خواهید بخرید با جستجوی آن در تب Transfer استفاده کنید. اگر چندین دامین دارید که باید انتقال دهید، Namecheap انتقال انبوه را ارائه می دهد.

بهترین سایت ثبت دامنه

بهترین سایت ثبت دامنه

یک انتخاب عالی دیگر: GoDaddy

در کنار تولید دامین و ساخت وب سایت، GoDaddy یکی از آسان ترین مکان ها برای انتقال دامین شما است. انجام آن 10.17 دلار هزینه دارد و شما یک سال ثبت نام رایگان دریافت می کنید. پس از ورود به دامین و مجوز انتقال، GoDaddy اکثر دامین ها را در عرض یک هفته منتقل می کند. این شرکت برای نقل و انتقالات انبوه به شما 31 درصد تخفیف می دهد.

در صورت نیاز به انتقال دامین به …

. مدت زمان: هر دو توصیه ما انتقال دامین را در هفت روز یا کمتر تکمیل می کنند

. امنیت: می خواهید بدانید که وب سایت شما در حین جابجایی از یک هاست به هاست دیگر ایمن باقی می ماند

. انتقال انبوه: انتقال انبوه باعث کارآمدتر شدن جابجایی دامین های شما می شود، بنابراین می توانید زمان خود را برای اجرای کسب و کار خود صرف کنید

بررسی های شرکت سازنده نام دامین

در تحقیق در مورد تولیدکنندگان نام دامین ، ما چندین معیار را پیدا کردیم که هر یک باید آنها را برآورده کند. توصیه‌های ما با این شرایط مطابقت دارند و اغلب از آن فراتر می‌روند تا بهترین پیشنهادات نام دامین ممکن را به شما ارائه دهند.

GoDaddy – بهترین برای جستجوی سریع و خرید آسان دامین

GoDaddy برای آسان کردن جستجو و خرید دامین نامی برای خود دست و پا کرده است. خود این شرکت از سال 1997 وجود داشته است، بنابراین تمرینات زیادی در زمینه ثبت دامین و دادن آنچه به مشتریان برای راه اندازی وب سایت خود نیاز دارند، داشته است.

ابزار جستجوی دامین GoDaddy درست در بالای صفحه قرار دارد. GoDaddy همچنین به شما امکان می دهد چندین دامین را به طور همزمان ثبت کنید و دامین های موجود خود را با حداقل مراحل انتقال دهید.

این شرکت نیز کارهای زیادی را برای شما انجام می دهد. شما به آنها می گویید که کدام دامین را می خواهید بخرید یا انتقال دهید و سپس مدت کوتاهی منتظر بمانید تا این اتفاق بیفتد.

چه چیزی GoDaddy را عالی می کند

بهترین سایت ثبت دامنه

بهترین سایت ثبت دامنه

ویژگی برجسته GoDaddy راحتی و کاربرپسند بودن آن است. برای هدایت فرآیند خرید دامین به دانش فنی گسترده ای نیاز ندارید. همچنین با هزاران افزونه از صفحه اول شما را نمی ترساند.

وقتی نوبت به قیمت‌گذاری می‌رسد، GoDaddy یکی از ارزان‌ترین مکان‌ها برای دریافت دامین .com شماست. آنها را در وب سایت خود با قیمت 0.19 دلار فهرست می کند، اگرچه سایر پسوندهای دامین بسیار گران تر هستند، مانند .net با 15.17 دلار.

اگر دامین خود را از طریق آنها خریداری کنید، GoDaddy یک دامین رایگان به مدت یک سال ارائه می دهد. با این حال، مراقب فروش بالای GoDaddy باشید. در بررسی کامل GoDaddy ما در مورد آنچه GoDaddy ارائه می دهد بیشتر بیاموزید.

Bust a Name – بهترین برای فیلتر کردن بر اساس پسوند و دامین های گرفته شده

Bust a Name دارای خاص ترین و پیشرفته ترین سیستم فیلتر در بین هر تولید کننده نام دامین در این لیست است. می توانید بر اساس پسوند و همچنین نحوه نامگذاری دامین خود را فیلتر کنید، مانند ترکیب چند کلمه، استفاده از خط فاصله و اسامی جمع، و حذف آخرین واکه در کلمه کلیدی.

وقتی کلمات کلیدی خود را در نوار جستجو تایپ می کنید، ایده هایی برای نام دامین ایجاد می کند و به شما نشان می دهد که کدام یک در دسترس هستند. سپس می توانید دامین های خود را مرتب کنید و بر اساس هاستی که می خواهید استفاده کنید فیلتر کنید.

با عملکرد جستجوی نام دامین سریع خود، به شما می گوید که آیا نام دامین انتخابی شما توسط یک وب سایت .com، .net یا .org قبلاً گرفته شده است یا خیر. هرچه جستجوی خود را بهتر فیلتر کنید، پیشنهادات Bust a Name دقیق تر خواهد بود.

چه چیزی Bust را به یک نام بزرگ تبدیل می کند

بهترین سایت ثبت دامنه

بهترین سایت ثبت دامنه

اگر متوجه شدید که جستجوی Bust a Name با کلمات کلیدی کافی نیست، Domain Maker آن را امتحان کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد تنظیماتی را تنظیم کنید تا دامین‌هایی را نشان دهید که با کلمات خاصی شروع می‌شوند، طبیعی به نظر می‌رسند و محدودیت‌های طول را تعیین می‌کنند. می توانید پیشنهادات خود را مشاهده کرده و مواردی را که دوست دارید ذخیره کنید.

متأسفانه، Bust a Name به شما اجازه نمی دهد از طریق پلتفرم خود دامین خریداری کنید. با این حال، مکان‌های زیادی را فهرست می‌کند که می‌توانید دامین انتخابی خود را با و بدون هاستینگ خریداری کنید، و شامل قیمت‌گذاری برای هر یک می‌شود.

Namecheap – بهترین برای ایجاد نام دامین با لوگو

Namecheap فراتر از ایجاد نام دامین شما به تنهایی است. با ویژگی Generator آن، شما همچنین می توانید یک لوگو برای کسب و کار خود فورا ایجاد کنید.

مولد دامین ‌هایی را نشان می‌دهد که می‌توانید روی آن‌ها پیشنهاد بدهید و می‌توانید محدوده قیمت خود را برای یافتن دامین ‌هایی که متناسب با بودجه شما هستند تنظیم کنید. با ویژگی لوگو، می‌توانید آیکون ها و رنگ‌های لوگو را که مربوط به کسب‌وکارتان هستند انتخاب کنید تا تصویری سریع و آسان داشته باشید.

این شرکت همچنین ابزارهای وب سایت دیگری را می فروشد و می توانید معاملات فعلی آن را در صفحه اصلی مشاهده کنید. این به شما امکان می دهد ابزارهای مختلفی را نیز بسته بندی کنید، بنابراین می توانید هاستینگ مشترک، انتقال دامین و ابزارهای وردپرس را به یکباره ترکیب کنید.

چه چیزی Namecheap را عالی می کند

بهترین سایت ثبت دامنه

بهترین سایت ثبت دامنه

عملکرد Beast Mode Namecheap می تواند در زمان شما صرفه جویی کند، چه از آن برای دریافت لوگوی خود استفاده کنید یا نه. این سایت به شما امکان می دهد به صورت عمده خرید کنید و نام دامین را نیز از این طریق تولید کنید. شما می توانید حداکثر 5000 کلمه کلیدی یا دامین را وارد کنید، محدوده قیمت خود را تعیین کنید، و صنعت خود را محدود کنید تا یک دامنه و آرم مناسب برای کسب و کار شما ایجاد کنید.

همانطور که از نام شرکت پیداست، دامین های خود را با قیمت های مناسب به فروش می رساند. این شکاف نسبت به شرکت‌های دیگر مانند GoDaddy کمتر است، بنابراین در حالی که دامین ‌های .com آن ۶.۹۸ دلار قیمت دارند، دامین ‌های .net آن کمتر از ۱۰.۹۸ دلار قیمت دارند. در بررسی کامل Namecheap ما دریابید که Namecheap چگونه در برابر رقبا قرار می گیرد.

تولید کننده نام دامین Shopify – بهترین برای یافتن یک نام دامین برای راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیک

Shopify یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی است، بنابراین منطقی است که مولد نام دامین آن برای فروشگاه‌های آنلاین به خوبی کار کند. حتی اگر قصد ندارید از Shopify برای ساخت فروشگاه خود استفاده کنید، مولد آن نام‌های جذاب و با جستجوی آسان را به صورت رایگان ایجاد می‌کند که می‌توانید از آنها در جاهای دیگر استفاده کنید.

تولید کننده نام دامین Shopify به راحتی گزینه های زیادی را مانند سایرین فهرست نمی کند. با این حال، می‌توانید یک یا چند کلمه کلیدی را وارد کنید، و فهرست کوتاهی به شما ارائه می‌کند که می‌توانید آن را گسترش دهید تا نام‌های دامین و پسوندهای بیشتری را مشاهده کنید، همچنین اینکه کدام یک در دسترس هستند یا نه.

اگر در مورد فروشگاه خود به کمک بیشتری نیاز دارید، این شرکت پیشنهادهایی برای مکان تهیه محصولات، خرید فروشگاه موجود و ایجاد لوگو و بسیاری از منابع دیگر دارد.

چه چیزی مولد نام دامین Shopify را عالی می کند

بهترین سایت ثبت دامنه

بهترین سایت ثبت دامنه

تولید کننده نام دامین Shopify ساده است، اما این لزوما چیز بدی نیست. جستجو و یافتن آنچه به دنبال آن هستید را آسان می کند. همچنین تجارت الکترونیک را می شناسد، بنابراین پیشنهادات آن برای ایجاد نام دامین ای طراحی شده است که پیدا کردن آن برای خریداران آسان باشد.

این پلتفرم همچنین به شما امکان می‌دهد دامین خود را درست در آنجا ایجاد کنید، بنابراین لازم نیست برای سازنده وب‌سایت دیگری خرید کنید. مولد رایگان است و Shopify قیمت آن را در هر دامین در کنار نام موجود در لیست خود فهرست می کند. این قیمت ها از 14 دلار برای دامین شما شروع می شود و بر اساس پسوند آن افزایش می یابد.

Nameboy – بهترین برای نام‌های Dot Com بر اساس صنعت

Nameboy در صفحه اصلی خود توضیح می دهد که چرا به طور عمده پسوندهای دامین .com را ارائه می دهد و مزایای آنها برای تجارت شما. این پلتفرم دارای یک منوی کشویی است که 19 صنعت را برای انتخاب نشان می دهد.

سپس Nameboy نام های دامین و کسب و کار را بر اساس آن صنایع برای بهینه سازی بهتر تولید می کند. این مولد نام برای همه چیز از نانوایی ها گرفته تا وبلاگ های سبک زندگی گرفته تا باشگاه های تناسب اندام دارد، بنابراین می توانید چیزی را پیدا کنید که مناسب نام تجاری خود باشد.

این به شما این امکان را می دهد که نام دامین خود را با Bluehost جستجو کنید و دامین جدید خود را در آنجا خریداری کنید. متأسفانه، نمی توانید نرخ هاست های دیگر را ببینید.

چه چیزی Nameboy را بزرگ می کند

بهترین سایت ثبت دامنه

بهترین سایت ثبت دامنه

اکثر تولیدکنندگان نام دامین پیشنهادات تصادفی ارائه می دهند، اما کشویی Nameboy تجربه مناسب تری با دامین های در نظر گرفته شده برای یک هدف مشخص ایجاد می کند. عملکرد جستجوی صنعت آن می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا رتبه بالاتری در موتورهای جستجو با SEO بهتر کسب کند.

Nameboy همچنین منابع زیادی برای کمک به شما در تقویت تجارت خود دارد. این به شما نشان می دهد که چگونه وب سایت خود را ایجاد کنید، چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنید، و از کجا می توانید یک نام دامین رایگان .com یا .net دریافت کنید. هنگامی که نام دامین خود را پیدا کردید، Nameboy به شما امکان می دهد فوراً آن را خریداری کنید تا از انتخاب آن توسط شخص دیگری جلوگیری کنید.

Quick Sprout نام دامین تولید محتوای مرتبط

تعداد زیادی تولید کننده نام دامین خارج از این لیست وجود دارد که به شما کمک می کند نام دامین جدید خود را پیدا کنید. در اینجا، منابع اضافی برای ایجاد دامین ای که به مشتریان شما کمک می کند کسب و کار شما را پیدا کنند، پیدا خواهید کرد.

به طور خلاصه برترین تولیدکنندگان نام دامین

پس از تحقیق و آزمایش چندین مولد نام دامین ، آن را به این شش مورد کاهش دادم تا پیدا کردن موردی که بهترین گزینه ها را برای کسب و کارتان در اختیار شما قرار می دهد را برای شما آسان تر کنم. من GoDaddy را به عنوان یک تولید کننده نام دامین برای راحتی و کیفیت خدمات ثبت دامین جامع آن توصیه می کنیم. هنگام جستجوی دامین جدید خود، بهترین تولیدکننده نام دامین گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که مناسب کسب‌وکار شما هستند و به شما پایه‌ای برای ساختن می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT