بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس

32+ بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس برای لباس های طراح، کیف، کفش و موارد دیگر

زمان مطالعه 10 دقیقه

پس از این دو سال اخیر، بسیاری از ما به سایت‌های خرید آنلاین مراجعه کرده‌ایم تا همه چیز را از خواربار تا لباس‌های لوکس تهیه کنیم. بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس را در ادامه معرفی کرده ایم.

این همچنین برای هر کالای لوکسی که ممکن است بخواهم صادق است. ما دیگر در یک شهر بزرگ زندگی نمی‌کنیم، و تقریباً 3 ساعت با ماشین تا شیکاگو راه است… بنابراین، اگر می‌خواهیم هر گونه طراحی جدید را تهیه کنیم، سایت‌های خرید آنلاین تنها راهی هستند که اکنون این اقلام را دریافت می‌کنیم!

در زیر، برخی از بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس برای پوشاک، لوازم جانبی و موارد دیگر آورده شده است. این نیز فوق‌العاده است، زیرا بسیاری از این وب‌سایت‌ها با طراحان و برندها ارتباط دارند، و لباس‌های طراحان انحصاری دارند که شما فقط می‌توانید از این وب‌سایت‌ها خریداری کنید.

ما همچنین این پست را به چند دسته تقسیم کردیم … اول بهترین وب سایت ها را برای وب سایت های لباس های لوکس لیست می کند، سپس چند سایت عالی برای مارک های لوکس معاصر قرار داده ایم، سپس این پست با تخفیف فوق العاده و فروشگاه های آنلاین دست دوم برای لباس های لوکس به پایان می رسد. و لوازم جانبی خرید خوبی داشته باشید!

بهترین وب سایت های طراح لباس های لوکس برای خرید مارک های گران قیمت

1.)بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس S24

S24 یک شاخه دیجیتالی از فروشگاه بزرگ پاریسی معروف Le Bon Marché است. در اینجا بهترین مارک های طراح را خواهید دید که توسط کارشناسان مد پاریسی برای مردان و زنان انتخاب شده اند. تحویل در سراسر جهان فوق العاده سریع است. برای بسیاری از اروپا و ایالات متحده، حمل و نقل تنها 1 تا 2 روز طول می کشد، و بازگشت رایگان است و در خانه شما تحویل داده می شود. 24S همچنین شریک آنلاین انحصاری Louis Vuitton، Dior، Celine و Moynat در سطح جهانی است.

2.) NET-A-PORTER

NET-A-PORTER دارای بیش از 800 برند از محبوب ترین طراحان جهان است، از جمله Gucci، Chloe، Balenciaga، Saint Laurent، Isabel Marant، Prada، و Stella McCartney، 200 برند تخصصی زیبایی، و افراد جدیدی که سه بار در سایت وارد می شوند. هفته

NET-A-PORTER ارسال سریع در سراسر جهان به بیش از 170 کشور (از جمله تحویل در همان روز به منهتن، لندن، و هنگ کنگ SAR، چین، به علاوه تحویل روز بعد به بریتانیا، ایالات متحده، آلمان، فرانسه، استرالیا، و سنگاپور). بسته ها در بسته بندی مجلل ارائه می شوند و بازگرداندن آنها بسیار آسان است! (این وب سایت لباس های لوکس مورد علاقه شخصی ما است.)

3.)بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس MR PORTER

MR PORTER همتای مد مردانه NET-A-PORTER است. این سایت دارای بهترین انتخاب از برندهای لوکس برای پوشاک مردانه و اکسسوری است!

4.) Farfetch

Farfetch یک پلتفرم آنلاین خرده فروشی مد لوکس است که محصولاتی از بیش از 700 بوتیک و برند از سراسر جهان به فروش می رساند. این یک سایت عالی برای پیدا کردن طراحان جدید هیجان انگیز است! (آنها همچنین یک بخش از قبل متعلق به شما دارند که می توانید خرید کنید – که به نظر ما بسیار عالی است.) بازگشت رایگان و فوق العاده آسان است.

5.) Mytheresa

Mytheresa یکی از پیشروترین خرده فروشان آنلاین در جهان برای مدهای لوکس زنانه، مردانه و کودکانه است. با بیش از 250 برند برتر بین المللی لوکس برای زنان، بیش از 120 برند برای مردان، و بیش از 35 برند برای کودکان و همچنین خدمات مشتریان برجسته و تحویل به 140 کشور در سراسر جهان در عرض 72 ساعت. به طور جدی! ما عاشق این سایت هستیم!

6.) IFCHIC

IFCHIC یک سایت مد آنلاین لوکس مستقر در کالیفرنیا است که مجموعه گسترده ای از برترین برندهای طراح مد جهان را به صورت آنلاین ارائه می دهد: گوچی، مارک جاکوبز، کنزو، پرادا، فندی، کرید، MSGM – شما نام ببرید! آنها حتی دارای لوازم جانبی هرمس هستند که می توانید آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید.

7.)بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس LUISAVIAROMA

Luisaviaroma از سال 1930 در فلورانس، ایتالیا مستقر شده است. آنها مجموعه بزرگی از مدهای لوکس را از طراحان شناخته شده و همچنین استعدادهای جوان در حال ظهور ارائه می دهند. Luisaviaroma دارای مدهای لوکس برای مردان، زنان و کودکان و همچنین مارک های تزئینی خانه است.

آنها خدمات اختصاصی 74/24 چندزبانه مشتریان و ارسال سراسری را ارائه می دهند – با سفارشات در ایالات متحده، معمولاً 1-2 روز برای حمل و 2-6 روز برای بسیاری از اروپا طول می کشد. جزئیات کامل حمل و نقل را می توان در اینجا یافت. با این حال، بازگشت با Luisaviaroma رایگان نیست، و صادقانه بگویم که در مقایسه با سایر سایت‌های فهرست شده در اینجا (حداقل در تجربه ما) کمی پیچیده است.

8.) Nordstrom

Nordstrom یک فروشگاه زنجیره ای لوکس آمریکایی است. این در واقع به عنوان یک فروشگاه کفش شروع شد و به یک خرده‌فروش تمام خط با بخش‌های پوشاک، کفش، کیف‌های دستی، جواهرات، لوازم جانبی، لوازم آرایشی و عطرهای مردانه، زنانه و کودکان تبدیل شد. (آنها همچنین هر سال میزبان فروش سالگرد پیش بینی شده خود هستند.)

در حالی که نوردستروم بیشتر به خاطر فروشگاه های آجر و ملات خود شناخته شده است، آنها همچنین یک سایت فوق العاده دارند که ما پول زیادی برای آن خرج می کنم! ما به خصوص Nordstrom را به لطف سیاست بازگشت عالی آنها دوست داریم – که به صورت موردی انجام می شود. از Nordstrom خواسته‌ایم که کالاهایی را که ماه‌ها و حتی سال‌ها پس از استفاده خراب شده‌اند، بازپرداخت کامل کند. آنها واقعاً پشت محصولاتی که ارائه می کنند ایستاده اند!

9.) Saks Fifth Avenue

Saks Fifth Avenue، در اصل A. Saks & Co. نیز یک فروشگاه زنجیره‌ای لوکس آمریکایی است. در تابستان سال 2000، ساکس وب سایت خود را به نام Saks.com راه اندازی کرد که دارای محصولات و محتوای منحصر به فرد لوکس است. بازگشت و ارسال رایگان است.

10.) Neiman Marcus

Neiman Marcus مجموعه های بی نظیری از با کیفیت ترین لباس ها، کفش ها، کیف های دستی و لوازم آرایشی را از طراحان مشهور جهان برای مردان، زنان و کودکان – هم در فروشگاه و هم در وب سایت خود ارائه می دهد. بازگشت و ارسال رایگان است. (این جایی است که کیف YSL جدیدمان را از آنجا سفارش دادیم!)

11.) Bergdorf Goodman

نیمان مارکوس در واقع مالک برگدورف گودمن است. برگدورف گودمن یک فروشگاه بزرگ لوکس است که در خیابان پنجم در میدتاون منهتن واقع شده است و اکنون یک سایت تجارت الکترونیک نیز دارد. بازگشت رایگان است (در صورت دریافت ظرف 15 روز پس از تحویل)، و حمل و نقل استاندارد رایگان است.

12.)بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس FORWARD

FORWARD در واقع سایت خواهر REVOLVE است (اگر با Revolve آشنایی ندارید، در بخش معاصر این پست توضیح می دهیم). FORWARD یک سایت پوشاک لوکس است که طرح های طراحان کلاسیک را که باید داشته باشند به جدیدترین استعدادهای نوظهور منتقل می کند. همه نام‌های برجسته مد را در اینجا با حمل و نقل فوق‌العاده سریع مانند REVOLVE خواهید یافت!

13.) SSENSE

SSENSE یک فروشگاه لوکس و لباس خیابانی در کانادا است. آنها بیش از 500 برچسب لوکس، طراحان نوظهور و برندهای لباس خیابانی را برای مردان و زنان دارند! اگر مد مد روز همان چیزی است که می خواهید، SSENSE شما را پوشش می دهد. (خدمات مشتریان آنها نیز عالی است و بازگرداندن آنها بسیار آسان است.)

14.) Olivela

Olivela یک خرده فروش لوکس است که به ازای هر کالای طراح که فروخته می شود، بخشی از درآمد خود را به کودکان نیازمند اهدا می کند. آنها همچنین حمل و نقل رایگان و بازگشت رایگان را با طیف گسترده ای از اقلام مد، دکوراسیون منزل و محصولات زیبایی ارائه می دهند.

15.) MATCHESFASHION

MATCHESFASHION یک خرده‌فروش مستقر در لندن است که بیش از 650 طراح با سابقه و مبتکر، از پرادا، گوچی، و بالنسیاگا گرفته تا سنت لورن، هالپرن، و ولز بونر را در خود جای داده است. آنها قصد دارند شخصی ترین تجربه خرید لوکس در جهان باشند. MATCHES به بیش از 176 کشور ارسال می کند و مشاوره 7/24 را از طریق تیم دربان مد خود – MyStylist ارائه می دهد.

16.) VRSNL

Zappos بیشتر به دلیل انتخاب باورنکردنی کفش و خدمات بی عیب و نقص به مشتریان شناخته شده است. با این حال، آن‌ها همچنین مجموعه‌ای عالی از لباس‌ها و لوازم جانبی طراحان مورد علاقه را در بخش جداگانه‌ای از وب‌سایت خود به نام VRSNL دارند. شما می توانید همان سطح حمل و نقل سریع و بازگشت آسان را مانند سایت اصلی Zappos داشته باشید.

17.) Harvey Nichols

هاروی نیکولز یک فروشگاه زنجیره‌ای لوکس بریتانیایی با یک فروشگاه شاخص در نایتزبریج لندن و یک وب‌سایت شگفت‌انگیز است که حمل و نقل را در سراسر جهان ارائه می‌دهد. آنها مد برای مردان و زنان، لوازم جانبی مد، محصولات زیبایی… و حتی شراب و غذا می فروشند!

18.) Selfridges

Selfridges همچنین یک فروشگاه زنجیره‌ای از فروشگاه‌های گران‌قیمت در بریتانیا است که یک سایت خرید شگفت‌انگیز دارد. آنها آخرین مجموعه های طراحان، دکوراسیون منزل، اسباب بازی های ضروری و هدایایی را برای کل خانواده دارند. آنها به بیش از 130 کشور در سراسر جهان تحویل می دهند.

19.)بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس Moda Operandi

Moda Operandi صدها برند و طراح را در زیورآلات زنانه، مردانه، جواهرات زیبا و خانه حمل می‌کند – از Oscar de la Renta تا Johanna Ortiz تا Prada و غیره. از اوایل ژانویه 2023، آنها همچنین طیف قابل توجهی از اقلام زیبایی لوکس را نیز حمل می کنند. آنها به بیش از 125 کشور در سراسر جهان ارسال می کنند.

20.) Bloomingdale’s

Bloomingdale’s یک فروشگاه بزرگ لوکس آمریکایی است که در وب‌سایت آن همه چیز از کیف‌های دستی طراحان گرفته تا لباس‌های مخصوص بچه‌ها تا مبلمان و محصولات زیبایی پیشرفته وجود دارد. (اگر بخشی از برنامه پاداش‌های وفادار آنها باشید، ارسال رایگان دریافت خواهید کرد.)

21.) Harrods

هارودز یک فروشگاه بریتانیایی است که وب سایت آن دارای 5000 برند مختلف است. آنها مد و لوازم جانبی طراحان، زیبایی لوکس، جواهرات و ساعت های زیبا، غذا، مبلمان و غیره دارند. Harrods همچنین یک سرویس خرید شخصی مجازی رایگان ارائه می دهد (که به ویژه در صورت خرید هدیه می تواند مفید باشد).

22.) OUTNET

OUTNET یک سایت خرید با تخفیف لوکس است که بیش از 350 برند مد طراح را با قیمت های استثنایی تا 70٪ تخفیف ارائه می دهد. THE OUTNET به خاطر همکاری‌های طراحان سطح بالا مشهور است، و در کنار برچسب داخلی Iris & Ink ، انحصاری‌های منحصر به فرد و با نسخه محدود را برای مشتریان جهانی خود ارائه می‌کند.

23.)بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس Gilt

Gilt دسترسی در سطح داخلی را با 70٪ تخفیف در قیمت های خرده فروشی به طراحان مورد علاقه ارائه می دهد. آنها یافته های الهام گرفته شده برای زنان، مردان، بچه ها و خانه و همچنین سفرهای لوکس و تجربیات بی نظیر را ارائه می دهند. همیشه سرقت های جدیدی برای کشف وجود دارد، بنابراین حتماً وب سایت آنها را مرتباً بررسی کنید تا از آخرین موارد وارد شده مطلع شوید.

24.) Balardi

Balardi یک فروشگاه آنلاین است که برندهای لوکس 100٪ معتبر را با کسری از قیمت اصلی آنها به فروش می رساند. شعار آنها “بهترین مکان برای خرید لباس های لوکس با قیمت ارزان” است. ارسال برای سفارش های بالای 199 هزار تومان رایگان است.

25.)بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس YOOX

YOOX همچنین بخشی از خانواده NET-A-PORTER و MR PORTER است. YOOX شامل پوشاک و لوازم جانبی برای مردان و زنان از معتبرترین طراحان جهان و همچنین لباس کودکان، مجموعه ای منحصر به فرد از اشیاء طراحی خانه، و همکاری انحصاری با هنرمندان مشهور بین المللی است.

26.) RealReal

RealReal سایت مورد علاقه شخصی ما برای خرید (و فروش) لباس های لوکس برای مردان، زنان و کودکان – و همچنین دکوراسیون منزل است. تمامی اقلام از طریق یک فرآیند دقیق و تحت نظارت کارشناسان احراز هویت می شوند. پیمایش سایت آنها بسیار آسان است و من عکس هایی که آنها استفاده می کنند را در مقایسه با سایر سایت های حمل و نقل لوکس دوست داریم.

27.) Vestiaire Collective

Vestiaire Collective بیش از 600000 قطعه طراح و متعلق به قبل را با دقت سرپرستی شده ارائه می دهد و به بیش از 50 کشور در سراسر جهان ارسال می کند. اگر به دنبال طراحی آنلاین هستید، اما نمی خواهید قیمت کامل را بپردازید، سایت آنها گزینه عالی دیگری است!

28.)بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس LXRandCO

اگر خرید آنلاین برندهای طراح دست دوم شما را عصبی می کند (کاملاً متوجه شوید!)، LXR در این مورد کمک می کند! LXR شبکه‌ای از خریداران لوکس متخصص در توکیو و کانادا دارد که کیف‌های دستی با طراحی منحصر به فرد را خریداری می‌کنند. آنها آنها را احراز هویت می کنند، آنها را می خرند و سپس به مشتریان خود عرضه می کنند. آنها همچنین بازگشت را می پذیرند و مایل به مذاکره در مورد قیمت هستند. (باور نمی کنید؟ ویژگی آنها را در فوربس بررسی کنید!)

29.) Verishop

Verishop سایت خرید آنلاین مورد علاقه شخصی ما در حال حاضر برای مارک های طراح معاصر است. آنها سایت نسبتا جدیدی هستند که مد زنانه و مردانه و همچنین مد کودکان، کالاهای خانگی و محصولات زیبایی را به فروش می رساند. آنها دارای حمل و نقل 2 روزه در اکثر نقاط سایت، و همچنین بازگشت رایگان و خدمات مشتریان 7/24 هستند.

30.)بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس Shopbop

با این حال، Shopbop در رده دوم بسیار نزدیک به Verishop قرار دارد! Shopbop یک خرده‌فروش آنلاین است که از سال 2000 وجود داشته است. (Amazon آنها را در سال 2006 خریداری کرد). آنها دارای لباس‌ها، کفش‌ها، کیف‌ها و اکسسوری‌های گران‌قیمت هستند. Shopbop بازگشت رایگان و ارسال 3 روزه در سراسر جهان را ارائه می دهد.

31.) Revolve

REVOLVE یکی دیگر از موارد مورد علاقه شخصی ما است. (کمد ما عمدتاً لباس‌های Revolve امسال است!) REVOLVE یک فروشگاه آنلاین لباس بسیار جذاب است که بیش از 500 مارک و طراح محبوب از سراسر جهان را در وب‌سایت خود نشان می‌دهد.

آنها معمولاً هر روز تا 1000 لباس جدید و زیبا به سایت خود اضافه می کنند، به علاوه، آنها یک بخش زیبایی اضافه کرده اند که همه مارک های آرایشی و مراقبت از پوست مورد علاقه من را در خود دارد! حمل و نقل بسیار سریع است – آنها ارسال رایگان 2 روزه را در داخل ایالات متحده ارائه می دهند. و ارسال رایگان برای کلیه سفارشات داخلی.

32.)بهترین سایت های خرید آنلاین لوکس Rent the Runway

اکنون، اگر برای یک بار پوشیدن فقط به یک لباس طراح نیاز دارید … لازم نیست آن را بخرید، می توانید آن را اجاره کنید! Rent the Runway فوق‌العاده است – آنها به شما اجازه می‌دهند اقلامی را برای رویدادها اجاره کنید، یا می‌توانید در برنامه‌های اجاره آنها مشترک شوید و هر ماه یا حتی هفته اقلامی را به خانه‌تان ارسال کنید! من همچنین دوست دارم بخش نظرات آنها چقدر مفید است. بسیاری از مشتریان نیز عکس‌ها را آپلود می‌کنند، بنابراین شما ایده بسیار خوبی از شکل ظاهری اقلام دارید.

اکنون، اگر می خواهید لباس های طراح خود را مستقیماً از منبع خریداری کنید … بسیاری از طراحان مجموعه ای عالی از طرح های خود را در وب سایت خود ارائه می دهند! آنها را در لیست زیر بررسی کنید.

  • Oscar de la Renta
  • Zimmermann
  • Dior
  • Balenciaga
  • SAINT LAURENT
  • Gucci
  • Chanel
  • Burberry
  • AllSaints
  • Stella McCartney
  • Alexander McQueen
  • Salvatore Ferragamo
  • Calvin Klein
  • DKNY
  • Hugo Boss

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT