سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

بهترین سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

زمان مطالعه 4 دقیقه

برای خرید کتاب‌های کمیک می‌توانید به یک کتاب فروشی بروید، اما در اینترنت نیز می‌توانید نسخه‌های دیجیتالی کتاب‌های کمیک را به راحتی پیدا کرده و برای موبایل یا رایانه دانلود کنید. در این مقاله ۶ تا از بهترین سایت های دانلود کتاب‌های کمیک را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

توجه داشته باشید برای باز کردن فایل‌ها به نرم افزاری نیازی دارید که از فایل های CBR، PDF یا ebook پشتیبانی کند.

سایت Comixology

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

Comixology یک فروشگاه آنلاین کتاب‌های کمیک دیجیتال است که توسط آمازون راه‌اندازی شده است. این وب سایت مجموعه زیادی از کمیک‌ها از جمله Stranger Things، Justice League، Amazing Spider-Man و Shang-Chi را ارائه می‌دهد.

قیمت کمیک‌های ساده از 1.99 دلار شروع می‌شود و نسخه‌های ویژه 24.99 دلار یا بیشتر است. در این وب‌سایت کتاب‌های کمیک رایگان پیدا نمی‌کنید، اما Amazon Prime Reading و Comixology Unlimited هزاران رمان گرافیکی و مانگا را با قیمت 5.99 دلار در ماه به شما ارائه می‌دهد. خواندن این کتاب‌ها به سادگی خرید و دانلود آنها در دستگاه یا برنامه Kindle شماست.

سایت DriveThruComics

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

اگر می‌خواهید گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشته باشید DriveThruComics را در نظر بگیرید. در این وب‌سایت می‌توانید ترکیبی از کتاب‌های کمیک مدرن و قدیمی به صورت رایگان یا پولی‌ را پیدا کنید. قیمت‌ کتاب‌ها از 0.99 دلار و بیش از 40 دلار است.

بنابراین در این وب‌سایت انتخاب زیادی برای خواندن دارید. همچنین با استفاده از فیلترهایی مانند ناشران، زبان و فرمت می‌توانید نتایج جستجو را محدود کنید.

برای تکمیل خرید و دریافت کمیک‌های دیجیتالی باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس می‌توانید فایل‌ها را در دستگاه خود دانلود کنید. برای خواندن کتاب های کمیک می‌توانید از برنامه‌های کتاب‌خوان کمیک یا پی‌دی‌اف‌خوان استفاده کنید.

سایت ComicsCodes

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

برای کتاب‌های کمیک دیجیتال رایگان به ComicsCodes نگاهی بیندازید. در این وب‌سایت علاوه بر دسترسی به کمیک‌های هیجان انگیز از ناشران بزرگ و کوچک می‌توانید از رابط کاربری ساده و دانلود سریع آن لذت ببرید.

ComicsCodes همچنین دارای یک سرویس درخواست است، که در آن میتوانید کمیک های خاص را درخواست دهید. ادمین تمام تلاش خود را برای دریافت و آپلود نسخه دیجیتال کمیک انجام خواهد داد.

بیشتر کمیک‌های موجود در این وب‌سایت دارای فرمت CBR یا CBZ است. ComicsCodes همچنین نرم افزاری برای باز کردن فایل‌های دانلودی در سیستم عامل‌های مختلف پیشنهاد می‌دهد.

سایت GetComics

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

وب‌سایت بعدی این لیست GetComics است. البته این وب‌سایت نسبت به سایر وب‌سایت‌ها کمتر کاربرپسند است، اما کمیک‌های زیادی را ارائه می‌دهد و کاملا رایگان است. GetComics دارای مجموعه‌ای از از کمیک‌های مختلف است که می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و بخوانید و جهان، شخصیت و داستان‌ها را دنبال کنید.

GetComics چندین گزینه برای دانلود ارائه می‌دهد. توصیه می‌شود کمیک خوان CBR را از قبل دانلود کنید زیرا ممکن است بیشتر از سایر نرم افزارها به آن نیاز داشته باشید.

سایت Internet Archive

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

اگر به دنبال کمیک‌های قدیمی هستید، اینترنت بهترین مکان برای این کار است، به‌ویژه برای رمان‌های گرافیکی رایگان در PDF و فرمت‌های دیگر. این وب‌سایت بیش از 83000 کتاب‌ کمیک و رمان گرافیکی را ارائه می‌دهد، بنابراین همیشه چیزی برای خواندن دارید.

در این وب‌سایت می‌توانید کمیک‌های مانگا و آثار کلاسیک مانند Asterix، Tintin و Watchmen را پیدا کنید و با استفاده از فیلترها نتایج جستجو را محدود کنید. کتاب‌های کمیک را می‌توانید به صورت PDF، EPUB، Kindle، Torrent و غیره دانلود کنید. برنامه‌های مانگا را برای اندروید و iOS نیز بررسی کنید.

سایت Comic Book Plus

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

سایت های دانلود کتاب‌های کمیک

Comic Book Plus منبع خوب دیگری برای کمیک‌های قدیمی است. برای دانلود فایل‌ها باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. در غیر این صورت می‌توانید کتاب‌ها را به صورت آنلاین بخوانید. این وب‌سایت بیش از 40000 کتاب در دسته‌های مختلف ماجراجویی، وسترن، فانتزی، داستان‌های عامه پسند و کمیک‌های بین‌المللی را ارائه داده است. تاریخ انتشار بعضی از کمیک‌های این وب‌سایت به اوایل دهه 1910 برمیگردد و مهمتر از همه همه چیز در Comic Book Plus رایگان است.

با اینترنت راحت‎تر کمیک موردعلاقه خود را پیدا کنید

با استفاده از وب‌سایت هایی که معرفی کردیم به راحتی می‌توانید کتاب‌های کمیک را دانلود کرده و بخوانید.  همچنین می‌توانید کتاب‌های کمیک انگلیسی با فرمت PDF به صورت رایگان و رمان‌های گرافیکی را در این وب سایت‌ها پیدا کنید.

امروزه به لطف اپلیکیشن ها و اینترنت منابع زیادی برای دسترسی به کتاب‌های کمیک وجود دارد. به عنوان مثال به برنامه Marvel Unlimited و ویژگی‌های فوق العاده‌ای که این سرویس ارائه می‌دهد نگاه کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !