سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب

بهترین سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب در سال 2023

زمان مطالعه 11 دقیقه

اگر به دنبال استخدام یک توسعه دهنده وب فریلنسر هستید، بسیار مهم است که از پلتفرم های فریلنسری مناسب استفاده کنید. سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب را در ادامه معرفی کرده ایم.

چه خدماتی قابل اعتماد هستند؟ قیمت آن چقدر است؟ آیا این پلتفرم امن است؟ آگاهانه تصمیم بگیرید و از لیستی که در ادامه به آن می پردازیم برای استخدام آنلاین توسعه دهندگان استفاده کنید.

انواع وب سایت برای استخدام توسعه دهندگان فریلنسر

به طور کلی تمام وب‌سایت‌هایی که می‌توانید در آن‌ها توسعه‌دهندگان مستقل استخدام کنید را می‌توان به دو دسته بزرگ تقسیم کرد. معیار اصلی تقسیم بندی این است که قبل از اضافه شدن به شرکت به نحوی از قبل بررسی شده باشند. دسته اول در اینجا وب سایت های مناقصه (بازارهای مناقصه) و دسته دوم وب سایت های بررسی (غیر مناقصه) خواهند بود.

در بازارهای مناقصه ثبت نام رایگان است. همه می‌توانند وارد آن شوند، داده‌های شخصی و نرخ مورد نظر خود را تعیین کرده و شروع به کسب درآمد کنند. نظرات کاربران در اینجا وجود دارد. پس از انجام کار خود، ارزیابی پیمانکار خود را فراموش نکنید. کارفرمایان بعدی از شما برای بازخورد تشکر خواهند کرد.

پلتفرم های بررسی کاملا متفاوت است. قبل از ورود به پایگاه داده پلتفرم، هر برنامه نویس باید بررسی شود، یعنی 2 تا 4 تست را بگذراند و مهارت و سطح تجربه خود را نشان می دهد.

عمدتاً بخش‌های استخدام اعتبار آنلاین و مهارت‌های زبانی را بررسی می‌کنند (اگر با شرکت‌های بین‌المللی کار می‌کنند، مهارت زبان انگلیسی خیلی مهم است). علاوه بر این مهارت های نرم (ارتباط، مدیریت زمان، همدلی) و مهارت های سخت (کدنویسی) بررسی می شود. در صورتی که فریلنسرها تمام مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند در نهایت برای استخدام در دسترس خواهند بود.

مکان هایی برای استخدام توسعه دهندگان وب فریلنسر

بهترین سایت‌های فریلنسری در حوزه توسعه‌ نرم‌افزار لزوماً آن‌هایی نیستند که نامشان را شنیده‌اید. Upwork، Fiverr،Freelancer و ده‌ها سرویس برای استخدام توسعه‌دهندگان نرم‌افزار وجود دارد که قبلاً در نتایج جستجوی Google حتما آن ها را دیده اید. اما آیا این سایت ها واقعا خوب هستند؟ بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان چیست؟

1.سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب: Lemon.io

مزایا

Lemon.io به صورت دقیق فریلنسرها را مورد بررسی قرار میدهد، در نتیجه همیشه بهترین ها می مانند.

98 درصد از مشتریان Lemon.io اولین کاندیدایی را که سرویس به آنها پیشنهاد می کند استخدام می کنند.

در عرض 24 ساعت شما را به یک توسعه‌دهنده مناسب متصل میکند.

Lemon.io تعادل قیمت و کیفیت بهتری را نسبت به بسیاری از رقبای دیگر به شما ارائه می‌دهد. در واقع شما توسعه‌دهندگان اختصاصی را استخدام می‌کنید و هزینه زیادی نمی پردازید!

هنگامی که توسعه دهنده خود را از Lemon.io استخدام می کنید، یک NDA با آنها امضا می کنید. در این صورت اطلاعات پروژه و داده هایی که با برنامه نویسان خود مبادله می کنید محافظت می شوند.

معایب

اگر به دنبال چیز دیگری غیر از توسعه وب و نرم افزار هستید، Lemon.io نمی تواند به شما کمک کند. Lemon.io در درجه اول یک وب سایت برنامه نویسی فریلنسری است.

آنچه کاربران می گویند

نام قبلی Lemon.io، Coding Ninjas بوده است. یک پلتفرم مستقل برای توسعه دهندگان تأیید شده که به سرعت اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

خدمات عالی، سریع و کارآمد. بعد از پروژه های بسیار موفق، می توانم بگویم که کارکنان بسیار شایسته هستند. همچنین همان توسعه دهندگان معمولاً پس از اتمام پروژه در دسترس هستند و می توانند در صورت نیاز روی تغییرات کار کنند.

فریلنسرها همیشه بسیار صبور است و رضایت مشتری برایشان مهم است.

سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب

سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب

2. Fiverr

یک پلت فرم مناسب برای یافتن سریع دستیار برای کارهای معمول.

مزایا

همانطور که از نام وب سایت پیداست، استخدام در Fiverr واقعاً هزینه کمی دارد. شما باید برای یک پروژه با قیمت ثابت 3 دلار کارمزد بپردازید (یا 3 درصد کارمزد، هر کدام بیشتر باشد)، یا فقط 3 درصد از پرداخت برای پروژه های ساعتی.

اگر فهرستی از افراد برتر را برای استخدام در Fiverr جستجو کنید، شانس بالایی برای انجام سریع و کارآمد کار دارید. Fiverr یک پلتفرم عالی برای استخدام توسعه دهندگان فریلنسر است و تقریبا میشود گفت ارزان است!

Fiverr در اختلافات طرف مشتریان را میگیرد. به عبارت دیگر طرف شما.

معایب

ممکن است در نهایت برای خدمات بیش از حد هزینه کنید.

با قیمت های پایین Fiverr واقعا نمی توانید انتظار کیفیت بالایی داشته باشید. بنابراین همیشه چندین فریلنسر را بررسی کنید.

ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا کسی برای سفارش شما درخواست دهد.

تراکنش های مالی در Fiverr توسط خدمات امانی محافظت نمی شوند.

آنچه کاربران می گویند

Fiverr مانند یک مرکز خرید آنلاین است. قبل از یافتن سرویس مناسب باید تحقیق و امتحان کنید. چند سفارشی که من گذاشته ام عالی بوده اند و حتی برخی فراتر از انتظارات من بوده اند.

خدمات مشتری افتضاح است.

سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب

سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب

3.سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب: Upwork

یکی از محبوب ترین وب سایت ها برای استخدام توسعه دهندگان فریلنسر Upwork است. اگر زمان کمی دارید و نیاز به استخدام توسعه دهندگان دارید، بهتر است از سرویسی با تطابق سریع مانند Lemon.io استفاده کنید. اما در نهایت همه مشتریانی که از Upwork استفاده می کنند، فریلنسرهایی را پیدا می کنند که با نیازهای آنها مطابقت دارند.

مزایا

اگر نمی دانید چگونه یک فریلنسر را در Upwork استخدام کنید لازم نیست نگران باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شرح شغل را ارائه دهید، بودجه را مشخص کنید و پیشنهاد بدهید. فریلنسرها به شما درخواست خواهند داد.

هزاران متخصص واجد شرایط برای استخدام در Upwork با مجموعه مهارت های مختلف برای انتخاب وجود دارد.

افرادی که از Upwork استفاده می‌کنند، فریلنسرها را با نرخ‌های ساعتی مناسب و قیمت‌های ثابت استخدام می‌کنند، معمولاً حداقل 50 دلار در ساعت پرداخت میشود. در غیر این صورت ممکن است از حرفه ای بودن فردی که استخدام کرده اید ناامید شوید.

Upwork از خدمات escrow برای اطمینان از امنیت تراکنش های مالی استفاده می کند.

معایب

علیرغم مراحل تأیید هویت این احتمال وجود دارد که با کلاهبرداران یا فریلنسرهای غیرحرفه‌ای مواجه شوید.

خدمات مشتری ضعیف است. تیم پشتیبانی اغلب درخواست‌های کمک را نادیده می‌گیرد یا از نظر عیب‌یابی مفید نیست.

فرآیند مناقصه یافتن سریع یک فریلنسر حرفه ای واجد شرایط را دشوار می کند.

میزان موفقیت ضعیف پروژه ها

آنچه کاربران می گویند

من افراد شگفت انگیزی را در Upwork پیدا کرده ام! و اکنون یک ادمین مجازی تمام وقت دارم که دوستش دارم و با ارزش ترین عضو کسب و کار من شده است.

این پلتفرم بدترین پشتیبانی را دارد. به نظر می رسد که آنها واقعاً هرگز درخواست های پشتیبانی را نمی خوانند زیرا پاسخ ها هرگز مناسب نیستند.

4. Freelancer

اگر hire freelancer را در گوگل تایپ کنید، Freelancerاولین نتیجه جستجو خواهد بود. این سایت یک بازار برون سپاری در سراسر جهان برای استخدام توسعه دهندگان آنلاین است. در Freelancer.com می توانید فارغ از بودجه ای که در اختیار دارید، فریلنسر با هر مهارتی را استخدام کنید.

مزایا

Freelancer.com در رقابت با Upwork در بازار پلتفرم‌های مستقل مناقصه، مجموعه بزرگی از استعدادها در زمینه‌های مختلف را جمع آوری کرده است.

این تنوع باعث ایجاد قیمت های مختلف شده است. گاهی اوقات می‌توانید یک فریلنسر با مهارت با نرخ‌های بسیار پایین استخدام کنید (اگرچه برعکس آن نیز ممکن است).

Freelancer.com یک برنامه ردیابی زمان مناسب دارد. میتوانید از یک فریلنسر بخواهید که از آن استفاده کند. بنابراین همیشه فقط برای ساعات کاری واقعی هزینه پرداخت خواهید کرد.

چت زنده!

معایب

Freelancer.com مشکلی مشابه با سایر پلتفرم های مناقصه دارد و آن این است که هر پروژه یا سفارش می تواند صدها فریلنسر را جذب کند. ممکن است فکر کنید که این یک مزیت است، اما در عمل زمان غیرمنطقی را صرف بررسی پروفایل ها، نمونه کارها و گواهینامه های آنها می کنید، به این امید که بفهمید آیا ارزش زمان و پول شما را دارند یا نه.

مشتریان اغلب از خدمات مشتری و پشتیبانی پلتفرم شکایت دارند.

در Freelancer.com کلاهبرداری های زیادی اتفاق می افتد.

آنچه کاربران می گویند

Freelancer.com بهترین پلتفرم است که به عنوان یک واسطه کامل بین توسعه دهندگان و مشتریان عمل می کند.

من تجربه بدی با فریلنسر داشتم. یک پروژه لغو شد (نه توسط من) و من فکر کردم که بازپرداخت کامل دریافت خواهم کرد، اما ظاهراً باید هزینه‌هایی را پرداخت کنم، حتی اگر کسی هیچ کاری روی پروژه انجام نداده باشد.

سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب

سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب

5. Gun.io

Gun.io یک پلتفرم برای استخدام توسعه دهندگان فریلنسر است. اگر به دنبال استخدام توسعه دهندگان آنلاین هستید، یا به طور کلی به توسعه دهندگان نرم افزار ماهر برای استخدام نیاز دارید، Gun.io گزینه مناسبی است. اگر توانایی مالی دارید.

مزایا

Gun.io به‌خاطر روش‌های غربالگری دقیق‌اش معروف است. در نتیجه اطمینان خواهید داشت فریلنسرهای قابل اعتماد و شایسته ای روی پروژه های شما کار می کنند.

در میان مشتریان این پلتفرم، شرکت هایی مانند تسلا و سیسکو وجود دارند که باعث می شود Gun.io فوق العاده معتبر به نظر برسد.

شما لازم نیست نگران امنیت پرداخت های خود باشید، زیرا هیچ واسطه ای بین شما و فریلنسر وجود ندارد. به عبارت دیگر پولی که به فریلنسر پرداخت می کنید، مستقیماً به حساب بانکی او با کمک Stripe Connect API می رود.

شما صاحب کد هستید. همانطور که در پرسش‌های متداول شرکت ذکر شده است، فریلنسرهای Gun.io یک قرارداد امضا می‌کنند که طبق آن شما حقوق مالکیت کدهایی که توسعه‌دهندگان نوشته شده است را دارید.

معایب

همه چیز قیمتی دارد و در مورد خدمات Gun.io قیمت ها اغلب از سایت های دیگر برنامه نویسی مشابه بالاتر است. نرخ ساعتی برای استخدام توسعه دهندگان فریلنسر در محدوده 75 تا 150 دلار در نوسان است.

روند طولانی ثبت نام خسته کننده است!

هیچ بازخورد مشتری در دسترس نیست.

آنچه کاربران می گویند

بدون تلاش زیادی از جانب ما Gun.io نیازهای ما را برآورد کرد و توانستیم فریلنسرهایی در سطح مهارت بالا پیدا کنیم و چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتیم.

6.سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب: Codeable

Codeable با تخصص در انتخاب دقیق کارشناسان وردپرس انتخاب خوبی برای زمانی است که نیاز به استخدام توسعه دهنده وب دارید. با این حال اگر می‌خواهید یک توسعه‌دهنده فریلنسر با مهارت های گسترده تری پیدا کنید، ممکن است لازم باشد جای دیگری را جستجو کنید.

مزایا

پس از اینکه کارشناسان غربالگری Codeable توسعه دهندگان وب را استخدام کردند، هنوز یک دوره آزمایشی 45 روزه وجود دارد که یک فریلنسر باید آن را با موفقیت پشت سر بگذارد.

پرداخت‌های شما توسط سیاست‌های امانی محافظت می‌شوند و از طریق PayPal و SafeCharge پردازش می‌شوند.

معایب

قیمت‌ها و هزینه‌های بالا می‌تواند شرکت‌های کوچک‌تری را که مایل به استخدام توسعه‌دهندگان وب فریلنسر از Codeable هستند، بترساند. برای استخدام با نرخ های ساعتی که از 60 دلار شروع می شود و پرداخت 17.5٪ کمیسیون اضافی آماده شوید.

این لزوماً یک نقطه ضعف نیست، اما اگر به دنبال یک فروشگاه همه جانبه ای هستید، Codeable ممکن است گزینه مورد نظر شما نباشد زیرا محدود به وردپرس است.

آنچه کاربران می گویند

رابط کاربری فوق العاده آسان است. من به سرعت یک رابطه عالی با یک توسعه دهنده برقرار کردم و پروژه ای را که در حال نابودی بود نجات دادم.

ما کمی بیش از یک سال پیش از یک توسعه دهنده Codeable برای طراحی مجدد وب سایت خود استفاده کردیم و این بدترین تصمیمی بود که تا به حال در حرفه خود گرفته ام. سایت ما مملو از مشکلات دائمی است که هزاران هزینه اضافی را برای ما به همراه داشته است.

7.سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب: People PerHour

PeoplePerHour قدیمی‌ترین وب‌سایت فریلنسری در بریتانیا (در سال 2007) است که هر کسی می‌تواند در آن یک متخصص متناسب با معیارها و نیازهای خود پیدا کند.

مزایا

در PeoplePerHour حتی حساس ترین افراد نیز متخصص مناسبی پیدا می کنند. اگر نیاز به توسعه دهنده دارید، این بازار می تواند طیف گسترده ای از گزینه ها را به شما ارائه دهد از طراحان وب گرفته تا نویسندگان.

کلیه مشتریان موظف به واریز سپرده می باشند. به همین دلیل است که PeoplePerHour از بسیاری از خدمات مشابه دیگر ایمن تر است.

اگرچه PeoplePerHour فرآیند بررسی ندارد، اما یک الگوریتم امتیازدهی CERT برای رتبه‌بندی فروشندگان بر اساس 4 دسته ارائه داده است که شامل community ، engagement ، repeat usage و trustاست. علاوه بر این شامل یک نمودار TOP CERT نیز است.

همراه با CERT، PeoplePerHour همچنین نظرات مشتریان را برای ارائه بینش بیشتر منتشر می کند.

معایب

نمره CERT خیلی واضح نیست. هیچ کس نمی داند چگونه عناصر خاص ارزیابی به یک نمره عددی تبدیل می شوند.

اگرچه اکثر فریلنسرها در PeoplePerHour نرخ های ساعتی خود را ارائه می دهند، خود وب اپلیکیشن ردیابی زمان را ارائه نمی دهد.

سیستم هزینه‌های اضافی خریدار که PeoplePerHour برای هر تراکنش اعمال می‌کند قطعاً می‌توانست شفاف‌تر باشد.

آنچه کاربران می گویند

من کمتر از 6 ماه است که در پلتفرم PPH کار کرده ام و صادقانه بگویم، زمان، منابع و فداکاری من ارزش آن را داشته است. کار با PeoplePerHour یک فرصت شگفت انگیز برای ارتقا بوده است. سیستم پشتیبانی مشتری آنها فوق العاده و سریع است. فقط دو پلتفرم فریلنسری بزرگ در جهان وجود دارد، PeoplePerHour و دیگر پلتفرم های فریلنسری.

این پلتفرم سرویسی ضعیف دارد و هر بار که پروژه ای را به این پلتفرم برون سپاری کردم نیاز به اصلاح دوباره داشت. دیگر از PPH استفاده نخواهد شد.

8.سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب: Turing.com

Turing.com یک بازار بررسی با رویکرد یک پلتفرم مشاغل عمیق است که 1٪ از توسعه دهندگان وب را با شرکت های Silicon Valley مرتبط می کند.

مزایا

پردازش داده ها در Turing.com به لطف ” sandbox ” مجازی که در آن کد تا زمان ارسال کار باقی می ماند، ایمن و شفاف است.

غربالگری مبتنی بر هوش مصنوعی (آزمون 5 ساعته با 57 کار در 5 منطقه انتخابی) و مصاحبه های زنده بعدی به کارفرمایان کمک می کند تا مناسب ترین نامزدها را پ انتخاب کنند.

Turing.com دو نوع پشتیبانی مختلف ارائه می دهد. یکی برای مشتریان و دیگری برای توسعه دهندگان وب. علاوه بر این بخش پرسش‌های متداول در وب‌سایت بسیار کامل است و پاسخ‌های متعددی برای تمام سؤالات اساسی ارائه می‌دهد.

همه کارفرماهایی که در Turing.com به دنبال توسعه دهندگان وب هستند، نه تنها متخصص مورد نظر را پیدا خواهند کرد، بلکه طیف کاملی از ابزارهای داخلی (مانند برنامه ردیابی زمان) را نیز دریافت می کنند.

معایب

همه توسعه دهندگان با شرکت های آمریکایی موافق نیستند.

تطبیق هوش مصنوعی و تست های غربالگری طولانی یکی دیگر از شرایطی است که می تواند توسعه دهندگان را بترساند و استعدادهای موجود را محدود کند.

آنچه کاربران می گویند

من از فرهنگ کاری متنوع تورینگ لذت می برم زیرا با افراد جدید با ذهن های خلاق و چیزهای جدید برای یادگیری آشنا می شوم. من می توانم با پیشنهاد سازنده به هر کسی مراجعه کنم و همیشه از آن استقبال می شود. من همچنین از ساعات کاری انعطاف پذیر و این واقعیت که می توانم از راحتی در خانه خود کار کنم لذت می برم. همچنین به من این امکان را می دهد که بهره وری خود را افزایش دهم زیرا قبا زمان زیادی را صرف رفت و امد به دفتر میکردم. اگر به دنبال شغلی هستید که به شما کمک کند بهره وری خود را افزایش دهید و با بهترین استعدادها وارد کار شوید، تورینگ بهترین مکان برای شماست.

من هرگز با این شرکت تعامل نداشته ام، اما آنها به ایمیل شخصی من ایمیل ارسال میکنند و احتمالاً آدرس ایمیل من به آنها فروخته شده است. این نوع اقدام برخلاف قانون حفظ حریم خصوصی داده ها مخصوصاً GDPR است.

سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب

سایت های رایگان برای استخدام توسعه دهندگان وب

بهترین وب سایت برای استخدام توسعه دهندگان فریلنسر کدام است؟

ما نظرات کاربران متعددی و تجربه خود را با هر یک از پلتفرم‌های موجود در لیست مرور کردیم و به نتایج زیر رسیدیم.

Lemon.io

رتبه برتر در بین این پلتفرم ها است. Lemon.io به شما امکان می دهد توسعه دهندگان فریلنسر را با قیمت های معقول و تنها در عرض 24 ساعت پس از ثبت سفارش استخدام کنید.

Fiverr

معمولاً برای استخدام سریع توسعه دهنده فریلنسر برای کارهای کوچک و معمولی خوب است.

Upwork

Upwork و Freelancer تقریبا با هم مشابه اند و همیشه در رقابت اند. اما به نظر ما Upwork کمی بهتر است.

Freelancer

رقیب ابدی Upwork دارای هزاران فریلنسر و پشتیبانی متوسط از مشتری.

Gun.io

به نظر می رسد نام دامنه .io به نوعی به معنای کیفیت است. یک پلتفرم فریلنسری عالی (هر چند گران قیمت) برای استخدام توسعه دهندگان آنلاین.

Codeable

انتخاب خوبی برای زمانی که نیاز به استخدام یک توسعه دهنده وب دارید. Codeable در وردپرس تخصص دارد و توسعه دهندگان آن واقعاً خوب هستند. فقط کمی گران است.

Turing.com

اگر به هوش مصنوعی علاقه دارید، گزینه خوبی است. با این حال همه ما به انسان علاقه داریم

People PerHour

یک گزینه خوب برای استخدام کدنویسانی که با کارهای آسان کنار می آیند. به عنوان یک وب سایت بریتانیایی، می تواند برای بسیاری از کارفرمایان غیر انگلیسی هزینه بر باشد.

بنابراین بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان چیست؟

Gun.io خیلی خوب به نظر می رسد اما تا حدودی گران است، اگر زمان و پول کافی برای پرداخت خدمات آن دارید، خوب است که در آن برون سپاری کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT