شرکت های هاست ارزان

بهترین شرکت های هاست ارزان را مقایسه کنید

زمان مطالعه 16 دقیقه

آیا می خواهید مستقیماً به سراغ پاسخ بروید؟ بهترین ارائه دهنده هاستینگ وب ارزان برای اکثر مردم هاستینگر یا دریم هاست است.

اگر می‌خواهید سایت خود را با کمترین هزینه راه‌اندازی کنید، به جای درستی آمده‌اید. ما ده ها مورد از ارزان ترین هاستینگ های وب را در آنجا بررسی کرده ام تا مقرون به صرفه ترین برنامه های میزبانی وب را پیدا کنم که واقعاً ارزش استفاده را دارند.

ارزان ترین برنامه های هاستینگ

  • Hostinger – شروع از 9.99 دلار (قرارداد ماه به ماه)
  • DreamHost – شروع از 4.95 دلار (قرارداد ماه به ماه)
  • GreenGeeks – شروع از 9.95 دلار (قرارداد ماه به ماه)
  • InMotion – شروع از 4.99 دلار (قرارداد سالانه)
  • میزبانی A2 – شروع از 8.99 دلار (قرارداد ماه به ماه)
  • HostGator – شروع از 6.95 دلار (قرارداد ماه به ماه)
  • SiteGround – شروع از 3.99 دلار (قرارداد سالانه)
  • iPage – شروع از 2.99 دلار (قرارداد سالانه)
  • Bluehost – شروع از 4.95 دلار (قرارداد سالانه)

بسیاری از گزینه های موجود در این لیست برتر به صورت ماهانه قیمت گذاری می شوند. یعنی حداقل تعهد.

اما برای به دست آوردن ارزان ترین نرخ های ماهانه موجود، باید قرارداد طولانی تری داشته باشید و پیش پرداخت کنید. این هزینه از قبل هزینه بیشتری دارد اما در دراز مدت باعث صرفه جویی زیادی در شما می شود.

اگر می توانید این کار را انجام دهید، به شدت توصیه می کنیم برای دریافت بهترین تخفیف، قرارداد طولانی تری امضا کنید.

در اینجا انتخاب های برتر ما با ارزان ترین هزینه ماهانه همراه با مدت قرارداد رتبه بندی شده اند. همه نیاز به پرداخت کامل از قبل دارند:

  • هاستینگر – 1.99 دلار در ماه (48 ماه)
  • iPage – 1.99 دلار در ماه (36 ماه)
  • GreenGeeks – 2.49 دلار در ماه (36 ماه)
  • InMotion – 2.49 دلار در ماه (36 ماه)
  • DreamHost – 2.59 دلار در ماه (36 ماه)
  • HostGator – 2.75 دلار در ماه (36 ماه)
  • Bluehost – 2.95 دلار در ماه (36 ماه)
  • هاستینگ A2 – 2.99 دلار در ماه (36 ماه)

ممکن است تعجب کنید که SiteGround در این لیست دوم کجاست. نگران نباشید، هنوز اینجاست – فقط بهترین نرخ های خود را با تعهد یک ساله ارائه می دهد. از این طریق فقط 3.99 دلار در ماه پرداخت خواهید کرد. پرداخت برای دو یا سه سال پیش پرداخت به ترتیب 9.99 دلار در ماه و 10.49 دلار در ماه است.

علاوه بر قفل کردن پایین‌ترین نرخ‌های موجود با این بسته‌های پیش‌پرداخت و بلندمدت، افزایش اجتناب‌ناپذیر تجدید شارژ را نیز به تأخیر می‌اندازید. اکنون متعهد شوید و نرخ تبلیغاتی را تا آنجا که ممکن است افزایش دهید.

اگر می دانید که سایت شما حداقل برای چند سال راه اندازی می شود، یک قرارداد بلند مدت بیشترین ارزش را ارائه می دهد. فقط مطمئن شوید که برای طرحی با ضمانت بازگشت پول ثبت‌نام کرده‌اید، بنابراین اگر ناراضی هستید، می‌توانید در همان ابتدا انصراف دهید.

بهترین قیمت هاستینگ ماه به ماه

برای کسانی از شما که تعهدات قرارداد بلندمدت نمی خواهند، باید یک ارائه دهنده هاستینگ وب پیدا کنید که قیمت ماه به ماه را ارائه می دهد.

این قیمت‌ها کمی بالاتر از ارزان‌ترین نرخ‌های تبلیغاتی خواهند بود، اما می‌توانید در روز اول هزینه کمتری بپردازید.

به طور معمول، شما باید همه چیز را برای یک برنامه هاستینگ بلندمدت از قبل پرداخت کنید – بنابراین حتی اگر فقط چند دلار در ماه باشد، ممکن است صدها دلار هزینه شروع شود.

اگر به دنبال هاستینگ بدون برچسب قیمت بالا یا تعهد چند ساله هستید، قطعا باید به بهترین انتخاب های ما برای هاستینگ وب ماه به ماه نگاه کنید.

DreamHost

اگر به دنبال یک گزینه هاستینگ وب مقرون به صرفه هستید، به دنبال DreamHost نباشید. بیش از 1.5 میلیون وب سایت در سراسر جهان توسط DreamHost هاست می شوند. آنها همچنین به دلیل هاستینگ با کیفیت بالا با قیمت های پایین از شهرت برجسته ای برخوردار هستند.

DreamHost برنامه های هاستینگ وب ماه به ماه را ارائه می دهد که از 7.99 دلار در ماه شروع می شود. این یک قیمت مناسب برای هاستینگ وب بدون تعهد طولانی مدت است، اما DreamHost مایل است این قیمت را برای به دست آوردن کسب و کار شما کاهش دهد.

در حال حاضر، کمتر از 2 دلار برای ماه اول راه اندازی وب سایت شما است.

هیچ هزینه راه اندازی و هیچ رشته ای متصل نیست. هر وقت خواستید کنسل کنید لازم نیست بیش از یک ماه متعهد شوید. اینها دو مورد از ساده ترین طرح های کم هزینه در صنعت هستند.

شرکت های هاست ارزان

شرکت های هاست ارزان

قیمت فروش بالا ممکن است تغییر کند، اما ما قیمت معمولی فعلی را در زیر گنجانده ایم:

. شروع کننده مشترک – با شروع پرداخت ماهیانه 7.99 دلار، 2.95 دلار در ماه برای یک سال، 2.59 دلار در ماه برای سه سال

. اشتراک نامحدود – شروع از 13.99 دلار پرداخت ماهانه، 2.95 دلار در ماه برای یک سال، 3.95 دلار در ماه برای سه سال

شما می توانید با ثبت نام برای یک برنامه طولانی تر با DreamHost اندکی صرفه جویی کنید، اما اگر به دنبال اجتناب از قرارداد بلندمدت هستید، آنها چیزهای بیشتری را با قیمت بهتری نسبت به سایر هاست ها ارائه می دهند.

Shared Starter برای یک وب سایت خوب است، اما اگر به Shared Unlimited ارتقا دهید، می توانید هر تعداد سایتی که نیاز دارید ایجاد کنید.

هر دو پلن دارای یک سازنده وب سایت رایگان، وردپرس از پیش نصب شده و گواهی SSL رایگان هستند.

ایمیل با طرح مشترک نامحدود به صورت رایگان ارائه می شود و با طرح مشترک شروع کننده از 1.67 دلار در ماه شروع می شود.

تیم خدمات مشتری آنها 100٪ در خانه است. آنها مانند سایر شرکت های هاستینگ وب، نمایندگان را برون سپاری نمی کنند و می توانند پشتیبانی عملی بیشتری را برای مشکلات شما ارائه دهند. با این حال، معامله این است که چت زنده و پشتیبانی ایمیل فقط برای 16 ساعت در روز در دسترس است.

اگر آن ساعت ها را از دست دادید، نگران نباشید. DreamHost پایگاه دانش گسترده ای از پرسش های متداول و راهنماها دارد که به شما کمک می کند تا خودتان به تنهایی کمک پیدا کنید.

نه تنها می‌توانید ماه به ماه ثبت‌نام کنید، بلکه در صورت ناراضی بودن بازپرداخت می‌کنید. DreamHost دارای 97 روز ضمانت بازگشت وجه پیشرو در صنعت است. برای جزئیات بیشتر در مورد آنها، بررسی کامل Dreamhost ما را بررسی کنید.

A2 Hosting

هاستینگ A2 برای سرعت ساخته شده است. این واقعیت که می توانید طرح های ارزان قیمت را از چنین ارائه دهنده معتبری دریافت کنید یک امتیاز است.

مانند اکثر هاست های وب، A2 کمترین قیمت ها را در صورت قفل کردن قرارداد طولانی تر ارائه می دهد. بهترین نرخ ها در صورت ثبت نام برای 36 ماه در دسترس است.

در اینجا نگاهی دقیق تر به این طرح ها و قیمت ها آورده شده است:

  • راه اندازی – 2.99 دلار در ماه
  • درایو – 5.99 دلار در ماه
  • Turbo Boost – 6.99 دلار در ماه
  • توربو مکس – 12.99 دلار در ماه
شرکت های هاست ارزان

شرکت های هاست ارزان

طرح توربو مکس سریع ترین سرعت ها را به شما می دهد. اما اگر قیمت را در اولویت قرار می دهید، Startup ارزان ترین است. طرح Turbo Boost زمانی که این واقعیت را در نظر بگیرید که با دسترسی به سرور توربو فقط 1 دلار بیشتر از طرح Drive است، ارزش بسیار خوبی دارد.

A2 با هر طرحی یک گواهی SSL رایگان ارائه می دهد. همه برنامه ها توسط 99.9٪ تعهد به موقع و ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شوند.

اگر از یک ارائه دهنده هاستینگ دیگر جابجا می شوید، A2 اکانت شما را به صورت رایگان منتقل می کند.

یکی دیگر از دلایلی که ما هاستینگ A2 را توصیه می کنیم این است که آنها یک کنترل پنل cPanel را ارائه می دهند. این ویژگی مدیریت تجربه هاستینگ خود را برای شما بسیار آسان تر می کند.

شرکت های هاست ارزان» HostGator

نرخ‌های سطح ورودی HostGator کمی بالاتر از برخی از برنامه‌های ماه به ماه دیگر است که ما بررسی کرده‌ایم – اما هنوز هم یکی از بهترین ارائه‌دهندگان هاستینگ وب ارزان در صنعت هستند.

یکی از مزایای بزرگ HostGator: نرخ های ماه به ماه آنها دقیقاً مشابه قراردادهای 3 ماهه و قراردادهای 6 ماهه است.

بنابراین برای کسانی از شما که نمی خواهند متعهد شوند، حتی برای چند ماه، دلیلی وجود ندارد.

. طرح جوجه کشی – 2.75 دلار در ماه برای سال اول، سپس 6.95 دلار در ماه

. طرح کودک – 3.95 دلار در ماه برای سال اول، سپس 9.95 دلار در ماه

. طرح کسب و کار – 5.95 دلار در ماه برای سال اول، سپس 14.95 دلار در ماه

حتی با 6.95 دلار در ماه، هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است. به خصوص وقتی هزینه های راه اندازی و نرخ های تمدید ارائه دهندگان دیگر را در نظر بگیرید.

این واقعیت که بین طرح های Hatchling و Baby تنها 1 دلار تفاوت وجود دارد یک امتیاز دیگر است. به نظر ما، این ساختار قیمت‌گذاری باعث می‌شود که ثبت نام در طرح Baby برای شما بی‌معنا باشد.

حتی اگر در حال حاضر فقط یک دامین دارید، توانایی اضافه کردن تعداد بیشتری در مسیر بدون تغییر برنامه ارزش 1 دلار اضافی در ماه و حتی 3 دلار اضافی پس از سال اول را دارد.

ویژگی‌های اضافی مانند مانیتورینگ SiteLock، ایمیل حرفه‌ای، ابزارهای سئو و پشتیبان‌گیری روزانه هزینه‌های اضافی برای شما خواهد داشت.

HostGator دارای پشتیبانی 365/7/24 از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده است. آنها فعال سازی فوری اکانت را بدون هیچ گونه هزینه راه اندازی و همچنین 45 روز ضمانت بازگشت پول ارائه می دهند.

شرکت های هاست ارزان: SiteGround

SiteGround یک هاست وب با شهرت و وب سایت های بزرگ در سراسر جهان است.

آنها بسیاری از ویژگی های مفید را در هر طرح بسته بندی می کنند و همان بسته های قیمتی را برای هاستینگ مدیریت شده وردپرس و WooCommerce به عنوان برنامه های هاستینگ مشترک خود ارائه می دهند. این می تواند به شما کمک کند با دریافت هاستینگ تخصصی تر با قیمت هاستینگ اشتراکی، معامله بهتری را تضمین کنید.

بهترین معامله آن‌ها، در کل، سطح استارت‌آپ آن‌ها با تعهد اولیه یک ساله است. فرقی نمی‌کند با کدام ردیف بروید، دوره یک ساله بهترین قیمت تبلیغاتی را در مقایسه با صورت‌حساب ماه به ماه و تعهدات طولانی‌تر به شما می‌دهد.

در اینجا یک تفکیک عمیق تر از برنامه های قیمت گذاری آنها برای یک دوره یک ساله آورده شده است:

  • راه اندازی: 2.99 دلار در ماه
  • GrowBig: 4.99 دلار در ماه
  • GoGeek: 7.99 دلار در ماه

همانطور که می بینید، شما مقدار زیادی از منابع را در بسته های پایین ترین سطح دریافت می کنید. کسانی از شما که در حال راه اندازی یک وب سایت جدید هستند، باید با طرح استارت آپ خوب باشند. SiteGround اخیراً قیمت‌های خود را برای هر سه سطح کاهش داده است و طرح StartUp را جذاب ‌تر کرده است.

استارت‌آپ تنها یک وب‌سایت و 10 گیگابایت فضا ارائه می‌کند، بنابراین اگر می‌خواهید وب‌سایت‌های نامحدود یا فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌خواهید، باید یکی از سطوح گران‌تر را هدف بگیرید. فقط لایه GoGeek پشتیبانی فنی با اولویت پیشرفته را ارائه می دهد، اگرچه هر سه سطح پشتیبانی تلفن و چت زنده را ارائه می دهند.

در همه برنامه ها، وردپرس مدیریت شده و موارد رایگان مفیدی مانند گواهی SSL، شبکه تحویل محتوا، و ایمیل، و پشتیبان گیری روزانه دریافت می کنید.

قیمت گذاری تمدید ممکن است گران شود، اما یک مزیت پنهان دیگر استفاده از قیمت گذاری تبلیغاتی یک ساله وجود دارد. SiteGround 20٪ تخفیف در نرخ تمدید پایه آنها برای تمدید دو ساله و 30٪ تخفیف در هنگام تمدید برای سه سال ارائه می دهد. این بدان معناست که شما در مدت زمان طولانی و همچنین برای اولین سال هاستینگ، جلوتر خواهید آمد.

بهترین قیمت هاستینگ سالانه

اگر می‌خواهید حداقل یک سال به یک برنامه هاستینگ وب متعهد شوید، اگر ۱۲ ماه پیش پرداخت کنید، نرخ ماهانه ارزان‌تری دریافت خواهید کرد. این طرح ها در ابتدا بیشتر از جیب شما خارج می شود اما در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

شرکت های هاست ارزان: InMotion

برنامه های هاستینگ وب ارائه شده توسط InMotion برای صاحبان مشاغل کوچک عالی است. بنابراین اگر به دنبال هاستینگ وب ارزان برای مشاغل کوچک هستید، اینها برنامه هایی هستند که باید در نظر بگیرید:

. هسته – شروع از 3.29 دلار در ماه (9.99 دلار در هر ماه پس از سال اول)

. راه اندازی – شروع از 6.99 دلار در ماه (13.99 دلار در ماه پس از سال اول)

. پاور – شروع از 6.99 دلار در ماه (17.99 دلار در ماه پس از سال اول)

. حرفه ای – شروع از 14.99 دلار در ماه (24.99 دلار در هر ماه پس از سال اول)

باز هم، برای قفل کردن این نرخ‌های سالانه، باید پیش پرداخت بپردازید.

اکثر برنامه های سطح مبتدی شما را به هاست فقط یک وب سایت محدود می کنند. اما برنامه راه اندازی از InMotion به شما امکان هاست دو سایت را می دهد.

همه برنامه ها با فضای دیسک نامحدود، پهنای باند نامحدود، ایمیل نامحدود، مجموعه امنیتی، ابزارهای مارکتینگ و گواهینامه رایگان SSL ارائه می شوند.

InMotion دارای یک نصب کننده رایگان با یک کلیک برای بیش از 400 برنامه و همچنین پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات با یک کلیک است.

یکی دیگر از دلایلی که InMotion را توصیه می کنیم، 90 روز ضمانت بازگشت پول آنها است. این اطمینان باعث می شود هنگام ثبت نام، احساس راحتی بیشتری در مورد پرداخت یک سال به طور کامل داشته باشید.

در حالی که InMotion دارای برخی از افزونه‌ها مانند IP اختصاصی و مدیریت پشتیبان است، به نظر می‌رسد برنامه‌ها دارای ویژگی‌های اساسی‌تری نسبت به سایر ارائه‌دهندگان موجود هستند.

شرکت های هاست ارزان: iPage

iPage برای سازندگان وب سایت عالی و هاستینگ وب مقرون به صرفه شناخته شده است.

iPage را توصیه می کنیم زیرا نرخ قیمت گذاری سالانه آنها ارزان و ساده است.

همانطور که قبلاً دیدیم ، سایر ارائه دهندگان هاستینگ برنامه های متعددی را با قیمت های مختلف ارائه می دهند. قیمت گذاری به ویژگی ها و منابع بستگی دارد.

اما قیمت iPage صرفاً بر اساس طول دوره شما است. سپس می توانید طرح خود را با محصولات اضافی سفارشی کنید.

قیمت پایه برای برنامه هاستینگ وب سالانه 2.99 دلار در ماه است که به معنای مجموع 35.88 دلار برای سال است.

در اینجا برخی از ویژگی های اضافی وجود دارد که می توانید برای سفارشی کردن طرح خود اضافه کنید:

. پشتیبان گیری روزانه – 14.99 دلار در سال

. امنیت وب سایت – 19.95 دلار در سال

. سازنده وب سایت حرفه ای – 131.88 دلار در سال

SiteLock – 23.88. دلار در سال

. حریم خصوصی دامین – 9.99 دلار در سال

. بهینه سازی وردپرس – 36.00 دلار در سال

. کسب و کار G Suite — 36.00 دلار در سال

اکثر شما به همه اینها نیاز نخواهید داشت. اما احتمالاً می خواهید حداقل حریم خصوصی و امنیت دامین را اضافه کنید. به این ترتیب مجموع سالانه شما به 65.82 دلار می رسد.

iPage گواهی SSL رایگان و 30 روز ضمانت بازگشت وجه را برای برنامه های سالانه خود نیز ارائه می دهد.

به طور کلی، iPage دارای برخی از مقرون به صرفه ترین برنامه های هاستینگ وب سالانه در صنعت است.

شرکت های هاست ارزان: GreenGeeks

GreenGeeks هاستینگ وب اشتراکی و VPS مقرون به صرفه با پیچ و تاب است. GreenGeeks آنقدر به محیط زیست متعهد است که به ازای هر آمپر برقی که شرکت استفاده می کند، سه برابر انرژی تجدیدپذیر است. این تطابق 300٪ انرژی های تجدیدپذیر به این معنی است که وب سایت شما واقعاً کربن را کاهش می دهد!

اما GreenGeeks را صرفاً به دلیل تعهد آن به انرژی های تجدیدپذیر انتخاب نکنید – GreenGeeks همچنین 99.98٪ زمان کار را تضمین می کند و دارای پنج مرکز داده است. چهار مرکز از پنج مرکز در آمریکای شمالی و مرکز پنجم در آمستردام واقع شده است.

همه برنامه های هاستینگ GreenGeeks شامل یکپارچه سازی CDN رایگان به همراه 30 روز ضمانت بازگشت پول است. طرح هاستینگ اشتراکی Lite از 2.49 دلار در ماه برای یک وب سایت با قرارداد سه ساله شروع می شود. این طرح شامل 50 گیگابایت فضای وب، انتقال بدون محدودیت، 50 اکانت ایمیل، گواهینامه رایگان SSL، دامین رایگان برای یک سال، پشتیبان گیری شبانه، CDN رایگان، کش داخلی، هاستینگ مدیریت شده وردپرس، پایگاه داده نامحدود و دسترسی چند کاربره است.

دو طرح دیگر GreenGeeks Pro با 4.95 دلار در ماه و Premium با شروع از 8.95 دلار در ماه هستند. هر دوی این طرح ها وب سایت های نامحدود، فضای وب و اکانت های ایمیل را پوشش می دهند. بزرگترین ویژگی های اضافی در طرح Premium یک IP اختصاصی رایگان، AlphaSSL رایگان و ذخیره اشیاء است.

علاوه بر 300٪ انرژی های تجدیدپذیر و نرخ های مقرون به صرفه، GreenGeek دارای پشتیبانی چت زنده 7/24 و پایگاه دانش قوی است. و سازنده وب‌سایت کشیدن و رها کردن رایگان یک ابزار عالی با صدها قالب برای سفارشی‌سازی است.

برای هاستینگ ارزان و سیاره پسند با آپتایم و پشتیبانی عالی، همین حالا با GreenGeeks شروع کنید.

شرکت های هاست ارزان: SiteGround

ما قبلاً قیمت ماه به ماه SiteGround را بررسی کردیم. اما نرخ سالانه آنها به اندازه کافی جذاب است که بتوانم دوباره آنها را در اینجا ذکر کنم.

در بیشتر موارد، ارائه دهندگان هاستینگ وب تخفیف های بهتری را برای مدت قرارداد طولانی تر به شما می دهند. اما SiteGround همان نرخ ماهانه را برای قراردادهای 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه ارائه می دهد.

شما همچنان باید از قبل پرداخت کنید، اما برای دریافت بهترین نرخ، نیازی به سه سال تعهد ندارید.

. راه اندازی – 3.49 دلار در ماه (41.88 دلار در سال)

GrowBig – 5.99. دلار در ماه (71.88 دلار در سال)

GoGeek – 9.99. دلار در ماه (119.88 دلار در سال)

بنابراین اگر می‌دانید که می‌خواهید حداقل یک سال از SiteGround استفاده کنید، این نرخ‌های سالانه بسیار مقرون به صرفه‌تر از گزینه‌های ماه به ماه است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم.

شرکت های هاست ارزان: Bluehost

Bluehost یک سرویس هاستینگ فوق العاده قابل اعتماد و محبوب است – و به دلایل بسیار خدا.

زمانی که قیمت را با عملکرد و کیفیت خدماتی که در ازای دریافت می‌کنید مقایسه کنید، برنامه‌های Bluehost بسیار بی‌رقیب هستند.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به نرخ‌های سالانه برنامه‌های هاستینگ مشترک Bluehost بیندازیم.

. پایه – 2.75 دلار در ماه (33.00 دلار در سال)

. پلاس – 5.45 دلار در ماه (65.40 دلار در سال)

. انتخاب پلاس – 5.45 دلار در ماه (64.40 دلار در سال)

. حرفه ای – 13.95 دلار در ماه (167.40 دلار در سال)

از نظر هاستینگ وب مقرون به صرفه، احتمالاً اکثر شما به برنامه Pro نیاز ندارید یا نمی خواهید.

اما طرح پایه یک گزینه عالی برای یک وب سایت جدید یا کوچک است.

اگر بودجه ای دارید که کمی بیشتر هزینه کنید، طرح های پلاس و انتخاب پلاس برای سال اول با همان قیمت ارائه می شوند. بنابراین Choice Plus را توصیه می کنیم، زیرا دارای مزایای اضافی مانند پشتیبان گیری از سایت و حریم خصوصی دامین است.

فقط توجه داشته باشید که همه این برنامه ها پس از سال اول با نرخ های بالاتر تمدید می شوند. نرخ تمدید برای Choice Plus 18.99 دلار در ماه است در مقایسه با 13.99 دلار در ماه برای طرح Plus.

برای 5 دلار اضافی در ماه، همچنان به انتخاب پلاس به عنوان بهترین ارزش متمایل هستیم.

همه پلن ها دارای گواهینامه SSL رایگان و پهنای باند نامحدود هستند. پلن اولیه دارای 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و سه مورد دیگر دارای فضای ذخیره سازی نامحدود SSD هستند.

Bluehost همچنین 100 دلار اعتبار تبلیغاتی برای تبلیغات مایکروسافت و همچنین 100 دلار اعتبار برای Google Ads ارائه می دهد. تبلیغات رایگان می تواند برخی از هزینه های هاستینگ شما را متعادل کند.

شرکت های هاست ارزان: Hostinger

هاستینگر هاستینگ وب مقرون به صرفه را با یک قرارداد بلند مدت ارائه می دهد. بنابراین، اگر همیشه به هاستینگ نیاز دارید، چرا قرارداد امضا نکنید و تا زمانی که می توانید با کمترین قیمت ممکن قفل نکنید.

اگر قرارداد 48 ماهه را قفل کنید، در اینجا مروری بر نرخ های ماهیانه فعلی هاستینگر است:

. هاستینگ اشتراکی تک – از 1.99 دلار در ماه شروع می شود

. هاستینگ اشتراکی پریمیوم – از 2.99 دلار در ماه شروع می شود

. هاستینگ مشترک کسب و کار – از 4.99 دلار در ماه شروع می شود

بزرگترین تفاوت بین این سه گزینه، منابع سرور و تعداد وب سایت هایی است که می توانند هاست شوند. فضای دیسک موجود بسته به طرحی که انتخاب می کنید 30 گیگابایت، 100 گیگابایت یا 200 گیگابایت است.

طرح هاستینگ مشترک اشتراکی به شما امکان می دهد یک وب سایت ایجاد کنید که می تواند هر ماه تقریباً 10000 بازدید کننده را هاست کند. طرح‌های Premium و Business به شما امکان می‌دهند هر ماه 100 سایت با بازدیدکنندگان بسیار بیشتری هاست کنید.

هر سه پلن دارای 99.9% گارانتی آپتایم، پشتیبانی مشتری 365/7/24 و سازنده وب سایت با کاربری آسان هستند.

آنچه آنها در تشخیص نام فاقد آن هستند، آنها را در مقرون به صرفه بودن و خدمات جبران می کنند.

ما Hostinger را دوست داریم زیرا خدمات آنها قابل اعتماد است و آنها شما را مجبور به تعهد طولانی مدت نمی کنند. با این حال، برنامه های ماه به ماه با بسیاری از موارد رایگان و اضافی همراه نیستند. اینها برخی از افزونه هایی هستند که می خواهید در نظر بگیرید:

. پشتیبان گیری روزانه (رایگان با طرح تجاری مشترک)

Cloudflare CDN.

. جعبه ابزار سئو

. پشتیبانی اولویت دار

حداقل، پشتیبان گیری روزانه را توصیه می کنیم. Cloudflare CDN نیز ارزش خوبی دارد.

چگونه بهترین هاستینگ وب ارزان را برای خود انتخاب کنید

با توجه به گزینه های بسیار عالی، یافتن بهترین ارائه دهنده هاستینگ وب ارزان می تواند چالش برانگیز باشد. اما این فرآیند زمانی بسیار ساده‌تر است که بدانید هنگام ارزیابی رقبای مختلف به دنبال چه چیزی باشید.

ما شما را تشویق می کنیم که از معیارهای زیر برای هدایت تصمیم خود استفاده کنید.

قیمت گذاری مقدماتی و نرخ های تمدید

چه به یک ماه، یک سال یا چهار سال متعهد شوید، اولین قرارداد شما همیشه بهترین پیشنهاد شما خواهد بود. به همین دلیل مهم است که بفهمید وقتی قراردادتان منقضی می‌شود چه چیزی را پرداخت خواهید کرد.

بیایید به مثالی از پلتفرم هاستینگ وب iPage نگاه کنیم که کمترین نرخ سالانه را در لیست ما دارد.

پیشنهاد مقدماتی برای قرارداد 12 ماهه با پرداخت کامل 2.99 دلار در ماه است. بنابراین هزینه هاستینگ پایه شما برای سال اول 35.88 دلار است. اما برنامه‌های سالانه iPage با 9.99 دلار در ماه تمدید می‌شوند، بنابراین برای هر سال بعد، هزینه پایه 119.88 دلاری را پرداخت خواهید کرد.

ارائه دهندگان هاستینگ همیشه پیشنهادات اولیه خود را تغییر می دهند. کاهش قیمت ها در روزهای تعطیل، مانند بلک فرایدی یا دوشنبه سایبری، معمول است. مهم نیست که چه پیشنهاد مقدماتی را از یک ارائه دهنده هاستینگ می بینید، پس از پایان دوره تبلیغاتی متوجه شوید که چه چیزی را پرداخت خواهید کرد.

مدت قرارداد

قیمت گذاری ماه به ماه می تواند سودآور به نظر برسد. بدون تعهد بلندمدت، اگر ناراضی باشید مشکلی نیست، درست است؟

اما شرایط کوتاه قرارداد اغلب به نرخ های ماهانه بالاتر ترجمه می شود.

به عنوان مثال، قیمت گذاری سطح ورودی HostGator از 10.95 دلار در ماه شروع می شود و هیچ تعهد بلند مدتی ندارد. این برای شما در طول سال 131.40 دلار هزینه خواهد داشت که بسیار مقرون به صرفه است.

اما قفل کردن در همان برنامه دقیق به مدت 36 ماه و پرداخت اولیه فقط 2.75 دلار در ماه هزینه دارد. بنابراین شما سه سال هاستینگ وب را در مجموع 99 دلار دریافت خواهید کرد. این کمتر از هزینه یک سال با نرخ ماه به ماه است!

هاستینگر نمونه بارز دیگری از تفاوت بین نرخ های ماهانه و سالانه است. می‌توانید برای چهار سال هاستینگ با 1.39 دلار در ماه مبلغی را به صورت پیش ‌فرض به هاستینگر پرداخت کنید، و همچنان کمتر از هزینه‌ای که برای یک سال با سایر ارائه‌دهندگان پرداخت می‌کنید، پرداخت خواهید کرد.

نقطه ضعف قفل کردن در یک قرارداد بلند مدت این است که در صورت ناراضی بودن یا افزایش منابع خود، انعطاف پذیری برای تغییر برنامه خود را از دست می دهید.

با این حال، اکثر ارائه دهندگانی که انتخاب کرده ایم، در صورت نارضایتی، ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند. و اگر همیشه به یک وب سایت نیاز دارید، همیشه به یک هاست نیاز خواهید داشت.

توصیه می کنیم به دنبال بهترین معامله بلند مدتی باشید که می توانید پیدا کنید. شما همیشه می توانید از همان طرح هاستینگ خود استفاده کنید حتی اگر نام دامین را تغییر دهید.

افزونه ها و موارد رایگان

اکثر ارائه دهندگان هاستینگ وب ویژگی های اضافی را در هزینه پایه برنامه هاستینگ وب شما ارائه می دهند. اما برخی از ارائه دهندگان بیشتر از دیگران ارائه می دهند.

علاوه بر هاستینگ وب، افزونه های رایج، موارد رایگان و موارد اضافی عبارتند از:

. گواهی SSL

. ثبت دامین

. هزینه های راه اندازی

. امنیت

. پشتیبان گیری روزانه

. سی پنل

. ادغام وردپرس

. اعتبارات تبلیغاتی

. پست الکترونیک

. ابزار مارکتینگ

. ابزارهای سئو

. پایگاه های داده MySQL

. حریم خصوصی دامین

. سازندگان وب سایت

مهم است که همه اینها را در نظر بگیرید – و آن را با هزینه متعادل کنید.

یک طرح ممکن است از نظر ارزش اسمی جذاب ‌تر به نظر برسد، اما باید برای ویژگی‌های اساسی هزینه بیشتری بپردازید. در مقایسه، ارائه‌دهنده دیگری ممکن است قیمت‌های پایه بالاتری داشته باشد، اما از نظر امکانات اضافی و رایگان، بیشتر ارائه دهد.

ارتقاء

همانطور که سایت شما رشد می کند، باید فراتر از ارزان ترین گزینه نگاه کنید. پس از همه، شما می خواهید ترافیک وب سایت شما از محدودیت های یک برنامه اشتراکی سطح ابتدایی فراتر رود.

مرحله منطقی بعدی ارتقا به هاستینگ VPS یا یک طرح میزبانی ابری است.

شاید تا چند سال این اتفاق نیفتد. اما باید نگاهی بیندازید تا ببینید چه نوع ارتقایی توسط هاست های وب مختلف ارائه می شود. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید ارائه‌دهنده‌ای را انتخاب کنید که ارتقاء به نوع دیگری از هاستینگ وب را برای شما آسان کند.

این برنامه های ارتقا یافته را مرور کنید تا بتوانید هزینه های هاستینگ را بر اساس آن برای بلندمدت بودجه بندی و محاسبه کنید.

بهترین هاستینگ وب ارزان به طور خلاصه

شما نیازی به صرف هزینه زیادی برای هاستینگ وب ندارید، به خصوص اگر یک وب سایت جدید یا کوچک دارید. ما انتخاب هاست وب را صرفاً بر اساس قیمت توصیه نمی کنیم. همچنین باید کیفیت خدماتی که دریافت می کنید را در نظر بگیرید.

بسیاری از هاست ها برای قفل کردن در کمترین نرخ ممکن به یک قرارداد طولانی مدت نیاز دارند. اما برخی از ارائه دهندگان قیمت سالانه و ماه به ماه ارزان را ارائه می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT