بهترین جایگزین برای وردپرس

بهترین جایگزین برای وردپرس در سال 2022

زمان مطالعه 9 دقیقه

بهترین جایگزین برای وردپرس زمانی که وردپرس گزینه ای برای شما نیست.

بهترین جایگزین برای وردپرس تضمین می کند که ساخت وب سایت برای شما خسته کننده نباشد.

فکر ایجاد یک وب‌سایت از ابتدا، می‌تواند مانند کاری به نظر برسد که نه تنها به مجموعه‌ای از مهارت‌ها، بلکه به تخصص نیاز دارد. این روزها، سازندگان وب سایت به آرامی بازی را در ایجاد وب سایت تغییر داده اند و به کاربران این امکان را می دهند تا بدون نیاز به برنامه نویسی و توسعه وب، بخش هایی را که یک وب سایت خیره کننده را تشکیل می دهند، کنار هم قرار دهند.

سازندگان وب سایت با کشیدن و رها کردن که ساده و در عین حال انعطاف پذیر هستند، ایجاد وب سایت را کمتر طاقت فرسا می کنند و به کارآفرینان فرصت بهتری برای حضور آنلاین مورد نیازشان برای موفقیت می دهند. این عصر دیجیتال، کسب و کارهای کوچک یا بزرگ را بر آن داشته است تا از طریق اینترنت به مخاطبان در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. بهترین پلتفرم برای نمایش محصولات و خدمات خود وب سایت آنها است، برای هر کارآفرینی غیرمعمول نیست که کیفیت را هدف قرار دهد.

وردپرس به دلیل انعطاف پذیری خود، به طور مداوم با نیازهای روزافزون و در حال تغییر کاربران سازگار است، به طور گسترده ای شناخته شده است. این امکان را برای سازندگان وب‌سایت مبتدی فراهم کرده است که در عرض چند دقیقه یک وب‌سایت خیره‌کننده و حرفه‌ای ایجاد کنند، با ارائه انتخاب‌های تم مختلف، عملکرد بهتر با هزاران افزونه در دسترس، سازگاری با تلفن همراه و پشتیبانی در سطح جهانی، درمیان دیگران.

اما زمانی که وردپرس غیرقابل دسترسی است، گزینه های زیادی وجود دارد که به راحتی می توانند جای آن را بگیرند. تنها سوال این است که کدام یک از این گزینه ها بهترین انتخاب هستند؟

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا بهترین گزینه های ما از آنچه که فکر می کنیم بهترین جایگزین برای وردپرس است، آورده شده است. ما این گزینه‌ها را در جنبه‌های مختلف، از سهولت استفاده و عملکرد تا منحنی یادگیری و ویژگی‌های امنیتی، ارزیابی و مقایسه کرده‌ایم. ما انواع و اندازه‌های وب‌سایت‌هایی را که برای ساختن مناسب ‌تر هستند و برنامه‌های قیمت‌گذاری آنها، از جمله موارد دیگر، ارزیابی کردیم.

ما همچنین بهترین ذخیره سازی داکیومنت ابری و بهترین ابزارهای تولید سرنخ را بررسی کرده ایم.

بهترین جایگزین های وردپرس در سال 2022 به طور کامل:

چرا می‌توانید به TechRadar اعتماد کنید بازبین‌های متخصص ما ساعت‌ها به آزمایش و مقایسه محصولات و خدمات می‌پردازند تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

1. Wix

ساخت سریع و آسان وب سایت از رهبر صنعت

دلایل خرید

+ مجموعه عظیمی از قالب ها

+ ویرایشگر آسان کشیدن و رها کردن

+ طراحی واکنشگرا

دلایلی برای اجتناب

-سایت ها غیرقابل انتقال هستند

-ایده آل برای سایت های کوچک

Wix ممکن است بهترین جایگزین برای اکثر پلتفرم‌های سازنده وب‌سایت کشیدن و رها کردن باشد. این را می توان به ویژگی های طراحی عالی آن نسبت داد که ایجاد وب سایت را بسیار ساده تر و شهودی تر می کند. این سرویس نیاز به یک سایت خیره کننده و آسان برای پیمایش را درک می کند که می تواند تجربه کاربری بهتری را برای بینندگان فراهم کند.

می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید و ایجاد وب سایت را به طرز شگفت آوری آسان می کند. با Wix، مهارت های برنامه نویسی پیشرفته و توسعه وب اصلا ضروری نیست. هاستینگ توسط خودشان ارائه می شود تا روند را روان تر و موثرتر کند. این پلتفرم هاستینگ یکی از سریع ترین ها در بازار است. شما به راحتی می توانید یک وب سایت کاربردی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید و از میان انبوهی از تم های خیره کننده انتخاب کنید.

گیر افتادن در هر یک از مراحل ساخت وب سایت شما گاهی اجتناب ناپذیر است، اما با پشتیبانی 7/24 آنها، این مشکلی ایجاد نخواهد کرد. Wix نه تنها یک وب‌سایت خیره‌کننده، بلکه یک دامین (برای برنامه‌های پرمیوم)، یک سرویس هاستینگ سریع، فضای ذخیره‌سازی و حتی Google Analytics برای بسته اشتراک بالا به شما می‌دهد. اگر طرح اولیه یا پایه را انتخاب کنید، یک اشکال وجود دارد، که باید تبلیغات آنها را تحمل کنید، نه نام دامین فوق العاده طولانی. اگر این شما را آزار نمی دهد، همه چیز آماده است. اگر اینطور باشد، همیشه طرح برتر وجود دارد.

2. Squarespace

جایگزینی مناسب برای وردپرس برای ایجاد وب سایت های واکنش گرا زیبا، بدون نیاز به تجربه

دلایل خرید

+ قالب های زیبا

+ ویژگی های فراوان

+ پلتفرم وبلاگ نویسی توانمند

+فروشگاه اینترنتی حرفه ای

دلایلی برای اجتناب

-قالب های کمتر نسبت به رقبا

-کنترل محدود بر روی طرح

-رابط کاربری عجیب و غریب زمان می برد تا یاد بگیرد

-بدون طرح رایگان

Squarespace یک پلتفرم عالی برای مبتدی ترین افراد در طراحی وب است تا همچنان یک وب سایت عالی ایجاد کنند. بزرگترین نقطه قوت آن شامل مجموعه صدها تم عالی و پیچیده آن است که هم مدرن و هم هنری هستند و دائماً در حال به روز رسانی و بهبود هستند. این تم ها سازگار با موبایل و کاملاً پاسخگو هستند.

علاوه بر این، سازنده وب سایت با کشیدن و رها کردن Squarespace ساده است و شخصی سازی سایت شما را آسان تر و بسیار ساده تر می کند. دانش کدنویسی برای ایجاد یک وب سایت قدرتمند لازم نیست، ساخت این سرویس یکی از بهترین پلتفرم های موجود است.

شما یک دامین رایگان برای یک سال کامل دریافت می کنید، پس از آن برنامه های سالانه با شروع از 14 دلار در دسترس هستند. بازار برنامه‌های افزودنی آن برنامه‌های تجارت الکترونیک و حسابداری را ارائه می‌دهد که می‌توانید با سایت خود ادغام کنید، همچنین افزونه‌هایی برای برنامه‌های سطح بالاتر.

به طور کلی، Squarespace یکی از بهترین جایگزین‌های وردپرس است که ثابت می‌کند پلتفرم طراحی بصری و کاربرپسند سازنده وب‌سایت آنها یکی از تحسین‌برانگیزترین پلتفرم‌ها است. این بیش از 450000 وب سایت را نیرو می دهد، و تنها با چند کلیک ساده، به شما فرصتی می دهد تا به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و با ارائه تمام ابزارهای مورد نیاز به محض انتخاب قالب مناسب، سایت خود را به موفقیت برساند.

3. Ucraft

یک وب سایت جایگزین برای وردپرس با ویژگی های خوب و رابط کاربری آسان

دلایل خرید

+ رمزگذاری SSL همراه

+ استفاده آسان از تنظیمات مدیریت تیم

+ گزینه های چند زبانه

دلایلی برای اجتناب

-نمی توان به سرورهای شخص ثالث متصل شد

استفاده از Ucraft آسان است، تعداد زیادی قالب با طراحی خوب ارائه می دهد، و شامل یک نسخه رایگان بدون هزینه پنهان است، به این معنی که چه در ساخت یک حضور آنلاین تازه کار باشید و چه قبلاً تجربه داشته باشید، دارای انواع مختلفی است. متناسب با نیاز شما برنامه ریزی می کند

رابط اصلی برای پیمایش آسان است و بر اساس مفهوم بلوک ها و عناصر است. نوار کناری سمت چپ تمام ابزارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. شی مورد علاقه خود را پیدا کنید، آن را به بخش پیش نمایش اصلی بکشید و کارتان تمام شد. همه عناصر کاملاً قابل تنظیم هستند، با ابزارهای بازشوی متنی که روی یک بخش قابل ویرایش کلیک می کنید ظاهر می شوند. همه قالب‌های موجود تنظیمات تطبیقی ​​را ارائه می‌دهند، بنابراین وب‌سایت شما به‌طور خودکار متناسب با هر دستگاهی، خواه در تلفن، رایانه لوحی یا دسکتاپ دیده شود، تنظیم می‌شود.

دو ویژگی که به طور خاص برجسته است تنظیمات مدیریت تیم و گزینه چند زبانه است که همه از طریق داشبورد قابل دسترسی هستند.

Ucraft شامل بسیاری از ویژگی های ارزشمند برای سازنده وب سایت است – یک گزینه رایگان، نام دامین وب سایت و رمزگذاری SSL. قالب ها و تصاویر استوک به خوبی طراحی شده یک امتیاز هستند، و رابط کشیدن و رها کردن آن به شما امکان می دهد در مدت زمان کمی یک سایت با ویژگی های کامل ایجاد کنید.

4. Zoho Website Builder

جایگزین عالی برای وردپرس برای ساختن آنچه شما نیاز دارید، از یک وب سایت ساده تا پیچیده

دلایل خرید

+ رابط کاربری بسیار سازمان یافته

+ تنوع گسترده ای از گزینه های طراحی

+ ساخته شده بر روی HTML و CSS

دلایلی برای اجتناب

-تعداد محدود قالب

-فضای ذخیره سازی زیاد نیست

-برخی محدودیت های گیج کننده

Zoho یک سازنده وب سایت جالب با توانایی رشد با نیازهای شما است، خواه به طراحی پیچیده تر، یا پهنای باند، صفحات یا حتی مشارکت کنندگان بیشتری نیاز داشته باشید، همه اینها بسته به طرحی است که انتخاب می کنید. بهتر از همه، برای شروع آزمایش ویژگی‌های Zoho نیازی به پرداخت هزینه ندارید، زیرا به شما یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه می‌دهد.

فرآیند ویرایش بسیار تمیز است و پیش نمایش سایت شما تقریباً تمام صفحه را اشغال می کند. با این حال، موس را روی هر بخش قرار دهید تا تمام عناصری که صفحه شما از آنها تشکیل شده است را ببینید. روی یکی از آنها کلیک کنید تا با ابزارهای متنی نمایش داده شود. گزینه تنظیمات به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های متعددی را می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید، مانند افزودن یک لوگو یا فاویکون، سفارشی کردن منوی پیمایش، تنظیم تعدیل برای نظرات خود، یا تغییر تنظیمات سئو سایت. این همه بسیار جامع است. همچنین مکانی برای بررسی تجزیه و تحلیل سایت شما وجود دارد.

Zoho یک سازنده و هاست وب سایت همه جانبه خوب است. شما گزینه‌های طراحی زیادی در اختیار دارید، و همه برنامه‌ها با گواهینامه SSL برای امنیت بیشتر ارائه می‌شوند (این روزها بسیار سخت است). از آنجایی که برنامه Starter بسیار ارزان است (5 دلار در ماه)، ساخت وب سایت خود بدون آسیب رساندن به بودجه شما آسان است. هر زمان که سایت شما نیاز به رشد داشته باشد، برنامه Zoho’s Pro (17 دلار در ماه) افزونه هایی را ارائه می دهد تا بتوانید همه چیز را در یک مکان نگه دارید – با هزینه اضافی.

5. Gator Website Builder

استفاده آسان جایگزین وردپرس برای ساخت یک وب سایت حرفه ای

دلایل خرید

+ تن ذخیره سازی

+ هاستینگ فوق العاده سریع

+ پهنای باند بدون اندازه گیری

دلایلی برای اجتناب

هزینه های پنهان و قیمت های روی حیله و تزویر

-Uptime نیاز به بهبود دارد

Gator سازنده وب سایت Hostgator است. این یک سرویس کشیدن و رها کردن است که استفاده از آن آسان است. این تجارت الکترونیکی دوستانه است و نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند. وعده Gator این است که به شما در ایجاد یک وب سایت سفارشی در چند دقیقه کمک کند. با شروع برنامه Express Start، Gator هاستینگ رایگان، نام دامین رایگان، هزاران الگوی قابل تنظیم و موارد دیگر را با حداقل 3.84 دلار در ماه ارائه می دهد. با در نظر گرفتن همه مزایا، طرح سایت اکسپرس که فقط چند دلار بیشتر در ماه می‌پردازد، بهترین گزینه است.

چه چندین وب‌سایت ایجاد کرده باشید و چه این اولین بار است که مطلقاً انجام می‌دهید، Gator فرآیند ایجاد را به سادگی کشیدن و رها کردن، به معنای واقعی کلمه آسان می‌کند. شما می توانید از بین بیش از 200 تم کاملاً قابل تنظیم آن انتخاب کنید که تضمین شده است که چه روی دسکتاپ و چه در تلفن همراه عالی به نظر می رسند تا اطمینان حاصل کنید که اولین تعامل شما با بینندگان تا حد امکان به یاد ماندنی می شود. با Gator می توانید یک سایت تجارت الکترونیک، وبلاگ یا نمونه کار خود و هر سایت دیگری که در ذهن دارید ایجاد کنید.

هنگامی که سایت خود را سفارشی می کنید، به هزاران عکس استوک که می توانید انتخاب کنید دسترسی دارید یا می توانید از عکس های خود استفاده کنید. با ابزارهای موجود، ادغام رسانه های اجتماعی و پشتیبانی عالی، یکی از بهترین پلتفرم ها برای شروع رشد کسب و کار شما است.

کلام پایانی

هنگامی که حضور آنلاین یک الزام مطلق است، بهترین راه حل برای سازندگان وب سایت با استفاده آسان و انعطاف پذیر است که ایجاد وب سایت را آسان و سریع بدون افت کیفیت می کند. تا زمانی که کاربران بدانند کجا و به دنبال چه چیزی بگردند، امکانات می تواند بی پایان باشد. یافتن بهترین سازنده وب‌سایت برای شما به آزمایش ویژگی‌های آن‌ها و تصمیم‌گیری در جایی است که بیشترین راحتی را در آن پیدا می‌کنید. در صورتی که پلتفرم مورد نظر شما در دسترس نباشد، انتخاب دوم همیشه بد نیست. گاهی اوقات می تواند بهتر از آن چیزی باشد که انتظار داشتید.

ما همچنین بهترین هاستینگ وب و بهترین سازنده وب سایت را معرفی کرده ایم

چگونه بهترین جایگزین برای وردپرس را برای خود انتخاب کنیم؟

اولین چیزی که هنگام انتخاب بهترین جایگزین برای وردپرس باید در نظر بگیرید نوع و اندازه وب سایتی است که قصد راه اندازی آن را دارید. سپس می خواهید منحنی یادگیری سازنده وب سایت را ارزیابی کنید و بررسی کنید که استفاده از ویرایشگر سایت سازنده چقدر آسان است.

کتابخانه های قالب بین سازنده های مختلف متفاوت است، بنابراین شما می خواهید یکی را انتخاب کنید که با حس طراحی شما مطابقت داشته باشد. بر اساس نیازهای شما، باید بررسی کنید که سازنده گزینه‌های چند زبانه، رمزگذاری‌های ایمن، فضای ذخیره‌سازی فراوان، هاستینگ سریع و قیمت‌گذاری و موارد دیگر را ارائه می‌دهد یا خیر.

بهترین جایگزین برای وردپرس: چگونه تست می کنیم

برای آزمایش دقیق بهترین جایگزین‌ها برای وردپرس، ما ثبت ‌نام می‌کنیم و سایت‌هایی را با استفاده از تمام سازندگان وب‌سایت که در خط تولید ما هستند ایجاد می‌کنیم.

ما منحنی یادگیری سازندگان، سهولت استفاده، عملکرد، قیمت‌گذاری و کتابخانه‌های الگو را ارزیابی و مقایسه می‌کنیم. ویژگی‌های امنیتی، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند آن‌ها را بررسی می‌کنیم و بررسی می‌کنیم که برای چه نوع و اندازه‌ای از وب‌سایت‌ها ایده‌آل هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT