بهترین صرافی برای همستر کامبت

بهترین صرافی برای همستر کامبت

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بازی همستر (Hamster Kombat)، یک بازی تلگرامی و بلاکچینی است که افراد می‌توانند مشابه بازی نات کوین، با کلیک کردن روی صفحه گوشی، میزان مشخصی سکه دریافت کنند. امید است که این سکه‌ها در آینده به توکن واقعی همستر تبدیل شوند و در صرافی‌ها قابل خرید و فروش باشند. در این پست به معرفی بهترین صرافی برای همستر کامبت می پردازیم.

بهترین صرافی برای همستر کامبت

اکنون دو صرافی از جمله صرافی کوکوین و gate.io، پیش فروش این توکن را با قیمت ۰.۱۱ الی ۰.۱۵ آغاز کرده‌اند.
البته صرافی کوکوین در ارتباط با این رویداد، چند باری تاخیر اعلام کرد و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از افراد نسبت به لیست شدن توکن همستر در صرافی‌ها مشکوک شوند؛ اما با روی کار آمدن صرافی gate.io، بیشتر می‌تونیم این احتمال را بدهیم که توکن همستر در آینده قابل خرید و فروش خواهد شد.

در نتیجه، بهترین صرافی برای خرید و فروش همستر در این بازه زمانی، صرافی‌های کوکوین و gate.io هستند و اگر همستر در این صرافی‌ها با موفقیت لیست شود، در چند ماه آینده می‌توان این توکن را در صرافی‌های بیشتر و حتی صرافی‌های ایرانی خرید و فروش کرد.

لازم به ذکر است که استفاده از صرافی‌های کوکوین و gate.io برای افراد ایرانی ممنوع است و شما برای معامله در آن‌ها نیاز دارید تا از یک هویت و آی‌پی غیر ایرانی کمک بگیرید.

امتیاز 3.3/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT