بهترین طراح لوگو هوش مصنوعی

بهترین طراح لوگو هوش مصنوعی 2024

زمان مطالعه 25 دقیقه

برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای دیگر نیازی نیست که یک طراح گرافیک باشید. ژنراتورهای لوگو هوش مصنوعی کار را سریع و آسان می کنند. بهترین تولیدکنندگان لوگو هوش مصنوعی از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای ایجاد لوگو در سبک ها، فرمت ها و موارد دیگر استفاده می نمایند. در این پست، ما بهترین مولدهای لوگوی هوش مصنوعی امروزی را با هم مقایسه می ‌کنیم تا به شما کمک نماییم بهترین را پیدا کنید.  بهترین طراح لوگو هوش مصنوعی را در ادامه بشناسید.

ژنراتور لوگوی هوش مصنوعی چیست؟

مولد لوگو هوش مصنوعی یک برنامه آنلاین است که به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی یک لوگو برای تجارت یا برند خود ایجاد کنید. ژنراتورها از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل الگوها، رنگ‌ها، شکل‌ها و تایپوگرافی که معمولاً در لوگوها یافت می ‌شوند، استفاده می ‌نمایند، آنها را با هم ترکیب کرده و سپس یک لوگو مطابق با فهرست معیارهای شما ایجاد می ‌کنند. در مرحله اول، اکثر تولیدکنندگان نام کسب و کار شما را می پرسند. در مرحله بعد، باید فونت ها، رنگ ها و حس و سبک کلی لوگوی خود را انتخاب کنید. بر این اساس، یک مولد لوگو هوش مصنوعی مجموعه‌ای از لوگو‌ها را ایجاد می‌کند که می‌توانید در وب، چاپ و رسانه استفاده نمایید.

10 بهترین ژنراتور لوگو هوش مصنوعی در سال 2024

همه بهترین مولدهای لوگو هوش مصنوعی می توانند دید شما را جلب نمایند، یادگیری ماشینی را اضافه کنند و یک لوگوی مناسب برای برند شما تولید گردانند. ما امیدواریم که لیست ما از بهترین مولدهای لوگوی هوش مصنوعی به شما کمک کند تا پلتفرم مناسبی را پیدا کرده تا بتوانید لوگوی عالی را برای راه اندازی برند یا محصولات بعدی خود طراحی کنید.

بهترین ژنراتورهای لوگو هوش مصنوعی که به ترتیب فهرست شده اند

1.بهترین طراح لوگو هوش مصنوعی: Looka Logo Maker

راه حل نهایی تولید لوگو و برندسازی

Looka یک تولید کننده لوگو آنلاین هست که با جمع آوری تحقیقات بازار لوگوی شما را می سازد. از شما سوالاتی در مورد صنعت شما می پرسد و سبک های مختلفی را ارائه می دهد. شما می توانید یک شعار اضافه کنید تا مطمئن شوید که پیام برند شما به گوش می رسد. پس از ایجاد لوگو، می توانید آن را هر چند بار که دوست دارید ویرایش کنید.

Looka از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای ارائه پیشنهادات مدرن برای بهبود لوگوی شما استفاده می کند. چندین ویژگی مانند تولید بیش از 75 لوگو به طور همزمان، انتخاب از بین هفت طرح رنگ و بیش از 300 فونت را ارائه می دهد.

پس از تولید لوگو، Looka به شما کمک می کند تا کیت برندینگ را برای پشتیبانی از آن ایجاد کنید. از کارت ویزیت گرفته تا سربرگ، فاکتور گرفته تا پوشاک، Looka راه‌های بی ‌شماری را برای استفاده از لوگوی شما برای تبلیغ برندتان ارائه می‌کند، همه اینها از درون سازنده لوگوی خود.

آنچه ما در مورد Looka دوست داریم

سهولت استفاده: Looka یک پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی است که استفاده از آن آسان می باشد، حتی برای کسانی که تجربه طراحی ندارند. برای ایجاد پیشنهادات لوگو، فقط به چند سوال در مورد برند و ترجیحات خود پاسخ دهید.

کیفیت حرفه ای: هوش مصنوعی مورد استفاده Looka با استفاده از مجموعه متنوعی از لوگوهای حرفه ای تحت آموزش قرار گرفته است. این تضمین می کند که نتایجی که به دست می آورید از نظر بصری جذاب و به روز خواهند بود.

مقرون به صرفه: شما این شانس را دارید که تعداد نامحدودی لوگو را بدون هیچ هزینه ای تولید و پیش نمایش کنید. پرداخت تنها زمانی مورد نیاز است که انتخاب کنید لوگوی انتخابی خود را دانلود کنید. این گزینه جایگزینی مقرون به صرفه برای استخدام یک طراح حرفه ای می باشد.

سفارشی‌سازی: Looka انتخاب‌های متنوعی را برای شخصی‌سازی فونت‌ها، رنگ‌ها، آیکون ها و طرح‌ بندی‌ها ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا بر اساس ترجیحات خود سفارشی کنید و تنظیمات را انجام دهید. اگرچه ممکن است به اندازه یک طراحی سفارشی دقت را ارائه ندهد.

چه چیزی می تواند بهبود یابد (محدودیت ها)

کنترل محدود: با Looka، آزادی خلاقانه شما نامحدود نیست. هوش مصنوعی طرح‌های اولیه را تولید می ‌کند که می ‌توانید آن‌ها را در پارامترهای از پیش تعریف ‌شده شخصی‌سازی کنید.

نگرانی‌های منحصربه‌فرد: هنگام استفاده از Looka، توجه به این نکته مهم است که لوگو‌های تولید شده ممکن است منحصربه‌فرد نباشند، زیرا هوش مصنوعی می‌تواند عناصری را از طرح‌های موجود ترکیب کند.

چرا ما آن را انتخاب کردیم

Looka به دلیل رابط کاربر پسند و مجموعه ویژگی های گسترده، انتخاب برتر ما برای ایجاد لوگو های با وضوح بالا است. با Looka، کاربران می ‌توانند بدون زحمت رنگ‌ ها و فونت‌ ها را سفارشی کنند و از خدمات اضافی برای وب‌سایت‌ها، کارت‌های ویزیت، رسانه‌های اجتماعی و امضای ایمیل لذت ببرند. علاوه بر این، Looka در ارائه سریع لوگوهای با کیفیت بالا برتری دارد و آن را برای کسانی که به یک لوگوی خیره کننده در یک بازه زمانی محدود نیاز دارند عالی می کند.

Looka برای چه کسی بهتر است؟

اگر می خواهید برای کسب و کار خود یک لوگو ایجاد کنید، Looka تولید کننده لوگو هوش مصنوعی عالی است. طیف گسترده ای از مواد پشتیبانی مانند بنرهای رسانه های اجتماعی، امضاهای ایمیل و بروشورها را برای تکمیل لوگوی شما ارائه می دهد. با Looka، می توانید به راحتی وثیقه نام تجاری خود را برای وب سایت خود ایجاد نمایید و یک برند قوی ایجاد کنید.

نظرات و رتبه بندی های انجمن

جامعه فکر می کند استفاده از Looka آسان است. افراد در پلتفرم هایی مانند G2 و Capterra نیز در بررسی های خود این موضوع را برجسته می کنند.

قیمت گذاری

طراحی لوگو با Looka رایگان است، اما برای دانلود آنها با وضوح بالا، می توانید بین دو گزینه قیمت گذاری انتخاب کنید: هزینه یکباره 20 دلاری یا اشتراک در طرح Brand Kit، که اجازه تغییرات نامحدود در لوگوی شما را می دهد و شامل مزایای اضافی مانند رسانه های اجتماعی و تغییرات کارت ویزیت می شود.

2. DesignEVO

AI-Logo Maker قابل شخصی سازی

DesignEVO یک سازنده لوگو کاربرپسند است که کتابخانه وسیعی از دارایی ها شامل بیش از 10000 لوگو از پیش طراحی شده را ارائه می دهد. با میلیون ها آیکون، فونت های مختلف، رنگ های قابل تنظیم، و سازنده گرادیان، DesignEVO گزینه های زیادی را برای ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد و مطابق با برند شما ارائه می دهد. پلتفرم جامع و رابط کاربر پسند آن باعث می شود طراحی لوگو در نمایندگی برند شما بدون دردسر و موثر باشد.

وقتی نوبت به دانلود لوگوی شما می رسد، DesignEVO دو گزینه دارد. شما می توانید بین نسخه رایگان یا پریمیوم، هر دو به روز رسانی مادام العمر و دانلود فایل با کیفیت بالا را انتخاب کنید. و اگر به نتایج حرفه ای نیاز دارید، DesignEVO از انواع فایل های آماده چاپ مانند SVG و PDF پشتیبانی می کند.

آنچه ما در مورد DesignEvo دوست داریم

ارزش برای پول: DesignEvo یک طرح بدون هزینه برای ایجاد لوگو های اساسی ارائه می دهد. برای کسانی که به دنبال ویژگی های جامع هستند، این پلتفرم برنامه های پیشرفته ای را ارائه می دهد که با قیمت اقتصادی 24.99 دلار شروع می گردد. این راه حل مقرون به صرفه برای استارت آپ ها یا کسب و کارهای کوچک مناسب است.

کاربرپسندی: رابط کاربری آسان برای پیمایش DesignEvo تجربه کاربری یکپارچه را تضمین می کند. بدون نیاز به دانش قبلی در زمینه طراحی گرافیک، کاربران می‌ توانند به راحتی با استفاده از ویژگی‌های کشیدن و رها کردن پلتفرم و قالب‌های آماده برای استفاده، یک لوگو بسازند.

ویژگی های غنی: DesignEvo با طیف گسترده ای از ویژگی ها، مانند یک کتابخانه چشمگیر از آیکون ها، فونت ها و پالت های رنگی بارگذاری شده است. همچنین گزینه های سفارشی سازی برای لوگوی شما با جلوه ها و اشکال مختلف ارائه می دهد.

تحویل سریع: پس از نهایی کردن طراحی لوگو، فرآیند دانلود کارآمد و سریع است. می‌توانید لوگوی نهایی خود را در قالب‌های مفید مختلف مانند PNG، JPG و SVG دانلود کنید.

چه چیزی می تواند بهبود یابد (محدودیت ها)

عدم اصالت: از آنجایی که DesignEvo به الگوها و آیکون های از پیش ساخته شده متکی است، برخی از لوگوها ممکن است غیراصیل یا فاقد خلاقیت به نظر برسند.

نگرانی‌های مربوط به حق نسخه‌برداری: وضعیت حق نسخه‌برداری آیکون ها و الگوهایی که در DesignEvo طراحی می‌کنید بر اساس سؤالات متداول آنها مبهم باقی می‌ ماند. DesignEvo همچنین از آیکون های Noun Project استفاده می کند که ممکن است به سردرگمی اضافه کند. بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که برای اطمینان از رعایت مقررات قانونی با یک متخصص حق چاپ مشورت می کنید.

فرمت های فایل محدود: طرح رایگان بارگیری لوگو را به فرمت PNG محدود می کند. ارتقاء به یک طرح پولی برای به دست آوردن لوگو خود در قالب های جایگزین، مانند SVG ضروری است.

چرا ما آن را انتخاب کردیم

ما DesignEvo را به چند دلیل به عنوان دومین انتخاب خود انتخاب کردیم. اولاً، این یک سازنده لوگو آنلاین است که با هوش مصنوعی طراحی گردیده و یک رابط کاربر پسند و طراحی های با کیفیت بالا ارائه می دهد. علاوه بر این، گزینه های سفارشی سازی گسترده و یک کتابخانه الگوی بزرگ را فراهم می کند که فاقد بسیاری از مولدهای لوگو می باشد. علاوه بر این، DesignEvo از چندین فرمت فایل پشتیبانی می نماید و انعطاف پذیری در استفاده از لوگو را تضمین می کند.

DesignEVO برای چه کسی بهتر است؟

اگر در تصمیم گیری در مورد طراحی عالی برای لوگوی خود مشکل دارید، DesignEVO می تواند به شما کمک کند. این ابزار ساخت لوگو طیف گسترده ای از الهامات و کتابخانه وسیعی از لوگوهای از پیش ساخته شده را ارائه می دهد که به راحتی می توانید آن را سفارشی کنید. با DesignEVO، یافتن جرقه تخیل مناسب برای ایجاد لوگوی نام تجاری خود بسیار آسان است.

نظرات و رتبه بندی های انجمن

طبق بررسی‌های انجام شده روی پلتفرم‌هایی مانند G2 و Capterra، اعضای جامعه از رابط کاربری ابزار و توانایی آن در سفارشی ‌سازی لوگوها قدردانی می‌ کنند.

قیمت گذاری

می توانید یک فایل با وضوح کمتر را به صورت رایگان طراحی و دانلود کنید و با دادن اعتبار به DesignEvo از آن استفاده نمایید. با این حال، برای به دست آوردن یک لوگو با وضوح بالا بدون اعتبار و دسترسی به سایر ویژگی ها، باید یک بار هزینه ای را پرداخت کنید که از 24.99 دلار شروع می شود.

3.بهترین طراح لوگو هوش مصنوعی: Wix Logo Maker

سازنده لوگو هوش مصنوعی انعطاف پذیر برای حضور آنلاین چشمگیر

Wix Logo Generator بخشی از مجموعه محصولات Wix است. از دیگر محصولات این مجموعه می توان به یکی از بهترین وب سایت سازهای هوش مصنوعی اشاره کرد. این یک راه آسان برای ایجاد و سفارشی کردن سریع لوگوی شما ارائه می دهد. با ابزار انعطاف ‌پذیر سازنده لوگو، می‌توانید لوگوی خود را حتی پس از تولید آن با هوش مصنوعی به‌طور گسترده ویرایش کنید. Wix Logo Generator فرمت های مختلف فایل و نسخه های SVG را برای ویرایش بیشتر فراهم می کند.

با Wix Logo Generator به راحتی می توانید یک لوگوی منحصر به فرد و حرفه ای ایجاد نمایید. به شما امکان دسترسی به بیش از 40 ترکیب پالت رنگ و صدها انتخاب فونت از جمله فونت های گوگل را می دهد. علاوه بر این، می توانید از بین بیش از 100 آیکون تمام رنگی و تک رنگ انتخاب کنید. اگر دارایی های طراحی و لوگو خود را دارید، حتی می توانید آنها را آپلود کرده و در لوگوی خود بگنجانید.

چیزی که Wix’s Logo Generator را از دیگر مولدهای لوگو متمایز می کند، توانایی آن است که به شما اجازه می دهد عناصر لوگو را کلیک کرده و بکشید تا یک هویت بصری دقیق ایجاد کنید. شما روی تراز، کدورت و عرض طرح کنترل دارید. این ابزار قدرتمند طراحی گرافیکی از هوش مصنوعی برای کمک به شما در ایجاد یک لوگوی سفارشی برای کسب و کار یا برند خود استفاده می کند.

آنچه ما در مورد Wix Logo Maker دوست داریم

گزینه‌های شخصی‌سازی: اگرچه جامع نیست، اما Wix Logo Maker مجموعه‌ای مناسب از انتخاب ‌ها را برای سفارشی ‌سازی لوگوی شما ارائه می‌دهد، از جمله فونت‌ ها، رنگ‌ ها، شکل ها، آیکون ها و طرح‌بندی‌ها.

قیمت مقرون به صرفه: هنگامی که از یک طرح راضی هستید، خرید فایل‌های با وضوح بالا و دریافت حقوق استفاده تجاری در مقایسه با استخدام یک طراح حرفه‌ای نسبتاً ارزان است.

برندسازی و وب سایت ها در یک مکان: Wix در درجه اول یک سازنده وب سایت است. با استفاده از سازنده لوگو آن، می توانید حضور آنلاین خود را با ایجاد یک وب سایت با Wix و وارد کردن یکپارچه لوگو به پروژه خود افزایش دهید.

مقرون به صرفه بودن: شما می توانید نسخه های با وضوح پایین لوگوی خود را به صورت رایگان ایجاد و دانلود کنید. طرح‌های پولی فایل‌های با وضوح بالاتر، حقوق استفاده تجاری و ویژگی‌های اضافی مانند کیت‌های رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهند.

چه چیزی می تواند بهبود یابد (محدودیت ها)

بدون تجدید نظر: طرح‌هایی که دارای گزینه پرداخت واحد هستند، هیچ تجدیدنظری در دسترس ندارند. اگر به تغییرات اساسی نیاز دارید، باید به برنامه قیمت گذاری دیگری بروید یا دوباره برای دانلود نسخه بپردازید.

کنترل خلاق محدود: در مقایسه با همکاری با یک طراح حرفه ای، توانایی محدودتری برای تأثیرگذاری بر مفهوم کلی و اجرای لوگوی خود دارید.

چرا ما آن را انتخاب کردیم

ما Wix Logo Maker را به عنوان گزینه سوم خود انتخاب کردیم زیرا یک پلتفرم کاربر پسند برای ایجاد لوگو های تجاری ارائه می نماید. طیف گسترده ای از طرح ها و گزینه های قابل تنظیم را ارائه می دهد که ایجاد لوگوی متناسب با نیازهای شما را آسان می کند. می توانید به صورت رایگان لوگو ایجاد کرده و سپس فایل های با وضوح بالا را برای دانلود خریداری کنید. Wix Logo Maker همچنین به شما این امکان را می دهد که در حین دانلود از بین فرمت های مختلف انتخاب فرمایید.

Wix Logo Maker برای چه کسی بهتر است؟

اگر به دنبال یک معامله ترکیبی برای طراحی لوگوی خود و ایجاد یک وب سایت عالی هستید، می توانید سفر طراحی خود را با Wix’s Logo Generator شروع کنید. این یک تجربه ساخت لوگو کاملاً قابل تنظیم را ارائه می نماید و به شما امکان می دهد لوگوی خود را مطابق با نیازهای برند خود طراحی کنید.

قیمت گذاری

طراحی و دانلود لوگو با وضوح پایین با استفاده از لوگو Wix رایگان است. با این حال، اگر می خواهید از لوگو به صورت تجاری استفاده کنید و موارد ضروری اضافی مانند فایل های برداری را به دست آورید، باید یک بار هزینه ای را پرداخت کنید که از 49 دلار شروع می شود.

4.بهترین طراح لوگو هوش مصنوعی: Tailor Brands Logo Maker

Tailor Brands یک پلتفرم همه کاره است که طراحی لوگو را ساده می کند و ابزارهایی را برای ثبت کسب و کار، توسعه وب سایت و ایجاد لوگو با استفاده از هوش مصنوعی ارائه می دهد. با یک پلتفرم کاربر پسند و گزینه های سفارشی سازی، تجربه یک مرحله ای راحت را با تمرکز بر لوگوی شما فراهم می نماید.

این پرسشنامه کامل سبک لوگو، رنگ ها، فونت ها و شکل آیکون ها را پوشش می دهد و اطمینان حاصل می کند که آرم با دید شما مطابقت دارد. از میان بیش از 10 گزینه نشان‌واره انتخاب نمایید، رنگ‌ها، فونت‌ها و سبک‌ها را سفارشی کرده و نسخه‌های PNG یا JPG با کیفیت بالا را به راحتی دانلود کنید.

ترکیب های مورد علاقه خود را ذخیره کنید، یک نمونه رایگان دریافت نمایید، و به طرح های کارت ویزیت و کتاب های برندسازی دسترسی داشته تا سفر برندسازی بهتری داشته باشید. Tailor Brands یک لوگوی بی عیب و نقص مبتنی بر هوش مصنوعی را با تمرکز قوی بر برندسازی تضمین می کند.

آنچه ما در مورد برندهای خیاط دوست داریم

راحتی در دستان شما: با رابط کاربری ساده و شهودی خود، Tailor Brands به هر کسی اجازه می دهد بدون توجه به تجربه طراحی خود، لوگوهای منحصر به فرد ایجاد کند.

ویژگی های متمایز: هر لوگوی طراحی شده توسط Tailor Brands کاملا منحصر به فرد می باشد. تمرکز در اینجا بر روی قالب های از پیش ساخته نیست، بلکه روی ایجاد طرح هایی است که مختص کسب و کار شما هستند و واقعاً برند شما را متمایز می کنند.

فراتر از لوگوها: برندهای خیاطی فقط در مورد ایجاد لوگو نیستند. همچنین مجموعه کاملی از ابزارها برای ایجاد هویت برند شماست. همه چیز از کارت ویزیت و کالاهای مارک دار گرفته تا دارایی های رسانه های اجتماعی. به این ترتیب، برند شما در پلتفرم های مختلف ثابت می ماند.

ادغام با رسانه های اجتماعی: در نهایت، Tailor Brands ویژگی هایی را ارائه می دهد که دارایی های لوگو و برند شما را مستقیماً با پروفایل های رسانه های اجتماعی شما یکپارچه می کند. این باعث می شود که تصویر برند شما در کانال های مختلف به روز نگه داشته شود.

چه چیزی می تواند بهبود یابد (محدودیت ها)

بدون گزینه پرداخت یکباره: برندهای Tailor یک طرح پرداخت ارائه نمی دهند، که اگر بخواهید بدون استفاده از ابزارها و خدمات دیگر آنها یک لوگو ایجاد کنید، می تواند ناخوشایند باشد.

بازبینی‌های محدود: بسته به برنامه قیمت ‌گذاری‌تان، ممکن است تعداد محدودی فرصت برای اصلاح یا تغییر در طراحی لوگوی خود داشته باشید.

برندهای Tailor برای چه کسانی بهتر است؟

اگر به یک راه حل مناسب برای تمام نیازهای کسب و کار خود نیاز دارید، می توانید لوگوی خود را با استفاده از برندهای Tailor ایجاد کنید. با مجموعه ابزار جامع آنها، می توانید یک لوگو ایجاد نمایید و آن را در مواد طراحی مختلف مانند بروشور، کارت ویزیت و یک وب سایت بگنجانید. بنابراین، اگر به چیزی بیش از تولید کننده لوگو نیاز دارید، Tailor Brands یک نقطه شروع عالی برای ایجاد حضور تجاری آنلاین شما می باشد.

نظرات و رتبه بندی های انجمن

به گفته کاربران در Capterra، محبوب ترین جنبه از Tailor Brands رابط کاربر پسند آن و سادگی آن در ایجاد لوگو است، همانطور که در بررسی های آنها ذکر شد.

قیمت

برای دسترسی به فایل‌های لوگو با وضوح بالا، لوگو‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر مزایا، در برنامه‌های پولی Tailor Brands که از ۲.۵ دلار در ماه شروع می‌شود، مشترک شوید. به عنوان یک مشترک، حقوق تجاری برای استفاده از لوگو ها خواهید داشت. حتی اگر لغو کنید، همچنان حقوق لوگوی خود را حفظ می کنید. همچنین می توانید یک فایل لوگوی با وضوح پایین رایگان دانلود نمایید.

5. LogoAI

LogoAI یک تولید کننده لوگو هوش مصنوعی با رابط کاربری بسیار کاربرپسند می باشد و با گزینه های لوگوی متحرک و ویژگی های ویرایش گسترده مانند تغییر شکل آیکون، چرخش و سفارشی سازی رنگ متمایز است. با این حال، گزینه های سفارشی سازی، از جمله طرح های رنگی، ممکن است بسته به سبک لوگوی انتخابی محدود باشد.

LogoAI طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای ایجاد لوگوی شما ارائه می دهد. با بیش از 50 فونت، از جمله فونت های گوگل، و توانایی آپلود فونت های سفارشی، گزینه های زیادی برای سفارشی کردن لوگوی خود برای مطابقت با دیدگاه خود دارید.

می توانید از میان هفت طرح رنگ انتخاب نمایید یا از یک انتخابگر رنگ سفارشی استفاده کنید. LogoAI از چندین فرمت فایل پشتیبانی می کند و به شما امکان دانلود نسخه های لوگوی متحرک را می دهد. علاوه بر این، می ‌توانید طرح ‌بندی را تنظیم کنید، از جمله پس‌ زمینه، خطوط و ویژگی‌های بیشتر.

آنچه در مورد LogoAI دوست داریم

پشتیبانی از فونت های سفارشی: می توانید فایل فونت سفارشی خود را برای استفاده در فرآیند طراحی لوگو در ویرایشگر LogoAI آپلود کنید.

کمک‌ های انسانی: اگر با استفاده از LogoAI نمی‌توانید تنظیمات یا اصلاحاتی را انجام دهید، می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی گزینه “Designer Fix” را انتخاب نمایید و یک طراح به شما کمک خواهد کرد.

پیش ‌نمایش سریع: LogoAI یک ویژگی پیش ‌نمایش ارائه می ‌دهد که به شما امکان می‌دهد ببینید لوگو‌های شما در برنامه‌های دنیای واقعی چگونه به نظر می‌رسند.

چه چیزی می تواند بهبود یابد (محدودیت ها)

بدون گزینه رایگان: LogoAi، بر خلاف سایر پلتفرم ها، گزینه ای را برای دانلود نسخه رایگان و با وضوح پایین طراحی لوگوی تولید شده شما بدون پرداخت ارائه نمی دهد.

محدودیت در فایل‌های با وضوح بالا: تنها در صورت خرید بسته‌های قیمت ‌گذاری Prof و Brand سطح بالاتر، می‌توانید لوگوی نهایی خود را در قالب ‌های با وضوح بالا و مناسب برای استفاده حرفه‌ای دانلود کنید.

LogoAI برای چه کسی بهتر است؟

اگر به دنبال یک تولید کننده لوگو هستید که ابزارهای ویرایش جامعی را ارائه می نماید و به شما امکان می دهد لوگوی خود را به طور گسترده سفارشی کنید، LogoAI انتخاب عالی است. با گستره وسیعی از گزینه‌های سفارشی‌سازی و کتابخانه وسیعی از آیکون‌ها، می‌توانید به راحتی یک لوگوی مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد نمایید که متناسب با نیازهای شما باشد.

نظرات و رتبه بندی های انجمن

بر اساس فیدبک دریافتی از کاربران در G2 و Capterra، بدیهی است که آنها از طیف گسترده رنگ‌ ها و سبک‌ های فونت موجود در LogoAI استقبال می‌ کنند.

قیمت گذاری

ایده‌پردازی لوگو و استفاده از LogoAI رایگان است، اما برای به دست آوردن لوگو‌های با وضوح بالا، PNG شفاف و ویژگی‌های اضافی باید یک بار هزینه پرداخت کنید که از ۲۹ دلار شروع می‌شود.

6.بهترین طراح لوگو هوش مصنوعی: Designs.AI

Designs.AI یک استودیوی طراحی جامع با ژنراتورهای هوش مصنوعی برای کپی، ویدئو و لوگو است. مولد لوگو آنها به شما امکان می دهد چندین لوگو متناسب با صنعت و برند خود ایجاد کنید. با طیف گسترده ای از کنترل های سفارشی سازی، از جمله تغییر پس زمینه و انتخاب آیکون ها از یک کتابخانه گسترده می توانید به راحتی لوگوی خود را تغییر دهید.

مولد لوگو توسط فونت های گوگل ارائه می شود و گزینه های فونت محبوب و مبتنی بر وب را برای نیازهای برند شما ارائه می دهد. هنگامی که لوگوی شما طراحی شد، می توانید آن را در فرمت های مختلف مانند SVG، PNG، JPG و PDF دانلود کنید.

علاوه بر این، با یک اشتراک ماهانه، می‌توانید به مجموعه کامل برندینگ و رسانه‌های اجتماعی، داستان برند و ماکت‌ها دسترسی داشته باشید. Designs.AI همچنین یک سازنده کیت برند برای ردیابی و استفاده از رنگ های استفاده شده در لوگوی شما در سراسر نرم افزار ارائه می نماید. به روز رسانی بسته شما اجازه می دهد تا پالت های رنگی و فونت های برند نامحدودی داشته باشید.

آنچه در مورد Designs.AI دوست داریم

طیف گسترده ای از انتخاب ها: Designs.AI طیف گسترده ای از سبک ها و الگوهای لوگو را ارائه می دهد، که تضمین می کند می توانید مطابقت کامل با نام تجاری خود را پیدا کنید.

کاربر پسند: Designs.AI به گونه ای طراحی گردیده که کاربر پسند باشد، حتی برای کسانی که تجربه طراحی ندارند. به سادگی کلمات کلیدی خود را وارد کنید، یک سبک را انتخاب کنید و رنگ ها و فونت ها را سفارشی نمایید تا زمانی که از نتایج راضی باشید.

ایجاد شعارهای جذاب: Designs.AI همچنین دارای ویژگی AI Copywriter است که می تواند به شما در طوفان فکری شعارهایی کمک کند که می توانند لوگوی شما را تکمیل کنند و تأثیر آن را افزایش دهند.

بازبینی‌های نامحدود: با Designs.AI، شما این آزادی را دارید که تا زمانی که از نتیجه نهایی رضایت کامل نداشته باشید، تغییرات نامحدودی در لوگوی خود انجام دهید.

چه چیزی می تواند بهبود یابد (محدودیت ها)

ممکن است طرح‌های عمومی ایجاد کند: استفاده از قالب‌ های از پیش طراحی‌شده Designs.AI می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد، زیرا ممکن است منجر به لوگوهایی شود که عمومی یا مشابه سایر مشاغل به نظر می‌رسند. این می تواند مانع از توانایی لوگوی شما برای برجسته شدن و ایجاد هویت برند متمایز شود.

ملاحظات هزینه: برای استفاده از سازنده لوگو، باید در برنامه ماهانه Designs.AI مشترک شوید، که به مجموعه کامل ابزارهای طراحی گرافیک هوش مصنوعی دسترسی پیدا می کند. برای کسب و کارهای کوچکی که صرفاً به دنبال ایجاد یک لوگو هستند، این ممکن است در دراز مدت گران باشد.

Designs.AI برای چه کسی بهترین است؟

اگر می‌خواهید راحتی تمام دارایی‌های برند گرافیکی خود را در یک مکان نگه دارید، باید از Designs.AI به عنوان تولیدکننده لوگو استفاده کنید. با سازنده لوگوی کاربرپسند و پلتفرم آنلاین عالی آن، می توانید به راحتی با استفاده از این ابزار، برند خود را بسازید.

نظرات و رتبه بندی های انجمن

کاربران Capterra فیدبک ارزشمندی ارائه کرده و از انتخاب گسترده الگوهای موجود در Designs.AI ابراز قدردانی کرده اند.

قیمت گذاری

مانند سایر گزینه ها، استفاده از آن رایگان است. با این حال، برای دسترسی به تمام ویژگی‌های سازنده لوگو DesignsAI، باید در برنامه پولی آن مشترک شوید که از 19 دلار ماهانه شروع می‌شود. سازنده لوگو بخشی از مجموعه نرم افزارهای دیگر ایجاد تصویر است.

7. Hatchful Logo Maker (by Shopify)

Hatchful توسط Shopify یک تولید کننده لوگو رایگان است که یک رابط کاربری تمیز و کاربرپسند ارائه می دهد. اگرچه گزینه‌های سفارشی ‌سازی پیشرفته مانند تنظیم فاصله یا بارگذاری لوگوها و فونت‌ها را ندارد، اما از هوش مصنوعی برای ایجاد ترکیب رنگ و لوگو برای ایجاد اصول اولیه هویت بصری شما استفاده می‌نماید. و اگر هنوز نام کسب و کاری را مشخص نکرده اید، می توانید از Shopify’s Business Name Generator استفاده کنید.

شما می توانید با ادغام با فونت های گوگل و انتخاب از میان طیف وسیعی از فونت ها، لوگوی خود را منحصر به فرد کنید. Hatchful همچنین ده سبک رنگی مختلف و صدها گزینه رنگ و فونت را برای مطابقت با برند شما ارائه می دهد.

علاوه بر این، دارایی های رسانه های اجتماعی رایگان را بر اساس لوگوی شما فراهم می کند. حتی می توانید دارایی های طراحی خود از جمله بنرها را به صورت رایگان ویرایش و بارگیری مجدد کنید.

آنچه ما در مورد Hatchful دوست داریم

رایگان: استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچکی که با بودجه محدود کار می کنند این ویژگی را جذاب می یابند. این اجازه می دهد تا بدون نیاز به هزینه کردن، لوگوی خود را مجدداً مشاهده، بازبینی و بارگیری کنید.

فایل‌های با کیفیت بالا: لوگوی شما به صورت PNG از طریق Hatchful تحویل داده می‌شود که برای اکثر نیازهای وب و رسانه‌های اجتماعی بهینه شده است.

دارایی های آماده برای استفاده در رسانه های اجتماعی: Hatchful با ارائه نسخه هایی از لوگوی شما که به طور خاص برای پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی طراحی گردیده، نام تجاری تجاری را ساده تر می کند.

چه چیزی می تواند بهبود یابد (محدودیت ها)

سطح محدود سفارشی سازی: دامنه گزینه های سفارشی سازی موجود در Hatchful تا حدودی محدود است. ممکن است نتوانید به ظاهر دقیقی که برای لوگوی خود می خواهید دست یابید.

عدم وجود فایل های برداری: Hatchful تنها فایل های لوگو را در قالب های شطرنجی (PNG) ارائه می دهد. در نتیجه، بزرگ‌نمایی لوگو به اندازه‌های بزرگ‌تر بدون افت کیفیت امکان‌پذیر نیست.

Hatchful برای چه کسانی بهتر است؟

اگر نمی خواهید وقت خود را صرف ایجاد دارایی های طراحی برای صفحات رسانه های اجتماعی خود کنید، مانند عکس های پروفایل و بنرها، Hatchful می تواند به شما کمک کند. این مولد لوگو تمام فایل‌های لازم را برای شما در هنگام طراحی لوگو ایجاد می ‌کند و از دردسر ویرایش، تغییر اندازه و ایجاد دارایی‌های نام تجاری برای رسانه‌های اجتماعی شما جلوگیری می ‌نماید.

قیمت گذاری

Hatchful برای طراحی و دانلود لوگوهای شما کاملا رایگان است!

8.بهترین طراح لوگو هوش مصنوعی: Logomaster.ai

Logomaster.ai یک پلتفرم تولید لوگو هوش مصنوعی درجه یک است که به شما این امکان را می دهد تا یک لوگوی حرفه ای را تنها در 5 دقیقه بدون زحمت ایجاد کنید. برای شروع، یک پرسشنامه را بررسی نمایید. شما باید نوع صنعت و نام کسب و کار خود را به آنها بگویید. همچنین، شعاری که ممکن است بر روی لوگو بخواهید، همراه با برخی از ترجیحات بر اساس سبک و غیره.

از آنجا، طیف گسترده‌ای از فونت‌ ها، رنگ‌ها و آیکون ها را در اختیار خواهید داشت که با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان آنها را به روش‌ های بی‌نهایت ترکیب کرد. بین پس‌ زمینه، شکل‌ها و خطوط، این پلتفرم دارای یک رابط ویرایش قدرتمند با پشتیبانی کامل از فونت‌های گوگل می باشد.

با بیش از 100 الگوی طراحی لوگو، بیش از 100 گزینه آیکون، و بیش از 15 پالت رنگی از پیش ساخته شده، Logomaster.ai ویژگی های فراوانی را برای بیان هویت منحصر به فرد برند شما ارائه می دهد. رابط ویرایش کاربر پسند، مجهز به توابع کلیک و کشیدن راحت، لایه‌ها و مجموعه‌ای جامع از ابزارهای ویرایش، تجربه یکپارچه و لذت ‌بخش ساخت لوگو را تضمین می‌کند.

آنچه در مورد Logomaster.ai دوست داریم

سرعت و سادگی: Logomaster.ai فرآیند طراحی لوگو را برای تعامل و کارایی کاربر پسند بهینه می کند.

انتخاب‌های شخصی‌ سازی: انتخاب منصفانه ابزارهای سفارشی‌ سازی روی پلتفرم به شما امکان می‌دهد لوگوهای منحصربه‌فرد و چشمگیر بسازید.

لوگوهای بدون حق امتیاز: ادامه دهید و از لوگوهای تازه خریداری شده خود برای هر هدف تجاری یا غیر تجاری بدون هزینه های حق امتیاز استفاده کنید.

چه چیزی می تواند بهبود یابد (محدودیت ها)

عدم وجود گزینه دانلود رایگان: Logomaster.ai به شما اجازه نمی دهد طرح های آنها را به صورت رایگان برای آزمایش پلتفرم دانلود کنید.

محدودیت‌ها در طرح‌های قیمت ‌گذاری: Logomaster.ai یک طرح پرداخت یکباره را ارائه می‌دهد که از 39 دلار شروع می‌شود، اما ممکن است در شرایط خاص محدودیت‌هایی داشته باشد. به عنوان مثال، نمی‌توانید لوگو را تغییر دهید یا از رنگ‌های پس‌ زمینه سفارشی بدون ارتقا به پلان بالاتر استفاده نمایید.

Logomaster.ai برای چه کسی بهتر است؟

Logomaster.ai برای افرادی که می خواهند لوگوهای خود را به سطح بعدی ببرند عالی است. با Logomaster.ai، می‌توانید تزئینات و لهجه‌های شخصی‌ سازی شده را به لوگو‌های خود اضافه نمایید و به شما این امکان را می‌دهد که آنها را مطابق با نیازهای خاص خود سفارشی کنید. این یک راه عالی برای تقویت لوگوهای خود فراتر از آیکون اصلی و لوگوی متنی است.

نظرات و رتبه بندی های انجمن

Logomaster.ai فیدبک مثبتی از کاربران G2 دریافت کرده است. آنها قدردانی خود را به ویژه برای کارایی و سادگی فرآیند ایجاد لوگو ابراز کرده اند.

قیمت گذاری

با استفاده از Logomaster.ai می توانید یک لوگو به صورت رایگان ایجاد کنید. هنگامی که از طراحی راضی شدید، می توان برای دانلود بسته لوگو یک بار هزینه پرداخت کرد که از 39 دلار شروع می شود.

9. Logobean

Logobean یک تولید کننده لوگو هوش مصنوعی آنلاین با رابط کاربری قدرتمند و کاربر پسند است. با Logobean، گزینه های زیادی برای سفارشی کردن و استایل لوگو خود دارید. شما می توانید از بین آیکون ها، فونت ها و پالت های رنگی مختلف انتخاب کرده تا یک طرح منحصر به فرد ایجاد کنید.

چیزی که Logobean را متمایز می ‌کند، کنترل‌های اضافی آن است که به شما امکان می ‌دهد آیکون‌ها را بچرخانید و برگردانید و فاصله، اندازه فونت و تراز متن را تنظیم نمایید. همچنین با فونت های گوگل ادغام می شود و گزینه های تایپوگرافی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. Logobean پنج طرح پالت رنگی را ارائه می نماید تا به شما در ایجاد یک لوگوی بصری جذاب کمک کند.

می توان به راحتی لوگوی خود را با فرمت های PNG و SVG دانلود کرد و از طریق نمونه کار آنلاین مدیریت لوگو به دستورالعمل های برند دسترسی پیدا نمود. رابط پیش ‌نمایش Logobean به شما امکان می‌دهد ظاهر لوگوی خود را در سناریوهای مختلف، مانند پس‌ زمینه تاریک یا یک نوت بوک، ببینید.

آنچه در مورد Logobean دوست داریم

بدون نیاز به ثبت نام: برخلاف بسیاری از پلتفرم هایی که از شما می خواهند قبل از امتحان ثبت نام نمایید، Logobean به شما اجازه می دهد بدون ثبت نام شروع به کار کنید.

رابط کاربری ساده: Logobean یک رابط کاربری واضح دارد که استفاده از آن آسان است. نام تجاری خود را وارد کنید تا گزینه های لوگو برای شما نمایش داده شود.

پیش ‌نمایش ‌های مفید: با Logobean، می‌توانید لوگوهایی را که در تنظیمات مختلف تولید می‌کنید، مانند کارت‌ های ویزیت و لوازم التحریر، پیش‌ نمایش کنید تا تصویر کاملی از ظاهر لوگوی خود به دست آورید.

چه چیزی می تواند بهبود یابد (محدودیت ها)

بدون ویرایش: در حالی که ممکن است به شما امکان دانلود انواع لوگو را بدهد، Logobean نمی تواند اصلاحاتی را انجام دهد، مانند تغییر رنگ یا فونت در لوگویی که قبلاً خریداری کرده اید.

بدون گزینه دانلود رایگان: Logobean خدمات طراحی و مدیریت لوگو رایگان ارائه می دهد، اما دانلود لوگو مستلزم پرداخت هزینه است. حتی یک فایل با وضوح پایین تر را نمی توان دانلود کرد.

Logobean برای چه کسی بهتر است؟

Logobean یک ابزار ارزشمند برای طراحانی است که می خواهند لوگوهای خود را در موارد استفاده واقعی تجسم کنند. گزینه های ویرایش بسیاری را برای سفارشی سازی ارائه می نماید و به کاربران اجازه می دهد ببینند که لوگوی آنها در سناریوهای مختلف چگونه به نظر می رسد. چه بخواهید لوگوی خود را در یک کارت ویزیت، وب سایت یا برنامه های کاربردی دیگر ببینید، Logobean می تواند به شما کمک کند لوگوی خود را مطابق با نیازهای خود تولید و سفارشی نمایید.

قیمت گذاری

می توانید از Logobean برای طراحی لوگوی خود به صورت رایگان استفاده نمایید. با این حال، اگر می‌خواهید فایل‌های باکیفیت، تغییرات و گزینه‌های بیشتری را داشته باشید، باید یک بار هزینه پرداخت کنید. هزینه از 29 دلار شروع می شود.

10. Logo.com

Logo.com کتابخانه وسیعی از گزینه‌ها را برای نیازهای طراحی از جمله الگوهای لوگو، آیکون ها، فونت‌ها و رنگ‌ ها – آماده سفارشی کردن شما فراهم می ‌کند. پس از تکمیل یک پرسشنامه ساده، گزینه های لوگوی متعددی فوراً برای شما ایجاد می شود. این پلتفرم به شما امکان می دهد با تنظیم طرح، تغییر رنگ ها، اصلاح فونت ها و مدیریت عناصر طراحی بر اساس انتخاب خود، طرح انتخابی خود را بیشتر اصلاح کنید.

همچنین خدمات برندسازی را برای طراحی کارت‌های ویزیت، دارایی‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر مواد برای تصویر برند ثابت ارائه می‌دهد. Logo.com با ابزارهای بصری و گزینه های سفارشی سازی گسترده، طراحی لوگوی متناسب با برند شما را ساده می کند. نسخه رایگان حتی شامل یک تابلوی برند برای مشاهده و اشتراک ‌گذاری تغییرات، رنگ ‌ها و فونت ‌های لوگو با تیم شما می باشد.

آنچه در مورد Logo.com دوست داریم

راه حل کامل برندسازی: Logo.com فقط یک سازنده لوگو نیست. با برنامه های حرفه ای آن، می توانید دستورالعمل های برندینگ را ایجاد نمایید، دامنه ثبت کنید و وب سایت بسازید.

گزینه رایگان گسترده: دانلود لوگو به صورت رایگان طیف وسیع تری از ویژگی ها و عملکرد را نسبت به برخی از رقبا ارائه می دهد.

قالب های متنوع: شما می توانید طیف گسترده ای از قالب های لوگو را کشف کنید و ایده های خلاقانه زیادی برای طرح های خود به شما می دهد.

چه چیزی می تواند بهبود یابد (محدودیت ها)

بدون برنامه پرداخت یکباره: اگر می خواهید یک لوگو بدون زنگ و سوت اضافی بسازید، Logo.com گزینه پرداخت یکباره برای دانلود لوگوی شما ارائه نمی دهد. همچنان می‌توانید با استفاده از طرح رایگان آن را دانلود کنید، اما نمی‌توانید بدون اشتراک ماهانه در لوگوی خود تجدید نظر نمایید.

سفارشی‌ سازی محدود: اگرچه مجموعه‌ای از قالب‌ها و فونت‌ها برای انتخاب وجود دارد، سطح سفارشی ‌سازی ارائه‌شده به اندازه سایر گزینه‌های این فهرست گسترده نیست.

Logo.com برای چه کسی بهترین است؟

Logo.com یک انتخاب عالی برای ایجاد یک لوگوی ساده می باشد. علاوه بر این، مجموعه برند سازی آنها افزودنی عالی برای کل فرآیند برندسازی است.

قیمت گذاری

Logo.com برای استفاده رایگان در دسترس است. با این حال، اگر می ‌خواهید لوگوهایی را که ایجاد می‌ نمایید دانلود و ویرایش ‌های نامحدود انجام دهید، باید به یک طرح پولی ارتقا گردانید. برنامه پرداخت شده از 10 دلار در ماه شروع می شود.

مقایسه بهترین ژنراتورهای لوگو هوش مصنوعی

پس از ارائه لیست خود، توصیه می کنیم هر پلتفرمی را برای ایجاد لوگو و هویت بصری خود امتحان نمایید. به یاد داشته باشید که هر پلتفرم دارای مزایا و معایبی است. بنابراین لطفاً ذهن خود را باز نگه دارید و قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام ابزار برای هویت بصری کسب و کار یا نام تجاری شما بهترین است، آنها را آزمایش کنید.

بیایید بررسی کنیم که چگونه سه انتخاب برتر ما از هم جدا می شوند. چنین درک به شما در تصمیم گیری آگاهانه هنگام ایجاد لوگو برای کسب و کارتان کمک می کند.

بهترین قیمت ژنراتور لوگو هوش مصنوعی

مقایسه با توجه به اینکه بیشتر مولدهای نشان ‌واره هوش مصنوعی در لیست ما با نسخه‌های رایگان با ویژگی‌های غنی عرضه می‌شوند، بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم که چگونه تولیدکنندگان آرم هوش مصنوعی ما بر اساس قیمت با یکدیگر مقایسه می‌شوند:

بهترین مولد لوگو هوش مصنوعی چیست؟

Looka Logo Maker بهترین انتخاب برای کسب و کارهایی است که به دنبال تولید کننده لوگو هوش مصنوعی هستند تا برند خود را با یک لوگوی عالی، همراه با ویژگی های برندسازی و بازاریابی اضافی شروع کنند. با کیت برند آنها، می توانید لوگوی خود را روی تی شرت ها، سربرگ ها و موارد دیگر از طریق رابط Looka اعمال نمایید. DesignEVO یکی دیگر از مولدهای لوگوی برتر با بیشترین گزینه در مورد آیکون ها، فونت ها و رنگ ها می باشد. از این ابزار برای آزمایش کامل رنگ قبل از قرار گرفتن در لوگوی خود استفاده نمایید. اگر به دنبال یک گزینه رایگان هستید، Wix Logo Maker یک انتخاب عالی است. این انعطاف پذیر می باشد، استفاده از آن آسان هست و با توجه به رایگان بودن، تجربه طراحی لوگوی مناسبی را ارائه می دهد.

سوالات متداول (سؤالات متداول)

قبل از پایان، اجازه دهید به برخی از رایج ترین سؤالات شما در مورد بهترین ژنراتورهای آرم هوش مصنوعی پاسخ دهیم. یکی را از دست دادیم؟

بهترین مولد لوگو هوش مصنوعی چیست؟

Looka Logo Maker بهترین تولید کننده لوگو هوش مصنوعی کلی برای کسب و کار شما می باشد. از فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد و با برند در عرض چند ثانیه و تنها با چند درخواست استفاده می‌ کند. علاوه بر این، ابزارهایی با کاربری آسان برای تغییر رنگ ها، فونت ها و سبک ها فراهم می نماید. لوگوی خود را در قالب تصویر یا وکتور با وضوح بالا دریافت خواهید کرد. Looka Logo Maker همچنین ویژگی‌های برندسازی اضافی مانند کارت‌های ویزیت، قالب‌های رسانه‌های اجتماعی و کیت‌های برند سفارشی را ارائه می‌ دهد.

بهترین مولد لوگو هوش مصنوعی رایگان چیست؟

Wix Logo Generator بهترین مولد لوگو هوش مصنوعی رایگان می باشد. این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا با سفارشی سازی تایپوگرافی و رنگ های برند به راحتی یک لوگوی حرفه ای ایجاد نمایند. این یک هویت منحصر به فرد و منسجم برند را در تمام دارایی های برند تضمین می کند.

چگونه می توانم با هوش مصنوعی لوگو بسازم؟

برای ایجاد لوگو با هوش مصنوعی، Looka راه حل عالی است. نام شرکت و صنعت خود را وارد کنید، سپس سبک ‌ها، رنگ‌ها و آیکون های لوگو را برای الهام گرفتن انتخاب نمایید. لوگوهای سفارشی تولید شده توسط پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی آنها را مرور کنید. با استفاده از ویرایشگر لوگوی Looka، تنظیمات بیشتری در رنگ‌ها، فونت‌ها، طرح‌بندی‌ها و آیگون ها انجام دهید. پس از رضایت، طرح نهایی خود را ذخیره کنید. سازنده لوگو آنلاین Looka فایل‌های لوگوی برداری، تنوع رنگی و یک کیت برند جامع را ارائه می ‌دهد که نتیجه حرفه‌ای را برای طراحی لوگوی شما تضمین می ‌کند.

مولد لوگو هوش مصنوعی چیست؟

مولد لوگو هوش مصنوعی یک ابزار آنلاین هست که از هوش مصنوعی برای طراحی لوگو برای مشاغل و برندها استفاده می کند. این ژنراتورها از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل الگوها، رنگ‌ها، اشکال و تایپوگرافی که معمولاً در لوگوها یافت می‌شوند، استفاده می‌ نمایند. کاربران یک اعلان کتبی ارائه می کنند و هوش مصنوعی برای آنها یک لوگو ایجاد می کند.

آیا می توانم با هوش مصنوعی یک لوگو با پس زمینه شفاف بسازم؟

بله، با Tailor Brands Logo Maker می توانید یک لوگو با پس زمینه شفاف ایجاد نمایید. این پلتفرم به شما امکان می دهد نسخه های PNG و JPG لوگوی خود را با کیفیت بالا دانلود کنید و به شما امکان می دهد پس زمینه شفاف را انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید از پاک‌ کننده پس‌ زمینه لوگو هوش مصنوعی Fotor برای ایجاد پس ‌زمینه شفاف در عرض چند ثانیه از لوگوی خود بهره ببرید.

کدام ابزار هوش مصنوعی می تواند از متن لوگو ایجاد کند؟

Tailor Brands Logo Maker یک ابزار هوش مصنوعی عالی برای ایجاد لوگو از متن می باشد. پرسشنامه جامع آن به عنوان یکی از دقیق ترین پرسشنامه ها در صنعت متمایز است. Tailor Brands با پرسیدن سؤالات مرتبط با طراحی در مورد سبک آرم، رنگ ها، فونت ها و شکل نمادها، ترجیحات لوگوی کاربر را به دقت از طریق یک سری کلیک استنتاج می کند. برخلاف دیگر تولیدکنندگان، Tailor Brands بر روی برندسازی تمرکز می‌ نماید و پرس و جوهای طراحی مناسب را می ‌پرسد و یک لوگوی کامل و مجهز به هوش مصنوعی ایجاد می ‌کند.

حق چاپ لوگوی هوش مصنوعی متعلق به چه کسی است؟

لوگو‌های هوش مصنوعی متعلق به شخص خاصی نیستند. با این حال، محتوای مورد استفاده برای تولید آن لوگو های هوش مصنوعی ممکن است باشد. طبق گفته اداره حق نسخه ‌برداری ایالات متحده، حفاظت از حق نسخه ‌برداری برای آثاری اعمال می ‌شود که توسط انسان‌ها ایجاد شده‌اند، که نشان می‌دهد آثار تولید شده توسط هوش مصنوعی واجد شرایط حق نسخه ‌برداری نیستند.

آیا هوش مصنوعی می تواند جایگزین طراح گرافیک ما شود؟

هوش مصنوعی احتمالا تا حدودی جایگزین طراحان گرافیک خواهد شد. در حالی که هوش مصنوعی می ‌تواند وظایف طراحی خاص را خودکار کند، طراحان خلاقیت، تفکر انتقادی و دیدگاه‌های انسان محور را به ارمغان می‌آورند که هوش مصنوعی نمی‌تواند آن‌ها را تکرار کند. در وضعیت فعلی هوش مصنوعی، این برای مهندسی سریع ضروری است. هوش مصنوعی می تواند ابزار طراحی ارزشمندی باشد که کارایی و تولید ایده را افزایش می دهد. هوش مصنوعی احتمالاً زمینه طراحی گرافیک را بسیار کارآمدتر و رقابتی تر خواهد کرد. کسانی که از هوش مصنوعی برای تقویت فرآیند طراحی خود استفاده می کنند، احتمالاً پیشرفت خواهند کرد.

چگونه با Midjourney لوگو بسازم؟

برای ایجاد یک لوگو با Midjourney، لوگوتایپ را انتخاب نمایید، مانند علامت حرف، طلسم، یا آرم نشان. در مرحله بعد، به ژانرها یا حرکات هنری در اعلانات خود مراجعه کنید تا به جو یا زیبایی شناسی دلخواه برسید. به‌علاوه، تکنیک‌های هنری خاص مانند خطوط کلی، شیب‌ها یا تقلیدهای چاپ صفحه را برای بهبود طراحی لوگو توصیف کنید. بسیار مهم است که دستورالعمل‌های واضحی ارائه دهید که مشخص کند چه چیزی را در لوگوی خود نمی‌خواهید، مانند بافت، سایه‌ها یا جزئیات واقعی.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT