تحلیل میم کوین ها ۱۵ اسفند

تحلیل میم کوین ها ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

در یک ماه گذشته و همزمان با وضعیت صعودی بازار ارزهای دیجیتال، میم‌کوین‌های مختلف هم افزایش قیمت را تجربه کردند و سقف‌های جدیدی را به ثبت رساندند. در این پست به تحلیل میم کوین ها ۱۵ اسفند می پردازیم.

تحلیل میم کوین ها ۱۵ اسفند

طبق داده‌های کوین‌کگو (CoinGecko)، تنها در ۲۴ ساعت گذشته، میم‌کوین‌های با تم سگ بیش از ۲۴.۲ میلیارد دلار حجم معاملات داشته‌اند که بیشترین سهم آن متعلق به دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بوده است.

در همین بازه زمانی، حجم معاملات میم‌کوین‌های با تم گربه مانند پاپ‌کت (POPCAT) هم ۶۳.۴ میلیون دلار بوده است. بهترین عملکرد در بین میم‌کوین‌های با تم سگ در ماه گذشته، مربوط به میم‌کوین سگ کلاهدار (WIF) بوده که قیمت آن نسبت به ماه قبل ۶۲۰ درصد افزایش یافته و از ۰.۲۲ دلار در ۴ فوریه به ۱.۵۵ دلار در حال حاضر رسیده است.

تحلیل میم کوین ها ۱۵ اسفند

تحلیل میم کوین ها ۱۵ اسفند

در همان بازه ماهانه، بهترین عملکرد در بین میم‌کوین‌های با تم گربه نیز توسط پاپ‌کت ثبت شده که قیمت آن در این مدت بیش از ۱۴۰۰ درصد افزایش داشته و از ۰.۰۰۶ دلار در ۴ فوریه به ۰.۱۰ دلار فعلی رسیده است.

برخی از میم‌کوین‌های با تم قورباغه نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند که پپه‌کوین (PEPE) سرآمد آنها است. قیمت پپه امروز ۵ مارس از سقف تاریخی قبلی خود فراتر رفت و از آن زمان تاکنون، بیش از دو برابر شده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه با افزایشی ۷۳۵ درصدی طی ۳۰ روز گذشته به ۰.۰۰۰۰۰۷۵۳ دلار رسیده است. این میم‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات بیش از ۴.۳ میلیارد دلاری را به ثبت رسانده است.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT