تحلیل قیمت فلوکی ۱۵ اسفند

تحلیل قیمت فلوکی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

زمان مطالعه < 1 دقیقه

طبق داده‌های پلتفرم لوک آن چین (LookOnChain)، در تاریخ ۵ مارس ۲۸.۱۹ میلیارد توکن فلوکی (FLOKI) به ارزش ۴.۲۹ میلیون دلار توسط یک آدرس ناشناخته با عنوان “۰x۱۵FD” از بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، خارج شد. در این پست به تحلیل قیمت فلوکی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل قیمت فلوکی ۱۵ اسفند

این در حالی است که فلوکی در طول هفته گذشته تقریبا ۲۲۰ درصد افزایش قیمت داشته است و دلایل متعددی، مانند افزایش چشمگیر ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) و انباشت عظیم فلوکی توسط نهنگ‌ها، در آن دخیل بوده است.

با اینکه تراکنش امروز نهنگ فلوکی نیز احساس انباشت را در بین فعالان بازار برانگیخت، اما قیمت این توکن در حال حاضر کاهشی است.

این کاهش قیمت جزئی با احساسات مثبت بازار که در هنگام انباشت توکن‌ها به وجود می‌آید، در تضاد است، اما با داده‌های بازار مشتقات که از وجود احساسات نزولی در بین معامله‌گران و سرمایه‌گذاران فلوکی حکایت دارد، همسو است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت فلوکی طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵ درصد کاهش یافته و در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار معامله می‌شود. در همین حال، حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم کوین ۱۱.۷۴ درصد افزایش داشته و به ۱.۲۱ میلیارد دلار رسیده است.

داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم کوین گلس (Coinglass)، افت قابل‌توجهی را در حجم معاملات مشتقات فلوکی به میزان ۲۰.۸۳ درصد، نشان می‌دهند.

سود باز معاملات آتی فلوکی نیز ۴.۹۷ درصد کاهش داشته که بر افکار نزولی در مورد فلوکی دامن می‌زند. با این حال، فعالان بازار کریپتو انتظار دارند که کاهش قیمت فلوکی موقتی باشد و انباشت عظیم نهنگ‌های فلوکی که حاکی از اعتماد آنها به این میم کوین است، به زودی بر قیمت تاثیر مثبت بگذارد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT