بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی

13 تا از بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی برای خرید تمام لوازم آرایشی

زمان مطالعه 10 دقیقه

به نظر می‌ رسد هر هفته یک برند جدید در زمینه زیبایی ظاهر می ‌شود و ممکن است بسیار سخت باشد که تمامی گزینه‌ های پیش رویتان را بشناسید و آنها را دنبال کنید. بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی را در ادامه بررسی کرده ایم.

خوشبختانه، خرده فروشان آنلاین با این روند رو به رشد برندهای زیبایی همگام هستند تا گزینه های مختلفی را برای هر نیاز زیبایی به ما ارائه دهند. خواه صرفاً به دنبال لوازم آرایشی باشید، یا لوازم خاصی برای مراقبت از پوستتان نیاز داشته باشید، قطعا یک خرده فروش آنلاین زیبایی مناسب شما وجود دارد.

ما از چندین آرایشگر حرفه ای که در تمامی امور مربوط به زیبایی تخصص دارند، استفاده کردیم تا دانش خود را در مورد بهترین مکان ها برای خرید آنلاین لوازم آرایشی به دست آوریم. همه ما از جذابیت Sephora آگاه هستیم، با این حال بر روی Violet Grey، که نسبتاً یک تازه وارد در این فضا است، از نظر زیبایی شناسی بسیار کار شده است که ممکن است خریداران علاقه مند به ظواهر و صحنه های نمایشی آن را دوست داشته باشند. و یا کسانی که می ‌خواهند آخرین ترندهای TikTok را امتحان کنند، ممکن است در کالکسیون زیبایی Shopbop شانس بیشتری داشته باشند، و همچنین برای محصولات K-beauty نیز Soko Glam بهترین گزینه است.

احتمالاً اکثر افراد با Sephora آشنا هستید. شهرت این برند به دلیل ارائه طیف گسترده ای از مارک های آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، عطرها، و ابزارها و دستگاه ها، جایگاه آن را به عنوان یک فروشگاه زیبایی مستحکم کرده است.

به علاوه، به عنوان یک برند بین المللی، لوازم آرایشی را به راحتی برای مردم در سراسر جهان در دسترس قرار می دهند.

آنها همچنین امکانات ویژه ای را به اعضای Beauty Insider ارائه می‌ کنند، از جمله خرید غیرحضوری، تحویل در همان روز، و تخفیف‌ هایی برای تولد شما.

سیاست حمل و نقل: رایگان برای اعضای Beauty Insiders و غیرعضوها با خرید بیش از 50 دلار ارسال رایگان دریافت می کنند | بهترین برای: اکثر محصولات زیبایی | محدوده قیمت: 5 تا 400 دلار

بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی Moda Operandi

بسیاری از ما در دنیای زیبایی مشتاقانه منتظر رونمایی از این بخش از بازار زیبایی Moda بوده ‌ایم و خوشحالیم که انتظار به پایان رسیده است. مدیر سابق مجله زیبایی، Jessica Matlin ، مسئول برسی و انتخاب بهترین سایت در زمینه آرایش، مراقبت از مو و پوست، همراه با ابزارها و دستگاه‌ ها است و آن را به یک خرده ‌فروشی جدید و جذاب برای دوستداران زیبایی در هر جای دنیا تبدیل می ‌کند.

طبق گفته این برند، Matlin در طول این سال ‌ها هزاران محصول زیبایی را دیده، امتحان کرده و آنها را نقد کرده است، بنابراین می ‌توانید به این موضوع اعتماد کنید که توصیه‌ های او با دانش گسترده و از نگاه یک سردبیر ارائه می ‌شود. با لیستی از برندهای خاص و انحصاری مانند Ever Amid، Monika Blunder، و Violette_Fr مواجه خواهید شد، که همین موضوع باعث می شود که یک منبع عالی برای آشنایی با یک سری از برندهای جدید پرطرفدار در دنیای زیبایی باشد.

سیاست حمل و نقل: 10 دلار برای حمل و نقل استاندارد | بهترین برای: محصولات لوکس | محدوده قیمت: 18 تا 500 دلار

Credo Beauty

Credo Beauty مکانی مناسب برای تمامی محصولات سالم و پایدار است.

Claire Marshall ، اینفلوئنسر و آرایشگر سابق، می‌گوید: “به ‌عنوان کسی که سعی می ‌کند فقط محصولات بدون ضرر و بدون آسیب به محیط زیست و حیوانات خرید کند، می ‌دانم که این موضوع یکی از معیارهای Credo Beauty [در هنگام انتخاب برندهای زیبایی برای فروش] است.”

Credo هر برندی را از نظر پایداری، ایمنی (عاری از مواد شیمیایی که می تواند مضر باشد) و مواد تشکیل دهنده بررسی می کند، و دیگر شما نیازی به انجام این کار ندارید. Credo Beauty با ارائه برندهایی که از Credo Clean Standard آنها پیروی می کنند، به شما تضمین می دهد که مجموعه ای را خریداری کنید که از نظر اخلاقی توسعه یافته باشد.

یک المان جالب دیگر؟ Marshall می ‌گوید: “می ‌توانید محصولات خالی خود را به فروشگاه آنها برگردانید تا بازیافت شوند.” متأسفانه این امر مستلزم این است که شما به صورت فیزیکی به یکی از فروشگاه های آنها بروید و نمی توانید از طریق پست ارسال کنید.

و البته، یک سیستم پاداش سخاوتمندانه نیز دارد، که در آن می ‌توانید هر بار که خرید می‌ کنید امتیاز جمع کنید و در پایان یک هدیه رایگان دریافت کنید.

سیاست حمل و نقل: ارسال رایگان برای سفارشات بیش از 50 دلار | بهترین برای: محصولات زیبایی سالم | محدوده قیمت: 9 تا 125 دلار

بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی Violet Grey

از نظر زیبایی بر روی Violet Grey بسیار کار شده است. این فروشگاه فوق‌العاده یک سری از محبوب ‌ترین برندهای هالیوودی را به نمایش می ‌گذارد.

برای اینکه یک برند در این خرده ‌فروش فروخته شود، باید از ” Violet Code ” آن عبور کند، که این به این معنی که محصولات این برند شخصاً توسط یکی از آرایشگران، متخصصان پوست یا کارشناسان برتر در صنعت زیبایی توصیه شده است. همچنین بیشتر محصولات موجود در Violet Grey محصولات بسیار شیک و لوکسی برای قفسه های حمام شما هستند.

علاوه بر این، اگر وبلاگ آنها، یعنی Violet Files را مطالعه کنید، می توانید بررسی عمیق محصولات، مواد تشکیل دهنده و دلیل وسواس افراد مشهور را مطالعه کنید. حتی خود حرفه ‌ای ‌ها هم این وبلاگ را می‌ خوانند: Manss می‌گوید: “برای من مهم است که از جدیدترین محصولات و پرفروش ترین محصولات در بازار مطلع شوم.”

سیاست حمل و نقل: رایگان برای سفارشات بیش از 50 دلار | بهترین برای: انتخاب های لوکس و مورد تایید متخصصین | محدوده قیمت: 20 تا 400 دلار

Revolve

ممکن است Revolve را به خاطر استایل ‌های مد آنها بشناسید، اما در زمینه زیبایی نیز فعالیت دارند.

هر چیزی را می ‌توانید در اینجا پیدا کنید، از برندهای آرایشی مثل Pat McGrath گرفته تا محصولات مراقبت از پوست، Summer Fridays و Osea. دسته بندی های زیبایی بسیار وسیعی دارد مانند برند های مورد علاقه ما، و یا همچنین برندهای جدید و تازه وارد. شما می توانید با توجه به نیاز مراقبت از مو یا مراقبت از پوستی خود، یا با کمک مجموعه های انتخاب شده آنها، از جمله بخش های اختصاص داده شده به محصولات زیبایی سالم، بهداشت خواب، و محصولات مورد نیاز برای سلامتی، محصول مورد نظر خود را خرید کنید. اما نکته اصلی این است که آنها حمل و نقل استاندارد دو روزه رایگان را در داخل ایالات متحده ارائه می دهند.

سیاست حمل و نقل: ارسال رایگان دو روزه | بهترین برای: محصولات و برندهای ترند شده | محدوده قیمت: 10 تا 200 دلار

بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی Shopbop

برای جستجوی جدیدترین برندهای زیبایی در حال ظهور، تنها به سراغ Shopbop بروید. با اینکه برای پیدا کردن لوازم زیبایی آزمایش شده و قابل اعتماد مانند NARS یا MAC باید به سراغ فروشگاه های دیگر بروید، تقریباً هر محصول مد روزی که اخیراً در TikTok یا Instagram وایرال شده را می توانید در Shopbop پیدا کنید.

با این حال، بهترین بخش Shopbopاین است که سایت به شما این امکان را می دهد تا جستجوی خود را برای محصولات متمرکز کنید. جدا از دسته ‌بندی ‌های معمولی مانند «وابسته به نوع پوست» یا «برند‌های A-Z»، محصولات بر اساس اولویت ‌های مواد تشکیل‌ دهنده خاص، مانند بدون آسیب به حیوانات، بدون عطر یا بدون پارابن، فرمول محصول، یا نوع مو، یا خیلی چیزهای دیگر دسته بندی شده اند.

اگر خریداری هستید که به دنبال ویژگی یا کیفیت خاصی هستید، Shopbop تجربه خرید شما را راحت می کند.

سیاست حمل و نقل: ارسال رایگان و مرجوعی | بهترین برای: محصولات مراقبت از پوست پرطرفدار و بر اساس مشکلات مورد نیاز | محدوده قیمت: 25 تا 300 دلار

Dermstore

همانطور که از نامش پیداست، Dermstore در ابتدا توسط یک متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره با تمرکز بر ارائه بهترین محصولات مراقبت از پوست در دسترس تاسیس شد. از آن زمان به بعد گسترش یافته و شامل لوازم آرایشی ، عطر و مراقبت از مو نیز می شود، اما وعده اساسی بنیانگذار آن برای ارائه محصولاتی که برای شما مفید هستند، همچنان ثابت مانده است.

Dermstore نه تنها یکی از گسترده ‌ترین محصولات مراقبت از پوست را ارائه می ‌کند (بیش از 1300 گزینه فقط برای ویتامین C وجود دارد)، بلکه با ارائه یک نمای کلی و جامع از هر محصول، از جمله مزایایی که ارائه می دهد و لیستی از مواد اصلی آن، و همچنین نحوه استفاده از آن، آموزش خریداران را در اولویت قرار می دهند، و آن را به مکانی عالی برای مبتدیان در زمینه زیبایی برای خرید تبدیل می کند.

سیاست حمل و نقل: ارسال رایگان برای سفارشات بیش از 50 دلار | بهترین برای: مراقبت از پوست، محصولات زیبایی برای مبتدیان | محدوده قیمت: 20 تا 300 دلار

بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی Ulta Beauty

شبیه به Sephora، Ulta یک خرده‌ فروش معروف و بزرگ در زمینه زیبایی است. که بسیاری از برندهای مشهور، مانند Fenty (و عطرهای Ariana Grande یا Billie Eilish)، و همچنین محصولات داروخانه ای، مانند Maybelline، به ‌علاوه مجموعه‌ های گران ‌قیمتی مثل Chanel و Dior را در آنجا خواهید دید.

آنها علاوه بر سایت درخشان آنلاین خود، فروشگاه هایی در سراسر ایالات متحده نیز دارند، که در آن خدمات زیبایی و حتی پیرسینگ، علاوه بر تجربه خرید سنتی را نیز ارائه می دهند.

سیاست حمل و نقل: ارسال رایگان برای سفارشات بیش از 35 دلار | بهترین برای: تمامی گزینه های ممکن با قیمت بالا یا پایین | محدوده قیمت: 10 تا 150 دلار

Soko Glam

Soko Glam یک گزینه آنلاین برای خرید محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست و آرایشی در کره است.

زمانی برای یادگیری آخرین ترندهای زیبایی برای افراد در خارج از کره نیاز به شناخت کامل از داخل این کشور و یک بلیط هواپیمای بین المللی داشت، اما اکنون توسط Soko Glam که توسط Charlotte و Dave Cho تأسیس شده است، می توان به آن دسترسی داشت.

این سایت به شما این امکان را می دهد تا مجموعه آنها که بیش از 100 برند زیبایی K-beauty است را بر اساس نیاز یا نوع پوست خود بررسی کنید و اگر نمی دانید از کجا باید شروع کنید، می توانید وبلاگ آنها، The Klog را مطالعه کنید. مانند بسیاری از خرده فروشان محصولات زیبایی مورد علاقه ما، یک سیستم پاداش نیز وجود دارد که به شما به عنوان یک عضو وفادار امکان دسترسی به پیشنهادات انحصاری و نمونه های رایگان می دهد.

سیاست حمل و نقل: سفارشات ارسال رایگان 35 دلار به بالا | بهترین برای: محصولات زیبایی کره ای | محدوده قیمت: 5 تا 105 دلار

بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی Amazon Beauty

Amazon تعداد شگفت انگیز و در حال رشدی از یک سری از محبوب ترین برندهای زیبایی جهان، از جمله Supergoop، Tatcha، و Dr. Barbara Sturm را ارائه می دهد. با وجود Amazon ، می توانید تقریباً همه برندهای زیبایی را که به طور منظم استفاده می کنید، با ارسالی سریع تر و فروشی شگفت انگیز پیدا کنید.

اگر در یافتن یک سری از برندهای جدیدتر یا نوظهور مشکل داشتید، گزینه های آزمایش شده و قابل اعتمادی مثل L’Oreal، Olay، Neutrogena، CeraVe، Covergirl، e.l.f.، و موارد دیگر، همگی در اینجا وجود دارند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. در هنگام بررسی، احتمالاً با هزاران نقد و بررسی مواجه خواهید شد، بنابراین از خواندن راجع به یک محصول خاص قبل از خرید خجالت نکشید (و ممکن است محصولی را بخرید، آن را امتحان کنید و متوجه شوید که برای شما مناسب نیست. سیاست بازگشت سخاوتمندانه Amazon باعث می شود که اشتباه خود را جبران کنید).

سیاست حمل و نقل: رایگان برای اعضای Prime | بهترین برای: برند های مورد اعتماد و خواندن نظرات محصول | محدوده قیمت: 5 تا 150 دلار

بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی Cult Beauty

این برند بریتانیایی زمانی تأسیس شد که دو استاد زیبایی ناامید متوجه شدند که چقدر پول را برای اقلام زیبایی به دلیل بازاریابی هوشمندانه هدر می دهند، که در نهایت این کار نتایج فوق العاده ای به همراه داشت.

Cult Beauty به‌ جای مرتب ‌سازی بر اساس بررسی ‌ها و مواد تشکیل دهنده، محصولاتی را ارائه می ‌کند که طرفداران cult جمع ‌آوری کرده‌ اند و ارزش دیدن را دارند. برای مثال، می‌ توانید کانسیلر کرمی محبوب NARS یا روغن موی Gisou که اغلب خیلی زود تمام می شوند را بخرید.

با ارائه چنین مجموعه گسترده ای از محبوب ترین محصولات جهان، Cult Beauty خود را به عنوان مکانی برای خریداران پر مشغله ای که نمی خواهند زمان زیادی را به خواندن نظرات یا بررسی صدها محصول اختصاص دهند، ثابت کرده است. همچنین مورد علاقه Joy Adenuga که آرایشگری است که مسئول انتخاب بهترین ظاهر برای افراد در Leigh-Anne Pinnock و Golda Rosheuvel است.

از آنجایی که این یک خرده ‌فروش مستقر در بریتانیا است، ممکن است تا ۹ روز کاری طول بکشد تا محصولات شما به ایالات متحده تحویل داده شود.

سیاست حمل و نقل: برای سفارشات 50 دلاری رایگان | بهترین برای: محصولات موثر و مبتنی بر مشکل | محدوده قیمت: 13 تا 300 دلار

Nordstrom

در اینجا می توانید دقیقاً هر آنچه را که نیاز دارید بیابید، از وسایل لوکس گرفته تا وسایل ضروری روزانه. با مجموعه ای از بیش از 500 برند زیبایی، از جمله طراحانی مانند Gucci و YSL، و کلاسیک هایی مانند MAC و Clinique، گزینه های فوق العاده ای را در طیفی از قیمت ها و متناسب با هر بودجه ای پیدا خواهید کرد.

تقریباً هر محصول زیبایی با نظرات مشتریان همراه است، بنابراین می توانید قبل از خرید، تمام جزئیات را بخوانید. بعلاوه، امکان ارسال رایگان و برگرداندن هر سفارش را خواهید داشت – بدون نیاز به حداقل هزینه.

سیاست حمل و نقل: ارسال رایگان و مرجوعی | بهترین برای: انتخاب متوسط به بالا | محدوده قیمت: 5 تا 250 دلار

بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی Net-a-Porter

Net-A-Porter مورد علاقه شیک پوشان سطح بالا در همه جا است، و اگر به دنبال چنین چیزهایی برای روتین زیبایی خود هستید، باید از اینجا شروع کنید.

Net-A-Porter به‌ سرعت جدیدترین و بهترین ‌ها را در دنیای زیبایی لوکس مورد توجه قرار می ‌دهد، چه یک دستگاهی با پشتوانه یک اینفلوئنسر باشد و چه یک کرم دور چشم که توسط متخصص پوست ساخته شده است. ممکن است با یک سری از برندهایی که در کنار کالاهای اصلی مانند La Mer یا NuFace قرار گرفته اند آشنا نباشید، اما مطمئن باشید – این تازه کارها به جایی نمی روند.

Net-A-Porter به رویکرد خود در عکاسی افتخار می کند، و هر محصول را خاص و مجلل جلوه می دهد، بنابراین احتمالا از بررسی مجموعه انتخاب شده آنها به اندازه امتحان یک محصول جدید لذت خواهید برد.

سیاست حمل و نقل: حمل و نقل استاندارد رایگان | بهترین برای: برندهای لوکس و تخصصی | محدوده قیمت: 30 تا 900 دلار

چرا باید قبل از خریدتان به سراغ ما بیایید

Bianca Kratky یک نویسنده بازرگانی برای InStyle با دو سال تجربه در زمینه محصولات مد، سبک زندگی و زیبایی است. به عنوان فردی که ترجیح می دهد قبل از خرید یک کالا تا حد امکان تحقیق کند، خرید آنلاین را بهترین راه برای آشنایی با آنچه در بازار است می داند و بنابراین دقیقاً می داند که برای نیازهای خاص خود به کجا مراجعه کند. برای نوشتن این مقاله، او با میکاپ آرتیست های شناخته شده مثل Claire Marshall ، Samira Manss و جوی Joy Adenuga مشورت کرد تا بداند رهبران این صنعت برای خرید آنلاین محصولات آرایشی به کجا می روند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT