بهترین میم کوین های نیمه دوم ۲۰۲۴

بهترین میم کوین های نیمه دوم ۲۰۲۴

زمان مطالعه 2 دقیقه

در میان نوسانات مداوم بازار کریپتو، میم‌کوین‌ها خود را به عنوان یک دارایی سودآور مطرح کرده‌اند که می‌توانند در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ به سودهای بزرگی دست یابند. در این پست به معرفی بهترین میم کوین های نیمه دوم ۲۰۲۴ می پردازیم.

بهترین میم کوین های نیمه دوم ۲۰۲۴

در سه‌ماهه اول سال جاری، میم‌کوین‌ها رشد چشمگیری داشتند، اما در سه‌ماهه دوم با اصلاح قیمتی مواجه شدند. با ورود به سه‌ماهه سوم، برخی از میم‌کوین‌ها توانستند از فاز اصلاح خارج شده و به سطوح بالاتری برسند.

نیرو اتریوم

نیر‌و اتریوم‌ (NEIRO) یک ارز دیجیتال با عرضه کل یک میلیارد توکن است و به‌ عنوان فرصت بزرگ بعدی در دنیای کریپتو شناخته می‌شود. این ارز هیچ گونه مالیات خرید یا فروش ندارد و هیچ توکنی برای تیم توسعه‌دهندگان در نظر گرفته نشده است. این نشان‌دهنده رویکرد مبتنی بر جامعه است.

قیمت نیر‌و اتریوم‌ در هفته گذشته بیش از ۵۵.۲۷ درصد افزایش یافت و در حال حاضر با افزایش قیمت ۹.۱۳ درصدی در محدوده ۰.۲۶ دلار قرار دارد؛ اما حجم معاملات روزانه آن با ۳۴.۳۷ درصد کاهش به ۲۳ میلیون دلار رسیده است.

بهترین میم کوین های نیمه دوم ۲۰۲۴

خرید تتر trc20 آنی

مونا کوین

مونا‌ کوین (MONA) یک ارز دیجیتال منبع باز، غیرمتمرکز و شبکه پرداخت همتا به همتا (P2P) است. این رمزارز در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد و در واقع یک هاردفورک از لایت کوین است که روی الگوریتم Lyra2RE ورژن ۲ ساخته شده است.

بهترین میم کوین های نیمه دوم ۲۰۲۴

در زمان نگارش این خبر، مونا‌کوین با ۳.۵۵ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۲۶۶ دلار معامله می‌شود. با این حال، حجم معاملات روزانه آن با ۳.۴۵ درصد افزایش به ۱۵۴ هزار دلار رسیده است.

شیبا بیت‌ کوین

شیبابیت‌کوین (SHIBTC) یک ارز دیجیتال است که به عنوان توکن کاربردی برای بزرگ‌ترین پلتفرم جمع‌آوری NFT استفاده می‌شود. این ارز دیجیتال از تمرکززدایی پشتیبانی می‌کند و مزایایی مانند کاهش هزینه‌های تراکنش، دسترسی به ویژگی‌های برتر و پاداش‌های استیکینگ را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر شیبابیت‌کوین در محدوده قیمتی ۰.۶۹۸۹ دلاری معامله می‌شود و نسبت به هفته گذشته ۱.۱۳ درصد افزایش قیمت داشته؛ همچنین حجم معاملات این میم‌کوین با ۲۴ درصد کاهش به ۳.۶۴ میلیون دلار رسیده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT