میم کوین های هفته اول شهریور ۱۴۰۳

بهترین میم کوین های هفته اول شهریور ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

با نزدیک شدن قیمت بیت‌کوین به مرز ۶۴,۰۰۰ دلار، میم‌کوین‌ها دوباره در بازار توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند. در این پست به معرفی بهترین میم کوین های هفته اول شهریور ۱۴۰۳ می پردازیم.

بهترین میم کوین های هفته اول شهریور ۱۴۰۳

با افزایش حجم معاملات، ارزش بازار میم‌کوین‌ها به ۴۲.۳۸ میلیارد دلار رسیده و پیش‌بینی می‌شود که در هفته آینده به ۵۰ میلیارد دلار برسد.

در این راستا، چندین میم‌کوین با پتانسیل رشد بالا، برای هفته آینده معرفی شده‌اند.

برت (BRETT)

قیمت برت (BRETT) در یک کانال نزولی در نمودار روزانه حرکت می‌کند و از ۰.۱۸ دلار به ۰.۰۷۷۲۱ دلار کاهش یافته است. با این حال، اخیراً معکوس شدن روند، منجر به ایجاد پنج کندل صعودی متوالی و افزایش ۳۰ درصدی شده است.

در حال حاضر، برت موفق به بازیابی سطح روانی ۰.۱۰ دلار شده و در حال آزمایش میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) است. با توجه به تقاطع صعودی در شاخص مکدی (MACD) و سطوح فیبوناچی، ممکن است قیمت به اوج قبلی ۰.۱۹۱۵۶ دلار برسد و مقاومت بعدی در ۰.۴۷۵۲ دلار باشد.

سگ کلاهدار (WIF)

داگ‌ویف‌هت (WIF) نیز با برگشت از الگوی کف دوقلو، دوباره خودنمایی می‌کند. شش کندل صعودی متوالی ویف نشان‌دهنده یک حرکت رو به بالا در الگوی کنج نزولی است.

میم کوین های هفته اول شهریور ۱۴۰۳

میم کوین های هفته اول شهریور ۱۴۰۳

در این حرکت صعودی، شاخص مکدی، یک تقاطع مثبت را نشان می‌دهند، با این حال، الگوی کنج نزولی ممکن است باعث تقاطع مرگ میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه شود. در هر صورت،‌ ویف به سمت خط مقاومت کانال حرکت کرده و می‌تواند سطح روانی ۲ دلار را به چالش بکشد.

پاپ‌‌کت (POPCAT)

میم کوین های هفته اول شهریور ۱۴۰۳

میم کوین های هفته اول شهریور ۱۴۰۳

پاپ‌‌کت (POPCAT) نیز درون یک کانال صعودی حرکت می‌کند و در هفته گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است. بازگشت قیمت از خط حمایتی کانال، تشکیل الگوی کف دوقلو، عبور از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه و همچنین تقاطع صعودی در شاخص مکدی، نشان‌دهنده ادامه روند صعودی هستند.

این روند صعودی از سطح فیبوناچی ۶۱.۸۰ درصد (۰.۷۵ دلار) فراتر رفته و اگر روند صعودی میم‌کوین‌ها ادامه یابد، می‌تواند به سطح روانی ۱ دلار برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT