بهترین میم کوین ها برای هفته آخر خرداد

بهترین میم کوین ها برای هفته آخر خرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

همانطور که بازار ارزهای دیجیتال در حال بهبود است، بازار میم کوین ها همچنان پرنوسان و تردید پذیر است. بازار کریپتو در حال تجربه یک رکود است، زیرا اتریوم و بیت کوین در تلاش برای ایجاد یک شکاف هستند. صنعت سکه میم نیز با کاهش 1.6 درصدی در کل ارزش بازار تحت تأثیر قرار گرفته و به حدود 55.31 میلیارد دلار رسیده است. در این پست به معرفی بهترین میم کوین ها برای هفته آخر خرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

بهترین میم کوین ها برای هفته آخر خرداد ۱۴۰۳

در حالی که توکن‌های جدیدتر اغلب توجه را به خود جلب می‌کنند، گروهی منتخب از میم کوین های نسبتا قدیمی‌تر اخیراً رشد قابل‌توجهی و بازدهی بالقوه سرمایه‌گذاری (ROI) را در میان کاهش بازار نشان داده‌اند.

کیبوشیب (KIBSHI)

کیبوشیبا، یک ممکوین مبتنی بر اتریوم، با عملکرد چشمگیر خود توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.توکن KIBSHI پس از افزایش 68.32 درصدی در روز گذشته، در حال حاضر با قیمت 0.00001039 دلار معامله می شود. حتی قابل توجه تر عملکرد هفت روزه آن است که 10.52 درصد افزایش را نشان می دهد.

با ارزش بازار 10.39 میلیون دلار و حجم معاملات 24 ساعته 427196 دلار، عرضه در گردش کیبوشیب به 32،246،082،758 توکن می رسد. افزایش اخیر در قیمت آن، پتانسیل آن را برای بازدهی قابل توجه، به ویژه برای کسانی که زودتر سرمایه گذاری کرده اند، نشان میدهد.

(KIBSHI) اولین میم سکه تولید شده توسط هوش مصنوعی است که از ایده ترکیب سگ کابوسو (DOGE) و شیبا (SHIB) توسط یک هوش مصنوعی ایجاد شده است. توکن کیبشی برای استفاده آنلاین در جامعه خود طراحی شده است و تراکنش های امن را در یک پلت فرم غیرمتمرکز بلاک چین ارائه می دهد.

این ترفند خلاقانه پتانسیل هوش مصنوعی را در بازار ارزهای دیجیتال به نمایش می گذارد و سطح جدیدی از خلاقیت و سرگرمی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

بهترین میم کوین ها برای هفته آخر خرداد

بهترین میم کوین ها برای هفته آخر خرداد

واونرو (WOW)

واونرو دیگر میم کوین قابل توجه، در حال حاضر 0.1221 دلار قیمت دارد. عملکرد توکن واو در 24 ساعت و هفت روز گذشته، به ترتیب با 46.13% و 85.54%، خیره کننده بوده است. ارزش بازار واونرو 8.08 میلیون دلار با حجم معاملات 24 ساعته 87996 دلار است. عرضه در گردش توکن واو در حال حاضر679885 است. چنین رشد مداوم، واو نرو را به عنوان یک گزینه سودآور برای کسانی که به دنبال کسب سود قابل توجه در فضای میم کوین هستند، قرار می دهد.

واو نرو یک سکه حفظ حریم خصوصی میم محور است که از 1 آوریل 2018 منتشر شد و این توکن هیچگونه Premine، عرصه اولیه (ICO )یا مالیات ندارد.

واو نرو همچنین بیان می کند که این اولین پروژه ای است که یک الگوریتم اثبات کار سازگار با CPU را با استفاده از RandomX اجرا می کند که از یک ماشین مجازی برای اجرای برنامه های ایجاد شده به صورت تصادفی و جلوگیری از استخراج ASIC استفاده می کند.

بایت (BYTE)

بایت با افزایش 170.47 درصدی ارزش در هفته گذشته، به عنوان یک عملکرد قابل توجه در میان رکود بازار شناخته می شود. این توکن در حال حاضر با قیمت 0.00002787 دلار معامله می شود که نسبت به روزگذشته 38.26 درصد افزایش یافته است. BYTE با داشتن ارزش بازار 26.88 میلیون دلار، شاهد افزایش حجم معاملات به 2.41 دلار در 24 ساعت گذشته بوده است.

با عرضه در گردش 82,489,850,272 توکن، این افزایش قابل توجه ظرفیت توکن را برای به دست آوردن سود بالا نشان می دهد و آن را به عنوان یک انتخاب مطلوب برای سرمایه گذاران قرار می دهد.

بایت یک توکن میم منحصر به فرد است که از پاسخ گروک به نامگذاری سگش “بایت” الهام گرفته شده است. این توکن که توسط تیم ایکس ای آی ایلان ماسک به عنوان هدیه ای به گروک ای آی ایجاد شده است، نشان دهنده اطلاعات دیجیتال و فناوری هوش مصنوعی است.

بایت با سیاست مالیات صفر، شیوه های شفاف و رویکرد جامعه محور، در فضای رمزنگاری محبوب شده است و یکی از میم کوین های مبتنی بر هوش مصنوعی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT