بهترین نرم افزار طراحی داخلی

بهترین نرم افزار طراحی داخلی (2023)

زمان مطالعه 8 دقیقه

نرم افزار طراحی داخلی به شما کمک می‌کند خانه ایده آل خود را بسازید – چه در اتاق نشیمن، چه در دفتر یا در حال حرکت.

یکی از بزرگترین چالش های طراحان داخلی (اعم از علاقمندان و حرفه‌ای ها)، بازآفرینی دقیق همه آن ایده های خیره کننده در یک برنامه کامپیوتری است.

بهترین نرم افزار طراحی داخلی خانه باعث می‌شود که تجسم افکار شما و قرار دادن آنها روی صفحه نمایش بسیار ساده باشد. آنها مملو از کتابخانه های اشیا هستند و به شما امکان می‌دهند فضاها را با استایل ها و مبلمان منحصربه فرد پر کنید تا به صورت مجازی کاوش شوند یا در رندرهای واقعی چاپ شوند.

در این مقاله، ما بهترین نرم‌افزارها و برنامه های طراحی داخلی را آزمایش کرده‌ایم تا بتوانید ماکت های مطابق با اندازه اتاق ها، خانه ها و کل ساختمان ها را ایجاد کنید.

1. Floorplanner

بهترین ابزار طراحی داخلی به طور کلی

بهترین نرم افزار طراحی داخلی

بهترین نرم افزار طراحی داخلی

  • مدل قیمت گذاری: رایگان و اشتراکی
  • سیستم عامل: مرورگر
  • دلایل خرید:
  • مناسب برای آثار بزرگ
  • استفاده آسان
  • شهودی
  • گزینه های سفارشی سازی متعدد

دلایل اجتناب:

  • تعدادی محدودیت در حساب رایگان

Floorplanner یک برنامه طراحی داخلی آنلاین برای افراد و شرکت ها است که به شما امکان می‌دهد همه چیز را از یک اتاق تا یک طبقه کامل یا حتی یک ساختمان طراحی کنید. همچنین می‌توانید برنامه ریزی کنید که چگونه مبلمان شما در خانه جدید شما قرار می گیرد.

این یک ابزار طراحی داخلی خانه مبتنی بر وب است، بنابراین می‌توانید از طریق مرورگر به طرح های خیره کننده برسید. همچنین همکاری آنلاین برای ویرایش و ارائه پروژه ها در فضای ابری وجود دارد.

یک سرویس آنلاین عالی است که برای کمک به شما در ایجاد اتاق ها و تجهیز آنها با دقت بسیار طراحی شده است. کار با آن روان و آسان است و ما هیچ چیز غیر قابل تشخیصی را مشاهده نکردیم. این واقعیت که یک گزینه رایگان وجود دارد به این معنی است که بسیاری از طراحان آماتور با خوشحالی از آن برای پیکربندی یک اتاق استفاده می‌کنند، اما این گزینه محدودیت هایی دارد.

کار در Floorplanner روان و ساده است – به شما امکان می‌دهد اتاق ها را با دقت واقعی ایجاد و تجهیز کنید. بهتر از همه، اگر نیازهای شما در سطح متوسط ​​است، استفاده از برنامه رایگان است.

آن را برای طراحان آماتور یا کسانی که هنر طراحی داخلی را یاد می‌گیرند ایده آل می‌کند. اگر حساب رایگان را خیلی محدود می‌دانید، چندین گزینه اشتراک در دسترس شماست. قیمت کسب و کار از 59 دلار در ماه برای تیم ها شروع می‌شود. قیمت تکی از 5 دلار شروع می‌شود.

همچنین یک سیستم اعتباری، شبیه به سیستم هایی که در خدمات اشتراکی مانند Audible وجود دارد، پیدا خواهید کرد. همانطور که اعتبار کسب می‌کنید، می‌توانید قفل ویژگی های اضافی را که معمولاً با طرح شما مرتبط نیستند باز کنید.

2. Chief Architect Home Designer Suite

بهترین نرم افزار طراحی داخلی برای طرفداران پروپاقرص

  • مدل قیمت گذاری: اشتراک، مجوز دائمی
  • سیستم عامل: Windows، Mac
  • دلایل خرید:
  • آسان برای یادگیری
  • پشتیبانی از چند پلتفرم
  • امکانات بی حد و حصر

دلایل اجتناب:

  • می‌تواند در ابتدا دلهره آور به نظر برسد
  • نماهای سه بعدی همیشه آنطور که انتظار می‌رود پاسخ نمی‌دهند

Home Designer Suite ابزارهای طراحی داخلی به سبک حرفه ای را ارائه می‌دهد – که آن را قدرتمند می‌کند اما منحنی یادگیری را نیز افزایش می‌دهد. آنقدر شیب ندارد که غیرقابل تردد باشد، اگرچه ممکن است افرادی که برای اولین بار از آن استفاده می‌کنند، شوکه کند.

اگر به دنبال برنامه ریزی دقیق، ابزارهای ویرایش و سفارشی سازی دقیق و هر چیز دیگری هستید، این بهترین نرم‌افزار طراحی داخلی برای شماست.

برنامه طراحی داخلی بسیار کامل است. شما تقریباً بر همه چیز کنترل کامل دارید، از جمله محوطه سازی باغ رویایی خود. علیرغم پیچیدگی ظاهری آن، ابزارهای خودکار بسیاری وجود دارند که کارهای زیادی را برای شما انجام می‌دهند و شما را قادر می‌سازند تا روی جزئیات تمرکز کنید و یک طرح را به یک خانه تبدیل کنید.

در دسترس برای مک و ویندوز، شما هر آنچه را که برای ساختن خانه رویاهای خود نیاز دارید در دستان خود به صورت مجازی دارید.

3. NCH Software DreamPlan

بهترین برنامه طراحی داخلی برای اصلاح خانه

  • مدل قیمت گذاری: اشتراک، مجوز دائمی
  • سیستم عامل: Windows، Mac
  • دلایل خرید:
  • آسان برای استفاده
  • چند پلتفرم
  • در سطوح مختلف کار می‌کند
  • به راحتی می‌تواند اشیاء سه بعدی را وارد کند

دلایل اجتناب:

  • همه اشیا در ابتدا نصب نشده اند

DreamPlan بهترین نرم افزار طراحی خانه است اگر ابزارهای قدرتمند و ساده می‌خواهید.

برنامه طراحی داخلی، برای ویندوز و مک، به شما کمک می‌کند ساختمان هایی را در سطوح مختلف ایجاد کنید، آنها را با کتابخانه ای از مدل های سه بعدی تجهیز کنید و خانه ها را در داخل و خارج سفارشی کنید. بله، این حتی شامل طراحی منظره نیز می‌شود. این برنامه ساخته شده است و به شما امکان می‌دهد به راحتی تغییرات را انجام دهید.

اما، در بررسی ما، چیزی که ما واقعاً در مورد یکی از بهترین ابزارهای نرم افزار طراحی خانه دوست داشتیم این است که “طراحی شده است تا تغییرات را آسان کند، از راه خود برای کمک به درک عملکرد درونی برنامه به شما کمک کند.”

حالت ردیابی مخصوص برای کسانی که دارای پلان های موجود هستند مفید خواهد بود. اینها را می‌توان به نرم افزار طراحی خانه وارد کرد و به مدل سه بعدی تبدیل کرد.

DreamPlan دارای گزینه های تجاری و خانگی است – به ترتیب 50 و 40 دلار قیمت دارند، اما تخفیف های منظم را بررسی کنید. یک مجموعه ابزار قدرتمند به اندازه کافی برای استفاده حرفه ای دارد. برای مبتدیان به اندازه کافی شهودی است.

برای کسانی که به تازگی با نرم افزار های طراحی داخلی شروع به کار کرده اند، آموزش های ویدیویی به شما کمک می‌کند تا عملکرد درونی برنامه را درک کنید – فقط به دنبال نماد دوربین آبی باشید.

4. HomeByMe

بهترین برنامه طراحی داخلی هنگامی که در حال حرکت هستید

  • مدل قیمت گذاری: رایگان، اشتراک
  • سیستم عامل: مرورگر، Android، iOS
  • دلایل خرید:
  • ساده برای استفاده
  • سفارشی سازی عظیم
  • می‌تواند کل خانه را به صورت رایگان طراحی کند

دلایل اجتناب:

  • نقشه سه بعدی ممکن است برخی از اشیاء را به طور موقت ناپدید کند
  • زمان رندر طولانی برای تصاویر واقعی

HomeByMe یکی از بهترین برنامه های طراحی داخلی برای زمانی است که ایده ها در حال مسابقه هستند. این برنامه مبتنی بر مرورگر است – حتی مرورگرهای تلفن همراه نیز پشتیبانی می‌شوند. دارای برنامه های Android و iOS است، بنابراین می‌توانید در هر زمان و هر کجا، افکار خود را ترسیم کنید.

از آنجایی که ابزار طراحی داخلی فقط ابری است، برای استفاده از آن باید متصل بمانید. در طول مدتی که با نرم‌افزار طراحی خانه کار می‌کردیم، تحت تأثیر قرار گرفتیم که “HomeByMe یک سرویس بسیار مقرون به صرفه با گزینه های بی‌شماری ارائه می‌دهد. ما به ویژه از این واقعیت قدردانی کردیم که طرح رایگان گزینه های طراحی شما را محدود نمی‌کند و به شما امکان می‌دهد روی آن کار کنید.”

با این حال، ما کمتر تحت تاثیر زمان رندر تصاویر با وضوح پایین قرار گرفتیم. بدتر از آن، متوجه شدیم که “اکانت رایگان یک واترمارک غول پیکر را در سراسر تصویر می‌چسباند، که جلوه را خراب می‌کند. تصاویر HD در عرض چند دقیقه رندر می‌شوند و آن واترمارک را ندارند.”

این پلتفرم سه بسته ارائه می‌دهد: رایگان، خرید یک بار و اشتراک ماهانه. این یک راه خوب برای دیدن این است که کدام یک برای شما کار می‌کند، زیرا به نظر نمی‌رسد طرح رایگان گزینه های طراحی شما را محدود کند و به شما امکان می‌دهد حداکثر روی پنج پروژه کار کنید.

محدودیت در تعداد تصاویر واقعی HD (1920x1080px) تا حدودی با ارائه تعداد نامحدودی از تصاویر با کیفیت پایین تر (640x360px) جبران می‌شود. همچنین می‌توانید برای واقع گرایی بیشتر، محصولات واقعی و مارک دار را در اتاق های خود قرار دهید.

HomeByMe چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اگر در مورد آن تصاویر خیلی نگران نیستید، می‌توانید به راحتی طرح های بسیار پیچیده را کاوش کرده و ایجاد کنید.

5. MagicPlan

بهترین اپلیکیشن طراحی داخلی برای حرفه ای ها

  • مدل قیمت گذاری: اشتراک
  • سیستم عامل: مرورگر، Android، iOS
  • دلایل خرید:
  • استفاده آسان
  • اپلیکیشن موبایل رایگان
  • دو پروژه رایگان
  • گزارش حرفه ای و ابزار برآورد

دلایل اجتناب:

  • به نظر می‌رسد AR وقتی مبلمان در راه است با مشکل مواجه می‌شود

MagicPlan یکی از بهترین کیت های نرم افزار طراحی داخلی برای افراد خلاق و پیمانکار است.

مانند HomeByMe، به شما امکان می‌دهد طرح هایی را از مرورگر خود یا در برنامه های Android و iOS بسازید. راه حل رایگان به شما امکان می‌دهد دو پروژه را طراحی کنید. برای باز کردن قابلیت های کامل MagicPlan به یک اشتراک ماهانه نیاز است.

سه ابزار را در یک ابزار پیدا خواهید کرد: Sketch، Report و Estimate. اساساً بسته های اشتراکی، ویژگی های اضافی را ارائه می‌دهند.

Sketch به شما امکان می‌دهد طرح های داخلی ایجاد کنید – و برای کاربران خانگی، این به احتمال زیاد کافی است. طراحان حرفه ای از گنجاندن ابزارهای گزارش و تخمین قدردانی خواهند کرد. مجوزهای سازمانی نیز در دسترس است.

یکی از بهترین ویژگی های نرم افزار طراحی داخلی در اینجا «اسکن با دوربین» با قابلیت AR است. به شما امکان می‌دهد اتاقی را که در آن هستید اسکن و اندازه گیری کنید – اگرچه ما گمان می‌کنیم که این ویژگی واقعیت افزوده در یک فضای غیرمبله بسیار بهتر عمل می‌کند.

چگونه بهترین نرم افزار طراحی داخلی را برای خود انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب بهترین نرم افزار طراحی داخلی، با ارزیابی نیازهای خود شروع کنید. اگر در حال طراحی چیدمان و دکوراسیون منزل خود هستید، برنامه های رایگان طراحی داخلی و برنامه های مبتنی بر مرورگر احتمالاً تمام نیازهای شما را برآورده می‌کنند.

طراحان داخلی حرفه ای و علاقمندان از ویژگی های پیشرفته ارائه شده توسط برنامه هایی مانند MagicPlan و Chief Architect قدردانی خواهند کرد. رابط کاربری آسان هر دو آنها را به انتخاب خوبی برای مبتدیانی تبدیل می‌کند که به دنبال توسعه مهارت های خود هستند.

زمان یک عامل قابل توجه است. حتی برخی از بهترین نرم افزارهای طراحی داخلی برای ارائه مفاهیم، ​​به خصوص در هنگام استفاده از تصاویر واقعی، زمان زیادی را می‌طلبند. این یک هزینه طبیعی است که برای طراحی های سه بعدی با وضوح بالا پرداخت کنید. برای برخی، سرعت ممکن است بر کیفیت برتری داشته باشد.

قیمت (و مدل قیمت گذاری) را نیز بررسی کنید. برخی از گزینه ها، مانند HomeByMe، نسخه های رایگان، پولی و اشتراکی نرم افزار طراحی خانه خود را ارائه می‌دهند. برخی دیگر تنها یک مدل قیمت گذاری را ارائه می‌دهند، بنابراین بهترین مدل را انتخاب کنید که با بودجه شما مطابقت دارد.

نرم افزار طراحی داخلی چیست؟

نرم افزار طراحی داخلی خانه به شما کمک می‌کند تا یک فضا را تجسم کنید و به شما امکان می‌دهد دکور، طراحی، مبلمان و موارد دیگر را در آن محیط آزمایش کنید. همچنین یک ابزار عالی برای توضیح مفاهیم طراحی و به اشتراک گذاری ایده های خود با دیگران است.

بسته های نرم افزاری طراحی داخلی اکنون می‌توانند به سادگی با اسکن اتاق با دوربین، مدلی از فضای شما ایجاد کنند.

تعدادی برنامه حرفه ای طراحی داخلی وجود دارد، اکثر برنامه های طراحی اتاق به شما اجازه نمی‌دهند به طور حرفه ای طرح هایی را طراحی کنید. آنها را به عنوان نوعی نرم‌افزار ماکت‌سازی خانگی در نظر بگیرید – بوم های خالی برای طرح ایده ها، اشتراک گذاری افکار و همکاری آنلاین، یا آزمایش فرم ها و طرح های جدید.

چگونه بهترین نرم افزار طراحی داخلی را تست کردیم؟

هنگام آزمایش نرم افزار های طراحی داخلی، ما به دنبال این هستیم که ببینیم تجربه چقدر آسان است، ابزارها چقدر قدرتمند هستند و نرم افزار چقدر خوب عمل می‌کند. به هر حال، طراحی به صورت سه بعدی اغلب می‌تواند تأثیر خود را بر رایانه ها بگذارد.

اندازه کتابخانه یک عامل مهم است – ابزارهای طراحی داخلی باید ایده های خلاقانه شما را به واقعیت تبدیل کنند. ما همچنین در حال بررسی این برنامه های طراحی بر اساس استفاده هستیم. برخلاف نرم‌افزار های مصرف کننده، ابزارهای حرفه ای ویژگی های پیشرفته تری را ارائه می‌کنند، اما ممکن است منحنی های یادگیری تندتر و مدل های قیمت گذاری گران تری نیز داشته باشند.

اساساً، وقتی بهترین نرم افزار طراحی داخلی را برای خود آزمایش می‌کنیم، انتظار داریم که آن را برای مخاطبان مورد نظر خود ببینیم – چه طراحان داخلی حرفه ای باشند و چه علاقه مندان خلاق.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT