بهترین نرم افزار معماری

بهترین نرم افزار معماری 2023: نرم افزار برتر برای معماران و طراحان

زمان مطالعه 13 دقیقه

بهترین نرم افزار معماری به شما امکان می دهد مدل های ساختمانی دو بعدی و سه بعدی را ارائه دهید که دقیقاً با دید شما مطابقت دارد.

اگر روی مدل‌سازی اطلاعات کسب‌وکار کار می‌کنید، نرم‌افزار برای معماران، جریان‌های کاری طراحی خانه را از طریق برنامه‌های تخصصی که بهترین نرم‌افزار طراحی گرافیکی و بهترین ابزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی را ترکیب می‌کنند، ساده‌تر می‌کند. در یک مطالعه Autodesk (در تب جدید باز می شود)، طراحان توافق کردند که بهترین نرم افزار معماری منجر به کاهش خطاهای پروژه، طراحی های خلاقانه با کیفیت بالاتر و رضایت مشتری بهبود یافته است.

در حالی که بهترین برنامه های طراحی برای ترسیم ایده ها عالی هستند، نرم افزار اختصاصی برای معماران برای فرآیند طراحی خانه – از شروع پروژه تا امضای نهایی – طراحی شده است. مانند بهترین نرم‌افزار طراحی داخلی و بهترین نرم‌افزار طراحی منظر، نرم‌افزار معماری به شما کمک می‌کند تا بر خلق جهان‌هایی که می‌خواهید (و مشتریانتان) تمرکز کنید.

ما بهترین نرم افزار معماری را برای طراحی ساختمان تست کرده ایم. به عنوان بخشی از فرآیند بررسی، رابط‌های کاربری و تجربیات، سازگاری پلتفرم، قیمت‌گذاری، عملکرد و خروجی را ارزیابی کرده‌ایم. برای حرفه‌ای‌ها، ما ابزارهای مدیریت گردش کار و اطلاعات مهندسی را درج کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که ساختارها در یک محیط واقعی قابل دوام هستند.

1. AutoCAD

بهترین نرم افزار معماری برای حرفه ای ها

مشخصات فنی

سیستم عامل: ویندوز، macOS

طرح : اشتراک

دلایل خرید

+ جعبه ابزار جامع

+ میانبرهای صفحه کلید کارآمد

+ ادغام Autodesk

+ ساخته شده برای حرفه ای ها

دلایلی برای اجتناب

-منحنی یادگیری شیب دار

-BIM گرا نیست

اتوکد به لطف توسعه دهنده Autodesk شامل مجموعه ابزارهای طراحی و معماری خاص ساختمان، مدت هاست که جزء اصلی مهندسان و معماران ساختمان بوده است. این فقط یک برنامه طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) نیست – یکی از بهترین ابزارهای نرم افزار معماری است که می توانید دریافت کنید.

با استفاده از اتوکد، متخصصان معماری می توانند بازده بیشتری را انتظار داشته باشند. این برنامه با افزودن تولید آبجکت های خودکار و اشیاء از پیش ساخته شده، روند طراحی را سرعت می بخشد. این به شما امکان می دهد به سرعت دیوارها، درها و پنجره ها و مکانیسم هایی برای ایجاد ارتفاعات، مقاطع و نقشه ها از هندسه مدل قرار دهید.

همچنین خواهید دید که بسیاری از برنامه‌های معماری دیگر با فایل‌های استاندارد اتوکد سازگار هستند – اگرچه با داشتن ابزار مناسب، می‌توانید اتوکد را به PDF (در تب جدید باز می‌شود) و PDF را به اتوکد (در تب جدید باز می‌شود) تبدیل کنید.

یک هشدار بزرگ وجود دارد AutoCAD معمولاً به عنوان یک ابزار معماری دو بعدی استفاده می شود، حتی با وجود اینکه بسیاری از افراد در تجارت طراحی ساختمان به سمت کاربرد واقعی BIM حرکت می کنند. برای مشتریان BIM گرا، Autodesk Revit را ارائه می دهد.

2. Chief Architect

بهترین نرم افزار معماری برای طراحی بیرونی و داخلی

مشخصات فنی

سیستم عامل: Windows, macOS

طرح: اشتراک

دلایل خرید

+ استفاده آسان

+ ویژگی های هوشمند قدرتمند

+ در ویندوز و مک

دلایلی برای اجتناب

-برای املاک مسکونی نسبت به تجاری بهتر است

-نماهای سه بعدی گاهی اوقات ممکن است به اشتباه نمایش داده شوند

نرم افزار طراحی خانه معماری Chief Architect’s یک انتخاب عالی برای کسانی است که بر روی املاک مسکونی و تجاری تمرکز می کنند.

یکی از بهترین نرم افزارهای معماری برای طراحی املاک در داخل و خارج، Chief Architect برای حرفه ای ها از معماران و بازسازی کنندگان تا متخصصان طراحی داخلی آماده است. نقشه های دو بعدی و سه بعدی، پلان های طبقه، رندرهای سه بعدی، نقشه های ساخت و ساز – این نرم افزار طیف خوبی از ابزارها را برای اجرای پروژه شما ارائه می دهد.

این نرم افزار معماری در دو نسخه برای متخصصان طراحی خانه در دسترس است: “داخلی” برای کسانی که در داخل خانه کار می کنند و “Premier” که امکان طراحی دقیق بیرونی و داخلی را فراهم می کند.

بنابراین، برای کسانی که نیازهای خاص تری دارند (و ابزار حرفه ای قدرتمندی برای ارائه نتایج خاص می خواهند) مفید است.

هر دو نسخه به شما امکان می‌دهند مدل‌های سه‌بعدی فضاهای بیرونی و داخلی را به سرعت بسازید، سپس آن‌ها را در پلان‌ها و ارتفاعات دو بعدی بسازید.

Chief Architect را می توان به طور کامل یا از طریق اشتراک ماهانه خریداری کرد.

بررسی کامل مجموعه طراحان خانه اصلی معمار اصلی ما را بخوانید

3. 3ds Max

بهترین نرم افزار معماری برای مدل سازی سه بعدی

مشخصات فنی

سیستم عامل: ویندوز

طرح: اشتراک

دلایل خرید

+ مدل سازی سه بعدی و انیمیشن

+ پشتیبانی از فایل های اتوکد

+ پلاگین های قدرتمند

دلایلی برای اجتناب

منحنی یادگیری شیب دار

-قیمت برتر

-بدون پشتیبانی از مک

3ds Max یکی دیگر از پیشنهادات Autodesk و یکی از بهترین ابزارهای طراحی ساختمان برای مدل سازی سه بعدی است، به ویژه برای معمارانی که به دنبال ایجاد فضاهای باز فوتورئالیستی هستند.

این ابزار خلاق یکی از اولین ابزارهایی بود که رندر سخت افزاری تصاویر سه بعدی را ارائه داد. امروزه، ارزش آن در ایجاد تصاویری خیره کننده و انیمیشن های پروازی است که آن را به یکی از بهترین نرم افزارهای رندر معماری برای تبلیغ پروژه شما تبدیل می کند. و دارای ویژگی‌های اتوماسیون است تا روند طراحی را در مسیر خود نگه دارد.

در کنار بسته اشتراک پایه 3ds Max، می‌توانید بین سه «مجموعه صنعت» برای مطابقت با استفاده خود انتخاب کنید: طراحی محصول، رسانه و سرگرمی، و مجموعه معماری، مهندسی و ساخت‌وساز.

این آخرین مجموعه نرم افزارهای معمار برتر مانند AutoCAD، Civil 3D و Revit را در خود جای داده است. همچنین دارای ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل سازه، جزئیات فولاد، تجزیه و تحلیل عملکرد ساختمان و حتی محاسبات مسیر خودرو است. با این حال، برخلاف اتوکد، هیچ پشتیبانی از 3ds Max در مک وجود ندارد.

این سطح از کنترل و قابلیت به معنای منحنی یادگیری تندتر نسبت به سایر نرم افزارهای معماری موجود در لیست است. اما پس از تسلط، نرم افزار ایده آلی برای معمارانی است که محیط های غنی را به صورت سه بعدی ایجاد می کنند.

4. SketchUp

بهترین نرم افزار معماری برای مبتدیان CAD

مشخصات فنی

پلتفرم: Windows، macOS، iPad، وب،

طرح: اشتراک

دلایل خرید

+نسخه رایگان برای مصارف خانگی

+ یادگیری بسیار آسان

+ برای مبتدیان خوب است

دلایلی برای اجتناب

-بدون رندر داخلی

-یک ابزار مشارکتی نیست

SketchUp تقریباً به آسانی CAD است، و اگر در مدل سازی سه بعدی تازه کار هستید، آن را به یک نقطه ورودی عالی تبدیل می کند.

برنامه طراحی برای معماران زندگی خود را به عنوان یک پروژه تحت حمایت گوگل آغاز کرد. و در حالی که از آن زمان تاکنون تغییر کرده است، تجربه تمیز و کاربردی که مجموعه محصولات Google را تعریف می‌کند، باقی می‌ماند.

پس از چند آموزش ساده، طراحان باید بتوانند به سرعت برای ساختن هندسه جامد پیچیده با استفاده از آن کار کنند. ممکن است برای طراحی یک ساختمان به طور کامل مناسب نباشد، اما ابزاری عالی برای نمونه سازی سریع یک طرح زمانی که هنوز در مرحله مفهومی است.

اما چیزی که واقعا SketchUp را متمایز می کند، ارائه نرم افزار معماری سه بعدی واقعا رایگان است. البته محدود است، اما قبل از تعهد به مجوز تجاری به متخصصان احساسی نسبت به محصول می دهد.

پیشنهاد رایگان طراحی ساختمان، SketchUp را به یکی از بهترین ابزارهای نرم افزاری معماری تبدیل کرده است و جامعه بزرگ و فعالی از کاربران را برای کمک به افراد کم تجربه ایجاد می کند. این روح جامعه با یک کتابخانه شیء تولید شده توسط کاربر گسترده ادامه می یابد. منبع عظیمی از قطعات از پیش ساخته شده برای ریختن در هر پروژه.

5. Civil 3D

بهترین نرم افزار معماری برای مهندسین عمران

مشخصات فنی

سیستم عامل: Windows

طرح: اشتراک

دلایل خرید

+ رابط خط فرمان

+رویکرد همه کاره

دلایلی برای اجتناب

-مسائل گاه به گاه ثبات

-ابر به خوبی پشتیبانی نمی شود

-بدون نسخه مک

Civil 3D – یکی دیگر از برنامه های معماری برتر از جعبه ابزار Autodesk – فراتر از مدل سازی و ترسیم عملکردهای CAD است که مورد نیاز اکثر معماران و سازندگان است.

Civil 3D با ایجاد پیچ ​​و تاب مهندسی عمران به پلتفرم به شما امکان می دهد طرح ها و محیط های مبتنی بر مدل های سه بعدی ایجاد کنید. اگر با گردش‌های کاری BIM کار می‌کنید، متوجه خواهید شد که این ابزار همچنین یک خط لوله اسنادی کارآمد و مبتنی بر طراحی ارائه می‌کند تا پروژه‌های مشترک را در مسیر خود نگه دارید.

ابزار طراحی مهندسی عمران برای کار با سایر محصولات Autodesk – به ویژه AutoCAD، Revit و 3DS Max طراحی شده است. این باعث می شود آن را به یکی از بهترین برنامه های نرم افزار معماری برای حرفه ای ها در اعماق اکوسفر Autodesk تبدیل کند.

یکی از قابلیت‌های مفید، ادغام تصاویر پیمایشی با مدل‌سازی زمین، جاده‌ها، شماتیک‌های خدماتی و هندسه ساختاری است. همه این عناصر در یک بسته واحد با حاشیه نویسی قرار می گیرند. این به مهندسان اجازه می دهد تا بر روی یک منطقه خاص تمرکز کنند، در حالی که نظارت بر اینکه چگونه تغییرات طراحی ممکن است بر سایر مناطق تأثیر بگذارد.

6. CATIA

بهترین نرم افزار معمار برای مدل سازی دقیق

مشخصات فنی

سیستم عامل: ویندوز

طرح: سفارشی

دلایل خرید

+پیچیدگی مدل بسیار زیاد

+ داده های مدل بسیار دقیق

+ یادگیری آسان

دلایلی برای اجتناب

-طرح قیمت گذاری برتر

-ممکن است غیر طراحان را تحت تأثیر قرار دهد

CATIA زندگی خود را به عنوان ابزاری برای مدل سازی دقیق سخت افزار نظامی آغاز کرد. و این باعث می‌شود که آن را در رسیدگی به نیازهای پیچیده معماری و تولید مدل‌های با جزییات بیش از حد توانمند کند.

از زمان راه اندازی آن در سی سال پیش، این نرم افزار ثابت کرده است که کمی پیشگام است. در حالی که بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزار معماری ویژگی‌های همکاری و توزیع کنترل‌شده امنیتی را اضافه کرده‌اند، CATIA از ابتدا این ابزارها را داشت.

و به حرکت خود با زمان ادامه می‌دهد و به‌روزرسانی‌های افزایش‌دهنده عملکرد را دریافت می‌کند که ویژگی‌های هماهنگی موجود را گسترش می‌دهد و عملکرد ابر را در بر می‌گیرد.

رابط برنامه به طرز لذت بخشی تمیز است – اگر به طور گسترده با نرم افزارهای دیگر برای معماران آشنا هستید، باید CATIA را به اندازه کافی آسان برای فرو رفتن در آن بیابید، حتی اگر منحنی یادگیری تندتر از سایرین باشد (این مبادله ای برای مدل سازی دقیق درجه نظامی است. ).

با این نرم افزار معمار قدرتمند و کاملاً برجسته، قیمت گذاری استانداردی وجود ندارد. درعوض، شرکت شما باید قیمتی متناسب با نیازها و کاربرد شما درخواست کند.

7. Revit

بهترین نرم افزار معماری برای طراحان BIM

مشخصات فنی

سیستم عامل: ویندوز

طرح: اشتراک

دلایل خرید

+ ابزار بسیار کارآمد

+ قابلیت اتصال به اشیاء هوشمند

+ساخته شده برای BIM

دلایلی برای اجتناب

-همپوشانی کمی در دستورات اتوکد

-ممکن است افراد تازه وارد را غرق کند

Revit، یکی دیگر از ابزارهای طراحی Autodesk برای معماران، پیشنهاد BIM گرا این شرکت است. اگر اتوکد را دوست دارید، اما به قابلیت‌های مدل‌سازی اطلاعات ساختمان نیاز دارید، این یکی از بهترین نرم‌افزارهای معمار موجود است.

کاربرد صنعتی فراتر از معماری به تنهایی دارد. مهندسان سازه و MEP و آنهایی که در ساخت و ساز هستند نیز از نرم افزار معماری سه بعدی بهره مند خواهند شد که طراحی ساختمان، مدل سازی و ویژگی های هماهنگی و همکاری را در زمانی که تیم روی همان طرح کار می کنند را امکان پذیر می کند.

طراحانی که از Revit استفاده می کنند با اشیا کار می کنند، نه بردار بین دو نقطه. این بدان معناست که آنها می توانند سریع و با اطمینان کار کنند. و درست مانند Autodesk’s Civil 3D، اسناد را می توان برای تسهیل گردش کار BIM ساده کرد.

با این حال، اگر از AutoCAD به Revit فارغ التحصیل می شوید، ممکن است در ابتدا این انتقال کمی دشوار باشد. اما هنگامی که منحنی یادگیری تندتر را افزایش دادید، نرم افزار معماری یک مزیت رقابتی جدی را نسبت به برنامه های کاربردی طراحی سنتی باز می کند.

8. Rhino

بهترین نرم افزار برای معمارانی که با منحنی ها کار می کنند

مشخصات فنی

سیستم عامل: Windows, macOS

طرح: مجوز دائمی

دلایل خرید

+مدل ساز بسیار قدرتمند

+ افزونه ها و اسکریپت نویسی

+ خدمات شخص ثالث

+ بدون اشتراک با گزینه های ارتقاء خوب برای کاربران فعلی

دلایلی برای اجتناب

– قابلیت BIM یک افزونه است

-از نظر فنی ابزار تخصصی نیست

Rhino یک برنامه رندر سه بعدی قدرتمند برای مدل سازی سطوح منحنی و نرم کردن تصویر ساختمان است.

در حالی که اکثر برنامه‌های CAD در معماری راست‌خط عالی هستند، راینو از همان ابتدا برای کنترل خطوط منحنی، مش‌ها و سطوح NURBS با پیچیدگی بالا طراحی شد، مانند مواردی که در ویژگی‌های صورت انسان یا منحنی‌های فراگیر یک خودروی فوق‌العاده است.

برای طراحی معماری، راینو به راحتی می‌تواند تقاطع‌های پیچیده سقف منحنی یا هر بخشی از سازه را که ذاتاً مستقیم نیست، مدل‌سازی کند.

به عنوان یک پلتفرم، یک ابزار تخصصی نیست. در عوض، از افزونه‌ها، مانند موردی برای عملکرد BIM، و سیستم برنامه‌نویسی بصری Grasshopper برای تنظیم برنامه برای کاربران و وظایف خاص استفاده می‌کند.

این موضوع Rhino را به ابزاری بسیار انعطاف‌ پذیر تبدیل می‌کند که می‌توان آن را برای خودکارسازی عملیات مدل‌سازی و جزئیات پیچیده برای پروژه‌هایی که به آن‌ها نیاز دارند، تغییر داد.

راینو یک هزینه دارد – که اگر نمی‌خواهید اشتراک بپردازید و به هزینه اولیه اهمیتی نمی‌دهید عالی است. مجوزها دائمی هستند و منقضی نمی شوند، بنابراین نرم افزار برای همیشه از آن شماست – مانند گذشته. به طور غیرمعمول برای نرم افزار معماری CAD، شما مجبور به ارتقاء به نسخه بعدی نیستید و ارتقاء معمولاً نصف مجوز جدید هزینه دارد.

بهترین نرم افزار و برنامه های معماری رایگان برای مبتدیان

وقتی صحبت از نرم افزار معماری سه بعدی به میان می آید، ابزارهای قدرتمند و محبوب اتوکد و مدل سازی سه بعدی فراوانی با تمرکز بر طراحی های حرفه ای ساختمان وجود دارد.

برای بهترین نرم‌افزار معماری رایگان و نرم‌افزار طراحی معماری مناسب برای مبتدیان و افراد متوسط، ما بهترین گزینه‌ها را در اینجا گردآوری کرده‌ایم.

TurboCAD Deluxe (در تب جدید باز می شود) یکی از بهترین برنامه ها برای کاربران مبتدی و متوسط ​​است. برچسب قیمت پایین تر و دسترسی بیشتر، ویژگی های جامع موجود در برخی از بهترین نرم افزارهای معماری را جبران می کند. ارزش آن را دارد که به سادگی به عملکردهای اساسی عادت کنید، اگرچه گزینه های خط فرمان را در اینجا پیدا نخواهید کرد، که معمولاً توسط برنامه های معمار پیشرفته تر ارائه می شود.

FreeCAD (در تب جدید باز می‌شود) یک نرم‌افزار معماری رایگان و منبع باز و مدل‌ساز سه بعدی است، و به‌ویژه برای مدل‌های مهندسی معکوس خوب است تا بررسی کنند که چگونه تغییر پارامترها بر کل طراحی تأثیر می‌گذارد. اگرچه به اندازه برنامه‌های حرفه‌ای و پولی از ویژگی‌های غنی نیست، اما یک پلتفرم پشتیبانی شده با ویژگی‌های پیچیده برای کاوش است. بهترین از همه، پشتیبانی از پلتفرم های مختلف در ویندوز، macOS و لینوکس را ارائه می دهد.

SolidWorks (در تب جدید باز می شود) یک برنامه قدرتمند CAD است که تعادلی بین سهولت استفاده و ویژگی های پیشرفته ایجاد می کند. هنوز هم یک منحنی یادگیری وجود دارد، اگرچه خیلی شیب دار نیست. مراقب ابزار جادوگر باهوشی باشید که طرح های ساختمان را از نظر نقاط ضعف ساختاری بررسی می کند. با این حال، این یک ابزار مدل‌سازی سه بعدی عمومی است تا مختص خود معماری، بنابراین ممکن است برای مدل‌سازی مصالح به جای ساختمان‌ها استفاده شود.

Tinkercad (در تب جدید باز می شود) ابزار طراحی سه بعدی رایگان است که برای مبتدیان طراحی شده است. بنابراین، اگر برای انجام پروژه‌های بزرگ آماده نیستید، این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند قبل از رفتن به برنامه‌های معماری پیشرفته‌تر، مهارت‌های خود را در مدیریت اولیه و ویژگی‌ها توسعه دهید. با آن مانند یک جعبه شنی طراحی رفتار کنید تا مهارت های خود را تقویت کنید.

CorelCAD (در تب جدید باز می شود) یک برنامه CAD اختصاصی از تیم پشت ابزارهای طراحی خلاقانه مانند VideoStudio Ultimate (در تب جدید باز می شود) و Corel Painter (در تب جدید باز می شود) است. این یک پلتفرم طراحی دو بعدی و طراحی سه بعدی است که به اندازه بهترین نرم افزار معماری در لیست ما پیچیده نیست. همانطور که از Corel انتظار دارید، این یک ابزار همه جانبه خوب است که یک جعبه ابزار قوی – به ویژه ایجاد و دستکاری گرافیک های برداری – را با هزینه اندک گرد هم می آورد. همچنین از فایل های .stl برای پرینت سه بعدی پشتیبانی می کند.

بهترین نرم افزار معماری: سوالات متداول

چگونه بهترین نرم افزار معماری را برای خود انتخاب کنیم

چرا می توانید به TechRadar اعتماد کنید ما ساعت ها صرف آزمایش هر محصول یا خدماتی می کنیم که بررسی می کنیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین ها را می خرید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

بهترین نرم افزار معماری به شما امکان می دهد کیفیت طرح ها را افزایش دهید و گردش کار را کارآمدتر کنید. انتخاب ابزارهای معماری مناسب به معنای ارزیابی نحوه استفاده از آن، نحوه استفاده راحت از آن و سطح مهارت شماست.

به عنوان مثال، اتوکد یک ابزار طراحی محاسباتی شگفت انگیز برای حرفه ای ها است. اما منحنی یادگیری بسیار شیب‌داری برای استفاده از آن وجود دارد و به اندازه‌ای قدرتمند است که ممکن است لازم باشد آن را روی بهترین لپ‌تاپ‌های اتوکد اجرا کنید. اگر با نرم افزار معماری تازه کار هستید، ممکن است ابزار ساده تری مانند Chief Architect را ترجیح دهید. بررسی کنید که آیا ابزار انتخابی شما از طراحی مبتنی بر شی یا بردار استفاده می کند.

باید بررسی کنید که آیا نرم افزار دارای قابلیت BIM است یا خیر – همه نرم افزارهای معماری شبیه هم نیستند. و مهارت مدلسازی سه بعدی آن. برخی از ابزارها حتی از چهار دیوار فراتر می روند و طراحی داخلی و محوطه سازی را اضافه می کنند. اگر کسب و کار شما بیشتر از طرح های معماری ارائه می دهد، سرمایه گذاری در یک بسته همه کاره ممکن است بهتر از دریافت بهترین نرم افزار طراحی داخلی و بهترین نرم افزار طراحی منظر به طور جداگانه کار کند.

فاکتور در مدل های بودجه و قیمت گذاری. Autodesk بسته‌های اشتراکی را برای محصولات معماری و مدل‌سازی خود ارائه می‌کند، در حالی که گزینه‌های جایگزین مانند Chief Architect و Rhino مجوز یک ‌بار خرید دارند.

در نهایت، نرم افزار معماری را انتخاب کنید که به بهترین وجه با جریان خلاقانه شما سازگار است.

نرم افزار معماری چیست؟

نرم افزار معماری برای کمک به معماران حرفه ای در کار طراحی ساختمان ها و مدل ها طراحی شده است.

بهترین نرم‌افزار به معماران کمک می‌کند تا ایده‌های خود را ترسیم کنند و دیدگاه‌های خود را به صورت مجازی در رایانه زنده کنند، به آنها این امکان را می‌دهد که طرح‌های خود را از طریق نرم‌افزار هوشمند تجزیه و تحلیل کنند و قبل از اینکه خلاقیت‌های خود را در یک محیط واقعی آزاد کنند.

آیا بهترین نرم افزار معماری روی کامپیوتر من اجرا می شود؟

نرم افزار معماری می تواند به طور جدی تشنه منابع باشد. اگر از نرم افزار رندر برای معماران استفاده می کنید، لپ تاپ یا کامپیوتر شما به یک GPU عالی نیاز دارد. این باید اولویت شما باشد. با این حال، شما همچنین یک CPU مناسب و رم زیاد (به طور ایده آل 32 گیگابایت یا بالاتر) می خواهید. هنگام انتخاب یک کامپیوتر، به یاد داشته باشید که اکثر بهترین نرم افزارهای معماری Autodesk فقط بر روی ویندوز اجرا می شوند.

چگونه بهترین نرم افزار معماری را آزمایش می کنیم

ما به طور گسترده طیف وسیعی از برنامه های طراحی را برای حرفه ای ها و مصرف کنندگان آزمایش کرده ایم، از جمله بهترین نرم افزار DTP، بهترین سازندگان لوگو و بهترین سازندگان لوگو رایگان.

هنگام آزمایش بهترین نرم افزار معماری، ابزار را بر اساس رابط، عملکرد، قدرت و ابزارهای موجود قضاوت می کنیم. کاربران به درستی انتظار دارند که نرم افزار طراحی به کمک کامپیوتر ممتاز قدرتمند، غنی از ویژگی ها و استفاده آسان باشد (اگر یادگیری آسان نباشد – نرم افزار معماری جامع طبیعتاً پیچیده تر است).

درجات مختلفی از نرم افزارهای معماری وجود دارد که متخصصان و محصولات مصرفی متناسب با طیف وسیعی از نیازها هستند. در بررسی نرم‌افزار CAD برای معماران، ما انتظار نداریم که همه ابزارها عملکردها را منعکس کنند، اما آزمایش می‌کنیم تا ببینیم هر کدام چقدر برای مخاطبان مورد نظر خود و استفاده مورد نظر خود عمل می‌کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT