بهترین هاستینگ سرور اختصاصی

بهترین هاستینگ سرور اختصاصی 2023

زمان مطالعه 11 دقیقه

انتخاب بهترین هاستینگ سرور اختصاصی به معنای انتخاب یک راه حل با کیفیت بالا برای نیازهای آنلاین شما است.

با یک سرور اختصاصی، هیچ اشتراکی در زمان CPU، RAM یا پهنای باند وجود ندارد، به این معنی که وب سایت شما همیشه پاسخگو باقی می ماند.

هاستینگ وب اشتراکی می‌تواند ارزش شگفت‌انگیزی داشته باشد، زیرا محصولاتی با ویژگی‌های مختلف فقط با قیمت چند پوند در هر ماه در دسترس هستند. اما واقعیت اغلب بسیار متفاوت است، و آنها همیشه آنطور که به نظر می رسند نیستند.

به عنوان مثال، هاستینگ وب ارزان (در تب جدید باز می شود) احتمالاً به این معنی است که ارائه دهنده هاستینگ وب (در تب جدید باز می شود) مشتریان بیشتری را روی هر سرور جمع می کند. عملکرد ضعیف خواهد بود زیرا منابع کافی برای دور زدن وجود ندارد و بار اضافی می تواند به معنای مشکلات بیشتر سرور و خرابی باشد.

هاستینگ اختصاصی به این معنی است که شما کنترل بسیار بیشتری بر نحوه پیکربندی سرور خواهید داشت. می‌توانید نرم‌افزاری اضافه و حذف کنید، به‌روزرسانی‌ها را نصب کنید یا تمام تنظیمات را تغییر دهید و به شما این امکان را می‌دهد که سرور را برای نیازهای خاص خود بهینه کنید.

بهترین از همه، قراردادهای هاستینگ اختصاصی اغلب با پشتیبانی سریع و آگاهانه همراه است. بهترین ارائه دهندگان حتی سرور شما را برای مشکلاتی مانند سرویس های ناموفق نظارت می کنند و اغلب می توانند قبل از اینکه متوجه شوید مشکلی وجود دارد آنها را برطرف کنند.

این نوع برق ارزان نیست، و اگرچه معاملات ثبت نام خوبی در اطراف وجود دارد، شما به راحتی می توانید 50 تا 140 دلار در ماه و بیشتر صرف یک بسته اولیه کنید.

با این نوع سرمایه گذاری، مهم است که انتخاب درستی داشته باشید. در این مقاله، ما پنج ارائه دهنده هاستینگ اختصاصی برتر را که ممکن است بخواهید ابتدا آنها را بررسی کنید، برجسته می کنیم. ما این خدمات هاستینگ سرور اختصاصی را در موارد متعددی مانند عملکرد، سهولت راه‌اندازی، سهولت استفاده، پشتیبانی مشتری و در دسترس بودن منابع یادگیری آزمایش و مقایسه کرده‌ایم. ما در میان جنبه‌های دیگر، زمان توقف، مقیاس‌پذیری و قیمت‌گذاری بالقوه آنها را در نظر گرفتیم.

بهترین هاستینگ سرور اختصاصی سال 2023 به طور کامل:

1. هاستینگ اختصاصی Inmotion Hosting

بهترین برای عملکرد هاستینگ سرور اختصاصی

دلایل خرید

+ گزینه های مدیریت شده یا مدیریت نشده

+بسیار مقرون به صرفه

+30 روز ضمانت بازگشت وجه

+ طیف گسترده ای از ویژگی ها

دلایلی برای اجتناب

-فقط مراکز داده ایالات متحده

InMotion Hosting (در تب جدید باز می شود) طیف وسیعی از گزینه های هاستینگ سرور اختصاصی را ارائه می دهد که بین دامین هاستینگ سرور مدیریت شده و مدیریت نشده تقسیم شده است.

همه سرورها با حافظه SSD برای بارگذاری سریع‌تر عرضه می‌شوند و از فناوری مسیریابی هوشمند برای تضمین 99.999٪ آپتایم استفاده می‌کنند. سرورها علاوه بر اینکه در شبکه Tier-1 قرار دارند دارای حفاظت امنیتی چندلایه هستند و همچنین در صورت نیاز ارتقاءهای بدون راه اندازی مجدد را ارائه می دهند.

قیمت سرور مدیریت شده بسیار مقرون به صرفه است، با ابتدایی ترین آنها 139.99 دلار در ماه هزینه دارد، اما مجموعه ای از مشخصات سخت افزاری مانند پردازنده Intel Xeon، 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت هارد SSD و 15 ترابایت انتقال داده را ارائه می دهد.

اگرچه شش پیکربندی مختلف سرور مدیریت شده ارائه شده است، می توانید راه حل های سفارشی شده را مطابق با مشخصات خود بخواهید. همه با گزینه اجرای WHM/Cpanel برای مدیریت آسان تر Backend ارائه می شوند.

محدوده سرورهای فلزی لخت همان مشخصات سرورهای مدیریت شده در بالا را ارائه می دهد، اما بسیار ارزان تر است، با پایین ترین مدلی که در بالا ذکر شد تنها با قیمت 99.99 دلار در ماه عرضه می شود. همانند سرورهای مدیریت شده، می‌توانید سرور فلزی خود را نیز بر اساس نیازهای خود پیکربندی کنید.

به طور کلی، هاستینگ InMotion یک پلتفرم قدرتمند برای هاستینگ اختصاصی شما ارائه می دهد، اما با قیمت های فوق العاده رقابتی.

. بررسی هاستینگ InMotion ما را بخوانید (در تب جدید باز می شود)

. در اینجا می توانید در هاستینگ اختصاصی InMotion ثبت نام کنید (در تبجدید باز می شود).

2. هاستینگ سرور اختصاصی Hostwinds

هاستینگ سرور اختصاصی قدرتمند و قابل تنظیم

دلایل خرید

+سرورهای با مشخصات بالا در دسترس است

+قیمت رقابتی

+ وب سایت پشتیبانی مملو از مقالات مفید است

+ عملکرد ثابت

دلایلی برای اجتناب

-بدون کنترل پنل به صورت استاندارد

Hostwinds (در تب جدید باز می شود) یک ارائه دهنده هاستینگ توانمند است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را در همه محصولات خود گنجانده است، از ابتدایی ترین برنامه های هاستینگ مشترک گرفته تا محدوده مبتنی بر ابر در سطح سازمانی.

به عنوان مثال، محدوده سرور اختصاصی آن ممکن است از 106 دلار (76 پوند) در ماه شروع شود – اما حتی این محصولات پایه دارای ویژگی هایی هستند که در جاهای دیگر اضافی هستند.

به عنوان مثال، همه سیستم ها دارای پورت های 1 گیگابیت در ثانیه هستند (برخی از ارائه دهندگان با سرعت 100 مگابیت در ثانیه شروع می شوند). هر سرور به طور کامل مدیریت می‌شود و این اطمینان را می‌دهد که زمان را برای اجرای به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل یا سایر کارهای تعمیر و نگهداری اولیه تلف نمی‌کنید. Hostwinds سرور شما را کنترل می‌کند تا به محض بروز مشکلات، مشکلات را شناسایی کند، و پشتیبان‌گیری خودکار شبانه تضمین می‌کند که می‌توانید به سرعت حتی از بدترین بلایا بازیابی کنید.

ذخیره سازی نیز بسیار قابل تنظیم است. برخی از سرورها چهار جایگاه درایو در دسترس دارند و می‌توان آنها را با هر ترکیبی از درایوهای SATA 1 تا 3 ترابایتی یا SSDهای 120 گیگابایتی تا 1 ترابایتی مجهز کرد. این به طور قابل توجهی انعطاف پذیرتر از ارائه دهندگانی مانند IONOS است، که در آن شما فقط می توانید از درایوهای SSD در برخی محصولات استفاده کنید، و حتی در آن صورت، آنها اغلب فقط در پیکربندی های ثابت (به عنوان مثال 1 ترابایت SATA یا 800 گیگابایت SSD) در دسترس هستند.

با انتخاب سیستم عامل خبرهای خوب بیشتری وجود دارد. نه تنها طرفداران لینوکس انتخابی از CentOS، Debian، Fedora یا Ubuntu دارند، بلکه کاربران ویندوز می توانند ویندوز 2008، 2012 یا 2016 سرور را با 25 دلار پایین انتخاب کنند – ما در جاهای دیگر شاهد هزینه هایی تا 50 دلار بوده ایم.

همه اینها را کنار هم بگذارید و محدوده اختصاصی Hostwinds بسیار صادقانه است. سرورها به دلیل مشخصات پایین فلج نمی شوند تا به یک نقطه قیمت برسند، و با این حال هزینه های نهایی کم باقی می مانند و بیشتر به روز رسانی ها قیمت بسیار مناسبی دارند. برای هر کسی که به یک سرور قابل اعتماد و با مشخصات بالا با قیمت پایین نیاز دارد ارزش دیدن دارد.

گزینه های اشتراک هاستینگ سرور اختصاصی Hostwinds:

. طرح 1 ماهه – 159 دلار آمریکا در ماه (هزینه کل 159 دلار آمریکا)

3. هاستینگ سرور اختصاصی IONOS

هاستینگ سرور اختصاصی با ارزش عالی از غول آلمانی

دلایل خرید

+قیمت بسیار پایین

+ کنترل پنل Plesk Onyx شامل

+30 روز ضمانت بازگشت وجه

دلایلی برای اجتناب

-هزینه راه اندازی

-تخفیف های مقدماتی اندک

IONOS مستقر در آلمان (در تب جدید باز می شود) به خوبی به عنوان یک ارائه دهنده هاستینگ بودجه شناخته شده است، اما این شرکت فقط برای تازه کاران وب سایت ارزش ارائه نمی دهد: محدوده سرور اختصاصی آن از 45 دلار در ماه برای شش ماه اول و سپس 65 دلار شروع می شود.

همانطور که ممکن است تصور کنید، IONOS مجبور شده است چند گوشه را کاهش دهد تا به آن نقطه قیمت برسد. ارزان‌ترین طرح‌ها نسبتاً ابتدایی هستند، با سخت‌افزار محدود، اگرچه پهنای باند شبکه با ۱ گیگابیت بر ثانیه ارتقا یافت. ویژگی هایی مانند درایوهای SSD و مدیریت سرور (به روز رسانی IONOS، نظارت و مدیریت سرور برای شما) هزینه اضافی دارند. اوه، و همچنین هزینه راه اندازی حداقل 50 دلار وجود دارد (طرح سطح ورودی هزینه راه اندازی ندارد).

اما نکات مثبتی نیز وجود دارد، از جمله پهنای باند نامحدود، گواهینامه های Symantec SSL همراه، و کنترل پنل سرور Plesk Onyx که به صورت رایگان ارائه می شود. به طور کلی، حتی محدودترین برنامه سرور اختصاصی IONOS نیز قدرت کافی برای انجام بسیاری از وظایف را دارد. علاوه بر این، شما یک مشاور شخصی رایگان دریافت می کنید.

کاربران خواستار ارتقاءهای پولی زیادی برای بررسی دارند، از جمله CPU سریعتر، رم و فضای ذخیره سازی بیشتر، سرویس پشتیبان همراه و غیره. برخی از این افزونه ها بیش از آنچه انتظار دارید نیز شامل می شوند. پرداخت 14 دلار در ماه برای مدیریت فقط به این معنی نیست که IONOS از سرپرست سرور مراقبت می کند: شما همچنین یک سازنده وب سایت، تجزیه و تحلیل ساده، یک سرویس نمایش اسلاید عکس، پشتیبان گیری و بازیابی خودکار برای سایت های وردپرس و موارد دیگر دریافت می کنید. برای ما معامله خوبی به نظر می رسد.

. بررسی IONOS ما را بخوانید (در تب جدید باز می شود)

. برای معاملات 1&1 1&1 Ionos US اینجا ثبت نام کنید (در تب جدید باز می شود).

. برای معاملات Ionos UK1&1 در اینجا ثبت نام کنید (در تب جدید باز می شود).

4. هاستینگ وب سرور اختصاصی مایع

هاستینگ سرور اختصاصی حرفه ای برای کاربران خواستار

دلایل خرید

+ ویژگی های قدرتمند

+ بسیار قابل تنظیم

+ مهاجرت رایگان وب سایت دستکش سفید

+Splendid 24/7/365 پشتیبانی

دلایلی برای اجتناب

– حداقل قیمت بالا

Liquid Web (در تب جدید باز می شود) ارائه دهنده محبوب محصولات هاستینگ تجاری پیشرفته است که از برنامه های مدیریت شده WordPress و WooComerce گرفته تا VPS ابری، سرورهای اختصاصی و ابرهای خصوصی را شامل می شود.

پیشنهادات اختصاصی این شرکت ممکن است گران به نظر برسند، با قیمت اولیه 199 دلار در ماه (در صورت انتخاب صورتحساب سالانه می توان آن را به 169 دلار در ماه کاهش داد)، اما آنها نیز بسیار بهتر از بسیاری از رقبای بودجه مشخص شده اند.

حتی ارزان‌ترین سرور اختصاصی شامل دو درایو SSD با ظرفیت 240 گیگابایت است. همچنین یک درایو پشتیبان SATA با ظرفیت 1 ترابایت ارائه شده است که اجرای بک آپ های معمولی را آسان و راحت می کند.

این طرح شامل یک IP اختصاصی است. پشتیبانی از Cloudflare CDN باید سرعت وب سایت شما را افزایش دهد و سرور شما می تواند در یکی از سه مرکز داده (آریزونا، میشیگان یا هلند) هاستینگ شود.

مهمتر از همه، تمامی سرورهای اختصاصی توسط تیم پشتیبانی حرفه ای Liquid Web مدیریت می شوند. آنها سلامت سیستم را کنترل می کنند، به طور فعال به نوتیفیکیشن ها پاسخ می دهند (به عنوان مثال، آنها یک سرویس ناموفق را راه اندازی مجدد می کنند)، در کنار مراقبت از نصب و به روز رسانی سیستم عامل. اگر مشکلی دارید، پشتیبانی 365/7/24 در دسترس است و شرکت 59 ثانیه زمان پاسخگویی از طریق تلفن یا چت، 30 دقیقه از طریق تیکت و ایمیل را تضمین می کند.

طیف گسترده ای از افزونه های اختیاری – متعادل کننده های بار، فایروال ها، VPN – را در نظر بگیرید و این محدوده تقریباً برای هر هدفی بیش از اندازه کافی قدرت دارد. در حالی که قیمت های Liquid Web ممکن است بالاتر از برخی از رقبا به نظر برسد، شما کاملاً برای آنچه از نظر سخت افزار و پشتیبانی دریافت می کنید، پرداخت می کنید.

گزینه های اشتراک هاستینگ سرور اختصاصی وب مایع:

. طرح 1 ماهه – 79 دلار آمریکا در ماه (هزینه کل 79 دلار آمریکا)

5. A2 Hosting هاستینگ سرور اختصاصی

هاستینگ سرور اختصاصی سریع و با کارایی بالا

 

دلایل خرید

+ بسیاری از فناوری های افزایش سرعت سرور

+ پشتیبانی سریع و مفید بلیط

+30 روز ضمانت بازگشت وجه و بازپرداخت 31 تا 90 روزه در دسترس است

+ مراکز داده در ایالات متحده آمریکا، اروپا و آسیا

دلایلی برای اجتناب

-قیمت های نسبتاً بالا

 

انتخاب هاستینگ اختصاصی به جای اشتراکی به خودی خود سرعت وب سایت شما را افزایش می دهد، اما هنوز جای زیادی برای بهبود وجود دارد. برنامه های سرور مدیریت شده A2 Hosting (در تب جدید باز می شود) ترفندها و فناوری های متعددی را با هم ترکیب می کند تا مطمئن شود بهترین عملکرد ممکن را مشاهده می کنید.

این با مجموعه ای قدرتمند از اجزای سرور شروع می شود: OPcache و APC ممکن است سرعت پردازش PHP را تا 50% افزایش دهند. Memcached داده‌های کلیدی MySQL را برای بازیابی سریع‌تر در حافظه RAM نگه می‌دارد، در حالی که mod_pagespeed از ترفندهای متعددی برای بهینه‌سازی محتوای سایت استفاده می‌کند. SPDY و HTTP/2 بارگذاری صفحات را حتی بیشتر تسریع می‌کنند و پشتیبانی از فناوری‌هایی مانند edge side شامل و سوکت‌های وب امکان بهینه‌سازی دقیق‌تر سایت شما را می‌دهد.

برنامه های هاستینگ A2 همچنین شامل CDN رایگان Cloudflare و Railgun Optimizer آن است که “اشیاء وب غیرقابل ذخیره قبلی را تا 99.6٪ فشرده می کند” و ممکن است منجر به افزایش میانگین 200٪ عملکرد شود. در واقعیت ممکن است چیزی شبیه به آن را نبینید – بسته به سایت شما، افزایش بسیار متفاوت خواهد بود – اما هنوز هم فناوری ارزش داشتن است.

 

در جاهای دیگر، افزودنی‌های تقویت‌کننده عملکرد شامل فضای ذخیره‌سازی RAID 1 SSD تا 1×2 ترابایت است. ویژگی Turbo Boost در سطوح بالاتر اضافه شده است و این برنامه ها از 279.99 دلار در ماه هزینه دارند. ویژگی Turbo Boost جایگزین Apache با سرور LiteSpeed ​​می‌شود، ظاهراً بارگذاری صفحات را تا 20 برابر سریع‌تر می‌آورد، و افزونه دیگری می‌تواند محتویات HTML یک صفحه را کش کند، سپس به سرعت آن را بدون نیاز به اجرای PHP بارگیری مجدد کند. ما خوشحال شدیم که سی پنل را نیز وارد می‌کنیم (اغلب برای هاست ‌های دیگر هزینه اضافی دارد).

گزینه های اشتراک هاستینگ سرور اختصاصی A2:

. برنامه 12 ماهه – 85.99 یورو در ماه (هزینه کل 1031.88 یورو)

6. هاستینگ اختصاصی Bluehost

بهترین برای مبتدیان هاستینگ اختصاصی

دلایل خرید

+ قدرتمند و آسان برای استفاده

+ قیمت منصفانه برای خدمات

+30 روز ضمانت بازگشت وجه

+ همراه با SSL رایگان

+ دامین رایگان گنجانده شده است

دلایلی برای اجتناب

-سه پلن هاستینگ اختصاصی کاملا مشابه هستند

Bluehost (در تب جدید باز می شود) طیف گسترده ای از خدمات هاستینگ از جمله هاستینگ سرور اختصاصی را ارائه می دهد که به سه پلن تقسیم شده است. اگرچه آنها کاملاً مشابه هستند، اما هر سه پلن دارای ویژگی هایی برای میزبانی شلوغ ترین سایت ها هستند.

برنامه Starter دارای یک پردازنده 4 هسته ای، 2.3 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم، 500×2 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 5 ترابایت پهنای باند در ماه سرور با قیمت 79.99 دلار در ماه طی سه سال (119.99 دلار در صورت تمدید) است. طرح پیشرفته Premium همچنین دارای 4 هسته است، اما با پردازنده 3.3 گیگاهرتزی، 16 گیگابایت رم، 2×1 ترابایت فضای ذخیره سازی و 15 ترابایت پهنای باند/ماه راه اندازی با قیمت 119.99 دلار در ماه طی سه سال (209.99 دلار در صورت تمدید) ارائه می شود.

این طرح‌ها قیمت نسبتاً بالایی دارند و باید عملکرد مناسبی را برای پروژه‌های وب پرقدرت و حیاتی شما ارائه دهند. هاستینگ سرور اختصاصی آن با کمک 24 ساعته، امکان افزودن VPS بیشتر یا حتی خدمات هاستینگ مشترک به اکانت شما و مدیریت همه آن ها در یک مکان ارائه می شود.

برای کاربران پیشرفته، پیشنهاد هاستینگ سرور اختصاصی Bluehost با دسترسی روت کامل اختیاری ارائه می‌شود که به شما دسترسی نامحدود برای انجام نصب سفارشی و موارد دیگر را می‌دهد. همچنین یک شبکه ایمنی 30 روزه ضمانت بازگشت پول در صورت عدم پاسخگویی به خدمات شما وجود دارد.

. و ما مزایای هاستینگ مشترک در مقابل هاستینگ اختصاصی (در تب جدید باز می شود) را در اینجا در نظر می گیریم.

سوالات متداول هاستینگ سرور اختصاصی

چگونه بهترین هاستینگ سرور اختصاصی را برای خود انتخاب کنیم

هنگام انتخاب بهترین هاستینگ سرور اختصاصی برای نیازهای آنلاین خود چندین چیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید، ویژگی های مختلفی برای افراد مختلف اعمال می شود.

ما پیشنهاد می کنیم یک ارائه دهنده هاستینگ سرور اختصاصی انتخاب کنید که با عملکرد خدمات خود شفاف باشد. به این ترتیب، می توانید تشخیص دهید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

همچنین، عاقلانه است که زمان خرابی احتمالی را در نظر بگیرید. در یک دنیای ایده‌آل، وب‌سایت شما 24 ساعته و 365 ساعت در هفته اجرا می‌شود. مقیاس‌ پذیری نیز باید در نظر گرفته شود. نظارت بر مقیاس های برنامه شما می تواند نشانگر خوبی باشد برای اینکه آیا به سرور اختصاصی نیاز دارید یا خیر، زیرا مقیاس برخی از برنامه ها در چندین سرور دشوار است.

بهترین هاستینگ سرور اختصاصی: چگونه آزمایش می کنیم

مشابه سایر خدمات هاستینگ وب، آزمایش راه حل های هاستینگ سرور اختصاصی تفاوت چندانی ندارد.

ما به ویژه به ویژگی هایی علاقه مندیم که بسیاری از مشتریان از آنها استفاده خواهند کرد، اما از هر ارائه دهنده ای در دسترس نیستند. برای هاستینگ سرور اختصاصی که می تواند شامل SLA، پهنای باند عمومی، حافظه و موارد دیگر باشد.

ما همچنین ویژگی های دیگر مانند قیمت گذاری، پشتیبانی مشتری، عملکرد و سهولت استفاده را آزمایش و مقایسه می کنیم. اگر مبتدی هستید، خوب است بدانید که ارائه‌دهنده هاستینگ سرور اختصاصی که انتخاب می‌کنید، در صورت نیاز، پشتیبانی کافی برای راهنمایی شما در فرآیند راه‌اندازی دارد.

امتیاز 5/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT