بهترین هاست وردپرس

بهترین هاست وردپرس: 10 مورد برتر برای سال 2023

زمان مطالعه 13 دقیقه

پلتفرم های میزبانی مدیریت شده وردپرس به شما کمک می‌کند تا با افزودن عناصر بهینه سازی عملکرد و امنیت پیشرفته، وبسایت خود را مدیریت کنید. در کنار پشتیبانی تخصصی، بهترین پلتفرم های میزبانی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که با افزایش ترافیک، وبسایت خود را افزایش دهید. در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید. بهترین هاست وردپرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

انتخاب ارائه دهنده میزبانی، با وجود صدها ارائه دهنده می‌تواند دشوار باشد. برای آسان‌تر کردن کار، ما این تحقیق را انجام داده‌ایم و فهرستی از بهترین ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده وردپرس را با در نظر گرفتن جنبه های مهمی مانند سرعت سرور و مکان ها، ضمانت زمان، امنیت داده ها، پشتیبانی مشتری و خدمات اضافی ارائه شده، گردآوری کرده‌ایم.

بهترین پلتفرم های میزبانی مدیریت شده وردپرس 2023

Cloudways بهترین ارائه دهنده میزبانی وب وردپرس در لیست ما است زیرا دارای ویژگی هایی از جمله انتقال رایگان، پشتیبان گیری خودکار، ضمانت 99.98% آپتایم و ساختار صورتحساب پرداختی است. مقایسه آن با رقبا را ببینید:

Cloudways — به طور کلی، بهترین بستر میزبانی مدیریت شده وردپرس برای مشاغل در هر اندازه | آن را با یک دوره رایگان 3 روزه آزمایش کنید.

Domain.com — بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس با پهنای باند مقیاس پذیر و فضای ذخیره سازی نامحدود در هر پلن | با هزینه ماهیانه کم.

Bluehost — یک پلتفرم میزبانی محبوب و متخصص در مدیریت وب‌سایت های وردپرس.

GoDaddy — راه حل میزبانی مدیریت شده وردپرس با پشتیبان گیری روزانه و امنیت درجه یک.

IONOS — سریعترین پلتفرم میزبانی WP با زمان بارگذاری صفحه 1.23 ثانیه.

HostPapa — یک سرویس میزبانی وردپرس برای مبتدیان و مشاغل کوچک.

به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد برترین ارائه دهندگان میزبانی وب وردپرس هستید؟ با ما همراه باشید تا ویژگی های کلیدی، مزایا، معایب و هزینه های هر یک از ارائه دهندگان برتر را بررسی کنیم.

1. Cloudways – بهترین پلتفرم میزبانی مدیریت شده وردپرس برای مشاغل در هر اندازه

Cloudways شماره 1 در لیست ما است، در درجه اول به دلیل پروتکل های امنیتی قوی آن. با بیش از 80000 کاربر قابل اعتماد در سراسر جهان، قطعا ثابت کرده است که یکی از برترین ارائه دهندگان میزبانی وب است.

یکی از موارد مورد علاقه ما در مورد Cloudways ویژگی بهبود خودکار آن است. شما هرگز نیازی نیست نگران خراب شدن وبسایت خود باشید. حتی اگر مشکلی در سرورها وجود داشته باشد، به طور خودکار توسط Cloudways تعمیر می‌شود.

برای افزودن یک لایه امنیتی اضافی به وبسایت خود، Cloudways یک “Let’s Encrypt SSL” داخلی ارائه می‌دهد. این ویژگی اساساً به شما امکان می‌دهد تا یک گواهی SSL را به صورت رایگان تنها با یک کلیک نصب کنید.

همانطور که می‌دانید گواهی SSL یک اتصال رمزگذاری شده ایجاد می‌کند و ارتباطات آنلاین شما را ایمن نگه می‌دارد. علاوه بر آن، Cloudways با انجام منظم وصله های سیستم عامل بر روی سرور شما، از آسیب پذیری های سایت شما در برابر هکرها محافظت می‌کند. بگویید نقطه ضعفی وجود دارد – قبل از اینکه متوجه شوید برطرف می‌شود.

در زمینه کنترل و مدیریت داده ها، Cloudways دارای ویژگی های عالی برای ارائه است. به عنوان مثال، به شما امکان می‌دهد از کل سایت خود به صورت خودکار یا دستی در مکانی خارج از سایت نسخه پشتیبان تهیه کنید. در صورتی که وبسایت خود را به نحوی از دست بدهید، تنها یک کلیک برای بازیابی همه چیز لازم است.

این پلتفرم همچنین کنترل گسترده ای روی سرورها و عملکرد سرور به شما می‌دهد. می‌توانید چندین برنامه کاربردی یا بسته ها را بر روی سرورها ارتقا دهید، حتی اگر در زمینه ی کدنویسی مهارت نداشته باشید.

Cloudways یک رابط کاربری با کاربری آسان برای این عملکردها نیز ایجاد کرده است – مدیریت یک سایت برای افرادی که غیر فنی هستند هرگز به این آسانی نبوده است.

قیمت شروع 10 دلار در ماه برای ویژگی های برتر

افزونه Cloudflare

فایروال های اختصاصی

پشتیبان گیری خودکار

وصله امنیتی منظم

انتقال رایگان و SSL

۹۹.۹۸ درصد آپتایم، پشتیبانی مشتری 24/7/365 پشتیبانی تخصصی بلادرنگ

نقاط قوت:

دارای چندین ویژگی امنیتی است

24/7 چت زنده و پشتیبانی Slack

ابزارهای رایگانی را برای مدیریت گردش کار ارائه می‌دهد

ساختار قیمت گذاری پرداختی

به شما امکان می‌دهد یک Cloud Host را انتخاب کنید

آپتایم بالا 99.98٪

نقاط ضعف:

میزبانی ایمیل شامل نمی‌شود. (هزینه اضافی دارد)

قیمت گذاری:

طرح ماهانه Cloudways Standard که از 10 دلار شروع می‌شود، 25 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پهنای باند 1 ترابایت، علاوه بر SSL رایگان، انتقال رایگان، پشتیبان گیری خودکار، نظارت 24/7 و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

اگر به منابع بیشتری مانند RAM، فضای ذخیره سازی و پهنای باند اضافی نیاز دارید، به یک برنامه پرمیوم ارتقا دهید که محبوبترین آن 42 دلار در ماه قیمت دارد.

Cloudways را با یک دوره آزمایشی رایگان 3 روزه امتحان کنید و بدانید که آیا برای شما مناسب است یا نه. چیزی که ما بیش از همه دوست داشتیم این است که Cloudways از یک مدل پرداختی پیروی می‌کند، بنابراین شما همیشه فقط برای آنچه استفاده می‌کنید و نه بیشتر هزینه می‌کنید.

2. Domain.com – بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس با پهنای باند مقیاس پذیر و فضای ذخیره سازی نامحدود در هر پلن

Domain.com بیشتر به دلیل خدمات ثبت دامنه خود شناخته شده است. علاوه بر آن، میزبانی اشتراکی کوچک و برنامه های وردپرس را نیز ارائه می‌دهد.

مزیت بزرگ استفاده از Domain.com پهنای باند مقیاس پذیر آن است. این بدان معنی است که اگر ترافیک وبسایت شما بیشتر از برنامه های میزبانی مشترک شما باشد، Domain.com یک راه حل مقیاس پذیر برای شما ارائه می‌دهد، مانند سرورهای خصوصی مجازی (VPS).

ما هیچ گونه VPS را در وبسایت آن ندیدیم، می‌توانیم فرض کنیم که برای مشتریان برتر خود رزرو شده است و یکی از خدمات معمولی آن نیست.

بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید بین 5 تا لاگین پروتکل انتقال فایل (FTP) نامحدود داشته باشید. شما می‌توانید از این ویژگی ها برای دسترسی ایمن، ویرایش یا انتقال فایل های وبسایت از یک سیستم به سیستم دیگر استفاده کنید. اگر می‌خواهید یک نسخه پشتیبان از وبسایت خود در یک منبع خارجی نگه دارید، این ویژگی برای شما بسیار سودمند خواهد بود.

همانطور که گفته شد، پشتیبان گیری روزانه در Domain.com مشکلی ندارد. از آنجایی که آنها فضای ذخیره سازی نامحدودی را در هر طرحی ارائه می‌دهند، لازم نیست نگران از دست دادن فایل های قدیمی خود باشید.

به عنوان یک ثبت کننده دامنه محبوب، آنها همچنین یک دامنه رایگان برای سال اول به شما می‌دهند. Domain.com بیش از 300 پسوند دامنه را ارائه می‌دهد.

همراه با .com و .org معمولی، تعدادی پسوند منحصر به فرد مانند .me یا .blog را نیز خواهید یافت. همچنین می‌توانید زیر دامنه های نامحدودی را برای هدف قرار دادن یک گروه یا کشور خاص ایجاد کنید.

قیمت شروع 3.75 دلار در ماه همراه با ویژگی های برتر

ذخیره سازی نامحدود

پهنای باند مقیاس پذیر

دامنه رایگان برای سال اول

گواهی رایگان SSL توسط Let’s Encrypt

۹۹.۹۹ درصد آپتایم، پشتیبانی مشتری 24/7/365 پشتیبانی چت و تلفن

نقاط قوت:

فضای ذخیره سازی نامحدود را ارائه می‌دهد

چندین ابزار برای کمک به ساخت وب سایت ارائه می‌دهد

می‌توانید بسته خود را لغو کنید و برای مدت باقیمانده بازپرداخت دریافت کنید

پهنای باندی که به راحتی مقیاس پذیر است

بهترین برای وبسایت های تجارت الکترونیک و شرکت های کوچک

نقاط ضعف:

برنامه های ماهانه ارائه نمی‌دهد

گزینه های مخصوص فروش وجود ندارد

قیمت گذاری:

Domain.com، که به عنوان یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس مقرون به صرفه شناخته می‌شود، برنامه هایی را ارائه می‌دهد که از 3.75 دلار در ماه شروع می‌شود و سالانه صورتحساب می‌شوند.

طرح WP Starter، اگرچه محدودیتی دارد، اما شامل فضای ذخیره سازی نامحدود و پهنای باند مقیاس پذیر است. برای پشتیبانی از چندین وبسایت، و همچنین پایگاه های اطلاعاتی MySQL اضافی و ورود به سیستم FTP، ارتقاء به طرح WP Essential را در نظر بگیرید.

اگرچه هیچ طرح آزمایشی یا ضمانت بازگشت پول وجود ندارد، اما در صورت خرید یک برنامه میزبانی Domain.com، یک نام دامنه رایگان برای سال اول دریافت خواهید کرد.

3. Bluehost – یک پلتفرم میزبانی محبوب و متخصص در مدیریت وبسایت های وردپرس

Bluehost به دلیل سادگی خود متمایز است. اگر این اولین باری است که از یک پلتفرم میزبانی وب پولی استفاده می‌کنید، مطمئناً از رابط کاربر پسند Bluehost قدردانی خواهید کرد.

برای شروع، راه اندازی گواهینامه SSL رایگان آن بسیار آسان است. تمام کاری که برای فعال کردن آن باید انجام دهید این است که روی دکمه ای در زیر تب “Security” در حساب Bluehost خود کلیک کنید. حتی بدون دانش کدنویسی، می‌توانید از وبسایت و کاربران خود در برابر حملات خارجی محافظت کنید.

هر کاربر Bluehost دامنه وبسایت خود را برای سال اول به صورت رایگان دریافت می‌کند. از آنجایی که Bluehost دارای هزاران دامنه با تمام پسوندهای محبوب است، مطمئناً نامی پیدا خواهید کرد که کاملاً با وب سایت شما مطابقت دارد.

همچنین، اگر قصد دارید چندین صفحه وبسایت را باز کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید Bluehost به شما امکان می‌دهد دامنه های نامحدودی را در یک حساب Bluehost مدیریت کنید – فقط ویژگی هایی که مشاغل و شرکت های بزرگ به آن نیاز دارند.

Bluehost همچنین منابع نامحدودی را برای افزایش تعداد سایت به شما ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، فضای دیسک نامحدودی برای ذخیره فایل ها، محتوا و پایگاه های داده خود دریافت می‌کنید.

به این ترتیب، از ترس از دست دادن فایل های قدیمی خود، نیازی به پشتیبان گیری منظم نخواهید داشت. به طور مشابه، Bluehost همچنین پهنای باند نامحدودی را فراهم می‌کند تا بدون توجه به ترافیک دریافتی، سایت شما فعال و سریع باقی بماند.

اگر با یک تیم کوچک کار می‌کنید، مطمئناً از ویژگی به‌روزرسانی خودکار Bluehost قدردانی خواهید کرد. تحت این، می‌توانید به‌روزرسانی های روتین افزونه ها، تم ها و هسته وردپرس را به صورت تنظیم کنید.

حتی اگر فراموش کردید به‌روزرسانی کنید، این ویژگی تضمین می‌کند که سایت شما هرگز با نسخه های قدیمی کار نمی‌کند.

قیمت شروع 2.95 دلار در ماه همراه با ویژگی های برتر

پهنای باند بدون اندازه گیری

بیش از 100 تم رایگان وردپرس

دامنه رایگان به مدت 1 سال

سایت ساز وردپرس

اسکن خودکار بدافزار روزانه

۹۹.۹۸ درصد آپتایم، پشتیبانی مشتری 24/7 از طریق تماس و چت

نقاط قوت:

30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می‌دهد

همراه با یک سازنده وبسایت کشیدن و رها کردن

سرورهای خصوصی مجازی امن (VPS) را ارائه می‌دهد

نصب و به‌روزرسانی خودکار وردپرس را ارائه می‌دهد

پشتیبانی سریع 24/7 مشتری

یکی از ساده ترین رابط ها برای استفاده

نقاط ضعف:

فقط یک مرکز داده دارد

هزینه های نوسازی بالاست

قیمت گذاری:

Bluehost برنامه های میزبانی WP با ویژگی های غنی و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد که با برنامه میزبانی مشترک Basic با 2.95 دلار در ماه شروع می‌شود. این طرح شامل پشتیبانی از یک وبسایت، 10 گیگابایت حافظه SSD، پشتیبانی 24/7 مشتری، یک دامنه رایگان و SSL برای سال اول و یک CDN رایگان است.

برای پشتیبانی نامحدود از وبسایت و همچنین یک دامنه رایگان برای کل مدت استفاده از Bluehost، توصیه می‌کنیم با 5.45 دلار در ماه به طرح پلاس ارتقا دهید.

برای ویژگی های پیشرفته تر مانند مدیریت چند سایت، بررسی عملکرد و صورت‌حساب مشتری، طرح Choice Plus یا Pro را در نظر بگیرید.

Bluehost همچنین یکی از معدود ارائه دهندگان میزبانی است که با 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می‌شود. خدماتش را دوست ندارید؟ درخواست بازپرداخت کامل کنید. بدون نگرانی آن را امتحان کنید.

4. GoDaddy – راه حل پیشرو میزبانی مدیریت شده وردپرس با پشتیبان گیری روزانه و امنیت درجه یک

GoDaddy در درجه اول به عنوان یکی از بزرگترین ثبت کنندگان دامنه در صنعت شناخته می‌شود، اما خدمات میزبانی وب آن به همان اندازه چشمگیر است.

ویژگی مورد علاقه ما در GoDaddy، پشتیبان گیری روزانه آن است. به عنوان یک مالک وبسایت، این مسئولیت شماست که از محتوای سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. GoDaddy با خودکار کردن فرآیند پشتیبان گیری، این بار را از دوش شما برمی‌دارد. در صورت وجود حمله خارجی یا مشکل سرور، دارایی و اطلاعات خود را از دست نخواهید داد.

شما همچنین از سازگاری آن با وردپرس لذت خواهید برد – زیرا رایج ترین پلتفرم مدیریت محتوا است. به دلیل ویژگی نصب رایگان وردپرس با یک کلیک آن شناخته شده است، راه اندازی وبسایت خود با GoDaddy تنها چند دقیقه طول می‌کشد.

بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید پایگاه های داده نامحدودی را نیز برای وبسایت خود دریافت کنید. هرچه پایگاه داده های بیشتری داشته باشید، اطلاعات بیشتری را می‌توانید در سایت خود ذخیره کنید. استفاده از چندین پایگاه داده همچنین از دریافت نسخه پشتیبان و بازیابی محتوا جلوگیری می‌کند.

تا زمانی که وبسایت شما با قرارداد میزبانی خود موافق باشد، GoDaddy به شما پهنای باند نامحدود می‌دهد. تنها زمانی که سایت شما ممکن است قرارداد میزبانی خود را نقض کند این است که:

شما از سایت برای ذخیره سازی و اشتراک گذاری فایل استفاده می‌کنید

سایت شما تهدیدی برای سرورهای آنها و سرعت و ثبات آنها باشد

در صورت وقوع نقض، به شما اطلاع داده می‌شود و زمان کافی برای ارتقا و رفع آن به شما داده می‌شود. در غیر این صورت، ممکن است منابع شما کوتاه شود. فقط مراقب قرارداد میزبانی باشید و هر تعداد کاربر را که می‌خواهید در همان زمان در خود جای دهید.

قیمت شروع 8.99 دلار در ماه همراه با ویژگی های برتر

فضای ذخیره سازی رایگان

پهنای باند بدون اندازه گیری

پشتیبان گیری روزانه

نصب رایگان وردپرس با یک کلیک

گواهی SSL رایگان

۹۹.۹۹ درصد آپتایم، پشتیبانی مشتری پشتیبانی تماس 24/7

نقاط قوت:

یکی از بزرگترین ثبت کنندگان نام دامنه

پهنای باند و فضای دیسک نامحدود

یکی از سریع ترین تجربه های ایجاد وبسایت

یک ارائه دهنده میزبانی وب با رتبه A+ سریع

دارای مراکز داده در آمریکا، اروپا و آسیا

نقاط ضعف:

فاقد ویژگی های پیشرفته ارائه شده توسط همتایان

اجازه انتقال سایت را نمی‌دهد

قیمت گذاری:

GoDaddy یک ارائه دهنده میزبانی وب مقرون به صرفه است که اقتصادی ترین برنامه آن از 8.99 دلار در ماه برای یک برنامه 1 ساله شروع می‌شود. این طرح فضای ذخیره سازی 20 گیگابایتی SSD، اسکن و حذف بدافزار 24 ساعته و محافظت از پشتیبان گیری از وبسایت را با بازیابی 1 کلیک ارائه می‌دهد.

اگر به فضای ذخیره سازی و قابلیت های اضافی مانند برنامه ریزی قرار ملاقات، نرخ های ارسال همزمان، و یک سایت آزمایشی با یک کلیک نیاز دارید، در صورت‌حساب سالانه، به طرح Ultimate GoDaddy با قیمت 18.99 دلار در ماه ارتقا دهید.

GoDaddy را بدون ریسک با 30 روز ضمانت بازگشت وجه تست کنید. خدمات آن را دوست ندارید؟ بازپرداخت کامل دریافت کنید.

5. IONOS – سریعترین پلتفرم میزبانی WP با زمان بارگذاری صفحه 1.23 ثانیه

ویژگی مدیریت عملکرد مقیاس پذیر IONOS در یک سطح خاص قرار دارد. بسیاری از کسب و کارها، در سال های اولیه خود، نمی‌توانند برای پهنای باند نامحدود هزینه پرداخت کنند. از این گذشته، وقتی تعداد انگشت شماری بازدیدکننده دارید، سود شما متعاقباً کم می‌شود.

اما با مدیریت عملکرد مقیاس پذیر Ionos، شما فقط برای پهنای باند استفاده می‌کنید. در اینجا عملکرد آن آمده است: هر سطح عملکرد می‌تواند تعداد معینی کاربر را در یک زمان نگه دارد. لحظه ای که از این محدودیت فراتر رفت، می‌توانید به راحتی با تنها 2 دلار به سطح عملکرد بعدی ارتقا دهید.

به علاوه، لازم نیست نگران بررسی مداوم سطح عملکرد خود برای جلوگیری از بارگذاری بیش از حد وبسایت باشید – Ionos زمانی که زمان به‌روزرسانی فرا می‌رسد یک اعلان ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از Ionos این است که هر کاربر یک گواهی نامه SSL با حروف عامیانه رایگان دریافت می‌کند. چیزی که این SSL را بسیار خاص می‌کند این است که در کنار محافظت از دامنه اصلی خود، می‌توانید از 10000 زیر دامنه نیز محافظت کنید.

بنابراین در صورتی که برنامه های توسعه در دست دارید، این ویژگی شما را از نگرانی در مورد امنیت دامنه نجات می‌دهد.

پشتیبان گیری خودکار از سایت روزانه توسط Ionos انجام می‌شود تا هیچوقت فایل یا محتوای سایت خود را از دست ندهید. حتی اگر چیزی را گم کنید، ویژگی بازیابی با یک کلیک آن همه چیز را در عرض چند ثانیه به جای خود باز می‌گرداند.

هنگامی که به برنامه Ionos Expert منتقل می‌شوید، چندین ویژگی مدیریت سایت اضافی را دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال، ویژگی محافظت از بدافزار SiteScan محافظت پیشرفته ای را در برابر آسیب پذیری ها و حملات بدافزار ارائه می‌دهد.

قیمت شروع 1 دلار در ماه همراه با ویژگی های برتر

دامنه رایگان به مدت 1 سال

گواهی SSL

پشتیبان گیری و بازیابی روزانه

حفاظت از DDos

۹۹.۹۹ درصد آپتایم، پشتیبانی مشتری از طریق تماس 24/7

نقاط قوت:

ساختار امنیتی دارای گواهی ISO

یک تجربه پرداخت سریع

همچنین خدمات طراحی وب را ارائه می‌دهد

آپتایم بالای 99.99٪

دارای پشتیبان گیری خودکار روزانه

یک رابط جامع همه جانبه

نقاط ضعف:

پاسخ به خدمات مشتری کمی کند است

برنامه های میزبانی نمایندگی فروش را ارائه نمی‌دهد

قیمت گذاری:

IONOS یک ارائه دهنده خدمات میزبانی وب مقرون به صرفه است، که طرح تجاری آن فقط 1 دلار در ماه برای سال اول و سپس 10 دلار در ماه پس از آن قیمت دارد. این طرح شامل وبسایت ها، فضای ذخیره سازی و پایگاه های اطلاعاتی نامحدود است که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین ارائه دهندگان میزبانی تبدیل می‌کند.

برای دسترسی به ویژگی های پیشرفته ای مانند محافظت از بدافزار SiteScan، CDN و حداکثر منابع CPU و MEM، ارتقاء به برنامه Expert IONOS را با قیمت 8 دلار در ماه برای 12 ماه اول در نظر بگیرید.

به لطف 30 روز ضمانت بازگشت وجه، می‌توانید قبل از اینکه به آن متعهد شوید، سرویس را بدون هیچ خطری امتحان کنید.

6. HostPapa – یک سرویس میزبانی وردپرس مبتدی برای مشاغل کوچک تا متوسط

HostPapa یک سرویس میزبانی تجاری کوچک است. از این گذشته، نیازها و بودجه های میزبانی کسب‌وکارهای کوچک به شدت با کسب‌وکارهای بزرگ متفاوت است و هیچ گزینه ای بهتر از HostPapa این نیازهای منحصربه‌فرد را برآورده نمی‌کند.

به عنوان مثال، هر کاربر در HostPapa یک انتقال وبسایت رایگان از ارائه دهنده میزبان قبلی خود دریافت می‌کند. به عنوان یک کسب و کار کوچک که ممکن است تخصص فنی یا بودجه لازم را نداشته باشد، این ویژگی یک موهبت الهی است.

همچنین، جابجایی وبسایت شما توسط کارشناسان HostPapa تضمین می‌کند که هیچ مشکلی پیش نیاید. اجازه ندهید یک حرکت ساده تمام ترافیک آنلاین شما را از بین ببرد.

سایر افزونه های رایگان ارائه شده توسط HostPapa شامل نام دامنه رایگان برای سال اول و گواهی SSL رایگان برای دامنه اصلی است. به طور خلاصه، بسیاری از موارد ضروری مورد نیاز برای ساخت یک وبسایت جدید توسط HostPapa به صورت رایگان ارائه می‌شود.

تنها چیزی که ما در مورد برنامه های آنها دوست نداشتیم این است که طرح اصلی مرحله بندی وبسایت را ارائه نمی‌دهد، که برای آزمایش اجرای سایت شما قبل از راه اندازی آن مهم است. اما برای جبران آن، آنها 10 آدرس ایمیل حرفه ای را در اختیار شما قرار می‌دهند که احتمالاً در بسته های آغازین هیچ ارائه دهنده دیگری نخواهید یافت.

علاوه بر آن، شما همچنین یک ابزار Website Builder دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد سایت وردپرس خود را بدون دانش تخصصی یا کدنویسی ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک الگوی موجود را انتخاب کنید و آن را با استفاده از drag and drop ویرایش کنید تا عناصر موجود در آن سازماندهی شوند. با یک کلیک، وبسایت شما فعال خواهد شد.

قیمت شروع 19.95 دلار در ماه همراه با ویژگی های برتر

انتقال رایگان وبسایت

ثبت دامنه رایگان

گواهی استاندارد رایگان SSL

یک سازنده وبسایت

نصب برنامه به سادگی یک کلیک

ضمانت آپتایم ۹۹.۹۹ درصد، پشتیبانی مشتری 24/7 پشتیبانی تماس، ایمیل و فکس

نقاط قوت:

SSD نامحدود، وبسایت ها و حساب های ایمیل

رابط کاربری آسان

مراکز داده استراتژیک در سراسر جهان

30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می‌دهد

SSL و Cloudflare CDN رایگان را ارائه می‌دهد

خدمات انتقال رایگان سایت

نقاط ضعف:

پنل مدیریت حساب قدیمی

بدون پشتیبان گیری خودکار رایگان

قیمت گذاری:

HostPapa قیمت اولیه 19.95 دلار در ماه را ارائه می‌دهد که شامل پشتیبانی از 1 وب سایت WP کاملاً مدیریت شده، 100000 بازدید از وبسایت، گواهی استاندارد رایگان SSL، فضای ذخیره سازی 25 گیگابایتی SSD و موارد دیگر است.

برای فضای ذخیره سازی بیشتر و ویژگی های امنیتی پیشرفته، ارتقاء را به طرح Launch Plus یا Launch Pro HostPapa در نظر بگیرید.

دوره آزمایشی HostPapa را به مدت 30 روز امتحان کنید و ببینید آیا برای شما مناسب است یا نه. اگر آن را دوست ندارید، بازپرداخت کامل دریافت کنید.

بهترین پلتفرم های میزبانی مدیریت شده وردپرس 2023

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما در انتخاب مناسب ترین سرویس ارائه دهنده میزبانی مدیریت شده کمک کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت