بهترین هتل های ترکیه

بهترین هتل های ترکیه در سال 2023

زمان مطالعه 6 دقیقه

شیک ترین هتل های ترکیه، از کلوپ های ساحلی در بدروم تا صومعه ای روی ماه (معروف به کاپادوکیا) را در مطلب بهترین هتل های ترکیه در ادامه بخوانید.

اگر در حال جستجوی آفتاب تابستان امسال هستید، بهترین هتل‌های ترکیه برای الهام گرفتن اینجا هستند، چه بخواهید به جمعیت قایق‌رانی در بدروم بپیوندید، چه بخواهید با بالون هوای گرم در کاپادوکیا پرواز کنید یا روزهای ساحلی را با شب‌های شراب ترکیب کنید. در آلاکاتی

برخلاف بسیاری از مکان‌ها در حال حاضر، نرخ مبادله بین پوند و لیر ترکیه در واقع نسبتاً مطلوب است، به این معنی که سفر به ترکیه نیز می‌تواند راحت‌تر باشد.

دلیلی وجود دارد که سلبریتی ها بدروم را دوست دارند که هتل های زیبای ساحلی زیادی دارد. و با اقامت در یکی از بهترین هتل‌های استانبول، دو قاره را با قیمت یکی از آن‌ها به دست می‌آورید – به غیر از تاریخ باورنکردنی، بازارهای شلوغ و مکان‌های دیدنی تاریخی.

دسترسی به منظره قمری کاپادوکیه، با غارها، مخروط‌ها و دودکش‌های پری که کمی سخت‌تر است، قطعا ارزش انحراف را دارد.

یا به سادگی در امتداد ساحل فیروزه ای به نام مناسب در منطقه دالامان، که از فتحیه تا آنتالیا امتداد دارد، جستجو کنید.

در استان ازمیر در کنار دریای اژه، Gaia by the Sea همانطور که از نامش پیداست به آب نزدیک است. و در شهر ساحلی فیروزه مارماریس، کوک کلاب آکاکوی در سواحل منطقه‌ای دورافتاده قرار دارد، اما با تاکسی آبی سریع از شلوغی تفرجگاه می‌گذرد. در اینجا بهترین هتل های ترکیه در سال 2023 آورده شده است…

هتل مت، بدروم/ Mett Hotel, Bodrum

این استراحتگاه ساحلی در بدروم هم به شهر قدیمی (خیلی نزدیک است که برخی از اتاق‌ها منظره‌ای از قلعه باستانی آن دارند) و هم به فرودگاه نزدیک است. این یک فضای اجتماعی است، با ویلاهای چند اتاقه که فقط برای گردهمایی های گروهی ساخته شده اند.

به لطف بارها و رستوران‌های متنوع آن، خوش‌نشینی نیز تضمین شده است: Folie در فضای باز برای غذاهای مورد علاقه مدیترانه، Isola ایتالیایی و Attiko برای پس از تاریکی وجود دارد. از دیگر نقاط برجسته می‌توان به اسپا و گالری هنری اختصاصی آن اشاره کرد.

آرگوس در کاپادوکیه، کاپادوکیه/ Argos in Cappadocia, Cappadocia

بهترین هتل های ترکیه

بهترین هتل های ترکیه

دسترسی به کاپادوکیا از بریتانیا کمی سخت‌تر است، اما ارزش این را دارد که احساس کنید روی ماه هستید – منظره قمری این منطقه شبیه هیچ جای دیگری در این سیاره نیست. ورودی های بین المللی می توانند به خدمات داخلی به قیصری یا نوسهیر در استانبول متصل شوند.

آرگوس در کاپادوکیا یک صومعه با قدمت هزاران ساله در شهر اوچیسار دره کبوتر و نزدیک به گورمه و دودکش‌های پری معروف آن است که زمانی به مسیحیان تحت آزار و اذیت پناه می‌داد. این هتل دارای سوئیت های غار با جکوزی، انبار شراب و البته پروازهای بالون هوای گرم است.

Six Senses Kaplankaya، در نزدیکی بدروم

در لبه دریای اژه و آن سوی خلیج بدروم، این پاسگاه معطر Six Senses مملو از درختان خرزهره، درختان زیتون و سرو است. سفرهای یک روزه به شلوغی بدروم و بازدید از دو عجایب جهان باستان همسایه: معبد آرتمیس در افسوس و مقبره در هالیکارناسوس ضروری است. مهمانان همچنین می توانند در سفرهای قایق به جزایر یونان مانند پاتموس و کوس حرکت کنند.

مانند سایر ویژگی‌های گروه، پایداری کلیدی است – سرآشپزهای هتل برای مواد اولیه خود به بازار ماهی در روستای مجاور یا باغ‌های آشپزخانه خود مراجعه می‌کنند.

گایا کنار دریا، استان ازمیر/Gaia by the Sea, Izmir Province

در گوشه ای امن از استان ازمیر و نه چندان دور از شهر تفریحی چسمه، گایا کنار دریا با استخرهای خصوصی، مواد طبیعی و فضل دریای اژه که در رستورانش سرو می شود، به الهه یونانی زمین ادای احترام می کند. قلب هتل یک درخت زیتون 500 ساله است. برند خاص لوکس آرام گایا شامل مقدار زیادی از چوب حصیری، حصیری و سنگ است.

وقتی آماده رفتن شدید (ممکن است مدتی طول بکشد)، کارکنان برای شما یک پیک نیک ترتیب می دهند و شما را به سمت یاروهای مخفی راهنمایی می کنند.

انبار اقامت، آلاکاتی/ The Stay Warehouse, Alacati

Alacati با یک ساعت رانندگی از غرب فرودگاه ازمیر در شبه جزیره Cesme ترکیه که رو به دریای اژه است، شهرت دارد که هم برای شراب‌سازی و هم برای ورزش‌های آبی شهرت دارد، که دومی از بادهای همیشگی منطقه بهره می‌برد. این یک خط الراس سریع قایق به جزیره یونانی Chios است، اما سواحل بسیار زیبایی در اینجا در Alacati نیز وجود دارد.

Stay Warehouse به اندازه پاسگاه‌های شهری شیک این برند در استانبول شیک است، با اتاق‌هایی که دارای فضای داخلی براق، مینی‌بار Smeg و پخش‌کننده‌های ضبط با انتخاب وینیل هستند. یک کلوپ ساحلی در آستانه شما وجود دارد که یک عرشه برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است.

ویلا محل، استان آنتالیا/Villa Mahal, Antalya Province

چند ساعت با ماشین در جنوب فرودگاه در دالامان، ویلا محل در دامنه تپه ای در لبه دریای مدیترانه قرار دارد، با زمین هایی که درختان زیتون، آهک و انجیر کاشته شده است.

میهمانان می توانند با اجاره قایق بادبانی ویلا برای بادبان در اطراف سواحل لیکیا در Riviera ترکیه، با توقف هایی برای شناهای دیدنی در شهر غرق شده Aperlae یا در جزایر یونانی مجاور، از محیط های ساحلی نهایت استفاده را ببرند. شهر کالکان درست روبه‌روی خلیج است و 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

نسخه بدروم، بدروم/ The Bodrum Edition, Bodrum

بهترین هتل های ترکیه

بهترین هتل های ترکیه

بدروم ادیشن در ریویرای ترکیه، با نام مستعار ساحل فیروزه، دارای تراس‌هایی است که به اسکله و ساحل خصوصی‌اش منتهی می‌شود، اتاق‌هایی با بانوج‌های آماده برای استراحت روی عرشه‌هایشان و رستورانی درست در کنار آب.

ثبت نام برای یک حمام سنتی ترکی در آبگرم که سالن زیبایی و سونا نیز دارد، بی ادبانه خواهد بود. میهمانان می توانند با انتخاب یک درمان رو به دریای اژه در فضای باز در یکی از کاباناها از محیط کنار استخر نهایت استفاده را ببرند.

D-Resort Gocek، Fethiye

این اقامتگاه در ترکیه در بهشت قایق‌رانی گوچک در شمال فتحیه قرار دارد. فقط چند قدم تا ساحل فاصله دارد، جایی که صندلی‌های آفتاب‌گیر در کنار یارو آرام قرار دارند. گزینه های ناهار خوری عبارتند از D Breeze، درست در لبه آب. یک بار بستنی و قهوه؛ و Q Lounge، برای بشقاب های ژاپنی و پرو.

غروب های خورشید را می توان در سفرهای قایق های تندرو با غروب آفتاب به خلیج ها و جزایر مجاور سپری کرد. مکان به اندازه کافی مقوی است، اما برای هر چیز دیگری آبگرم وجود دارد که از گیاهان دارویی Med در درمان خود استفاده می کند.

Cook’s Club Adakoy، مارماریس

Cook’s Club Adakoy در نزدیکی مارماریس و 90 دقیقه رانندگی از شمال فرودگاه دالامان قرار دارد. یک شاتل مهمانان را به این شهر می‌برد که دارای مغازه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه زیادی است، اما چیزهای زیادی برای سرگرم کردن شما در استراحتگاه وجود دارد، از جمله اسپا، ساحل خصوصی و سکوی یوگا.

این یک مقصد تعطیلات رویایی است: محیط شبه جزیره کاملاً دور به نظر می رسد، با هیاهوی مارماریس فقط با یک ماشین سریع (20 دقیقه) یا تاکسی آبی دورتر. همچنین می‌توانید در پارک ملی اطراف پیاده‌روی کنید و از شهرهای باستانی Dalyan و Datca دیدن کنید.

بهترین هتل های ترکیه: الاویا، آلاکاتی/ Alavya, Alacati

در شهر سنگفرش شده Cesme Peninsula Alacati و با یک رانندگی کوتاه تا ساحل، Alavya هتل ترکیه برای کسانی است که در جستجوی یک تجربه معتبر هستند. این هتل روستایی از تعداد انگشت شماری خانه های سنگی قدیمی، با سقف های سفالی، کرکره های پاستلی و البته پوششی سالم از بوگنویل تشکیل شده است.

کمی نزدیکتر به فرودگاه ازمیر است، اما فرود در دالامان، یک ساعت و 10 دقیقه دورتر، نیز یک گزینه است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT