بهترین هتل های دبی

زمان مطالعه 8 دقیقه

خانه برخی از بهترین هتل‌های جهان است، این آدرس‌ها بهترین انتخاب ما هستند. بهترین هتل های دبی را در ادامه معرفی کرده ایم.

کمی بیش از 30 سال پیش، مرکز تجارت جهانی دبی به عنوان تنها آسمان خراش در این شهر، بلند و تنها بود. امروزه بیش از 200 برج در قلعه صحرای بزرگتر-بهتر-بهتر است که دبی است وجود دارد که هر یک از آنها جواهری منحصربفرد به تاج شهر در قالب معماری-آفریده های هنری و سازه های بلند-از جمله بلندترین ساختمان جهان.

در این خط افق همچنین برخی از بهترین هتل‌های جهان قرار دارند که با هر باز شدن، مرزهای تجمل گرایی بیشتر و بالاتر می‌رود. همه چیز از ورقه های طلا و دستکش های سفید نیست – اگرچه تعداد زیادی از آن ها وجود دارد – برخی از بهترین هتل های دبی روی زمین، در کنار سواحل طلایی یا حتی در تپه های شنی صحرا یافت می شوند.

بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی

ریزورت چهار فصل دبی در ساحل جمیرا

در فهرست طلایی 2022 ما از بهترین هتل های جهان برجسته شده است

مکان‌های زیادی وجود ندارد که بتواند یک استراحت واقعی در ساحل و شهر ارائه دهد – اما این ترکیب زیبا در سواحل سفید و شفاف جمیرا، احساس می‌کند که بخشی از دبی است و در عین حال به آرامی از آن حذف می‌شود. این هتل عمدتاً در کناره‌ای آرام از مجلل خاورمیانه قرار دارد، با سنگ مرمر، لوسترهای مورانو و سقف‌های طلایی با رنگ‌های آرام‌بخش و خاکی الهام‌گرفته از صحرا و خلیج عربی. کارکنان در اطراف استخرهای تالاب انحنادار و سایه‌دار به نظر می‌رسند که همیشه آماده با مرکبات و کلوچه‌های زغال اخته هستند، و اغلب زوج‌هایی هستند که به سمت مجسمه‌های گوی‌مانند کنار ساحل می‌روند که با غروب خورشید آتش روشن می‌شود. این اسپا دارای درمان‌هایی است که توسط استاد سوئیسی ضد پیری Pauline Burgener طراحی شده است، و بسیاری از غذاها تازه هستند – از سالاد سم‌زدایی در Folia گیاهی گرفته تا ceviche دم زرد در Sea Fu. اما اینجا هنوز دبی است، بنابراین جایی برای فلش Nusr-et، استیک‌خانه‌ای که توسط شومن ترک تفرقه‌انگیز Salt Bae ایجاد شده است، وجود دارد. جمیرا نزدیک‌ترین ساحل به مرکز شهر است، و برج العرب و برج خلیفه هنوز هم بزرگ هستند و از سالن مرکوری روی پشت بام، با طاق‌های عربی که شهر چشمک‌زن را قاب‌بندی کرده‌اند، به بهترین وجه قابل مشاهده هستند.

بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی

25 ساعته هتل وان سنترال

در فهرست داغ 2022 ما از بهترین هتل‌های جدید در جهان برجسته شده است

زرق و برق را فراموش کنید، این هتل جدید و جالب در دبی مرکزی برای خلاقان، عشایر دیجیتال و کسانی است که می شناسند. فضاهای همکاری فراوان، لابی پر از هزاران کتاب برای خواندن همه، اتاق ضبط پادکست، استودیو سفالگری و میزهای پر از ماشین تحریر و رنگ برای مهمانان و بازدیدکنندگان برای خلاقیت وجود دارد. در روز، فضاهای جمعی پر از صاحبان مشاغل باهوش، هنرمندان، مهاجران مد روز و اماراتی است که به دنبال چیزی متفاوت هستند. مهمانان هتل بیشتر روزها را با استراحت روی تخت‌ها و کیسه‌های حبوبات در اطراف استخر پشت بام، خوردن تاکو و نوشیدن مارگاریتا از بار استخر می‌گذرانند. تا لبه استخر شنا کنید تا بهترین مناظر از موزه تازه افتتاح شده آینده را ببینید که در شب روشن می شود. عصر می‌آیید، وقتی در اسپای The Extra Hour یک ماساژ کامل بدن انجام دادید و موهایتان را در آرایشگاه‌های محل آرایش کردید، می‌توانید از بین پنج رستوران و بار در هتل انتخاب کنید. مهمان‌های آراسته باید قبل از رفتن به پشت بام برای خوردن کوکتل‌های پانچ در مانکی (میمون) بار به طبقه پایین به رستوران هندی خوشمزه Tandoor Tina بروند. برای داشتن حال و هوای معمولی‌تر، می‌توانید در بار ارنست باواریایی – اولین هتلی که گوشت خوک در دبی سرو می‌کند – یک استین و براتوورست بزرگ تهیه کنید.

این هتل دارای 434 اتاق و سوئیت است که در چندین سطح تقسیم شده اند و فضاهای داخلی طبقه اول در فضاهای عمومی به رنگ بژ مانند بیابان است. همانطور که بالاتر می روید، رنگ های بیشتری به هر طبقه به عنوان ادای احترام به دبی که از صحرا برمی خیزد و تبدیل به قطب آینده نگر امروزی می شود، معرفی می شود. فضای داخلی اتاق مدرن و بازیگوش است – اگر بخواهید از لابی فیلم بخرید و از آن خارج شوید، بانوج، حمام مستقل برای غلتیدن از روی تخت، دیوارهای پر از عکاسی محلی و دوربین‌های پولاروید وجود دارد.

آدرس: خیابان مرکز تجاری، مرکز تجاری، مرکز تجاری 2، دبی

تفریحگاه جزایر جهانی آنانتارا دبی

در فهرست داغ 2022 ما از بهترین هتل‌های جدید در جهان برجسته شده است

جزایر جهانی آنانتارا برای مدت طولانی در حال شکل گیری بوده اند و در طول دهه ها به دلایل مالی و محیطی شروع شده و متوقف شده اند. ریزورت جزایر جهانی آنانتارا دبی اولین اقامتگاهی است که در مجمع الجزایر ساخته دست بشر افتتاح شده است، و تصور اینکه هر ملک بعدی بتواند چشم اندازهای بهتری از افق درخشان دبی داشته باشد دشوار است. این جایی است که شما به آن می‌روید و سپس در آنجا می‌مانید و از طریق جت اسکی و هیدروفویل در آب کاوش می‌کنید. و اگرچه هنوز در مرحله افتتاحیه نرم خود است، سوئیت های خانواده پسند و کارکنان فوق العاده دوست داشتنی در حال حاضر در مسیر درستی هستند.

آدرس: آمریکای جنوبی، جزایر جهانی، دبی

ریزورت بولگاری دبی

پنجمین مجموعه اضافه شده به مجموعه هتل ها و استراحتگاه های بولگاری، پس از میلان، بالی، لندن و پکن، بولگاری ریزورت دبی توسط آنتونیو سیتریو پاتریشیا ویل ایتالیایی با همان کمال جواهرات این برند طراحی شده است. اقامت در اینجا مینیمالیسم ساده ایتالیایی را با ولخرجی زیاد، با اتاق‌های لوکس ساده که با کاتالوگ مبلمان تقریباً تمام ایتالیایی پوشیده شده‌اند، در هم می‌آمیزد. موقعیت جزیره خصوصی مناظری هیجان انگیز از خط افق شهر به علاوه مزایای اسکله تفریحی و باشگاه قایق بادبانی خود را برای اولین بار برای برند هتل و برای دبی ایجاد می کند. جواهری که در تاج آن وجود دارد، استخر 25 متری سرپوشیده با مناظر گیج‌کننده اقیانوس و شهر است که توسط یک استخر Vitality پوشیده شده از کاشی‌های موزاییک طلایی و سبز درخشان است. بررسی کامل Bulgari Resort Dubai ما را بخوانید.

آدرس: جزیره خلیج جمیرا، دبی

ME Dubai

این ارتفاع کم ارتفاع (نسبی) در میان دریایی از آسمان‌خراش‌ها به لطف طراحی مرزشکنی‌اش توسط معمار فقید، دام زاها حدید، برنده جایزه پریتزکر است. ساختار شیشه‌ای منحنی که در برج Opus یافت می‌شود، به معنای ورود به اتاق‌خواب‌ها مانند قدم گذاشتن بر روی پل یک سفینه فضایی فوق‌العاده است، با دیوارهای منحنی که بیشتر با مبلمان‌های مواج، گودال‌های قالیچه‌های مخملی و حمامی که در آستانه فرورفتن است، برجسته‌تر شده است. در کنار مبلمان طراحی شده ویژه حدید، تمرکز زیادی بر هنر و نمایشگاه‌های سرپرستی در سراسر هتل وجود دارد. این ترکیب، جمعیت خلاقی را به سمت خود جذب می‌کند، به‌ویژه رستوران Deseo که ماهی‌های محلی فصلی و غذاهای آمریکای لاتین را در فضایی استوایی سرو می‌کند. برای اطلاعات بیشتر، بررسی کامل ME Dubai را ببینید.

آدرس: The Opus by Omniyat، خیابان الاعمال، خلیج تجاری، دبی

بهترین هتل های دبی: لژ الفایا

هتلی در دبی که در خود شهر نیست، Al Faya Lodge اقامتگاهی شبیه به سراب است که تجربه زیبایی منحصر به فردی را به صحرا به ارمغان می آورد. این قطعه کوهستانی که در جاده خلوت Al Faya در یک ساعت در شرق دبی واقع شده است، زمانی فقط یک ایستگاه غبارآلود بنزین در دهه 1960 بود. در سال 2016، توسعه‌دهندگان دولتی برنامه‌ای بلندپروازانه برای تبدیل بلوک‌های سیمانی متروکه به یک اقامتگاه پنج اتاقه تنظیم کردند. نتیجه یک نژاد پیشگام از هتل‌های طراحی بوتیک در شارجه است که در آن اتاق‌ها دارای نورگیرهای ستارگان و چاله‌های آتش هستند و اسپا دارای استخر آب شور دریا و اتاق نمک درمانی هیمالیا است. بررسی کامل Al Faya Lodge ما را بخوانید.

آدرس: شارجه، امارات متحده عربی

ماندارین اورینتال دبی

هتل‌های ساحلی زیادی در دبی وجود دارد، اما تعداد کمی می‌توانند ادعا کنند که به اندازه هتل ماندارین اورینتال، که در بخش خصوصی جمیرا در سال 2019 افتتاح شد، براق و خوب هستند. این هتل جدید و براق براق است، با ردیف‌هایی از برنز. درختانی با لامپ های کریستالی به شکل برگ که لابی را پوشانده اند و جنگل پری درخشانی را ایجاد می کنند که به ساحل منتهی می شود. نکته دیگر تاسکا، یکی از شش رستوران هتل است که سرآشپز پرتغالی خوزه آویلز از رستوران بلکانتو با دو ستاره میشلین در لیسبون رهبری می کند. بررسی کامل هتل ماندارین شرقی ما را ببینید.

آدرس: خیابان جمیرا بیچ، جمیرا، جمیرا 1، دبی

بهترین هتل های دبی: جمیرا مینا السلام

این هتل خودی دبی است – خنک تر و کمتر از بسیاری از همسایگانش. جمیرا خود یک وزنه سنگین در صحنه شهر و نامی است که پشت بسیاری از معتبرترین رستوران ها و اقامتگاه های آن در دبی قرار دارد. مینا السلام یکی از 9 هتل جمیرا است، پروژه ای 40 هکتاری که شبیه به یک مرکز سنتی عربی است که به طور یکپارچه در دروازه بازار قدرتمند مدینات جمیرا ترکیب شده است، جایی که بوگنویل ها دیوارهای سفید را قاب می کنند و همه چیز با کانال هایی به هم متصل شده است. این هتل همچنین شامل دارالمسیاف، مجموعه ای از خانه های تابستانی مورد علاقه ستاره های هالیوود است، در حالی که ساحل خصوصی، یکی از بهترین ها در شهر، میزبان بسیاری از مهمانی های افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم دبی بوده است. برای اطلاعات بیشتر، بررسی کامل جمیرا مینا سلام ما را ببینید.

آدرس: خیابان جمیرا، مدینه جمیرا، ام سقیم 3، دبی

مرکز شهر سنت رجیس، دبی

مرکز شهر سنت رجیس که در کانال آبی وسیع دبی واقع شده است، روح ملک خواهر خود در نیویورک را با بهترین چیزهایی که منطقه مالی مدرن مرکز شهر ارائه می دهد ترکیب می کند. از نظر موقعیت مکانی، همه مکان های دیدنی معروف در دسترس هستند، از بزرگترین مرکز خرید جهان، دبی مال، تا بلندترین ساختمان جهان – برج خلیفه. در داخل، زیبایی شناسی از طریق یک لنز خاورمیانه کلاسیک است. اتاق‌ها از نظر اندازه سخاوتمندانه هستند و هر کدام دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف هستند که مشرف به کانال آب دبی یا برج خلیفه – دو گزینه بسیار خوب – هستند و به طور استاندارد به سرویس پیشخدمت افسانه‌ای St Regis دسترسی دارند. این هتل همچنین دارای اولین اسپای سنت رجیس در خاورمیانه است که به طرز چشمگیری در شش سوئیت درمانی از جمله یک حمام پراکنده شده است. درمان‌های امضاکننده شامل پاک‌سازی صورت طلای 24 عیار (به یاد داشته باشید اینجا دبی است) همراه با غلاف شناور درمانی و حمام سنتی مراکشی. برای اطلاعات بیشتر به بررسی سنت رجیس داون تاون دبی ما مراجعه کنید.

آدرس: دکتر مراسی، بیزنس بی، دبی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT