بهترین هتل های عربستان سعودی

10 تا از بهترین هتل های عربستان سعودی

زمان مطالعه 5 دقیقه

خواه به دنبال یک مقصد خانوادگی باشید یا یک استراحت رمانتیک، لوکس پنج ستاره یا یک برند معروف، هتل های شگفت انگیز زیادی در عربستان سعودی وجود دارد. بهترین هتل های عربستان سعودی را در ادامه بشناسید.

با سرفصل ساخت هتل های جدید در خط لوله – از Armani Hotels Diriyah تا Banyan Tree AlUla – کلیدهای زیادی برای پادشاهی وجود دارد. در اینجا بهترین هتل های عربستان سعودی آورده شده است.

بهترین هتل های عربستان سعودی: هتل الفیصلیه

Al Faisaliah Hotel

اخطار: ممکن است در ماندارین اورینتال الفیصلیه با انباشتگی مواجه شوید. وقتی ریال مشکلی نیست، در این هتل مجلل لذت ببرید. تعداد کمی از هتل ها می توانند ادعا کنند که از نظر معماری بخشی قابل تشخیص از خط افق شهر هستند – اما الفیصلیه می تواند به لطف نقطه هرمی شکل خود، با یک گوی در بالای آن کامل شود. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها به سبک مدرن و با رنگ‌های عربی طراحی شده‌اند – برخی از آنها خدمات پیشخدمت 24 ساعته دارند و برخی دیگر مانند سوئیت Oasis دارای اسپای خصوصی هستند. اسپای هتل شامل یک حمام و یک استخر سرپوشیده 16 متری است. اگر یک کار را انجام می دهید، میزی را در The Globe رزرو کنید – یک رستوران سطح بالا با مناظر بلند – جایی که مهمانان هتل می توانند 10 درصد تخفیف از منو دریافت کنند.

عکس

برج رافال ریاض

Burj Rafal Riyadh

برج رافال ریاض بخشی از گروه ماریوت است و قول می دهد خانه شما دور از خانه باشد. این هتل کاملاً لوکس است و وان های حمام که در اکثر اتاق ها وجود دارد، راهی اضافی برای استراحت فراهم می کند. همه اسپاها برابر نیستند، اما در برج رافال ریاض فقط مختص مردان یا زنان نیست، زیرا دارای مناطق مجزا برای مردان و زنان است. آبگرم برج رافال دارای یکی از بهترین استخرهای ریاض برای زنان است، زیرا نیازی نیست منتظر زمان‌بندی زنانه باشید. در حالی که گزینه های ناهار خوری به جای اینکه اتفاق بیفتد، از چای بعدازظهر در The Capital Lounge گرفته تا غذاهای خاورمیانه در Kitchen on 3 بسیار مفید هستند.

عکس

بهترین هتل های عربستان سعودی: فیرمونت ریاض

Fairmont Riyadh

فیرمونت ریاض به دلیل قرار گرفتن در مجموعه Business Gate و نزدیکی نزدیک به فرودگاه بین المللی شاه خالد، در بین مسافران تجاری محبوب است. از میان 298 اتاق و سوئیت که ساده و در عین حال پیچیده هستند، محصولات حمام Le Labo را انتخاب کنید. سوئیت المالکی، بزرگترین سوئیت، در بالاترین طبقه قرار دارد، برای شش نفر گنجایش دارد و شامل خدمات پیشخدمت نیز می شود. ترکیبی از رستوران‌های قبل از پرواز وجود دارد: پلازا میان‌وعده‌های سبک و همچنین چای بعد از ظهر سرو می‌کند، 365 به سرو نه غذای مختلف افتخار می‌کند، و پستو یک غذاخوری معمولی ایتالیایی است. در حالی که امکانات شامل اسپا Gentleman’s Tonic، یک استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام است.

عکس

چهار فصل ریاض

Four Seasons Riyadh

برای اتاق های شیک بیایید و برای امکانات درجه یک اقامت کنید. اتاقی با منظره یا یکی از سوئیت های بسیار شیرین کیف کنید – بزرگ ترین سوئیت بیش از 3500 فوت مربع وسعت دارد. استراحت باید در برنامه سفر باشد، زیرا آبگرم هتل شامل حمام، استخر و درمان های عالی است. در حالی که امکانات بدنسازی شامل زمین اسکواش و زمین بسکتبال است. زمانی که فقط انحصاری انجام می شود، چهار فصل ریاض می تواند یک شام خصوصی با نور شمع برگزار کند که توسط سرآشپز اجرایی آن ایجاد شده و در وسط پل نمادین آسمان سرو می شود. بهترین صندلی‌های خانه را رزرو کنید: روی پل 300 متری در Kingdom Center با چشم‌اندازهای ارزشمند اینستا خواهید بود.

عکس

بهترین هتل های عربستان سعودی: Habitas AlUla

هنگامی که به R&R برای روح نیاز دارید، به Habitas AlUla مراجعه کنید. AlUla یکی از جواهرات پنهان عربستان سعودی است، قطعه‌ای دست‌ نخورده از بیابان با قدمت تاریخی به قرن اول قبل از میلاد و مناظر ارزشمند یونسکو. Habitas AlUla به شما اجازه می دهد تا مقصد کویر را به سبک تجربه کنید. به یکی از ویلاها بروید، که دارای چشم‌اندازهای پانوراما از صحرا، فضای داخلی شیک بادیه‌نشین، و دوش‌های مخفی در فضای باز است (بنابراین هرگز آن صخره‌های سر به فلک کشیده را از دست ندهید). مواظب کلاس های یوگا و مدیتیشن باشید – آنها یک بار از The Breath Guy که میزبان کلاس های تنفس بود استقبال کردند. در حالی که منوی اسپا شامل صورت ضد پیری، ماساژ با سنگ داغ و اسکراب های ضد سلولیت است.

عکس

هتل کمپینسکی آل عثمان الخبر

Kempinski Al Othman Hotel Al Khobar

اتاق‌های شیک و سوئیت‌های شیک‌تری در هتل Kempinski Al Othman Al Khobar وجود دارد. اگر با خانواده سفر می‌کنید، سوئیت Executive را بررسی کنید – این شامل یک میز ناهار خوری برای شش نفر است و اگر بچه‌های شما احساس می‌کنند کمی طلایی هستند، بالش‌های انتخابی دارند. رستوران‌های هتل طیف وسیعی از سلیقه‌ها را برآورده می‌کنند: Il Vero پاستا و پیتزا سرو می‌کند، Flame کباب‌های لاتین و Sushi Corner سوشی دارد. بعلاوه، 1897 Cigar Lounge فهرستی چشمگیر از دودهایی دارد که شامل Montecristo، Cohiba و Partagas می شود.

عکس

بهترین هتل های عربستان سعودی: شانگری لا جده

Shangri-La Jeddah

شانگری لا جده در اسکله جده است. ترجمه شده: دسترسی آسان به رستوران ها، مراکز خرید و پیست کورنیش جده است. با این حال، وقتی هتلی این همه تجمل را به جریان می اندازد، نمی خواهید به این زودی ها را چک کنید. از بین 220 اتاق مهمان، 55 سوئیت و 17 آپارتمان خدماتی که دارای منظره شهر یا دریا هستند را انتخاب کنید. سپس در کاخ شانگ سرآشپز کیث یپ شام بخورید و دیم سام با رنگ روشن و شایسته اینستا و اردک پکنی خوش طعم را سفارش دهید. مرکز تناسب اندام شامل جکوزی، اتاق بخار و سونا است، در حالی که اسپا دارای حمام برای مردان و درمان های جداگانه برای زنان است. به‌علاوه، اگر با کودکان سفر می‌کنید، از شنیدن وجود یک کلوب برای کودکان خوشحال خواهید شد.

عکس

ریتز کارلتون ریاض

The Ritz-Carlton Riyadh

اگر برای BTS به اندازه کافی خوب است، برای ما نیز به اندازه کافی خوب است. هتل ریتز کارلتون ریاض شاید یکی از معروف ترین هتل های عربستان سعودی باشد. این هتل با نسبت‌های قصری است: 492 اتاق و سوئیت، 62000 فوت مربع برای رویدادها و دو سالن بزرگ رقص وجود دارد. این فقط مربوط به ساختمان نیست، بلکه به محیط اطراف آن نیز مربوط می شود – شامل 52 هکتار باغ با شکوه و درختان زیتون 600 ساله است. میزی را در رستوران ناهار خوری عالی Al Orjouan رزرو کنید که میزبان شب های غذاهای دریایی در پنجشنبه و یک برانچ محبوب در جمعه است. گزینه های تفریحی بی پایان هستند، از سالن سیگار فیروزه تا کوچه بولینگ استرایک. توجه: یک کد لباس سخت وجود دارد و شما باید لباس‌های غیررسمی سنتی، رسمی یا هوشمندانه بپوشید.

عکس

بهترین هتل های عربستان سعودی: رزوود جده

Rosewood Jeddah

به یکی از رمانتیک ترین هتل های عربستان سعودی خوش آمدید. ساقی شخصی؟ بررسی. رستوران رمانتیک؟ بررسی. اتاق با یک چشم انداز؟ بررسی. به لطف موقعیت دریای سرخ، ما بر فراز رزوود جده می پریم. هتل می‌داند چگونه قلب‌ها را به لرزه درآورد: از آن‌ها بخواهید گل‌های تازه، کیکی با نام عزیزتان یا یک بطری حباب‌دار غیرالکلی به اتاقتان اضافه کنند. اگر این به اندازه کافی چشمگیر نبود، میزی را در تراس سالن استراحت Al Malaki رزرو کنید – غذاهای دریایی تماشایی، به علاوه خاویار بلوگا روی برش های خرچنگ و سالاد گوشت خرچنگ شاه با ورق طلا سرو می شود.

عکس

والدورف آستوریا جده – قصرالشرق

Waldorf Astoria Jeddah – Qasr Al Sharq

وقتی به والدورف آستوریا جده برسید احساس سلطنت خواهید کرد. نه تنها نام قصر الشرق به معنای «کاخ شرق» است، بلکه اتاق‌ها با فرش‌های پیچیده و لوسترهای درخشان بسیار مجلل هستند. همه چیز کمی است که ونیز با عربستان ملاقات می کند – برخی از اتاق ها دارای قاب طلایی در اطراف تلویزیون هستند و برخی دیگر دارای سر تخته های طلایی شده اند. مطمئناً بیشتر در اینجا بیشتر است، زیرا سوئیت قصر تقریباً 4500 فوت مربع است و شامل یک میز ناهار خوری 18 نفره است. اگر می‌خواهید رستورانی رمانتیک داشته باشید، با منوی ونیزی، سفره‌های سفید، گل‌های رز قرمز و چشم‌اندازهای مشرف به دریای سرخ، به سراغ آرومی بروید.

عکس

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT