بهترین هواپیمایی برای سفر به دبی

بهترین هواپیمایی برای سفر به دبی کدام است؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر از تهران حرکت‌ کنید ۲ ساعت در پرواز خواهید بود، اگر از بریتانیا پرواز می‌کنید، پرواز به دبی حدود 7 ساعت و نیم طول می‌کشد و اگر از ایالات متحده وارد هواپیما شوید، بین 12 تا 16 ساعت طول می‌کشد. بنابراین شما باید مطمئن شوید که با بهترین خطوط هوایی خرید می‌کنید! بهترین هواپیمایی برای سفر به دبی را در ادامه بشناسید.

خرید با ویزا کارت

در مقایسه ما برای یافتن بهترین ایرلاین برای پرواز به دبی، همه خطوط هوایی اصلی که از بریتانیا به دبی پرواز می‌کنند در چندین دسته با یکدیگر قرار گرفتند تا مشخص شود کداگ بهترین پروازها را ارائه می‌دهد. به طور کلی، امارات و بریتیش ایرویز در رتبه اول بهترین خطوط هوایی برای پرواز به دبی قرار گرفتند.

هنگام تلاش برای یافتن بهترین ایرلاین برای پرواز به دبی و برای کسانی که علاقمند به دانستن بیشتر هستند، باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. ادامه را بخوانید تا ببینید هر ایرلاین در ایمنی، راحتی، غذا و نوشیدنی، وقت شناسی، ارزش پول و رضایت مشتری چگونه عمل می‌کند.

برخی از خطوط هوایی در مقایسه ما نه تنها برای سفر به دبی عالی هستند، بلکه برخی از بهترین خطوط هوایی جهان نیز هستند.

بهترین ایرلاین برای پرواز به دبی بر اساس ایمنی؟

احتمالاً اولین سؤالی است که هنگام تصمیم گیری در مورد پرواز به ذهن خطور می‌کند. کدام شرکت هواپیمایی بالاترین رتبه ایمنی را دارد؟

Airlineratings.com بیش از 400 شرکت هواپیمایی مختلف را در ژانویه 2019 ارزیابی کرد تا رای خود را در مورد ایمن ترین آنها اعلام کند. خطوط هوایی کانتاس ایمن ترین شرکت هواپیمایی شناخته شد.

با این حال، کانتاس یک شرکت هواپیمایی بریتانیایی نیست و اغلب به طور مستقیم به دبی پرواز نمی‌کند. دلیل اصلی توقف پرواز کانتاس در دبی، سفر به استرالیا خواهد بود. با ارزیابی گزینه های ما از فهرست خطوط هوایی بریتانیا، بریتیش ایرویز و ویرجین در صدر جدول قرار دارند.

نتیجه‌گیری: ۱ امتیاز به BA و Virgin.

بهترین ایرلاین برای پرواز به دبی بر اساس راحتی؟

مواردی که در اینجا باید در نظر گرفته شود این است. جای قرارگیری صندلی، تجربه سوار شدن و راحتی صندلی. علاوه بر این، تجربه سوار شدن در هواپیما عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. اگر برای همیشه روی پله ها منتظر می‌مانید، در صندلی هایتان ناراحت هستید یا در حمل کیف به شما کمک نمی‌شود. این می‌تواند عامل مهمی در تصمیم گیری بعدی شما باشد.

ایرلاین شماره 1 برای زمین صندلی در بین خطوط هوایی که به دبی پرواز می کنند، امارات بود، در حالی که چندین ایرلاین از نظر راحتی صندلی در رتبه های برتر قرار داشتند.

What.co.uk اخیراً یک نظرسنجی از بیش از 7500 مسافر انجام داده است تا بفهمد کدام خط هوایی از نظر راحتی بهترین رتبه را دارد. آنها دریافتند که بریتیش ایرویز، ویرجین، امارات و TUI است. بریتیش ایرویز همچنین رتبه برتر را برای تجربه سوار شدن به هواپیما داشت و امارات در رتبه دوم قرار گرفت.

نتیجه: 1 امتیاز به BA و Emirates

بهترین ایرلاین برای پرواز به دبی بر اساس غذا و نوشیدنی؟

با توجه به اینکه از لندن به دبی بیش از 7 ساعت در هواپیما هستید، یکی دیگر از موارد مهمی که باید در نظر بگیرید غذا و نوشیدنی است.

تعداد زیادی از خطوط هوایی بین المللی وجود داشته اند که خطوط هوایی بریتانیا را در جوایز Skytrax شکست دادند. EVA، Cathay Pacific و Austrian Air تنها چند مورد از بالاترین امتیاز را برای استانداردهای غذا و نوشیدنی نام می‌برند.

برای خطوط هوایی بریتانیا که به دبی سفر می‌کنند، امارات برنده واضح بود و همچنان در بین ده کشور برتر غذا و نوشیدنی در کلاس اقتصادی در جهان قرار دارد.

نتیجه: 1 امتیاز به امارات

کدام ایرلاین بهترین رکورد وقت شناسی را دارد؟

همانطور که همه قبول داریم، هیچ چیز بدتر از تاخیر در پرواز نیست. یا بدتر از آن، زمانی که در باند، در هواپیما نشسته اید و پرواز شما در آخرین لحظه به تعویق افتاده است. مطمئن باشید، ما تحقیقات خود را برای یافتن دقیق ترین خط هوایی که مستقیماً به دبی سفر می‌کند، انجام داده ایم.

رتبه برتر از نظر وقت شناسی به دبی امارات بود. امارات اخیراً سطح عملکرد خود را ارتقا داده است، زیرا در سال 2017 آنها چهارمین وقت شناس بودند، در سال 2018 دوم بودند و در سال 2019 اکنون در صدر هستند. آنها طبق مقاله ای در MSN دارای رتبه عملکرد به موقع 81٪ هستند.

نتیجه: 1 امتیاز به امارات

کدام ایرلاین بهترین ارزش را برای سفر به دبی ارائه می‌دهد؟

با توجه به سؤالات فوق که قبلاً به آنها پاسخ داده ایم، پاسخ به این سؤال آسان است. اگر پروازهای بریتانیا به دبی را در Kayak.com جستجو کنید، خواهید دید که اکثر اوقات برخی از ارزان ترین پروازهای مستقیم از BA و Emirates انجام می‌شوند.

با توجه به تعداد زیادی خطوط هوایی مقرون به صرفه در بازار امروز، این بسیار چشمگیر است.

خطوط هوایی اتحاد معمولاً پروازهای ارزانی را نیز ارائه می‌دهد، اما با در نظر گرفتن همه موارد فوق از جنبه ارزش برای پول، اتحاد موفق نشده است.

نتیجه: 1 امتیاز به BA و Emirates

کدام ایرلاین بالاترین امتیاز رضایت مشتری را دارد؟

آماری در اینترنت موجود است که یک شرکت هواپیمایی به ازای هر یک میلیون مسافر چقدر شکایت دریافت می‌کند. ما این آمار را ادغام کرده‌ایم و در زیر فهرستی از خطوط هوایی بریتانیا که به دبی سفر می‌کنند گردآوری کرده‌ایم تا به شما بینشی در مورد اینکه چه کسی بهترین خدمات مشتری را دارد ارائه می‌کند.

همانطور که از جدول بالا می بینید، بدترین عملکرد هواپیمایی که از بریتانیا به دبی سفر می‌کند، توماس کوک بود. همانطور که می‌دانیم توماس کوک اکنون تنها نیستند (2019). بهترین ایرلاین برای جلب رضایت مشتری، بریتیش ایرویز است.

نتیجه: ۱ امتیاز به BA

بهترین ایرلاین برای پرواز به دبی کدام است؟

با در نظر گرفتن همه موارد فوق، به این نتیجه می‌رسیم که چه کسی را بهترین ایرلاین برای پرواز به دبی ارزیابی می‌کنیم. در زیر جدولی است که از 1 تا 5 بر اساس تمام دسته بندی های مورد بحث در بالا رتبه بندی شده است.

ما به هر برنده یا برنده مشترک هر دسته 1 امتیاز داده ایم تا به این نتیجه برسیم.

جدول بهترین خطوط هوایی برای سفر به دبی را نشان می‌دهد

توماس کوک و اتحاد همچنان در این لیست قرار دارند زیرا خطوط هوایی پیشرو و معتبری هستند که چیزهای زیادی برای ارائه دارند. با این حال، آنها در این نمونه خاص هنگام رقابت با شرکت هایی مانند بریتیش ایرویز و امارات، امتیاز صفر را کسب کرده اند.

این بدان معنا نیست که اتحاد نباید استفاده شود. با این حال، بریتیش ایرویز و امارات خدمات را ارائه می‌دهند که باعث می‌شود در تلاش من برای یافتن بهترین ایرلاین برای پرواز به دبی، برنده شوند.

نتیجه

ممنون که این مقاله خواندید! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر و زندگی در دبی و ابوظبی به این کشور ادامه دهید. همچنین می‌توانید ما را در پینترست دنبال کنید و در کانال YouTube ما نیز مشترک شوید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT