هوش مصنوعی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

بهترین هوش مصنوعی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

زمان مطالعه 5 دقیقه

بدون تردید استفاده از AI در زمینه‌های گوناگون سبب آسودگی کار خواهد شد. در این میان اگر تصمیم دارید بخشی از کارهای روزانه خود را به هوش مصنوعی واگذار کنید کافیست که نگاهی به لیست برنامه‌های مربوط به مدیریت شبکه اجتماعی با هوش مصنوعی داشته باشید تا بتوانید شایسته‌ترین ابزاری که در دنیا وجود داشته است را شناسایی کنید. در ادامه به معرفی بهترین هوش مصنوعی برای مدیریت شبکه های اجتماعی می پردازیم.

خرید اکانت هوش مصنوعی

1. FeedHive مخصوص Web

FeedHive عنوانی برای مدیریت شبکه اجتماعی و سازندگان محتوا می‌باشد، این ابزار دارای یک ویژگی تقویم محتوا است که می‌تواند به شما کمک کند پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی و زمان بندی کنید و از حضور مداوم در رسانه‌های اجتماعی جلوگیری نمایید. علاوه بر این، ابزارهای تجزیه و تحلیلی را برای ردیابی عملکرد پست‌های شما و درک آنچه که با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود ارائه می‌دهد. به طور کلی، FeedHive یک ابزار قدرتمند برای مدیران رسانه‌های اجتماعی و سازندگان محتوا است که به دنبال ساده‌سازی گردش کار و بهبود استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود هستند. آن را امتحان کنید و ببینید چگونه می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای رسانه‌های اجتماعی خود را به سطح بعدی ببرید! هوش مصنوعی می‌تواند نقش مهمی در بهینه‌سازی استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما با ارائه بینش و اتوماسیون برای بهبود عملکرد محتوای شما داشته باشد. این می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید و فرآیندهای ارسال خود را ساده کنید تا به نتایج بهتری برسید.

2. هوش مصنوعی Buffer مخصوص Web، iOS، Android

هوش مصنوعی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

هوش مصنوعی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

ابزاری جذاب که به عنوان، دستیار هوش مصنوعی بر ایجاد زیرنویس‌های بصری جذاب و ترکیب هشتگ‌های محبوب تمرکز خواهد کرد. برای توییتر، به فشرده‌سازی پیام شما در 280 کاراکتر یا کمتر کمک می‌کند، تا مطمئن شوید که مختصر و تاثیرگذار است. بافر همچنین به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید، بنابراین می‌توانید تقویم محتوای خود را برنامه‌ریزی کرده و از ارسال ثابت در همه پلتفرم‌ها اطمینان حاصل کنید. این می‌تواند به شما کمک کند در زمان صرفه جویی کنید و منظم بمانید، به خصوص اگر برنامه کاری شلوغی دارید یا چندین حساب را مدیریت می‌کنید. به طور کلی، Buffer یک ابزار ارزشمند برای هر کسی است که به دنبال ساده‌سازی تلاش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تنظیم محتوای خود برای پلتفرم‌های مختلف است. با دستیار هوش مصنوعی و ویژگی‌های برنامه‌ریزی آن، می‌توانید مطمئن شوید که پست‌هایتان برای هر مخاطب خاص جذاب، مرتبط و بهینه هستند.

3. ابزار Flick مخصوص Web، iOS، Android

هوش مصنوعی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

Flick ابزاری که به شما کمک می‌کند تا با جزئیات، تصاویر و هشتگ‌های خاص را مشخص کنید. همچنین می‌توانید زمانی که می‌خواهید آن‌ها را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود پست کنید، برنامه‌ریزی کرده تا محتوای خود را ثابت و جذاب نگه دارید. با ادامه استفاده از Flick’s Content Lab، کتابخانه‌ای از بهترین ایده‌های خود را ایجاد خواهید کرد که می‌توانید به مرور زمان آن را تغییر دهید. این کار باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما در ارائه محتوای جدید می‌شود، در حالی که همچنان فالوورهای شما را درگیر و علاقه‌مند نگه می‌دارد. به طور کلی، آزمایشگاه محتوای Flick یک ابزار ارزشمند برای سازندگان محتوا است که به دنبال بهبود ثبات، پرورش دنبال کنندگان خود می‌باشند.

4. Publer مخصوص Web، iOS، Android

هوش مصنوعی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

هوش مصنوعی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

Publer ابزارهای تحلیلی را ارائه می‌دهد تا به شما در نظارت بر عملکرد پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود کمک کند. می‌توانید تعامل، دستیابی و رشد را در طول زمان دنبال کنید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست. این رویکرد مبتنی بر داده به شما کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌ای در مورد استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود بگیرید و محتوای خود را برای حداکثر تأثیرگذاری بهینه کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته Publer، امکان همکاری یکپارچه با اعضای تیم یا مشتریان است. شما می‌توانید وظایفی را تعیین کنید، پیش‌نویس‌ها را به اشتراک بگذارید و بازخورد دریافت کرده و در این پلتفرم کار کنید که کار با یکدیگر را برای اهداف رسانه‌های اجتماعی آسان می‌کند. به علاوه، با قابلیت زمان‌بندی پست‌ها در چندین پلتفرم (از جمله فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام)، می‌توانید گردش کار خود را ساده کنید و در زمان مدیریت حساب‌های مختلف به طور جداگانه صرفه‌جویی کنید. Publer یک ابزار قدرتمند برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی است که در وقت شما صرفه جویی می‌کند و بهره وری شما را افزایش می‌دهد. با رابط بصری، تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، ابزارهای تجزیه و تحلیل، و ویژگی‌های همکاری، برای هر کسی که به دنبال ارتقای بازی رسانه‌های اجتماعی خود به سطح بعدی است، ضروری می‌باشد.

5. ابزار ContentStudio مخصوص Web، iOS، Android

هوش مصنوعی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

این ابزار امکان می‌دهد با کلیک بر روی نماد تقویم در کنار دکمه اشتراک گذاری، پست‌ها را مستقیماً از فید محتوا برنامه‌ریزی کنید. این به شما امکان می‌دهد محتوای رسانه‌های اجتماعی خود را از قبل برنامه‌ریزی کرده و اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم با مخاطبان خود در ارتباط هستید، ContentStudio همچنین یک ویژگی مدیریت محتوا را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید مقالات، ویدیوها و تصاویر مرتبط را از سراسر وب کشف کنید تا با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. این یک راه عالی برای تازه و متنوع نگه داشتن فید شما بدون نیاز به صرف ساعت‌ها جستجوی محتوا است. در کل، ContentStudio یک ابزار قدرتمند برای ماندن در صدر روندهای صنعت، نظارت بر فعالیت رسانه‌های اجتماعی و تهیه محتوای جذاب برای مخاطبان می‌باشد. با رابط کاربر پسند و ویژگی‌های جامع خود، می‌تواند به ساده‌سازی فرآیند مدیریت رسانه‌های اجتماعی شما کمک کند و در وقت ارزشمند شما صرفه جویی کند.

6. ابزار Taplio مخصوص Web

هوش مصنوعی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

هوش مصنوعی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

Taplio ابزاری کاربردی که تجزیه و تحلیل‌هایی در رابطه با شبکه‌های اجتماعی به شما ارائه می‌دهد تا شما در درک عملکرد پست‌هایتان موفق‌تر عمل کنید، این داده‌ها می‌توانند استراتژی محتوای شما را مشخص کرده و به شما کمک کنند تا یک برند شخصی قوی‌تر در لینکدین بسازید. در دنیایی که برندسازی شخصی برای رشد شغلی و فرصت‌ها اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند، Taplio ابزار ارزشمندی است که به شما کمک می‌کند در صنعت خود برجسته شوید و تأثیر بگذارید. با استفاده از Taplio از قدرت ایجاد یک برند شخصی در LinkedIn استفاده نمایید. شبکه‌سازی نیز در لینکدین بسیار مهم است. با متخصصان صنعت، همکاران و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید تا شبکه خود را گسترش دهید. برای ایجاد روابط و ایجاد تخصص خود، در گفتگوهای درون گروه‌های LinkedIn مرتبط با صنعت خود شرکت کنید. از کلمات کلیدی مرتبط با صنعت خود برای بهبود دید خود در جستجوها استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT