پلاگین های شبیه سازی وردپرس

بهترین پلاگین های شبیه سازی وردپرس | پلاگین برای شبیه سازی وب سایت وردپرس

زمان مطالعه 6 دقیقه

چه برای یک نسخه backup یا migration باشد، شبیه سازی سایت وردپرس شما می تواند تبدیل به یک مشکل شود و یکی از این پلاگین ها این فشار را تحمل خواهد کرد. در این مقاله به بررسی بهترین پلاگین های شبیه سازی وردپرس میپردازیم.

بهترین پلاگین های شبیه سازی وردپرس

شبیه سازی وب سایت وردپرسی شما یک راه مفید برای پشتیبان گیری از فایل های خود یا انتقال سایت شما به یک محیط استیجینگ- staging  یا زنده است. اگر درbackend  وب سایت ها راحت هستید، می توانید این کار را به روش دستی انجام دهید.  

یک پلاگین روش ساده‌تری است و در این مقاله، نگاهی گذرا به هفت مورد از بهترین‌ها خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

پلاگین Duplicator

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

Duplicator یکی از محبوب ترین افزونه های شبیه سازی برای وب سایت های وردپرسی است. این نسخه رایگان ارائه می شود و به شما امکان می دهد به راحتی از تمام فایل ها و محتوای وب سایت خود کپی کنید. سپس می توانید این فایل ها را با استفاده از FTP به سرور دیگری انتقال دهید.

نسخه پولی، Duplicator Pro، دارای ویژگی‌های اضافی است که اگر یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای هستید، ممکن است مفید باشد. یکی از قابل توجه ترین آنها توانایی ایجاد تنظیمات pre-bundled است.

Duplicator Pro به شما این امکان را می دهد که یک نصب وردپرس pre-bundled ایجاد کنید و سپس می توانید دوباره از آن استفاده کنید. اگر تم ها، پلاگین ها و پیکربندی یکسانی در بیش از یک وب سایت نصب شده باشد، مفید است.

قیمت گذاری

طرح های Gold، Business، Freelancer و Personal  وجود دارد که از 69 تا 549 دلار متغیر است.

خرید پلاگین Duplicator

پلاگین WP Stagecoach

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

WP Stagecoach یک پلاگین عالی برای ایجاد یک وب سایت مرحله بندی و برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل های وب سایت شما است. یکی از قوی‌ترین ویژگی‌های WP Stagecoach سهولت استفاده از آن است. شما می‌توانید وب‌سایت خود را تنها با یک کلیک در یک سایت استیجینگ-staging  کلون-clone کنید.

Stagecoach علاوه بر آسان بودن استفاده، توانایی منحصر به فردی را برای ادغام database ها ارائه می دهد. همچنین به وب سایت استیجینگ-staging  شما امکان می دهد تا وب سایت زنده شما را در زمان واقعی منعکس کند.

اگر شما یک شبیه سازی از وب سایت خود را صرفاً برای نیازهای مرحله بندی ایجاد می کنید، WP StageCoach یک رقیب قوی است.

قیمت گذاری

WP Stagecoach دارای چهار طرح است که از 99 دلار تا 349 دلار برای پلن های کوچک، متوسط ​​و بزرگ متغیر است.

خرید پلاگین WP Stagecoach

پلاگین UpdraftPlus

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

Updraft یکی دیگر از افزونه های محبوب وردپرس برای ایجاد نسخه پشتیبان از وب سایت است. سه راه برای استفاده از Updraft برای شبیه سازی وب سایت شما وجود دارد.

ابتدا می توانید یک کپی از وب سایت خود را در یک زیر دامنه یا یک محیط میزبانی محلی آپلود کنید. این کار کمی بیشتر از روش های دیگر شامل کار manual  است.

راه دوم برای انجام این کار استفاده از UpdraftClone است. این راه حل اختصاصی Updraft برای ایجاد یک کلون از وب سایت شما در یک محیط مرحله بندی روی سرور Updraft است. برای استفاده از آن باید در UpdraftPlus مشترک شوید. 

همچنین می توانید از Updraft Migrator استفاده کنید که به عنوان یک راه حل مستقل یا به عنوان بخشی از پیشنهادات پولی UpdraftPlus در دسترس است. Updraft Migrator به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را از یک مکانlive  به مکان دیگر بدون هیچ مشکلی منتقل کنید.

قیمت گذاری

Updraft یک برنامه رایگان و سطح ورودی دارد که کار را انجام می دهد. برای راحتی بیشتر، می‌توانید UpdraftClone یا Updraft Migrator را با ثبت‌نام در یک طرح ممتاز امتحان کنید. این هزینه برای سال اول بین 70 تا 399 دلار سالانه است. Updraft Migrator به تنهایی با قیمت 30 دلار در سال در دسترس است.

خرید پلاگین UpdraftPlus

پلاگین Migrate Guru

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

Migrate Guru یک پلاگین با رتبه بالا برای migration ، امنیت و مدیریت وردپرس است. با استفاده از این پلاگین، می توانید به راحتی یک کلون از وب سایت خود ایجاد کنید، فایل های سایت خود را به مکان جدید انتقال دهید یا به سادگی یک نسخه پشتیبان از وب سایت خود ایجاد کنید.

یکی از ویژگی های کلیدی Migrate Guru سرعت و سهولت استفاده از آن است. این پلاگین طوری تنظیم شده است که کل فرآیند را به سادگی دو کلیک انجام دهد و در بیشتر موارد بیش از 30 دقیقه طول نکشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این واقعیت است که فایل های وب سایت شما ابتدا بر روی سرورهای Migrate Guru کپی می شوند. این بدان معنی است که فرآیند نصب با وب سایت live شما تداخلی ندارد. پس از تکمیل فرآیند، در نهایت فایل ها حذف می شوند.

این به محافظت از وب سایت زنده شما در صورت بروز مشکل کمک می کند. علاوه بر این، این پلاگین ویژگی هایی مانند migration چند سایت، بازنویسی خودکار URL و غیره را ارائه می دهد.

قیمت گذاری

Migrate Guru به صورت رایگان در دسترس است.

پلاگین All-in-One WP Migration

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

All in One WP Migration یکی از برترین پلاگین های migration و مرحله بندی وردپرس است که بیش از چهار میلیون نصب دارد. این پلاگین به دلیل استفاده بسیار آسان شهرت دارد که احتمالا یکی از دلایل محبوبیت آن است. 

برای انتقال یک وب سایت با All in One WP Migration، فقط باید مانند سایر پلاگین های migration ، کپی های قابل دانلودی از فایل های خود ایجاد کنید. با این حال، لازم نیست این فایل ها را در سرور خود آپلود کنید. در عوض، می توانید آنها را به سادگی با استفاده از رابط وردپرس آپلود کنید.

All in One WP Migration همچنین یکپارچه سازی خوبی با ارائه دهندگان برتر ذخیره سازی ابری را از طریق برنامه های افزودنی پولی ارائه می دهد و در 50 زبان مختلف در دسترس است، در حالی که از نظر دسترسی با انطباق سطح AA 2.1 WCAG امتیاز بالایی کسب می کند.

قیمت گذاری

استفاده از All in One WP Migration با افزونه‌های پولی رایگان است.

پلاگین XCloner

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

پلاگین های شبیه سازی وردپرس

XCloner یک افزونه کلونینگ و مهاجرت کاملا رایگان برای وب سایت های وردپرسی است. ارزش بسیار زیادی را ارائه می دهد.

با XCloner، می توانید یک کلون کامل از وب سایت خود را انجام دهید یا فقط فایل های انتخاب شده را کپی کنید. شما می توانید این فایل ها را در ارائه دهندگان اصلی ذخیره سازی ابری مانند Amazon S3، DropBox و Google Drive ذخیره کنید.

سپس رمزگذاری در سطح خیلی خوبی از فایل های شما محافظت می کند و آنها را در برابر عوامل مخرب محافظت می کند. با استفاده از اسکریپت بازیابی خودکار XCloner می توانید آنها را در هر مکانی بازیابی کنید.

قیمت گذاری

XCloner کاملا رایگان است.

وب سایت وردپرس خود را مانند یک حرفه ای کلون کنید

در این مقاله هفت افزونه عالی را به معرفی کردیم که به شما کمک می‌کنند تا وب‌سایت خود را برای مهاجرت یا مرحله‌بندی کلون کنید. هر افزونه کار را به روش‌های متفاوتی انجام می‌دهد، بنابراین بهترین افزونه برای شما همان افزونه‌ای است که با آن راحت‌تر هستید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT