بهترین پیام رسان برای دورکاری

10 تا از بهترین پیام رسان برای دورکاری

زمان مطالعه 8 دقیقه

به دنبال یک پلت فرم پیام رسانی فوری مطمئن برای برقراری ارتباط و همکاری با تیم راه دور خود هستید؟ اینجا چند تا از بهترین پیام رسان برای دورکاری آمده است!

پلتفرم های ارتباط آنلاین و همکاری موثر برای تیم های راه دور ضروری است. به‌جای مرور زنجیره‌های ایمیل بی‌پایان، پیام‌رسانی فوری یا سیستم‌عامل‌های چت زمانی مفید هستند که فقط می‌خواهید یک به‌روزرسانی سریع را منتقل کنید، یک چت یک به یک یا بحث گروهی با تیم خود داشته باشید.

در این مقاله، ما بهترین پیام‌رسانی فوری را برای کمک به شما در برقراری ارتباط یکپارچه با تیم راه دور خود انتخاب کرده‌ایم.

1.بهترین پیام رسان برای دورکاری: Slack

بهترین پیام رسان برای دورکاری

بهترین پیام رسان برای دورکاری

Slack یکی از محبوب ترین پلتفرم های پیام رسانی برای تیم ها است. این پلتفرم دارای کانال‌ها یا فضاهای مکالمه است که به شما و تیم راه دورتان کمک می‌کند تا فضای کاری خود را سازماندهی کنید و به راحتی ارتباط برقرار کنید.

Slack به شما امکان می دهد از طریق کانال ها پیام ارسال کنید، فایل ها را به اشتراک بگذارید و گفتگوهای یک به یک یا گروهی داشته باشید. همچنین می‌توانید پیام‌های خود را فوراً ارسال کنید یا برای ارسال بعد برنامه‌ریزی کنید.

با استفاده از Slack، می‌توانید بسیاری از برنامه‌ها و ابزارهای مشارکتی شخص ثالث، از جمله Asana، Trello، Microsoft Teams و غیره را ادغام کنید.

اگرچه استفاده از این پلتفرم آسان است، اما اگر برای اولین بار است که آن را امتحان می‌کنید، راهنمایی داریم که به شما در درک نحوه عملکرد Slack کمک می‌کند.

می توانید از این پلتفرم در مرورگر استفاده کنید یا آن را بر روی دسکتاپ و دستگاه های هوشمند خود دانلود کنید. Slack به صورت رایگان برای حداکثر 10000 پیام در دسترس است.

با این حال، می‌توانید برای اشتراک پولی با Pro، Business+، و Enterprise Grid انتخاب کنید که از حدود 6.67 دلار تا 12.50 دلار در ماه متغیر است.

2.بهترین پیام رسان برای دورکاری: Microsoft Teams

Microsoft Teams

Microsoft Teams

Microsoft Teams یکی دیگر از پلتفرم های محبوب مبتنی بر چت است که می توانید برای تیم راه دور خود امتحان کنید.

این پلتفرم به شما امکان می دهد تیم ها یا گروه هایی را برای همکاری، چت و برگزاری جلسات ایجاد کنید. عملکرد چت به شما این امکان را می دهد که فوراً با تیم راه دور خود مکالمات فردی یا گروهی داشته باشید.

شما می توانید اسناد را در حال حرکت برای هم تیمی های خود آپلود و ارسال کنید. علاوه بر این، می توانید همزمان با ادامه چت خود در یک پنجره جداگانه، چند کار انجام دهید یا در یک جلسه شرکت کنید.

تیم های مایکروسافت شامل طرح های رایگان، ضروری، استاندارد و تجاری است. نسخه رایگان مکالمات متنی نامحدود و تقریباً هر آنچه را که نیاز دارید ارائه می دهد.

برای دریافت ویژگی‌های اضافی در جلسات، میزبانی وبینار و افزایش فضای ذخیره‌سازی ابری، می‌توانید اشتراک ماهانه پولی را از 4 دلار به 12.50 دلار ارتقا دهید.

مانند Slack، این پلتفرم برای دسترسی به مرورگر شما و همچنین اپلیکیشن دسکتاپ و گوشی هوشمند در دسترس است.

3.بهترین پیام رسان برای دورکاری: Discord

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Discord

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Discord

Discord بیشتر به عنوان یک پلت فرم چت پیشرو برای گیمرها شناخته می شود. با 140 میلیون کاربر فعال و ویژگی‌های شگفت‌انگیز، این پلتفرم به عملکردهای دیگری از جمله ارتباطات تیمی از راه دور مؤثر گسترش یافته است.

سرورهای Discord کانال هایی هستند که می توانید با هم تیمی های راه دور خود مکالمات گروهی داشته باشید.

می‌توانید چت کنید، فایل‌ها را به اشتراک بگذارید، رشته‌های خصوصی از جمله چند عضو در کانال را شروع کنید، از دستورات اسلش استفاده کنید، از کانال‌های صوتی استفاده کنید، واکنش‌های متحرک را برای سرگرمی به اشتراک بگذارید، و موارد دیگر. بهترین نکات و ترفندهای Discord را برای استفاده حداکثری از پلتفرم بررسی کنید.

می توانید از این پلتفرم در مرورگر خود استفاده کنید یا آن را روی دسکتاپ یا گوشی هوشمند خود دانلود کنید. استفاده از Discord رایگان است اما نسخه پولی Discord Nitro را نیز با قیمت 99.99 دلار در سال یا 9.99 دلار در ماه ارائه می کند.

4.بهترین پیام رسان برای دورکاری: Workplace by Meta

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Workplace by Meta

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Workplace by Meta

محل کار دارای ویژگی های مشترک عالی است که به تیم راه دور شما کمک می کند تا با رابط بصری که شما را به یاد فیس بوک می اندازد در ارتباط بماند. Workplace ویژگی هایی مانند گروه ها و چت ها را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با تیم خود ارتباط برقرار کنید و در بحث شرکت کنید، فایل ها را به اشتراک بگذارید یا جلسات درگیری های فکری داشته باشید. این پلتفرم همچنین دارای یک News Feed است که به روز رسانی ها و پست های مختلف از کل شرکت را به شما نشان می دهد.

Workplace یک برنامه اصلی را با 4 دلار برای هر نفر ماهانه با یک آزمایش 30 روزه رایگان ارائه می دهد. می‌توانید افزونه‌های پولی را با ویژگی‌های اضافی مانند پشتیبانی پیشرفته، کیفیت بهتر پخش ویدیو و موارد دیگر اضافه کنید.

5.بهترین پیام رسان برای دورکاری: Webex by Cisco

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Webex by Cisco

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Webex by Cisco

Webex دارای فضاهایی است که به شما امکان می دهد با تیم راه دور خود مکالمات گروهی داشته باشید. شما می توانید با هر فردی از شرکت خود یا حتی خارج از شرکت خود از همان فضا با استفاده از پیام های مستقیم ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، به شما امکان می‌دهد از همان فضا تماس صوتی یا تصویری داشته باشید، فایل‌ها را به اشتراک بگذارید، ویرایش کنید و با هم تیمی‌های راه دور خود همکاری کنید.

این پلت فرم به صورت رایگان در دسترس است و همچنین طرح های اشتراک پولی را با ویژگی های پیشرفته ارائه می دهد. می‌توانید به برنامه‌های اشتراک پولی از 13.50 دلار تا 25 دلار، از جمله کنترل شرکت ‌کنندگان در پیام‌رسانی و سایر ویژگی‌های جلسه ویدیویی پیشرفته دیگر تغییر دهید.

6.بهترین پیام رسان برای دورکاری: Google Chat

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Google Chat

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Google Chat

Google Chat بخشی از Google Workspace است که به شما امکان می دهد مکالمات گروهی را به طور یکپارچه شروع کنید، در فضاها ارتباط برقرار کنید و با هم تیمی های راه دور خود بحث های خصوصی داشته باشید. این پلتفرم به دلیل ادغام اکوسیستم برنامه‌های Google می‌درخشد و ایجاد و اشتراک‌گذاری اسناد و ارائه‌ها را بدون نگرانی در مورد اعطای مجوز آسان می‌کند.

علاوه بر این، به شما امکان می دهد جلسات ویدیویی یک کلیک را برای برقراری ارتباط با Google Meet انجام دهید. این نکات مفید را بررسی کنید تا به شما کمک کند حداکثر استفاده را از Google Chat ببرید. شما می توانید با استفاده از مرورگر خود و به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای اندروید و iOS به پلتفرم دسترسی داشته باشید.

7.بهترین پیام رسان برای دورکاری: Pumble

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Pumble

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Pumble

مانند اکثر پلتفرم‌های موجود در این لیست، Pumble به کانال‌های مختلفی تقسیم می‌شود که می‌توانید مکالمه‌های گروهی و پیام‌های مستقیمی داشته باشید که در آن می‌توانید گفتگوی انفرادی داشته باشید.

همچنین به شما امکان می دهد کانال های خصوصی ایجاد کنید که فقط با دعوت می توان به آنها ملحق شد. علاوه بر این، می‌توانید یک مکالمه را به یک موضوع تقسیم کنید، پیام‌های خود را ذخیره یا پین کنید، فایل‌ها را به اشتراک بگذارید، در تماس‌های صوتی شرکت کنید و جلسات ویدیویی را روی پلتفرم برگزار کنید.

Pumble با یک طرح رایگان با کاربران نامحدود، سابقه پیام، تماس‌های ویدیویی و صوتی یک به یک و موارد دیگر ارائه می‌شود. می‌توانید برای دسترسی مهمان، اشتراک‌گذاری صفحه، فضای ذخیره‌سازی پیشرفته، سفارشی‌سازی‌ها و موارد دیگر به نسخه Pro ارتقا دهید.

8.بهترین پیام رسان برای دورکاری: Twist

Twist یک پلت فرم پیام رسانی ناهمگام برای تیم شما است تا با استفاده از موضوعات و تگ کردن فقط افراد مرتبط به جای همه، بر بهره وری تمرکز کند. این به شما و تیمتان امکان می دهد مکالمات را سازماندهی کنید.

علاوه بر این، صندوق ورودی شما فقط فعالیت موضوع را با برچسب (تگ) گذاری شده به شما نشان می دهد، جایی که می توانید انتخاب کنید تا بخوانید، پاسخ دهید، و علامت گذاری کنید تا صندوق ورودی خود خالی شود. این به شما کمک می کند صندوق ورودی بدون درهم و برهمی داشته باشید و به شما امکان می دهد روی اولویت ها تمرکز کنید.

Twist طرحی با قیمت 6 دلار برای هر کاربر در ماه یا 8 دلار برای هر کاربر سالانه با سابقه نامحدود پیام ها، ادغام ها، ذخیره سازی فایل ها و موارد دیگر ارائه می دهد. قبل از اینکه تصمیم به اشتراک پولی بگیرید، می‌توانید Twist را تا یک ماه رایگان امتحان کنید.

9.بهترین پیام رسان برای دورکاری: Chanty

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Chanty

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Chanty

Chanty یک رابط کاربری ساده و در عین حال بصری را برای برقراری ارتباط با تیم راه دور خود در مکالمات عمومی یا خصوصی ارائه می دهد. علاوه بر این، Chanty یک ویژگی مشارکتی را اضافه می کند و به شما امکان می دهد یک کار را به هر یک از هم تیمی های خود اختصاص دهید. می توانید وظایف را ویرایش کنید، حذف کنید، و همچنین یک موضوع مرتبط برای بحث در مورد آن داشته باشید.

علاوه بر این، این پلتفرم به شما امکان می دهد فایل ها را به اشتراک بگذارید، نوتیفیکیشن ها را به تعویق بیندازید و با هم تیمی های خود تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید. Chanty برای استفاده با مکالمات نامحدود خصوصی، عمومی و موارد دیگر با حداکثر 10 عضو تیم رایگان است. این پلتفرم یک طرح تجاری با قیمت 4 دلار برای هر کاربر ماهانه با پیام‌ها و تاریخچه نامحدود، پشتیبانی بیشتر از اعضای تیم و سایر ویژگی‌های پیشرفته ارائه می‌دهد.

10.بهترین پیام رسان برای دورکاری: Mattermost

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Mattermost

بهترین پیام رسان برای دورکاری: Mattermost

Mattermost یکی از بهترین پلتفرم‌های همکاری برای توسعه‌دهندگان با فضای کاری ترکیبی از جمله کانال‌ها، تخته‌ها و Playbooks است. از کانال‌ها برای انجام مکالمات گروهی با تیم راه دور به همراه پیام‌های مستقیم، اشتراک‌گذاری فایل، موضوعات و موارد دیگر استفاده می‌شود.

Mattermost همچنین یک ویژگی مشترک با Boards برای ردیابی وظایف شما و Playbooks برای ساده کردن گردش کار و خودکار کردن فرآیند شما برای کار گروهی موثر ارائه می دهد. Mattermost برنامه های رایگان، تجاری و سازمانی را ارائه می دهد.

این طرح رایگان شامل یک تیم فضای کاری، کاربران نامحدود، کانال ها و موارد دیگر برای شروع است. برای فضای ذخیره‌سازی پیشرفته و ویژگی‌های انحصاری‌تر، می‌توانید انتخاب کنید که به طرح کسب و کار با قیمت 10 دلار برای هر کاربر ماهانه ارتقا دهید.

با بهترین پلتفرم‌های چت برای تیم‌های راه دور، یکپارچه ارتباط برقرار کنید

پلتفرم‌های پیام‌رسانی فوری ذکر شده در بالا به شما کمک می‌کنند تا در حال حرکت با تیم راه دور خود در ارتباط باشید. علاوه بر این، با استفاده از این پلتفرم‌ها، می‌توانید به طور موثر با هم تیمی‌های خود همکاری کنید و سازنده بمانید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT