بیبی دوج در صرافی کوکوین

بیبی دوج در صرافی کوکوین لیست شد : پامپ 250 درصدی Babydoge

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال بیبی دوج (BABYDOGE) که از میم الهام گرفته شده است اخیراً در یک صرافی رمز ارز محبوب کوکوین لیست شده است. این در حالی است که عملکرد آن از ابتدا سال تا به امروز شاهد افزایش قیمت حدود 250 درصدی بوده است.

بیبی دوج در صرافی کوکوین

جمعه گذشته، صفحه رسمی BabyDoge در توییتر اعلام کرد که به زودی در یکی از 5 صرافی برتر متمرکز لیست خواهد شد که در حال حاضر مشخص شد منظور صرافی کوکوین بوده است.

کوکوین یک پلتفرم تجارت جهانی ارزهای دیجیتال پیشرو با حجم معاملات 24 ساعته بیش از 800 میلیون دلار است که از بیش از 700 دارایی دیجیتال در تعداد فزاینده ای از جفت های معاملاتی پشتیبانی می کند.

معاملات بیبی دوج اکنون در کوکوین با جفت ارز بایننس و اتریوم معامله می شود. معاملات از ساعت 10 صبح به وقت UTC در 18 آوریل آغاز شده است.

بیبی دوج در صرافی کوکوین

بیبی دوج در صرافی کوکوین

لیست شدن بیبی دوج در صرافی کوکوین موجب شد تا یکی از بهترین میم کوین های 2023 در معرض بیش از 27 میلیون کاربر قرار بگیرد. در حال حاضر، این توکن بیش از 1.7 میلیون دارنده در زنجیره بایننس و نزدیک به 11000 در زنجیره اتریوم دارد.

علیرغم لیست شدن بیبی دوج در صرافی کوکوین، این توکن در 19 آوریل رشد نکرد. فهرست بندی اخبار معمولاً به عنوان محرکی برای حرکت صعودی برای دارایی ها عمل می کند. با این حال، قیمت توکن BABYDOGE تقریباً 8.4 درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح روزانه 0.00000000321 دلار در 19 آوریل رسید.
فهرست شدن این توکن در KuCoin آخرین شاخص مثبت برای $BabyDoge است که در سال 2023 اتفاق افتاد و ارزش توکن از اول ژانویه تقریباً چهار برابر شده است.

همانطور که BSC News قبلاً گزارش داده بود، BabyDoge به چیزی بیشتر از یک سکه سگ تبدیل شده است و اکنون دارای مجموعه ای از پیشنهادات مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که توسط صرافی غیرمتمرکز مبادله Baby Doge که اخیراً از 83 میلیون دلار در ارزش کل قفل شده فراتر رفته است. به گفته DefiLlama، و به نظر می رسد در مسیر شکستن رکورد تاریخی خود است.

bsc

امتیاز 4.5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT