بیت کوین رایگان

بیت کوین رایگان و معرفی برنامه های مرتبط با آن

زمان مطالعه 2 دقیقه

روش های مختلفی برای بدست آوردن بیت کوین است ولی یکی از روش هایی که اکثر افراد به دنبال آن هستند ترفندهای بدست آوردن بیت کوین رایگان است. برای بدست آوردن بیت کوین رایگان به طور کلی 2 روش وجود دارد که در مقاله بهترین سایت های دریافت بیت کوین رایگان، در مورد سایت هایی که در ازای انجام یک سری کارها بیت کوین رایگان به شما هدیه می دهند توضیحاتی را در اختیار شما قرار دادیم و تعدادی از آن ها را به شما معرفی کردیم. در این مقاله روش دیگر یعنی برنامه های دریافت بیت کوین رایگان را مورد بررسی قرار می دهیم.

برنامه هایی برای تلفن های همراه وجود دارند که به عنوان مثال در ازای خواندن یک داستان، بازی کردن و یا تماشای یک فیلم به کاربران خود به عنوان هدیه بیت کوین رایگان می دهند. در این قسمت ما برنامه های دریافت بیت کوین را بر اساس نظرات کاربران به شما عزیزان معرفی می کنیم.

1. بیت کوین رایگان با Free Bitcoin

بیت کوین رایگان

این برنامه یکی از بهترین برنامه ها برای بدست آوردن بیت کوین است. چرا که ادعا می کند بیشترین میزان ساتوشی رایگان را به کاربران خود می دهد. این میزان 25000 ساتوشی در هر ساعت است. برای دریافت این هدیه شما باید کیف پول بیت کوین داشته باشید. شما با دیدن فیلم و یا بازی کردن از طریف این برنامه می توانید بیت کوین بدست آورید. این برنامه قابل استفاده برای گوشی های اندروید است.

 2.Storm Play

این برنامه به راحتی قابل استفاده است. برای بدست آوردن بیت کوین از طریق این برنامه شما دو گزینه پیش روی خود دارید. گزینه اول این است که برنامه را باز کنید و فیلم هایی که به شما پیشنهاد می دهد را تماشا کنید و هر نیم ساعت یک بار بیت کوین خود را دریافت کنید. گزینه دوم این است که از لیست وظایفی که در اختیار شما قرار می دهد تعدادی را انتخاب کنید و انجام دهید. طبیعتا هرچه که بیشتر کارهای گفته شده در لیست را انجام دهید، تعداد بیشتری بیت کوین هم دریافت می کنید. این برنامه برای گوشی های اندروید قابل استفاده است.

3.Free Bitcoins

بیت کوین رایگان

در این برنامه با دیدن تبلیغات و همچنین دعوت دوستان خود برای استفاده از این برنامه می توانید بیت کوین بدست آورید. حداقل بیت کوین رایگانی که این برنامه به کاربران خود هدیه می دهد، 20000 ساتوشی است. برنامه توسعه داده شده برای سیستم عامل اندروید است.

4.Blockchain

این برنامه در واقع یک بازی است. بنابراین با استفاده ازاین برنامه، شما باید بازی هایی را انجام دهید تا به وسیله آن بیت کوین رایگان واقعی بدست آورید. اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بین المللی با افتخار در خدمت همراهان می باشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT