بیت کوین ۲۵۰۰۰۰ دلاری

بیت کوین ۲۵۰۰۰۰ دلاری براساس نظریه تیم دریپر

زمان مطالعه 2 دقیقه

سرمایه گذار آمریکایی Tim Draper هنوز هم باور دارد که قیمت بیت کوین سرانجام به 250،000 دلار خواهد رسید. در این خبر به بررسی نظریه تیم دریپر در زمینه بیت کوین ۲۵۰۰۰۰ دلاری می پردازیم.

بیت کوین ۲۵۰۰۰۰ دلاری

وی در طی مصاحبه اخیر با معامله گر مشهور رمزارز ، اسکات ملکر(Scott Melker) ، پیش بینی کرد که تعداد بیشتری از زنان شروع به استفاده از بیت کوین می کنند. این امر به طور قابل توجهی پایگاه کاربر رمزارزها را گسترش می دهد.

دریپر پیش بینی کرد:

“ناگهان ، همه زنان کیف پول بیت کوین خواهند داشت و با بیت کوین چیزهایی را خریداری می کنند.”

با توجه به اینکه تقریباً 51 ٪ از ثروت توسط زنان در ایالات متحده کنترل می شود ، پیش بینی می کند که آنها بتوانند قیمت بیت کوین را به میزان قابل توجهی بالاتر ببرند.

به گفته سرمایه داران مشهور سرمایه گذاری ، خرده فروشان نیز هنوز متوجه نشده اند که می توانند با پذیرش بیت کوین به جای کارتهای اعتباری صادر شده از بانک ، 2 ٪ را پس انداز کنند. Draper گفت ، این به طور بالقوه می تواند سود آنها را دو برابر کند زیرا آنها اختلاف را بسیار کم می کنند.

پیشبینی دور از انتظار

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است ، سرمایه گذار خطرپذیر بارها پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا اوایل سال 2023 به 250،000 دلار رسیده است.

در سال 2020 ، Draper ، که یک سرمایه گذار اولیه در Skype و Hotmail بود ، گفت که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور ، بیت کوین را به یک ارز رسمی در ایالات متحده تبدیل می کند.

در سال 2014 ، دریپر 30،000 بیت کوین را در یک حراج که توسط سرویس مارشال ایالات متحده انجام شد،خریداری کرد. در آن زمان ، وی با دقت پیش بینی کرد که بیت کوین تا سال 2018 به 10،000 دلار برسد.

با این حال ، با توجه به اینکه رمزارز پرچمدار در حال حاضر فقط 29،025 دلار معامله می شود ، بسیار محتمل است که پیش بینی 250،000 دلاری وی در کمتر از یک سال آینده،شکست بخورد.

روند جدید کریپتو

دریپر با صحبت از مورد بزرگ بعدی در Crypto ، پیش بینی کرد که توکن های غیر قابل تعویض از مصرف کننده به شرکت می روند.

“اکنون ، دیپلم و گواهینامه رانندگی شما ، و سابقه اشتغال شما و سوابق پزشکی شما و همه چیز به NFT ادامه خواهد یافت ، و این یک نوع جهت جدید برای NFT خواهد بود.”

امور مالی غیرمتمرکز ، که اکنون صرفاً ابزاری برای سفته بازیها است ، همچنین شاهد افزایش پذیرش نهادی خواهد بود.

منبع:utoday

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT