بیت کوین 20 هزار دلاری

بیت کوین 20 هزار دلاری نزدیک است ؟!

زمان مطالعه 2 دقیقه

نهنگ‌های بیت کوین بار دیگر شروع به انباشت بیت کوین کرده‌اند. در زمانی که بازار کریپتو شاهد افزایش بعد از مدت‌ها است، افزایش سرعت خرید سرمایه‌گذاران بزرگ یا نهنگ‌ها می‌تواند حرکت سریع صعودی برای بیت کوین ایجاد کند. آیا بیت کوین 20 هزار دلاری نزدیک است ؟

بیت کوین 20 هزار دلاری نزدیک است

وبسایت جمع‌آوری داده‌های زنجیره‌ای Santiment نشان می‌دهد که نهنگ‌های بزرگ بیت‌کوین که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین دارند، انباشت خود را تسریع کردند. طی پنج روز گذشته، سرمایه گذاران بزرگ بیش از ۲۰۰۰۰ بیت کوین به موجودی خود اضافه کرده‌اند و این روند انباشت قابل توجهی است. در نتیجه، این نهنگ‌های بیت کوین اکنون در مجموع ۴.۵۷ میلیون بیت کوین ذخیره دارند. این رقم ۲۳.۷ درصد از کل عرضه بیت کوین در گردش را تا این لحظه نشان می‌دهد، که نشان می دهد این انباشت ممکن است در روند بهبود ثبت شده توسط بیت کوین در دو روز گذشته نقش داشته باشد.

روند انباشت جدید بعد از فعالیت کم این نهنگ‌های بزرگ بیت کوین، سبب رونق بازار شده است. همانطور که وبسایت بیت کوینیست گزارش داد، تراکنش‌های بزرگ نهنگ تنها به ۱۹ درصد از کل تراکنش‌های بیت کوین رسیده است که نشان دهنده میل کم این کیف پول‌های بزرگ بوده است. با این حال، انباشت‌های جدید تمایل به خرید در سطوح فعلی را نشان می‌دهد که می‌تواند به این معنی باشد که نهنگ‌های بزرگ BTC می‌توانند باور کنند که قیمت دارایی دیجیتال ممکن است به پایین‌ترین حد خود رسیده باشد.

آیا بیت کوین به روند صعودی خود ادامه خواهد داد؟

بیت کوین اکنون به راحتی بالاتر از سطح ۱۷۰۰۰ دلار معامله می‌شود، زیرا رالی آخر هفته آن را بالاتر از سطح فنی مهم قرار داد. با قیمت‌های فعلی، پادشاه رمز ارزها تقریباً به میانگین متحرک ۵۰ روزه ۱۷۲۱۲ دلاری خود متصل می‌شود که آن را در موقعیتی نامطمئن قرار می‌دهد.

چنین سطوحی به این معنی است که قیمت ارز دیجیتال می‌تواند در هر دو طرف نوسان داشته باشد و مهم‌تر از آن این است که ایجاد یک شیب زیاد طول نمی‌کشد. بنابراین در حالی که تجمع این نهنگ‌های بزرگ ممکن است بخشی از محرک روند صعودی بوده باشد، باید تقاضای بیشتری برای بیت کوین وجود داشته باشد تا به سمت بالا ادامه دهد و با موفقیت بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه خود شکسته شود.

اگر قرار بود از این سطح پایین بیاید، پس حمایت از بیت کوین همچنان در ۱۶۶۰۰ دلار باقی می‌ماند و این می‌تواند به معنای از دست دادن حدود ۵۰۰ دلار از ارزش بیت کوین باشد. با این حال، اگر مومنتوم افزایش یابد، BTC مقاومت ۱۷۵۰۰ دلاری را قبل از پایان هفته آزمایش خواهد کرد. پیش‌بینی‌ها بر این است که اگر BTC موفق به عبور شود احتمال رسیدن به بیست هزار دلار در دسترس است.

santiment

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT