تاثیر ترور نافرجام ترامپ بر قیمت ارزهای دیجیتال

تاثیر ترور نافرجام ترامپ بر قیمت ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 3 دقیقه

تلاش برای ترور رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، در نزدیکی زمین گلف او در فلوریدا باز هم ناکام ماند. در این پست به بررسی تاثیر ترور نافرجام ترامپ بر قیمت ارزهای دیجیتال می پردازیم.

تاثیر ترور نافرجام ترامپ بر قیمت ارزهای دیجیتال

استیون چونگ (Steven Cheung)، سخنگوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، در بیانیه‌ای که در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) منتشر شد، اعلام کرد:

ترامپ پس از تیراندازی که در نزدیکی او رخ داد در امان است. در حال حاضر جزئیات بیشتری در دست نیست.

براساس گزارش‌ها، رئیس‌جمهور سابق در حال بازی گلف در باشگاه گلف بین‌المللی ترامپ در وست پالم بیچ فلوریدا بود که صدای شلیک‌ها شنیده شد. به گزارش شبکه سی‌ان‌ان، بلافاصله پس از این حادثه زمین گلف بسته شد.

در این مرحله مشخص نیست که آیا این حادثه یک تلاش برای ترور رئیس‌جمهور سابق بوده است یا خیر. با این حال، مقامات معتقدند که احتمالاً تیرانداز قصد داشته به رئیس‌جمهور حمله کند. دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس‌جمهور سابق، نیز مدعی شد که یک اسلحه کلاشینکف (AK-47) در صحنه توسط نیروهای پلیس کشف شده است.

تاثیر ترور نافرجام ترامپ بر قیمت ارزهای دیجیتال

تاثیر ترور نافرجام ترامپ بر قیمت ارزهای دیجیتال

تلاش قبلی برای ترور دونالد ترامپ در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۴ (۲۳ تیر ۱۴۰۳) در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در باتلر، پنسیلوانیا رخ داد.

این ترور، پس از آن‌که مأموران سرویس مخفی فرد مهاجم را که یک جوان ۲۰ ساله به نام توماس کروکس (Thomas Crooks) بود، به ضرب گلوله از پا درآوردند، ناکام ماند.

پس از ترور اول، احتمال پیروزی ترامپ در بازارهای پیش‌بینی به شدت افزایش یافت و قیمت ماگا (TRUMP)، میم کوین ترامپ نیز با ۵۲٪ رشد روبرو شد.

این افزایش احتمالات، باعث ایجاد یک رالی بازگشتی شد و قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۵ جولای به ۶۴٬۶۷۱ دلار رسید. در زمان این ترور ناموفق، آستین کمپل (Austin Campbell)، بنیان‌گذار زیرونالج کنسالتینگ (Zero Knowledge Consulting)، اظهار داشت:

از نظر تاریخی، تلاش‌های ترور منجر به افزایش حمایت از نامزدها می‌شود.

ترامپ در پاسخ به این سوءقصد گفت که از کار عالی پرسنل مربوطه متشکر است.

در ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور)، ترامپ در پلتفرم اجتماعی خود (Truth) به این سوءقصد پاسخ داد:

می خواهم از همه به خاطر نگرانی و دعاهایشان تشکر کنم. امروز واقعاً روز جالبی است. مهمتر از همه، من می‌خواهم از کلانتر سرویس مخفی ایالات متحده ریک برادشاو (Ric Bradshaw) و افسران مجری قانون شجاع، فداکار و وطن پرستش برای کار برجسته خود در باشگاه بین‌المللی گلف ترامپ امروز برای محافظت از امنیت من به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده و نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده تشکر کنم.

شانس کنونی ترامپ در پالی مارکت

برتری قابل توجه ترامپ در پالی‌مارکت پس از مناظره با کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، کاهش پیدا کرد. در طول این مناظره، احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات به میزان ۳٪ کاهش یافت و باعث شد ترامپ و هریس در بازار پیش‌بینی آنلاین به صورت شانه‌به‌شانه قرار بگیرند.

تاثیر ترور نافرجام ترامپ بر قیمت ارزهای دیجیتال

تاثیر ترور نافرجام ترامپ بر قیمت ارزهای دیجیتال

شانس ترامپ در پالی‌مارکت زمانی که جو بایدن همچنان نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۴ بود، پس از تلاش ناموفق برای ترور در بالاترین سطح خود قرار گرفت. از آن زمان، فاصله بین کمپین‌های سیاسی رقیب به طور قابل توجهی کاهش یافته است و با نزدیک شدن به انتخابات نوامبر، رقابت شدیدتر شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT