تاثیر جام جهانی قطر بر چیلیز (CHZ)

تاثیر جام جهانی قطر بر چیلیز (CHZ)

زمان مطالعه 3 دقیقه

ارز دیجیتال چیلیز یک شبه 15.7 درصد سود برای دارندگان به همراه داشته است، زیرا فن توکن ها و دارایی های مرتبط با پلتفرم های ورزشی مانند چیلیز که ارتباطی با جام جهانی 2022 دارند، محبوب شده اند. در این پست به تاثیر جام جهانی قطر بر چیلیز (CHZ) می پردازیم.

خرید آنی ارز چیلیز(CHZ)

تاثیر جام جهانی قطر بر چیلیز (CHZ)

جام جهانی 2022 فیفا به سرعت در حال نزدیک شدن است و تحلیلگران ارزهای دیجیتال انتظار دارند تا پایان سال نوسانات گسترده ای در ورزش و فن توکن ها ایجاد شود.

برترین توکن‌های هوادار مانند Atlas FC، FC Porto، Novara Calcio، Apollon Limassol در میان بالاترین بردهای هفته گذشته قرار دارند.

ارتباط بین ارز چیلیز و جام جهانی موجب شد تا این توکن یک شبه 15.7 درصد افزایش را برای دارندگان به همراه داشت زیرا توکن‌های ورزشی و طرفداران موج جدیدی از تغییر روند کریپتو را هدایت کردند. همانطور که طرفداران برای جام جهانی 2022 آماده می شوند، توکن هایی که با جام جهانی در ارتباط هستند، شاهد افزایش محبوبیت بوده و سود هفتگی دو رقمی را به همراه داشته اند.

چیلیز (CHZ) پیشتاز در میان 100 ارز دیجیتال برتر

 چیلیز (CHZ)، یک پلتفرم نمادین است که به طرفداران ورزش قدرت می‌دهد و به آنها کمک می‌کند ورزش‌ها، تیم‌ها و سازمان‌های ورزشی مورد علاقه خود را مدیریت کنند. این باعث می‌شود بازیکنان تأثیرگذار یک نهاد رقابتی باشند.

جام جهانی فوتبال 2022 قرار است در 20 نوامبر آغاز شود، بنابراین 21 روز قبل از این رویداد، باشگاه های ورزشی و هواداران فعالیت خود را افزایش داده اند. این رویداد قرار است بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال باشد و قرار است از 20 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 در قطر برگزار شود.

توکن‌های برتر هواداران مانند Atlas FC، FC Porto، Novara Calcio، Apollon Limasol در هفته گذشته سودهای دو رقمی داشته‌اند. فان توکن اتحادیه فوتبال آرژانتین (ARG)، توکن فن لاتزیو (LAZIO)، فن توکن تیم ملی پرتغال (POR)، اف سی پورتو (PORTO) و فن توکن تیم هرتیکس (TH) پنج توکن برتر با بازدهی بالای 25 درصد نسبت به هفته گذشته می باشند. با نزدیک شدن به جام جهانی 2022،انتظار می رود این توکن ها بهتر از آلت کوین ها و میم کوین ها عمل کنند.

سرنوشت ارز چیلیز پس از پایان هیاهوی فوتبال

هیاهوهای جام جهانی 2022 فیفا باعث افزایش فن توکن ها و ارزهای دیجیتال مرتبط با ورزش شده است. این دارایی‌ها منجر به افزایش آلت‌کوین‌ها شده و بر اساس داده‌های CoinGecko، سودهای عظیمی را برای دارندگان به ارمغان آورده است.

از آنجایی که قیمت بیت کوین برای عقب نشینی آماده است و تسلط بیت کوین در حال کاهش است، این فرصتی برای معامله گران است تا قبل از رویداد 20 نوامبر 2022، فن توکن ها یا توکن های طرفداری را با قیمت های پایین خریداری کنند. هنگامی که معامله گران سود کردند و هیاهوی فوتبال پشت سر گذاشتیم، احتمال عقب نشینی در این آلت کوین ها وجود دارد.

Akash Girimath، تحلیلگر رمز ارز در FXStreet استدلال می کند که قیمت بیت کوین می تواند تا سطح 19700 دلار کاهش یابد و فرصت خرید را برای معامله گران فراهم کند. Girimath تاکید می‌کند که به نظر می‌رسد اوج‌های بالاتر تولید شده توسط بیت‌کوین در 26 و 29 اکتبر از اوج‌های پایین‌تر شاخص قدرت نسبی متفاوت است. این یک تنظیم واگرایی نزولی است و به این معنی است که قیمت بیت کوین فاقد قدرت اساسی است. این منجر به حرکت پایین تر شده است. شکستن به پایین‌ترین سطح 28 اکتبر در 20000 دلار تاییدی بر معکوس شدن قیمت بیت کوین است. با این حال، هنگامی که BTC پایه گذاری شد، می تواند فرصتی برای معامله گران فراهم کند تا برای خرید چیلیز و آلت کوین های پرطرفدار اقدام کنند.

منبع: اف ایکس استریت

امتیاز 4.3/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT