بهترین مرکز خرید قطر در جام جهانی

بهترین مرکز خرید قطر در جام جهانی 2022 | مرکز خرید سیتی سنتر دوحه

زمان مطالعه 3 دقیقه

جام جهانی فوتبال قطر 2022 میزبان 1.5 میلیون بازدید کننده در اولین جام جهانی این منطقه خواهد بود. در حالی که هواداران فوتبال در انتظار آغاز جام جهانی قطر هستند، سالن های مختلف در دوحه خود را برای مسابقات پیش رو آماده می کنند. در این مقاله به معرفی بهترین مرکز خرید قطر در جام جهانی 2022 می پردازیم.

شارژ حساب پی پال

بهترین مرکز خرید قطر در جام جهانی

مرکز خرید سیتی سنتر دوحه متحدان خود را با پرچم های پر جنب و جوش 32 کشور شرکت کننده در جام جهانی تزئین کرده است و انتظار می رود پرچم های دیگری نیز در این ساختمان به نمایش گذاشته شود.  

در طول جام جهانی، این مرکز خرید میزبان رویدادهای مختلفی از جمله ورزشکاران حرفه ای که شعبده بازی فوتبال، اسکیت برد،نمایش دوچرخه وسایر فعالیتها را انجام می دهند.

طرفداران نیز سهم خود را از فعالیت ها خواهند داشت زیرا مرکز خرید مناطق تفریحی را در اطراف مرکز خرید اختصاص می دهد و به آنها فرصت می دهد تا از برخی چالش ها لذت ببرند و جوایز را ببرند. این بازی ها شامل توپ فوتبال، چالش هدر فوتبال، رنگ آمیزی چهره و موارد دیگر خواهد بود.

مرکز خرید سیتی سنتر دوحه برای خرده فروشان و مشتریان فضایی استثنایی و تجربه خرید در قلب دوحه با ظرفیت جذب ثابت شده بیش از 12 میلیون بازدید کننده سالانه از مناطق مجاور و سراسر دوحه دارد.

بهترین مرکز خرید قطر در جام جهانی

بهترین مرکز خرید قطر در جام جهانی

سیتی سنتر در سال 2001 افتتاح شد و یکی از اولین مراکز خرید در دوحه بود. این پربازدیدترین مرکز خانوادگی شهر است، با مجموعه ای متنوع از فروشگاه های برندهای بین المللی و محلی، رستوران های مشهور، فروشگاه های مشترک، مکان های تفریحی، بانک ها، داروخانه ها و خدمات.

سیتی سنتر دوحه در نزدیکی مرکز نمایشگاه و همایش دوحه واقع شده است و دسترسی داخلی مستقیم به پنج هتل دارد که توسط وزارتخانه ها، ساختمان های اداری و برج های مسکونی لوکس احاطه شده است.

مرکز خرید سیتی سنتر دوحه برای خرده فروشان و مشتریان فضایی استثنایی و تجربه خرید در قلب دوحه با ظرفیت جذب ثابت شده بیش از 12 میلیون بازدید کننده سالانه از مناطق همجوار و کل دوحه دارد.

بهترین مرکز خرید قطر در جام جهانی

بهترین مرکز خرید قطر در جام جهانی

در راستای جام جهانی آینده قطر 2022، این مرکز خرید کوچه های خود را با پرچم های رنگارنگ 32 کشور شرکت کننده و برند فیفا تزئین کرده است. همچنین قرار است پرچم های بیشتری در نمای ساختمان نصب شود.

علاوه بر این، سازه‌های ال‌ای‌دی طلایی با شکوه بازار را تزئین می‌کنند. فضاهای مشترک و ورودی به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا در طول مسابقات سلفی بگیرند.

از سوی دیگر، این مرکز خرید هر روز به مدت یک ماه میزبان فعالیت‌های رومینگ خواهد بود که در آن ورزشکاران حرفه‌ای بازدیدکنندگان خود را در طول روز با نمایش‌های متفاوت از جمله شعبده بازی فوتبال، اسکیت‌برد، نمایش دوچرخه و موارد دیگر سرگرم خواهند کرد.

بازدیدکنندگان جوان نیز سهم خود را از فعالیت ها خواهند داشت زیرا مرکز خرید مناطق تفریحی را در اطراف مرکز خرید اختصاص می دهد و به آنها فرصت لذت بردن از برخی چالش ها و برنده شدن جوایز را می دهد. این بازی ها شامل توپ فوتبال، چالش هدر فوتبال، رنگ آمیزی چهره و موارد دیگر خواهد بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT