تاریخ اجرای هاردفورک چانگ

تاریخ اجرای هاردفورک چانگ اعلام شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال کاردانو (ADA) به مدت کوتاهی به جمع ۱۰ ارز برتر بازار پیوست. افزایش ۵ درصدی قیمت این ارز دیجیتال در این مدت، باعث شد تا ارزش بازار آن از ترون (TRX) پیشی بگیرد. در این پست به بررسی تاریخ اجرای هاردفورک چانگ می پردازیم.

تاریخ اجرای هاردفورک چانگ

در حال حاضر و پس از اصلاح قیمت، ADA دوباره به جایگاه قبلی خود، یعنی پایین‌تر از ترون، بازگشته است.

شبکه کاردانو پس از ماه‌ها انتظار، آماده راه‌اندازی هارد فورک چانگ (Chang) است. در اواخر ماه جولای، با انتشار نسخه جدید ۹.۱ برای نودها، شبکه برای این به‌روزرسانی آماده شد و بیش از ۷۰ درصد از اپراتورهای استخرهای سهام (SPOs) به این نسخه ارتقا یافتند.

همچنین، توسعه‌دهندگان و صرافی‌ها نیز برای این به‌روزرسانی آماده هستند.

با وجود افزایش اخیر قیمت ADA به دلیل هیجان پیرامون هاردفورک چانگ، این ارز دیجیتال همچنان ۸۸ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی خود در سپتامبر ۲۰۲۱ قرار دارد.

سقف قبلی ADA در زمان انتشار هاردفورک آلونزو (Alonzo) که قابلیت قراردادهای هوشمند را به شبکه کاردانو اضافه کرد، به ثبت رسید.

شایان ذکر است قیمت کاردانو در حالی افزایش یافته که بازار کلی ارزهای دیجیتال با نوسانات شدیدی روبرو است. به همین دلیل، حرکت قیمت ADA اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

تاریخ اجرای هاردفورک چانگ

تاریخ اجرای هاردفورک چانگ

بر اساس گزارش‌های جدید، تاریخ نهایی برای اجرای هاردفورک چانگ، سه‌شنبه ۲۷ آگوست تعیین شده و تصمیم نهایی برای این تاریخ در روز جمعه ۲۳ آگوست اتخاذ خواهد شد.

در صورت عدم تصویب، تاریخ جایگزین ۳ سپتامبر در نظر گرفته شده، اما وضعیت فعلی نشان می‌دهد که این ارتقا به احتمال زیاد در ۲۷ آگوست اجرا خواهد شد.

از نظر تکنیکال نیز، به نظر می‌رسد که دوره نوسان جانبی قیمت کاردانو به پایان رسیده است. احساسات بازار در حال تغییر است و به نظر می‌رسد که خریداران آماده به دست گرفتن کنترل بازار هستند.

حجم معاملات ADA در ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۳۹ درصدی به ۳۵۳.۸ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده بازگشت خریداران به بازار است.

همچنین، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) کاردانو به سطح ۴۸.۷۳۲ رسیده که از افزایش فشار خرید حکایت دارد و معمولاً در کوتاه‌مدت به افزایش قیمت منجر می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT