تاپ چنج

سایت بدون فیلتر تاپ چنج – راهکارهای استفاده از تاپ چنج بدون فیلتر

زمان مطالعه 5 دقیقه

چرا سایت تاپ چنج فیلتر شده است؟ روش های ورود به سایت تاپ چنج بدون فیلتر

برای شروع فعالیت در بازارهای مالی مانند بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال ، سهام و غیره، در قدم اول نیاز به یک واسط داریم تا سرمایه ی اولیه ی ما را به دست بروکر [یا همان کارگزاری] برساند و حساب معاملاتی ما شارژ شود. در ایران به همان دلیل همیشگی، تحریم ها (!)، نمی توان از هیچکدام از روش های بین المللی انتقال وجه (پی پال و …) استفاده کرد. به همین دلیل، سراغ سایت های واسط می رویم. یکی از صرافی های خوب برای نقل و انتقال ارز، «تاپ چنج» نام دارد – که به آن TC PAY هم می گویند .

دانلود نرم افزار تاپ چنج برای اندروید

اما … به تازگی سایت این صرافی در ایران فیلتر و دسترسی به آن در حالت عادی نا ممکن شده است . در این مطلب می خواهیم صحت و دلایل و راهکارهای این موضوع را بررسی کنیم.

دلیل این مدل موضوعات معمولاً به شکل رسمی هیچگاه اعلام نمی شود! اما با توجه به شرایط کشور ایران و قوانین و فعالیت سایر صرافی ها، می توان اینطور نتیجه گیری کرد که:

  • این صرافی در ایران نمایندگی ندارد و زیر نظر بانک مرکزی فعالیت نمی کند و مجوز نگرفته است؛
  • سیاست ها و اهداف این صرافی در ایران مشخص نیستند؛
  • این صرافی یکی از درگاه های خروج ارز $ از ایران در نظر گرفته شده است و نظارتی روی آن نیست.

این دلایل باعث شده اند سازمان های ناظر در ایران اقدام به فیلتر کردن این سایت کنند. اما از آنجایی که فیلترینگ از کودکی با ایرانی ها همراه است، خوب میدانند که همیشه راه هایی برای دور زدن آن وجود دارد!

قطعاً آخر دنیا نیست و برای استفاده از خدمات این صرافی می توان راه هایی یافت. در ادامه به بررسی راه های مختلف دسترسی به سایت بدون فیلتر تاپ چنج می پردازیم …

صرافی تاپ چنج – سایت بدون فیلتر تاپ چنج

سایت تاپ چنج با وجود فیلتر شدن، کماکان کاربران ایرانی خود را حفظ کرده است.

استفاده از وی پی اِن یا فیلترشکن برای ورود به تاپ چنج

اولین راه و شاید ساده ترین راه، استفاده از یک فیلتر شکن / VPN است [که با نام « قند شکن» آن را می شناسیم]. فیلتر شکن ها با دور زدن آی پی ایران، به راحتی دسترسی به سایت تاپ چنج را ممکن می سازند.

اگر قصد دارید از فیلتر شکن استفاده کنید، دو مورد را جدی بگیرید. اول اینکه، سایت های بروکر و صرافی، از آنجایی که با اُمور مالی سر و کار دارند، بسیار به رفتار کاربر حساس اند. هر بار که از قند شکن استفاده می کنیم، آی پی ما عوض می شود. تغییر مداوم آی پی یعنی ما، برای مثال، در طی چند ساعت از دو کشور مختلف به سایت صرافی متصل شده ایم.

چنین چیزی در عمل ممکن نیست و کسی نمی تواند طی چند ساعت به یک کشور دیگر برسد. بنابراین، صرافی نسبت به این موضوع حساس می شود و دسترسی شما را مسدود می کند.

بهترین کار این است که از فیلترشکن آی پی ثابت یا از یک سرور مجازی (VPS) استفاده کنیم تا در این خصوص چالشی نداشته باشیم.

نکته مهم در استفاده از فیلترشکن و کار با صرافی TC Pay

چنانچه با VPN به صرافی متصل شدید، در تمام مراحل کار با صرافی چالشی نخواهید داشت، اما برای اتصال به درگاه بانکی و پرداخت مبلغ حتماً فیلتر شکن خود را خاموش کنید تا پرداخت به درستی انجام شود.

درگاه های بانکی به دلیل حساسیت بالا، عموماً آی پی غیر از ایران را مسدود می کنند. حتماً این نکته را در نظر داشته باشید.

مراجعه به آدرس جدید صرافی تاپ چنج

این صرافی، بعد از فیلتر شدن، اقداماتی برای دسترسی بهتر کاربران به سایت بدون نیاز به فیلتر شکن انجام داد. ارائه دامنه جدید با املایی متفاوت باعث شد سایت تاپ چنج از فیلتر خارج شود.

این رویه در بین سایت ها، خصوصاً سایت هایی که با مباحث مالی سر و کار دارند، مرسوم است. البته امکان فیلترشدن مجدد دامنه های جدید وجود دارد. اما تا آن زمان، شما می توانید به آدرس های دیگر سایت تاپ چنج مراجعه و از آنها برای اتصال به سایت صرافی استفاده کنید.

این آدرس ها را می توانید با سرچ در اینترنت یا پرسیدن از پشتیبانی تاپ چنج به دست آورید.

استفاده از روش های جایگزین غیر از وب سایت تاپ چنج

برای دسترسی به خدمات تاپ چنج بدون فیلتر، می توانید از دو راه خارج از فضای سایت اقدام کنید.

راه اول

استفاده از کانال تلگرام تاپ چنج و ارتباط با ادمین کانال و ارائه درخواست های واریز و برداشت است.

راه دوم

این است که از اپلیکیشن تاپ چنج برای موبایل استفاده کنید. متاسفانه این اَپ نسخه آیفون ندارد و فقط روی اندروید ارائه می شود . اما خوشبختانه، فیلتر نیست. پس به راحتی بدون نیاز به فیلترشکن می توانید از اپلیکیشن اندروید تاپ چنج لذت ببرید.

اپلیکیشن تاپ چنج- استفاده از خدمات TopChange

اپلیکیشن تاپ چنج یکی از راه های دسترسی به تاپ چنج بدون فیلتر است.

همچنین با دنبال کردن وبسایت های معتبر و فعال در حوزه بازار های مالی مانند تاپ بروکر ایران Irantopfxbrokers و یا سایت تاپ چنج topchange، از آخرین اخبار مربوط به فیلتر شدن تاپ چنج و راه حل های ورود به سایت تاپ چنج بدون فیلتر مطلع شوید.

جمع بندی

سرویس هایی نظیر پرفکت مانی و وب مانی به تریدرهای ایرانی خدمات می دهند، اما سه چالش مهم داریم:

  1. یک) بروکر یا صرافی مد نظر ما احتمال دارد از پرفکت مانی و وب مانی پشتیبانی نکند.
  2. دو) دلار ($) / یورو(€) پرفکت مانی و وب مانی قیمت بالاتری نسبت به بازار دارد و برای انتقال وجه، کارمزد نسبتاً بالایی باید پرداخت کنیم.
  3. سه) احراز هویت و کار کردن با این سایت ها زمانبر است و چالش های خاص خودش را دارد.

این صرافی در بهشت بروکرها یعنی قبرس دفتر نمایندگی دارد و با کاربران ایرانی راحت است! واریز ریالی به تاپ چنج ، بزرگترین مزیت این صرافی به حساب می آید. به همین دلیل، کاربران زیادی از ایران در این صرافی فعالیت دارند.

سایت فارسی و پشتیبانی به زبان فارسی دیگر مزیت های “TC PAY” هستند، و شما به عنوان کاربر این صرافی می توانید با هویت و مدارک ایرانی ثبت نام و احراز هویت انجام دهید.

مشکلات و مواردی که در بالا به طور خلاصه مطرح شد، از جمله اصلی ترین دلایل، و البته راه حل های کاربران برای رفع مشکلات مربوط به ورود به سایت تاپ چنج و استفاده از خدمات این صرافی محبوب برای ایرانیان به حساب می آید.

به طور کلی و در قالب جمع بندی می بایست در انتها به این موضوع اشاره داشت که برای پیشگیری از هرگونه مشکل ورود به حساب تاپ چنج (TC Pay)، بهتر است تا از اینترنت خود مطمئن شده و با استفاده از یک سرویس وی پی اِن مطمئن به سایت فارسی تاپ چنج ورود نمایید، اما به خاطر داشته باشید که در زمان پرداخت به تاپ چنج و انتقال به درگاه پرداخت، فیلترشکن خود را خاموش نمایید.

این مطلب جنبه تبلیغاتی داشته و اول پرداخت هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با ندارد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT