تتر(USDT)

تتر(USDT) و احتمال حذف این ارز دیجیتال از صرافی ها

زمان مطالعه 2 دقیقه

فعالان و علاقه مندان حوزه کریپتو درخواست های زیادی برای حذف تتر(USDT) از صرافی ها دارند. این درخواست ها بنا بر حاشیه های پیش آمده توسط تترو بیتفینکس می باشد که گفته می شود بحث کلاهبرداری یک میلیارد دلاری در میان است.

همانند بیت کوین SV، چرا تتر(USDT) حذف نشود؟

کاربران در شبکه های اجتماعی( ردیت و توییتر) از بایننس و سایر صرافی های بزرگ درخواست می کنند که استیل کوین بحث برانگیز تتر را حذف کنند. برخی از کاربران به موضوع حذف بیت کوین SV توسط چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس اشاره کردند. اشخاصی که موافق حذف تتر هستند موضوع شفاف سازی های اخیر درباره اقدامات تجاری تتر و بیتفینیکس را مهم تر از اقدامات کریگ رایت می دانند.

تتر(USDT)
تتر(USDT)

آِکیوفینکس(IQFinex)

آِکیوفینکس(IQFinex) یک صرافی کوچک ارزهای دیجیتال با حجم معاملات روزانه تقریبا یک میلیون دلار اعلام کرد قصد دارد تتر را از لیست خود حذف کند.

هم چنین برخی دیگر از کاربران، رهبران جامعه کریپتو را به حفظ آرامش دعوت کرده اند و بیان کردند هر اقدام شدیدی می تواند منجر به آسیب های جدی به ثبات بازار رمزارزی شود.

دیدگاه مدیرعامل کوین بیس در مورد تتر(USDT)

مدیرعامل کوین بیس(برایان آرمسترانگ) در توییتر، پلتفرم های مختلف را به انتقال از تتر به USDC دعوت کرد و اظهار داشت وقت آن رسیده که بازار به سمت استیبل کوین قابل اعتماد تری حرکت کند.

از زمان ورود استیبل کوین های جدید (True USDوPAX،USDC) به مارکت، با وجود اینکه تتر سهم عمده ای از بازار استیبل کوین ها را دارد ولی سلطه آن کمتر شده است. با توجه به اطلاعات سایت TradeBlock، از ابتدای این جریانات اخیر، سلطه تتر بر بازار استیبل کوین ها به 75درصد کاهش یافته است.

منبع:btcmanager

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدها می باشد.

امتیاز 4.8/5 - از 26 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT