تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین تاریخ 28 اردیبهشت 1398

زمان مطالعه 2 دقیقه

در هفته ی گذشته باز هم بیت کوین همه را شگفت زده کرد. ابتدا به بالای 8200 دلار صعود کرد و سپس یک افت 1000 دلاری را رقم زد. این افت و خیز در صرافی بیت استامپ محسوس تر بود. یک سفارش فروش 5000 عدد بیت کوین در این صرافی به ثبت رسید. عددی که برای فروش انتخاب شده بود عجیب بود 6200 دلار. آن هم در زمانی که بیت کوین حدود 8200 دلار به فروش می رسید. بسیاری از مردم معتقند که این امر اشتباه تایپی بوده است و بعضی دیگر معتقند که این این سفارش مربوط به کسانی بوده است که صرافی باینانس را هک کرده اند.
هرچه که بود باعث ریزش 1000 تایی قیمت بیت کوین در یک لحظه شد. تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین نشان می دهد که بیت کوین دوباره به روند رو به رشد خود بر میگردد.

مارک موبیوس، سرمایه گذار پیشگام سهام در اقتصادهای در حال ظهور، معتقد است که جهان اشتیاق برای بیت کوین و سایر بورس های پولی را دارد و از این رو می توان کشش برای بیت کوین را مثبت از گذشته ارزیابی کرد.

با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید تا تمامی مواردی را که ممکن است در ادامه برای بیت کوین پیش بیاید بررسی کنیم. اول پرداخت، همواره با ارائه ی تخصصی ترین مقالات در خدمت همراهان عزیز می باشد.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در روند رو به رشد خود تانست تا نزدیکی خط مقاومت بالاسری خود در قیمت 8,496.53 رسید. بعد از خرید و فروش بیت کوین در قیمت بالای 8000 دلار به مدت 3 روز، قیمت ناگهان کاهش یافت.
امروز قصد داریم تا روند بلند مدت بیت کوین را بررسی کنیم. اما قبل از ان می بایست stop loss را روی 7100 دلار تنظیم کنیم.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

روند موجود بر بیت کوین همچنان مثبت است. زیرا هم شیب نمودار و هم RSI در محدوده ی مثبت می باشند. اگر EMA 20 روزه نگه داشت شود گاو ها مجددا سعی می کنند تا BTC را به قیمت 8500 دلار برسانند. اگر این هدف محقق شود بیت کوین به قیمت 10000 دلار حمله می کند.

از سمت دیگر اگر خرس ها فرمان را در دست بگیرند و EMA را کاهش دهند قیمت میتواند تا 5900 دلار کاهش یابد. انتظار داریم تا قیمت پیش از افزایش و حرکت رو به رشد یک خط مقاومت برای خود تعریف کند. پس بهتر است تا منتظر بمانیم و ببینیم در 48 ساعت آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

اول پرداخت در زمینه ی خرید و فروش ارزهای مجازی با افتخار در کنار همراهان می باشد. امیدواریم تا با مطالعه و بررسی دقیق بازار پا به عرصه ی خرید و فروش ارزهای مجازی بگذاریم.

امتیاز 4.3/5 - از 27 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT