افزایش قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین ومهمترین دلایل افزایش قیمت آن در روزهای اخیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

اکثر اوقات زمانی که خرید هیجانی را می بینید آن را FOMO می نامیم که به معنای ترس از دست دادن فرصت برای خرید می باشد. اغلب مردم نمی خواهند این فرصت بازار افزایشی را که به نظر نمی رسد فعلا متوقف شود را از دست بدهند. هم چنین افزایش جستجو کلمه بیت کوین در گوگل پس از افزایش قیمت را می توان مشاهده کرد که خیلی تعجب آور نیست.

آیا این خرید هیجانی می تواند به دلیل حضور نهاد های سرمایه گذاری باشد؟

طبق گزارشات، اخبار ارایه خدمات خرید و فروش بیت کوین در فیدلیتی منتشر شد که تاثیر مثبتی بر بازار داشته است. این شرکت بیش از 2.4 تریلیون دلار دارایی را مدیریت می کند و ورود این شرکت می تواند پای حدود 30 میلیون مشتری را به مبادلات بیت کوین باز کند.

تاثیرنهنگ ها در قیمت بیت کوین

یکی دیگر از احتمالات این افزایش قیمت می تواند به دلیل خرید های هماهنگ شده باشد. فقط تعدادی از نهنگ های بزرگ قادر خواهند بود بازار را حرکت دهند. طبق شاخص ها می توان پی برد که حرکت نهنگ ها می تواند دارای یک سیستم هماهنگ شده باشد. این علائم نشان می دهد که موسسات در حال ورود به بازار بیت کوین هستند.

تاثیراستخراج بر قیمت بیت کوین

اگر بخواهیم به یک نکته کلیدی اشاره کنیم، نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین ممکن است در نتیجه نصف شدن پاداش استخراج (که در ماه مه 2020 رخ می دهد) به شدت افزایش یابد.

بیت کوین به دلیل محدود بودن مقدار عرضه، توسط بعضی از اقتصاددانان طلای دیجیتال نامیده می شود و این پدیده تاثیر گذار بر روی عرضه بیت کوین و در نتیجه قیمت آن می باشد.

منبع: BITCOINIST

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:از دست ندهید   آیوتا (IOTA) و بدست اوردن این ارز بوسیله رانندگی با جگوار

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

 

امتیاز 4.4/5 - از 27 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT